Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Retencja klientów

Oprogramowanie do renecji kliento pomaga firmom analizować podróże klientów, śledzić wskaźniki zaangażowania i satysfakcji, aby poprawić zatrzymywanie klientów.

Wyniki: 4 w

Custify jest przeznaczony dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify
Platforma sukcesu klienta firmy Custify jest przeznaczona dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Oprócz wglądu w wykorzystanie produktu gromadzi również dane z różnych systemów, takich jak rozwiązania CRM, wsparcie lub automatyczne fakturowanie, a także prezentuje wszystkie istotne wskaźniki KPI sukcesu klienta i interakcje z klientem na łatwym do zrozumienia pulpicie. W przypadku przepływów pracy o niskim nakładzie czasu pracy ma również wbudowany zaawansowany silnik automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify

Funkcje

  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie danymi klientów
Platforma zarządzania sukcesem klienta, która umożliwia firmom ograniczenie rezygnacji i zwiększenie przychodów z istniejącej bazy klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Akita
Akita łączy się z ponad 100 narzędziami SaaS, tworząc jeden ujednolicony widok danych klientów. Upewnij się, że żaden klient nie zostanie pominięty dzięki konfigurowalnemu systemowi oceny stanu zdrowia Akita. Zdefiniuj zadania i cele dla każdego etapu podróży klienta. Utrzymuj klientów na drodze do sukcesu dzięki zaplanowanym przeglądom biznesowym i „playbookom” – wyzwalanym przez zachowanie użytkownika (dobre lub złe). Powiadomienia Slack i dwukierunkowa synchronizacja Salesforce utrzymują całą organizację w pętli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Akita

Funkcje

  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie danymi klientów
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie danymi klientów
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B.
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Oferując szereg innowacyjnych możliwości w zakresie marketingu B2B, Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami. Dzięki innowacyjnej platformie lojalnościowej Apex, która motywuje i nagradza klientów za ich działania, nie tylko zwiększają ich lojalność, ale także znacząco zwiększają sprzedaż. Przedsiębiorstwa odnotowują wzrost sprzedaży o zwykle 15%. Porozmawiajmy o tym, co może zaoferować Apex, aby podnieść poziom biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty

Funkcje

  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie retencji
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie danymi klientów