Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rezerwacja stanowisk pracy

Wyniki: 8 w
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymaliza cję hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
Zapewnij swoim pracownikom dostęp do odpowiednich zasobów i osób, gdy przyjdą do biura. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco
Pracownicy wybierają miejsce, w którym siedzą, aby jak najlepiej wykorzystać cały dzień. Dostępne są również podczas odprawy za pomocą kodu QR. Pracownicy mogą rezerwować biurka z kilkudniowym lub tygodniowym wyprzedzeniem oraz zapisywać biurka i pokoje jako ulubione. Daj pracownikom możliwość filtrowania i rezerwacji idealnego biurka z tym, czego potrzebują na dany dzień. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
Zarządzaj rezerwacjami biur, kontroluj pojemność biura i śledź wykorzystanie przestrzeni dzięki rozwiązaniu do rezerwacji biurka TableAir. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Desk Booking
Skorzystaj z rozwiązania do rezerwacji biurka TableAir, aby zarządzać swoim dniem pracy w trybie online — zarezerwuj dowolne biurko lub przestrzeń biurową, przejdź przez biuro, korzystając z mapy piętra i znajdź swoje biurko lub współpracownika. Integracja z Microsoft 365, Outlook lub Google Calendar zapewnia zespołowi pełny wgląd we wszystkie systemy. Analiza danych zapewnia kompleksowy obraz najbardziej użytecznej przestrzeni i wzorców pracy. Te informacje można wykorzystać do zmiany biura, zwiększenia wykorzystania, a nawet obniżenia kosztów biura. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Desk Booking

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
Oprogramowanie do rezerwowania biurek pod kątem różnych potrzeb: biurka stałe, elastyczne i gorące.Wszystko to po to, aby zoptymalizować pracę zespołu i wykorzystanie przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor
Oprogramowanie do rezerwacji biurek umożliwia pracownikom rezerwację biurka na najbliższy dzień lub tydzień. Zaplanuj swój tydzień (tygodnie) w jednym, prostym cyklu i wybierz czas, który najlepiej pasuje do Twojego harmonogramu. Dobierz atrybuty biurka, które ułatwią Ci pracę. Możesz w łatwy sposób uzyskać przegląd współpracowników w biurze i dowiedzieć się, kto gdzie siedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych i wszystkich zasobów Twojej firmy.
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych. Wszystko to w scentralizowany sposób i z jednego interfejsu. Kalena umożliwia rezerwację miejsc pracy, biurek, sal konferencyjnych, zmian w jadalni, miejsc parkingowych, a ponadto Kalena integruje wiele kalendarzy i widoków, dynamiczne mapy zajętości przestrzeni, kontrolę dostępu i komunikację e-mail dla wszystkich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: KALENA

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
Przyjazne dla użytkownika, szybko wdrażane rozwiązanie śledzące wykorzystanie przestrzeni do zarządzania salami konferencyjnymi.
Rozwiązanie TableAir do rezerwacji sal konferencyjnych to łatwe w użyciu, szybko wdrażane, bezpieczne oprogramowanie. Zarządzanie spotkaniami za pośrednictwem pulpitu witryny, aplikacji mobilnej lub lokalnego wyświetlacza w sali konferencyjnej. Możliwość tworzenia rezerwacji, sprawdzania szczegółów lub odwoływania spotkań – zautomatyzowany proces, aby zaoszczędzić czas i zoptymalizować wykorzystanie sal konferencyjnych dzięki analizie użycia przestrzeni. Integracja z kontami Microsoft 365, Outlook lub Google Calendar zapewnia Twojemu zespołowi widoczność we wszystkich systemach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni