Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Rezerwacja stanowisk pracy
Oprogramowanie do rezerwacji stanowisk pracy umożliwia użytkownikom sprawdzanie dostępności biurek i rezerwowanie przestrzeni biurowych w fizycznych siedzibach firmy.
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rezerwacja stanowisk pracy
Powiązane kategorie
Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 21 w
Sortuj według
Ułatw sobie pracę hybrydową dzięki prostej rezerwacji biurek i zaawansowanemu zarządzaniu harmonogramem WFH/WFO (praca w domu/praca z biura) pracowników. Zacznij już dziś za darmo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WiggleDesk
Ich prosta platforma rezerwacji biurek w połączeniu z wydajnym zarządzaniem różnorodnymi hybrydowymi harmonogramami pracy zespołów sprawia, że praca hybrydowa jest łatwa.
W ciągu zaledwie kilku minut możesz przesłać własne plany pięter na miejsce i przeciągnąć i upuścić przestrzenie do rezerwacji.
Spraw, by wszystko można było zarezerwować, np. biurka, parking, szafki, sale konferencyjne i kapsuły.
Uzupełnij swoje przestrzenie o bogate opisy, takie jak biurka stojące, pojemność, dostępność i wszystkie informacje związane z obiektem.
Używana przez przedsiębiorstwa takie jak NHS.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WiggleDesk
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Produkt lokalny
Łatwy w użyciu system rezerwacji i zarządzania parkingiem w miejscu pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Parkalot
Parkalot to aplikacja internetowa do zarządzania firmowym parkingiem. Możliwość ustalania zasad parkowania i zarządzania miejscami parkingowymi online. Rozwiązanie dostępne jest na wszystkich urządzeniach i rozdzielczościach ekranu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Parkalot
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem, która pozwala ludziom zarezerwować wszystko w biurze, od biurka po miejsce parkingowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Dibsido
Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem. Łatwy w obsłudze interfejs oddaje władzę w ręce pracowników, dzięki czemu rezerwacja biurka lub miejsca parkingowego jest dziecinnie prosta.
Pożegnaj się z tradycyjnymi bólami głowy w biurze – Ofisly płynnie integruje narzędzia recepcyjne, od zarządzania gośćmi po śledzenie paczek.
Zbudowany w oparciu o spostrzeżenia kierowników biur, Ofisly jest dostosowany do usprawnienia operacji w miejscu pracy i zwiększenia produktywności zespołów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Dibsido
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Produkt lokalny
Tidaro to intuicyjny system rezerwacji biurek, na którym polegają dobrze prosperujące miejsca pracy. Firmie zaufały znane marki na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidaro
Tidaro to system rezerwacji biurek, na którym polegają dobrze prosperujące miejsca pracy.
Dzięki Tidaro firmy mogą:
- zapewnić każdemu pracownikowi jednakowe warunki rezerwacji biurka,
- oszczędzać czas i frustrację, pozwalając ludziom rezerwować samodzielnie,
- zwiększyć przestrzeń biurową bez zwiększania przestrzeni.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidaro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Łatwy w użyciu, zlokalizowany i niedrogi system rezerwacji przestrzeni do pracy, który upraszcza rezerwację biurek, pokoi i parkingu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot
Wynieś zarządzanie przestrzenią roboczą na nowy poziom dzięki Whatspot. Idealne dla firm, przestrzeni coworkingowych, uniwersytetów i instytucji publicznych, oferują dynamiczne rozwiązanie dla wszystkich potrzeb związanych z rezerwacją – od biurek po sale (konferencyjne) i miejsca parkingowe, pozostając jednocześnie łatwym w użyciu. Doświadcz niezrównanej wydajności dzięki intuicyjnej platformie. Interaktywne mapy, aplikacja mobilna, kody QR w miejscu pracy, łatwy dostęp dla odwiedzających. Usprawnij swoją przestrzeń, uprość rezerwacje i zoptymalizuj wykorzystanie zasobów, jednocześnie zwiększając komfort użytkowania. Wybierz Whatspot, aby uzyskać inteligentniejsze i lepiej zorganizowane miejsce pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Uprość życie w swoim biurze, rezerwując biurka, sale i parkingi, i ulepsz doświadczenia gości dzięki jednemu, przyjaznemu dla użytkownika rozwiązaniu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir
TableAir to przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy z biurkami, salami konferencyjnymi, rezerwacjami miejsc parkingowych i funkcjami zarządzania gośćmi.
Zarządzaj swoimi rezerwacjami za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego witryny lub aplikacji mobilnej, twórz rezerwacje, sprawdzaj szczegóły lub anuluj rezerwacje — zautomatyzuj proces, aby zaoszczędzić czas i zoptymalizować wykorzystanie przestrzeni biurowej dzięki analizie wykorzystania przestrzeni.
TableAir można zintegrować z kontami Microsoft 365, Outlook, Teams lub Kalendarza Google, aby zapewnić zespołowi przejrzystą widoczność we wszystkich systemach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Automatyzacja i optymalizacja zarządzania służbowym parkingiem.
ParkOffice to oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur.
Oprogramowaniu zaufali światowi pracodawcy, tacy jak Sanofi, Factset czy CEPSA.
Oprogramowanie ParkOffice rozwiązuje problemy parkowania i transportu pracowników dla firm na całym świecie.
ParkOffice rozwiązuje problemy firm, w tym:
* prognozowanie i zarządzanie zajętością parkingu,
* zwiększanie lub zmniejszanie dostępności miejsc parkingowych,
* eliminację nieefektywnych wydatków na nieruchomości,
* generowanie przychodów z parkowania pracowników,
* zmniejszenie śladu węglowego.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Proxyclick umożliwia firmom zarządzanie przepływem gości, pracowników i wykonawców w różnych lokalizacjach, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami.
Proxyclick umożliwia wiodącym firmom zarządzanie przepływem gości, pracowników i wykonawców w różnych lokalizacjach, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami. Oparte na chmurze rozwiązanie oferuje nieograniczone wykorzystanie na lokalizację, dostosowane inteligentne przepływy, niezrównane wrażenia użytkownika, głęboką kontrolę dostępu i integrację oprogramowania oraz zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, ochrony i prywatności. Jest ono wspierane przez jeden z wiodących w branży, międzynarodowy zespół ds. obsługi klienta. Dostępna bezpłatna wersja próbna.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Proxyclick
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura.
Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami.
Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować.
WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Nibol maksymalizuje pracę hybrydową, łącząc miejsca pracy, ludzi i dane.
Nibol to cyfrowe rozwiązanie, które maksymalizuje pracę hybrydową w 4 prostych krokach.
1. Umożliwia rezerwację biurek firmowych, sal konferencyjnych i wszelkich zasobów firmy, które można udostępniać.
2. Pokaż, gdzie wszyscy pracują i ułatw odbiór przestrzeni roboczej.
3. Rozszerz przestrzeń roboczą poza tradycyjne biuro.
4. Ujednolicaj dane dotyczące obecności i wykorzystania przestrzeni roboczej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Nibol
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Holistyczne i intuicyjne rozwiązanie do rezerwacji biurek w hybrydowym miejscu pracy. W pełni zgodne z europejskim RODO.
deskbird to doskonała aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams.
Dzięki szybkiemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
EMS upraszcza rezerwację biurek dla szkół wyższych i firm z każdej branży, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji w nieruchomości.
EMS od Accruent pomaga placówkom szkolnictwa wyższego i firmom z każdej branży zoptymalizować procesy rezerwacji biurek. Oprogramowanie do rezerwacji biurek upraszcza zarządzanie przestrzenią i pomaga stworzyć bezpieczne, wzbogacające i nowoczesne miejsce pracy lub kampus.
Dzięki EMS można:
- Wyeliminować trudności związane z ustalaniem harmonogramu
- Ułatwić pracę hybrydową dzięki integracji wideokonferencji
- Zwiększyć współpracę
- Zwiększyć mobilność
- Zyskać narzędzia analityczne, które pomogą zarządzać przestrzenią
Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy.
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Zapewnij swoim pracownikom dostęp do odpowiednich zasobów i osób, gdy przyjdą do biura.
Pracownicy wybierają miejsce, w którym siedzą, aby jak najlepiej wykorzystać cały dzień. Dostępne są również podczas odprawy za pomocą kodu QR.
Pracownicy mogą rezerwować biurka z kilkudniowym lub tygodniowym wyprzedzeniem oraz zapisywać biurka i pokoje jako ulubione.
Daj pracownikom możliwość filtrowania i rezerwacji idealnego biurka z tym, czego potrzebują na dany dzień.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc.
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie.
Istnieją dwa rozwiązania:
1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi.
2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb.
Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych i wszystkich zasobów Twojej firmy.
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych. Wszystko to w scentralizowany sposób i z jednego interfejsu.
Kalena umożliwia rezerwację miejsc pracy, biurek, sal konferencyjnych, zmian w jadalni, miejsc parkingowych, a ponadto Kalena integruje wiele kalendarzy i widoków, dynamiczne mapy zajętości przestrzeni, kontrolę dostępu i komunikację e-mail dla wszystkich użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: KALENA
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Inteligentne narzędzie do rezerwacji biurka do łatwej pracy hybrydowej. Zarezerwuj biurka, sale konferencyjne, parkingi i inne.
Smartway2 to inteligentny system rezerwacji biurek, który odbudowuje relacje twarzą w twarz, pomagając pracownikom zarezerwować wszystko, czego potrzebują na wspaniały dzień w biurze.
Od rezerwacji biurek i sal konferencyjnych po parking i udogodnienia, Smartway2 to wirtualny asystent w kieszeni każdego, który ułatwia pracę hybrydową.
Tysiące zespołów w 60 krajach sprawia, że ich biura stają się miejscem, w którym warto być dzięki Smartway2.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HubStar Connect
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
Accordant to łatwy i przystępny sposób na zarządzanie przestrzenią, planowanie ruchów, rezerwowanie biurek, śledzenie obłożenia i wykorzystywanie ankiet.
Accordant to łatwy i przystępny sposób zarządzania przestrzenią roboczą. Wszystkie narzędzia można znaleźć w jednym miejscu, aby zarządzać przestrzenią, planować przeniesienia, księgować, śledzić obłożenie, przeglądać dzierżawy, analizować wykorzystanie i nie tylko. Uzyskaj natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych ze wszystkich swoich urządzeń. Musi mieć zasoby dla firm i ich pracowników. Jest używany na całym świecie przez korporacje, służbę zdrowia i szkolnictwo wyższe zatrudniające od 250 do ponad 25 000 pracowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Accordant
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online
QAWM optymalizuje zarządzanie przestrzenią, ruchami i rezerwacjami, zapewniając elastyczność i efektywność kosztową w ramach opartej na SaaS, wielodostępnej struktury.
Quantum AI Workspace Manager to kompleksowe, zarządzane i starannie zaprojektowane rozwiązanie do zarządzania przestrzenią roboczą. Rozszerza możliwości organizacyjne w zakresie zarządzania przestrzenią, przeprowadzkami i rezerwacjami w ramach elastycznego rozwiązania SaaS, promując wydajność operacyjną. Rozwiązanie zapewnia zrównoważone podejście, zwiększając efektywność kosztową i usprawniając operacje w zakresie funkcjonalności przestrzeni roboczej. Zwinna architektura ułatwia szybką adaptację do zmieniających się wymagań, co pozwala na optymalizację alokacji zasobów i maksymalizację produktywności. Działając w środowisku wielu dzierżawców, gwarantuje skalowalność i elastyczność, płynnie zaspokajając różnorodne potrzeby organizacyjne. Centralizacja procesów sprzyja koordynacji i współpracy poprzez promowanie sprzyjającego środowiska pracy. Ponadto podejście oparte na danych umożliwia podejmowanie świadomych decyzji z wykorzystaniem wniosków do ciągłego doskonalenia i innowacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Quantum AI WorkSpace Manager
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie obłożeniem
- Plany pięter i mapy
- Rezerwacja powierzchni
- Rezerwacja online