Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Inteligencja konwersacyjna
Oprogramowanie do analiz konwersacji pomaga zespołom sprzedażowym i telefonicznym centrom obsługi klientów tworzyć transkrypcje rozmów, identyfikować najważniejsze momenty i formułować przydatne spostrzeżenia do dalszej analizy. Oprogramowanie tego rodzaju można również wykorzystywać do szkolenia nowych pracowników oraz określania efektywności zespołów w zakresie rozpatrywania zapytań klientów. Czytaj dalej Czytaj mniej
Wyniki: 2 w
Funkcje
- Rejestrowanie połączeń
- Przetwarzanie języka naturalnego
- Zarządzanie notatkami
- Wskaźniki wydajności
- Dane w czasie rzeczywistym
- Rozpoznanie zamiaru
- Uczenie maszynowe/SI
- Analiza trendów
- Śledzenie połączeń
- Filtrowanie słów kluczowych
Funkcje
- Rejestrowanie połączeń
- Przetwarzanie języka naturalnego
- Zarządzanie notatkami
- Wskaźniki wydajności
- Dane w czasie rzeczywistym
- Rozpoznanie zamiaru
- Uczenie maszynowe/SI
- Analiza trendów
- Śledzenie połączeń
- Filtrowanie słów kluczowych