Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Retencja klientów

Oprogramowanie do renecji kliento pomaga firmom analizować podróże klientów, śledzić wskaźniki zaangażowania i satysfakcji, aby poprawić zatrzymywanie klientów.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Retencja klientów

Platforma zarządzania sukcesem klienta, która umożliwia firmom ograniczenie rezygnacji i zwiększenie przychodów z istniejącej bazy klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Akita
Akita łączy się z ponad 100 narzędziami SaaS, tworząc jeden ujednolicony widok danych klientów. Upewnij się, że żaden klient nie zostanie pominięty dzięki konfigurowalnemu systemowi oceny stanu zdrowia Akita. Zdefiniuj zadania i cele dla każdego etapu podróży klienta. Utrzymuj klientów na drodze do sukcesu dzięki zaplanowanym przeglądom biznesowym i „playbookom” — wyzwalanym przez zachowanie użytkownika (dobre lub złe). Powiadomienia Slack i dwukierunkowa synchronizacja Salesforce sprawiają, że cała organizacja jest informowana na bieżąco. Dowiedz się więcej na temat produktu: Akita

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
Zapewnij swoim klientom spersonalizowane i niezapomniane wrażenia bez konieczności tworzenia od podstaw programu lojalnościowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One
Talon.One to zaawansowane oprogramowanie lojalnościowe. Dzięki tej funkcji możesz nagradzać swoich klientów spersonalizowanymi zachętami i doświadczeniami, które najlepiej odzwierciedlają ich interakcje z marką. Idealne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm i przedsiębiorstw B2C. Talon.One to rozwiązanie używane przez światowych liderów z wielu różnych branż, takich jak Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
Custify jest przeznaczony dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify
Platforma sukcesu klienta firmy Custify jest przeznaczona dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Oprócz wglądu w wykorzystanie produktu gromadzi również dane z różnych systemów, takich jak rozwiązania CRM, wsparcie lub automatyczne fakturowanie, a także prezentuje wszystkie istotne wskaźniki KPI sukcesu klienta i interakcje z klientem na łatwym do zrozumienia pulpicie. W przypadku przepływów pracy o niskim nakładzie czasu pracy ma również wbudowany zaawansowany silnik automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Oferując szereg innowacyjnych możliwości w zakresie marketingu B2B, Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami. Dzięki innowacyjnej platformie lojalnościowej Apex, która motywuje i nagradza klientów za ich działania, nie tylko zwiększają ich lojalność, ale także znacząco zwiększają sprzedaż. Przedsiębiorstwa odnotowują wzrost sprzedaży o zwykle 15%. Porozmawiajmy o tym, co może zaoferować Apex, aby podnieść poziom biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
Pushwoosh pomaga zwiększyć retencję klientów dzięki spersonalizowanemu zaangażowaniu.
Pushwoosh CDP pozwala ograniczyć rotację klientów i zwiększyć ich wartość w całym cyklu życia dzięki skutecznym strategiom retencji. Dostarcza spersonalizowane, wielokanałowe doświadczenia, które zwiększają zaangażowanie, lojalność powracających klientów. ✔ Ukierunkowane powtórne zaangażowanie: pozwala odzyskać nieaktywnych użytkowników dzięki dostosowanym kampaniom. ✔ Spersonalizowane promocje: umożliwia zwiększanie sprzedaży dzięki inteligentnym sugestiom produktów. ✔ Komunikacja wielokanałowa: zapewnia zaangażowanie klientów za pomocą wiadomości w aplikacji, powiadomień push, wiadomości e-mail, SMS i WhatsApp. ✔ Wzmocnienie lojalności: umożliwia nagradzanie i motywowanie lojalnych klientów. ✔ Zarządzanie cyklem życia klienta: pozwala optymalizować interakcje na każdym etapie ścieżki klienta. ✔ Praktyczna analityka: umożliwia mierzenie wskaźników retencji i optymalizację kampanii. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pushwoosh

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
EngagePackage to mająca siedzibę w Dubaju, kompleksowa platforma zaangażowania klientów, która zwiększa rozwój biznesu i maksymalizuje zwrot z inwestycji.
EngagePackage zapewnia dynamiczne rozwiązanie dla firm, które chcą pogłębić zaangażowanie i lojalność klientów. Główne funkcje obejmują: Ujednolicony profil klienta: Zagregowane dane klientów dla ukierunkowanych interakcji. Inteligentna ankieta dla klientów: Uzyskaj wgląd w sytuację i ulepszaj usługi dzięki opiniom klientów. Motywacyjny program lojalnościowy: Zachęcaj do ponownych zakupów za pomocą programu lojalnościowego. Automatyczne kampanie marketingowe: Utrzymuj kontakt z klientami dzięki zautomatyzowanym, spersonalizowanym kampaniom. Wnikliwa analiza klientów: Wykorzystanie danych klientów do podejmowania strategicznych decyzji. Zaprojektowany dla różnych branż, EngagePackage koncentruje się na maksymalizacji zwrotu z inwestycji poprzez wspieranie utrzymania klientów, zwiększanie liczby poleceń i budowanie silnej reputacji marki. Jest to idealne narzędzie dla firm, które chcą rozwijać się na konkurencyjnych rynkach. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngagePackage

Funkcje

  • Zarządzanie danymi klientów
  • Segmentacja klientów
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji