Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Dokumentacja IT

Oprogramowanie do dokumentacji IT pomaga przedsiębiorstwom informatycznym zarządzać procesami informatycznymi, organizować aktywa i aktualizować dane. Do kluczowych funkcji należą zarządzanie przepływem pracy, zarządzanie dokumentacją, zarządzanie bazą wiedzy oraz zarządzanie dostępem do danych.

NinjaOne Documentation umożliwia zespołom IT łatwe i bezpieczne dokumentowanie ważnych informacji w celu zminimalizowania utraty wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne Documentation umożliwia zespołom IT łatwe i bezpieczne dokumentowanie poświadczeń, procedur i szczegółów środowiskowych, dzięki czemu technicy nigdy nie muszą tracić czasu na szukanie informacji. Dzięki rozwiązaniu zaprojektowanemu, aby pomagać zespołom IT zachować bezpieczeństwo, dzięki solidnej kontroli dostępu opartej na rolach, przechowywaniu danych uwierzytelniających chronionych przez MFA (uwierzytelnianie wielopoziomowe) i nie tylko, NinjaOne ułatwia przekształcenie starszej wiedzy w wiedzę instytucjonalną, a wszystko to w ramach tego samego pojedynczego panelu, co wysoko oceniane rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie referencjami
Cenione w skali globalnej oprogramowanie bazy wiedzy. Zaufało mu i korzysta z niego tysiące użytkowników z Customer.io, Datree.io, Harvard University, monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360
Platforma Document360 Knowledge Base umożliwia tworzenie centrum pomocy za pośrednictwem interfejsu użytkownika końcowego i wielu integracji stron trzecich. Skonfiguruj system w ciągu kilku minut i zmniejsz liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej nawet o 50%. Twórz, współpracuj i publikuj samoobsługową bazę wiedzy dzięki łatwej w użyciu platformie SaaS do zarządzania dokumentami. Utrzymuj wiele wersji, korzystaj z edytora markdown i zaawansowanej analityki, zapewnij sobie solidne zabezpieczenia i dopasuj do swojej marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360

Funkcje

  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie referencjami
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie referencjami
Użytkownicy korzystają z z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT.
Docusnap: Kompleksowe rozwiązanie do dokumentacji IT Użytkownicy korzystają z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT. Oprogramowanie automatycznie dostarcza dane uzyskane w postaci map sieciowych i ponad 200 gotowych raportów. Ponadto można łatwo wykorzystać te dane do tworzenia planów awaryjnych lub instrukcji obsługi. Docusnap ułatwia czasochłonną pracę dzięki regularnym i zautomatyzowanym procesom. Oszczędzaj czas, pieniądze i zwiększ bezpieczeństwo IT dzięki najnowszym danym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docusnap

Funkcje

  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie referencjami