Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rezerwacja stanowisk pracy

Oprogramowanie do rezerwacji stanowisk pracy umożliwia użytkownikom sprawdzanie dostępności biurek i rezerwowanie przestrzeni biurowych w fizycznych siedzibach firmy.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rezerwacja stanowisk pracy

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 22 w

Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem, która pozwala ludziom zarezerwować wszystko w biurze, od biurka po miejsce parkingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ofisly
Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem. Łatwy w obsłudze interfejs oddaje władzę w ręce pracowników, dzięki czemu rezerwacja biurka lub miejsca parkingowego jest dziecinnie prosta. Pożegnaj się z tradycyjnymi bólami głowy w biurze – Ofisly płynnie integruje narzędzia recepcyjne, od zarządzania gośćmi po śledzenie paczek. Zbudowany w oparciu o spostrzeżenia kierowników biur, Ofisly jest dostosowany do usprawnienia operacji w miejscu pracy i zwiększenia produktywności zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ofisly

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Polska Produkt lokalny
Tidaro to intuicyjny system rezerwacji biurek, na którym polegają dobrze prosperujące miejsca pracy. Firmie zaufały znane marki na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidaro
Tidaro to system rezerwacji biurek, na którym polegają dobrze prosperujące miejsca pracy. Dzięki Tidaro firmy mogą: - zapewnić każdemu pracownikowi jednakowe warunki rezerwacji biurka, - oszczędzać czas i frustrację, pozwalając ludziom rezerwować samodzielnie, - zwiększyć przestrzeń biurową bez zwiększania przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidaro

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Ułatw sobie pracę hybrydową dzięki prostej rezerwacji biurek i zaawansowanemu zarządzaniu harmonogramem WFH/WFO (praca w domu/praca z biura) pracowników. Zacznij już dziś za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: WiggleDesk
Ich prosta platforma rezerwacji biurek w połączeniu z wydajnym zarządzaniem różnorodnymi hybrydowymi harmonogramami pracy zespołów sprawia, że praca hybrydowa jest łatwa. W ciągu zaledwie kilku minut możesz przesłać własne plany pięter na miejsce i przeciągnąć i upuścić przestrzenie do rezerwacji. Spraw, by wszystko można było zarezerwować, np. biurka, parking, szafki, sale konferencyjne i kapsuły. Uzupełnij swoje przestrzenie o bogate opisy, takie jak biurka stojące, pojemność, dostępność i wszystkie informacje związane z obiektem. Używana przez przedsiębiorstwa takie jak NHS. Dowiedz się więcej na temat produktu: WiggleDesk

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Holistyczne i intuicyjne rozwiązanie do rezerwacji biurek w hybrydowym miejscu pracy. W pełni zgodne z europejskim RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird
deskbird to doskonała aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams. Dzięki szybkiemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Inteligentne narzędzie do rezerwacji biurka do łatwej pracy hybrydowej. Zarezerwuj biurka, sale konferencyjne, parkingi i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2
Smartway2 to inteligentny system rezerwacji biurek, który odbudowuje relacje twarzą w twarz, pomagając pracownikom zarezerwować wszystko, czego potrzebują na wspaniały dzień w biurze. Od rezerwacji biurek i sal konferencyjnych po parking i udogodnienia, Smartway2 to wirtualny asystent w kieszeni każdego, który ułatwia pracę hybrydową. Tysiące zespołów w 60 krajach sprawia, że ich biura stają się miejscem, w którym warto być dzięki Smartway2. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Łatwy w użyciu, zlokalizowany i niedrogi system rezerwacji przestrzeni do pracy, który upraszcza rezerwację biurek, pokoi i parkingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot
Wynieś zarządzanie przestrzenią roboczą na nowy poziom dzięki Whatspot. Idealne dla firm, przestrzeni coworkingowych, uniwersytetów i instytucji publicznych, oferują dynamiczne rozwiązanie dla wszystkich potrzeb związanych z rezerwacją – od biurek po sale (konferencyjne) i miejsca parkingowe, pozostając jednocześnie łatwym w użyciu. Doświadcz niezrównanej wydajności dzięki intuicyjnej platformie. Interaktywne mapy, aplikacja mobilna, kody QR w miejscu pracy, łatwy dostęp dla odwiedzających. Usprawnij swoją przestrzeń, uprość rezerwacje i zoptymalizuj wykorzystanie zasobów, jednocześnie zwiększając komfort użytkowania. Wybierz Whatspot, aby uzyskać inteligentniejsze i lepiej zorganizowane miejsce pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Zarządzaj rezerwacjami biur, kontroluj pojemność biura i śledź wykorzystanie przestrzeni dzięki rozwiązaniu do rezerwacji biurka TableAir. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Desk Booking
Skorzystaj z rozwiązania do rezerwacji biurka TableAir, aby zarządzać swoim dniem pracy w trybie online — zarezerwuj dowolne biurko lub przestrzeń biurową, przejdź przez biuro, korzystając z mapy piętra i znajdź swoje biurko lub współpracownika. Integracja z Microsoft 365, Outlook lub Google Calendar zapewnia zespołowi pełny wgląd we wszystkie systemy. Analiza danych zapewnia kompleksowy obraz najbardziej użytecznej przestrzeni i wzorców pracy. Te informacje można wykorzystać do zmiany biura, zwiększenia wykorzystania, a nawet obniżenia kosztów biura. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Desk Booking

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Proxyclick umożliwia firmom zarządzanie przepływem gości, pracowników i wykonawców w różnych lokalizacjach, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami.
Proxyclick umożliwia wiodącym firmom zarządzanie przepływem gości, pracowników i wykonawców w różnych lokalizacjach, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami. Oparte na chmurze rozwiązanie oferuje nieograniczone wykorzystanie na lokalizację, dostosowane inteligentne przepływy, niezrównane wrażenia użytkownika, głęboką kontrolę dostępu i integrację oprogramowania oraz zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, ochrony i prywatności. Jest ono wspierane przez jeden z wiodących w branży, międzynarodowy zespół ds. obsługi klienta. Dostępna bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Proxyclick

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Automatyzacja i optymalizacja zarządzania służbowym parkingiem.
ParkOffice to oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Oprogramowaniu zaufali światowi pracodawcy, tacy jak Sanofi, Factset czy CEPSA. Oprogramowanie ParkOffice rozwiązuje problemy parkowania i transportu pracowników dla firm na całym świecie. ParkOffice rozwiązuje problemy firm, w tym: * prognozowanie i zarządzanie zajętością parkingu, * zwiększanie lub zmniejszanie dostępności miejsc parkingowych, * eliminację nieefektywnych wydatków na nieruchomości, * generowanie przychodów z parkowania pracowników, * zmniejszenie śladu węglowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Nibol maksymalizuje pracę hybrydową, łącząc miejsca pracy, ludzi i dane.
Nibol to cyfrowe rozwiązanie, które maksymalizuje pracę hybrydową w 4 prostych krokach. 1. Umożliwia rezerwację biurek firmowych, sal konferencyjnych i wszelkich zasobów firmy, które można udostępniać. 2. Pokaż, gdzie wszyscy pracują i ułatw odbiór przestrzeni roboczej. 3. Rozszerz przestrzeń roboczą poza tradycyjne biuro. 4. Ujednolicaj dane dotyczące obecności i wykorzystania przestrzeni roboczej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nibol

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
EMS upraszcza rezerwację biurek dla szkół wyższych i firm z każdej branży, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji w nieruchomości.
EMS od Accruent pomaga placówkom szkolnictwa wyższego i firmom z każdej branży zoptymalizować procesy rezerwacji biurek. Oprogramowanie do rezerwacji biurek upraszcza zarządzanie przestrzenią i pomaga stworzyć bezpieczne, wzbogacające i nowoczesne miejsce pracy lub kampus. Dzięki EMS można: - Wyeliminować trudności związane z ustalaniem harmonogramu - Ułatwić pracę hybrydową dzięki integracji wideokonferencji - Zwiększyć współpracę - Zwiększyć mobilność - Zyskać narzędzia analityczne, które pomogą zarządzać przestrzenią Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Zapewnij swoim pracownikom dostęp do odpowiednich zasobów i osób, gdy przyjdą do biura.
Pracownicy wybierają miejsce, w którym siedzą, aby jak najlepiej wykorzystać cały dzień. Dostępne są również podczas odprawy za pomocą kodu QR. Pracownicy mogą rezerwować biurka z kilkudniowym lub tygodniowym wyprzedzeniem oraz zapisywać biurka i pokoje jako ulubione. Daj pracownikom możliwość filtrowania i rezerwacji idealnego biurka z tym, czego potrzebują na dany dzień. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych i wszystkich zasobów Twojej firmy.
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych. Wszystko to w scentralizowany sposób i z jednego interfejsu. Kalena umożliwia rezerwację miejsc pracy, biurek, sal konferencyjnych, zmian w jadalni, miejsc parkingowych, a ponadto Kalena integruje wiele kalendarzy i widoków, dynamiczne mapy zajętości przestrzeni, kontrolę dostępu i komunikację e-mail dla wszystkich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: KALENA

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Przyjazne dla użytkownika, szybko wdrażane rozwiązanie śledzące wykorzystanie przestrzeni do zarządzania salami konferencyjnymi.
Rozwiązanie TableAir do rezerwacji sal konferencyjnych to łatwe w użyciu, szybko wdrażane, bezpieczne oprogramowanie. Zarządzaj spotkaniami za pośrednictwem pulpitu witryny, aplikacji mobilnej lub lokalnego wyświetlacza w sali konferencyjnej. Twórz rezerwacje, sprawdzaj szczegóły lub odwołuj spotkania — automatyzuj proces, aby zaoszczędzić czas i zoptymalizować wykorzystanie sal konferencyjnych dzięki analizie użycia przestrzeni. Integracja z kontami Microsoft 365, Outlook lub Google Calendar zapewnia zespołowi widoczność we wszystkich systemach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Accordant to łatwy i przystępny sposób na zarządzanie przestrzenią, planowanie ruchów, rezerwowanie biurek, śledzenie obłożenia i wykorzystywanie ankiet.
Accordant to łatwy i przystępny sposób zarządzania przestrzenią roboczą. Wszystkie narzędzia można znaleźć w jednym miejscu, aby zarządzać przestrzenią, planować przeniesienia, księgować, śledzić obłożenie, przeglądać dzierżawy, analizować wykorzystanie i nie tylko. Uzyskaj natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych ze wszystkich swoich urządzeń. Musi mieć zasoby dla firm i ich pracowników. Jest używany na całym świecie przez korporacje, służbę zdrowia i szkolnictwo wyższe zatrudniające od 250 do ponad 25 000 pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accordant

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
Oprogramowanie do rezerwowania biurek pod kątem różnych potrzeb: biurka stałe, elastyczne i gorące.Wszystko to po to, aby zoptymalizować pracę zespołu i wykorzystanie przestrzeni.
Oprogramowanie do rezerwacji biurek umożliwia pracownikom rezerwację biurka na najbliższy dzień lub tydzień. Zaplanuj swój tydzień (tygodnie) w jednym, prostym cyklu i wybierz czas, który najlepiej pasuje do Twojego harmonogramu. Dobierz atrybuty biurka, które ułatwią Ci pracę. Możesz w łatwy sposób uzyskać przegląd współpracowników w biurze i dowiedzieć się, kto gdzie siedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign In Workspace

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online
QAWM optymalizuje zarządzanie przestrzenią, ruchami i rezerwacjami, zapewniając elastyczność i efektywność kosztową w ramach opartej na SaaS, wielodostępnej struktury.
Quantum AI Workspace Manager to kompleksowe, zarządzane i starannie zaprojektowane rozwiązanie do zarządzania przestrzenią roboczą. Rozszerza możliwości organizacyjne w zakresie zarządzania przestrzenią, przeprowadzkami i rezerwacjami w ramach elastycznego rozwiązania SaaS, promując wydajność operacyjną. Rozwiązanie zapewnia zrównoważone podejście, zwiększając efektywność kosztową i usprawniając operacje w zakresie funkcjonalności przestrzeni roboczej. Zwinna architektura ułatwia szybką adaptację do zmieniających się wymagań, co pozwala na optymalizację alokacji zasobów i maksymalizację produktywności. Działając w środowisku wielu dzierżawców, gwarantuje skalowalność i elastyczność, płynnie zaspokajając różnorodne potrzeby organizacyjne. Centralizacja procesów sprzyja koordynacji i współpracy poprzez promowanie sprzyjającego środowiska pracy. Ponadto podejście oparte na danych umożliwia podejmowanie świadomych decyzji z wykorzystaniem wniosków do ciągłego doskonalenia i innowacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quantum AI WorkSpace Manager

Funkcje

  • Zarządzanie obłożeniem
  • Plany pięter i mapy
  • Rezerwacja powierzchni
  • Rezerwacja online