Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Wdrożenie klienta
Platformy onboardingowe dla klientów (znane również jako oprogramowanie do wdrażania klientów) przeprowadzają klientów poprzez proces uczenia się i wdrażania zakupionego produktu lub usługi.
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (6)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 6 w
Sortuj według
Lokulus to platforma technologiczna, dostarczająca narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych dla firm zorientowanych na konsumentów
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus
Lokulus to firma technologiczna zapewniająca automatyzację procesów opartą na sztucznej inteligencji dla firm zorientowanych na konsumentów. Platforma umożliwia organizacjom inteligentne zarządzanie i dostosowywanie zautomatyzowanych przepływów pracy w miarę rozwoju i wzrostu potrzeb ich organizacji.
Firma jest zaufanym, niezależnym doradcą, ściśle współpracującym z klientami, aby sprostać ich wyjątkowym wyzwaniom. Rozwiązania są szyte na miarę, wykorzystując wiedzę i technologię firmy oraz zapewniając idealne dopasowanie do potrzeb organizacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Śledzenie aktywności
- Pulpit działań
- Czat/wiadomości
- Zarządzanie klientami
- Otwieranie rachunku
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent.
Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas.
Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Śledzenie aktywności
- Pulpit działań
- Czat/wiadomości
- Zarządzanie klientami
- Otwieranie rachunku
Bigin to niedrogie, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie CRM, które pomaga zapewnić klientom udane i bezproblemowe wdrażanie.
Bigin to przyjazne dla użytkownika i wysoce konfigurowalne rozwiązanie CRM, które pomoże twoim klientom zapoznać się z produktami. Jest wyposażony w szereg zaawansowanych funkcji w przystępnej cenie i został zaprojektowany tak, aby pasował do twojej firmy jak ulał. Oto, co otrzymujesz z Bigin:
*Widok swoich klientów w 360° – dostęp do wszystkich danych klientów – od ich konkretnych potrzeb po dane kontaktowe – a wszystko to z jednego miejsca.
*Bezproblemową komunikacja – docieraj do swoich kontaktów przez telefon, e-mail, media społecznościowe, WhatsApp i spotkania online.
*Specjalne potoki – zarządzanie nowymi wnioskami o wdrożenie klienta.
*Automatyzację – zautomatyzuj przyziemne, ale integralne zadania, takie jak planowanie sesji demonstracyjnych, wysyłanie przypomnień o płatnościach i nie tylko.
*Łatwy w obsłudze widok kalendarza – planowanie i zarządzanie zadaniami, połączeniami i wydarzeniami.
*Analitykę – przeglądaj kompleksowe pulpity nawigacyjne, aby mierzyć i śledzić ważne wskaźniki, takie jak łączna liczba wdrożonych klientów i wygenerowane przychody.
*Potężne możliwości integracji – integracja z aplikacjami Zoho i innymi niż Zoho
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Śledzenie aktywności
- Pulpit działań
- Czat/wiadomości
- Zarządzanie klientami
- Otwieranie rachunku
HelpHero to łatwe i niedrogie narzędzie programowe służące do tworzenia lepszych doświadczeń związanych z wdrażaniem i pomocą dla użytkowników aplikacji bez stosowania kodu
HelpHero to łatwe i niedrogie narzędzie programowe służące do tworzenia lepszych doświadczeń związanych z wdrażaniem i pomocą dla użytkowników aplikacji. HelpHero umożliwia tworzenie interaktywnych i łatwych do śledzenia wycieczek po produkcie w ciągu kilku minut, pomagając użytkownikom rozpocząć pracę i wdrażać nowe funkcje szybciej niż kiedykolwiek. Co ważne, nie jest wymagane kodowanie ani duże budżety. Ponadto wszystkie plany zawierają zaawansowane funkcje, w tym niestandardowy CSS, targeting odbiorców, wieloetapowe wycieczki i wiele innych. Szybka i łatwa konfiguracja. Odwiedź stronę https://helphero.co, aby wypróbować za darmo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpHero
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Śledzenie aktywności
- Pulpit działań
- Czat/wiadomości
- Zarządzanie klientami
- Otwieranie rachunku
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów.
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów.
Korzystając z oprogramowania Walnut do tworzenia spersonalizowanych i bezawaryjnych prezentacji dla swoich klientów, specjaliści ds. sprzedaży mogą zwiększyć współczynnik konwersji, gromadząc jednocześnie cenne informacje w celu usprawnienia procesu sprzedaży.
Rozwijaj swoje wyniki finansowe dzięki potężnym wersjom demonstracyjnym, takim jak Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis i wielu innym liderom branży. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Walnut.io
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Śledzenie aktywności
- Pulpit działań
- Czat/wiadomości
- Zarządzanie klientami
- Otwieranie rachunku
Platforma SaaS Customer onboarding z portalem dla klientów do aktualizacji w czasie rzeczywistym.
Ascendr to internetowe narzędzie do wdrażania klientów zaprojektowane, aby pomóc dostawcom usług internetowych w skutecznym zarządzaniu i wdrażaniu klientów. Jest to dobre narzędzie dla kierowników ds. sukcesu klienta, kierowników projektów, konsultantów wdrożeniowych i analityków systemów, którzy potrzebują sposobu na podzielenie złożonych projektów na jasno określone rezultaty.
Ascendr zapewnia dostęp do pięknego portalu klienta, w którym można udostępniać informacje i aktywność swoim klientom w czasie rzeczywistym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Ascendr
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Śledzenie aktywności
- Pulpit działań
- Czat/wiadomości
- Zarządzanie klientami
- Otwieranie rachunku