Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania łańcuchem dostaw

Oprogramowanie do zarządzania łańcuchem dostaw automatyzuje przepływ procesów od surowców po dostawę gotowych produktów konsumentowi. Aplikacje te umożliwiają przetwarzanie zamówień w całej firmie, transport i zarządzanie magazynami wraz z planowaniem i prognozowaniem. Oprogramowanie do zarządzania łańcuchem dostaw zapewnia efektywne działanie poprzez dystrybucję i synchronizację kluczowych danych w wielu lokalizacjach i w całym przedsiębiorstwie. Oprogramowanie do zarządzania łańcuchem dostaw jest powiązane z programami do zarządzania zapasami.

Wyniki: 38 w

Oparte na sztucznej inteligencji wielokanałowe rozwiązania w zakresie prognozowania popytu i planowania zapasów dla sprzedawców detalicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Invent Analytics
Wielokanałowe prognozy zapotrzebowania, rozwiązania w zakresie optymalizacji zapasów i cen dla sprzedawców detalicznych pozwalające na optymalizację zysków z planowania łańcucha dostaw. Dzięki dostosowanym do potrzeb rozwiązaniom, Invent Analytics pomaga sprzedawcom detalicznym podejmować każdą decyzję dotyczącą zapasów w oparciu o bardzo dokładne szczegółowe prognozy, ograniczać straty w sprzedaży i maksymalizować rentowność. Rozwiązania te obejmują prognozowanie popytu oparte na sztucznej inteligencji, optymalizację alokacji i uzupełniania zapasów, optymalizację transferu i obniżania cen. Dowiedz się więcej na temat produktu: Invent Analytics

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
MyTower zapewnia oparte na chmurze rozwiązania TMS i GTM, takie jak TMS route and overseas, GTM origin management, export control i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyTower
MyTower zapewnia oparte na chmurze rozwiązania TMS i GTM, takie jak TMS route and overseas, GTM origin management, export control i inne. W świecie, w którym przepisy dotyczące łańcucha dostaw stają się coraz bardziej rygorystyczne, firma wyobraża sobie przyszłość, w której procesy regulacyjne i transportowe są nie tylko zautomatyzowane i połączone, ale także przyjazne dla środowiska. W MyTower wierzy się głęboko, że efektywny ekonomicznie łańcuch dostaw może być również odpowiedzialny za środowisko. Ambicją firmy jest prowadzenie firm w kierunku zrównoważonej przyszłości. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyTower

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Cosmic Frog to oparta na chmurze optymalizacja łańcuchów dostaw z analizą kosztów, usług i ryzyka, umożliwiająca szybkie podejmowanie decyzji w oparciu o dane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cosmic Frog
Cosmic Frog, opracowana przez Optilogic, to oparta na SaaS platforma do projektowania łańcucha dostaw, optymalizująca wydajność sieci poprzez analizę kosztów, usług i ryzyka. Umożliwia kadrze kierowniczej badanie scenariuszy „co jeśli”, określanie optymalnych konfiguracji łańcucha dostaw dzięki takim funkcjom, jak inteligentna analiza Greenfield, modelowanie symulacyjne i ocena ryzyka. Cosmic Frog pozwala na hiperskalowanie, uruchamianie wielu scenariuszy jednocześnie, zapewniając solidne, oparte na danych podejmowanie decyzji dotyczących odporności łańcucha dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cosmic Frog

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Przejmij kontrolę nad swoim łańcuchem dostaw dzięki pakietowi NetSuite: od dostawców i surowców po klientów i wyroby gotowe.
Przejmij kontrolę nad swoim łańcuchem dostaw dzięki pobieranym w czasie rzeczywistym danym na temat produktów napływających od dostawców, wykorzystywanych w procesie produkcji i dostarczanych do klienta końcowego. Dotycząca zaopatrzenia funkcjonalność pakietu NetSuite pozwala użytkownikom zarządzać relacjami z dostawcami i automatyzować zakupy. Planowanie popytu i podaży to sposób na zapewnienie dostępności właściwych materiałów, maszyn i pracowników we właściwym miejscu i czasie, tak aby produkcja przebiegała bez zakłóceń. Możliwość zarządzania zapasami zapewnia pełen wgląd w dane na temat poszczególnych pozycji przez cały cykl życia produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w użyciu platforma Route4Me planuje routing i wysyłkę do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją.
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w obsłudze platforma Route4Me automatycznie planuje trasy dla Twojej firmy i wysyła je do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją. Idealne rozwiązanie do obsługi w terenie: sprzedaży, marketingu, merchandisingu, zarządzania i każdej firmy wymagającej optymalizacji ostatniej mili. Route4Me oferuje jedno z najczęściej używanych na świecie oprogramowań do sekwencjonowania i optymalizacji tras dla małych firm i przedsiębiorstw do ponad 34 000 klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Route4Me

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Zarządzanie magazynem i zamówieniami dla rozwijających się firm.
Zoho Inventory to aplikacja internetowa, która umożliwia zarządzanie zamówieniami i zapasami. Dzięki wielokanałowej sprzedaży, integracjom wysyłek i zaawansowanej kontroli zapasów, można zoptymalizować zarządzanie zapasami i zamówieniami, od zakupu przez pakowanie po płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Łatwe zarządzanie łańcuchem dostaw, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu.
Zautomatyzowane zarządzanie łańcuchem dostaw w Precoro. Budżetowanie, składanie wniosków, zatwierdzanie, zakup, śledzenie zapasów, zarządzanie dostawcami i raportowanie – wszystko w jednym oprogramowaniu do zamówień. Precoro jest prosty w obsłudze i szybki do wdrożenia oraz oferuje szeroki zakres funkcji, w tym integrację z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatny interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby w zakresie zarządzania zakupami i wydatkami w jedną łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Łatwe zarządzanie łańcuchem dostaw, zapasy, śledzenie zamówień, fakturowanie i raportowanie w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Zarządzanie łańcuchem dostaw w trybie online, fakturowanie i raportowanie dla średnich firm. Korzystaj z przyjaznego dla użytkownika interfejsu i kompleksowej pomocy technicznej. Firmy na całym świecie zarządzają zamówieniami sprzedaży i zakupu, ofertami sprzedaży, zamówieniami wstecznymi, dropshippingiem, wysyłką, zwrotami w wielu lokalizacjach i językach. Pracuj dokładnie z numerami seryjnymi, numerami partii i datami ważności. Rozszerzenia Magento, WooCommerce, Shopify, Quickbooks. Przyjmij Megaventory, aby skutecznie zarządzać łańcuchem dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Arena PLM umożliwia współpracę pomiędzy rozproszonymi zespołami a partnerami z łańcucha dostaw w celu szybkiego i wydajnego opracowywania nowych produktów.
Oprogramowanie Arena PLM (zarządzanie cyklem życia produktów) pomaga zaawansowanym technologicznie urządzeniom elektronicznym, elektronice użytkowej, urządzeniom medycznym oraz firmom z branży lotniczej i obronnej sprostać dzisiejszym wyzwaniom związanym z wprowadzaniem produktów na rynek. Arena umożliwia każdemu uczestnikowi podczas procesów NPD (opracowywania nowych produktów) i NPI (wprowadzania nowych produktów) bardziej efektywną współpracę przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności z przepisami FDA, ISO, ITAR, EAR i zgodności z przepisami ochrony środowiska. Więcej informacji można znaleźć na stronie producenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arena PLM

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
eLogii to cenione oprogramowanie do zarządzania dostawami na ostatnim odcinku, które automatyzuje planowanie i optymalizację tras, wysyłkę oraz dużo więcej.
eLogii to cenione rozwiązanie oparte na chmurze do zarządzania dostawami. eLogii unifikuje logistykę, planowanie dostaw, routing z wieloma przystankami i optymalizację tras, a także pomaga w bezproblemowym zarządzaniu nimi aż do ostatniego odcinka. Dzięki eLogii możesz zautomatyzować wysyłkę, zyskać wgląd w czasie rzeczywistym w dane kierowców, pojazdów i zamówień, odebrać dowód dostawy i obsługiwać logistykę zwrotną. eLogii cieszy się zaufaniem firm na całym świecie, m.in. takich jak Caldic, Unimasters i Ananas E-Commerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLogii

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązania z zakresu automatyzacji specjalnie zaprojektowane w celu wyeliminowania ręcznego przetwarzania krytycznych dla biznesu dokumentów handlowych.
Conexiom to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie, specjalnie zaprojektowane do obsługi zleceń zakupu, faktur, zaawansowanych zawiadomień o wysyłce i innych istotnych dokumentów handlowych wymienianych między użytkownikiem a klientami. Rozwiązania z zakresu automatyzacji przekształcają złożone, nieustrukturyzowane dane w dokładne, bezdotykowe transakcje w celu poprawy wydajności, szybkości i dokładności, zwiększenia rentowności, zapewnienia zwrotu z inwestycji i podniesienia poziomu obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conexiom

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Easy4Pro to platforma cyfrowa (TMS, system zarządzania czasem), która łączy spedytorów i przewoźników na całym świecie, sprawiając, że pilne przesyłki są łatwe i przejrzyste.
Spraw, aby pilny transport był tak wydajny, jak zwykły. Platforma do zarządzania logistyką, która upraszcza operacje logistyczne dla firm. Oferuje widoczność w czasie rzeczywistym, zaawansowane planowanie, komunikację opartą na współpracy i spersonalizowane raporty. Easy4Pro poprawia wydajność, obniża koszty i zwiększa zadowolenie klientów. Oprogramowanie do zarządzania zamówieniami logistycznymi zostało zaprojektowane w celu uproszczenia procesów dużych organizacji i obniżenia kosztów przy jednoczesnym zapewnieniu odpowiednich informacji rynkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy4Pro

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Promena oferuje moduły zarządzania bazą dostawców, e-Sourcing, e-Procurement i analizy wydatków.
Promena dostarcza oparte na SaaS rozwiązania dla procesów zakupowych, w tym moduły do zarządzania bazą dostawców, e-Sourcingu, e-Procurement i analizy wydatków. Przekształć swój proces zamówień, zapewnij konkurencyjność, przejrzystość i wydajność, wykorzystując intuicyjny i nowoczesny design UX/UI Promena. Oprogramowanie zostało zaprojektowane i zbudowane na podstawie wieloletniego know-how i doświadczenia największej centralnej firmy zaopatrzeniowej w Turcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Platforma sieciowa poświęcona jakości i zrównoważonemu rozwojowi, która pomaga firmom usprawnić kontrole w procesach produkcyjnych i magazynach.
Inspectorio to oparte na chmurze rozwiązanie SaaS, które koncentruje się na tworzeniu dynamicznych i opartych na ryzyku programów jakości i zgodności. Naszym celem jest zbudowanie połączonego, zrównoważonego i przejrzystego łańcucha dostaw. Sztuczna inteligencja Inspectorio daje markom, detalistom i sprzedawcom narzędzia do przewidywania obszarów wysokiego ryzyka i automatyzowania interwencji opartych na ryzyku w całym łańcuchu dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectorio

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS. Funkcja zamawiania przez strony trzecie, umożliwiająca pełne zarządzanie łańcuchem dostaw firmy.
Oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS. Nie ma potrzeby pogoni za przesyłkami z różnych portali przewoźników lub z różnych wiadomości e-mail. Wszystkie informacje o transporcie, cenniki, porównanie czasów i cen transportu, obliczanie emisji CO2, śledzenie, dokumenty przewozowe, statystyki i powiadomienia w jednym inteligentnym oprogramowaniu opartym na chmurze (aplikacja internetowa i mobilna). Integracja z operatorami Plug&Play — możliwość uwzględnienia wszystkich ulubionych operatorów i dodania nowych w zależności od przyszłych potrzeb. Niesamowicie łatwy w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cargoson

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Łatwy w użyciu internetowy system zarządzania transportem oparty na subskrypcji, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw.
GoRamp to innowacyjny system zarządzania transportem przeznaczony do zarządzania i optymalizacji procesów logistycznych. (1) Łatwiejsze zamawianie frachtu, (2) Łatwe w obsłudze zarządzanie zamówieniami, (3) Zaawansowane analizy, (4) Zarządzanie czasem dostawy (ustalanie harmonogramu dostaw) w magazynie. Zarejestruj się już dziś, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoRamp

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Zestaw aplikacji i rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw do planowania popytu, prognozowania i optymalizacji zapasów.
Smart Software oferuje Smart IP&O, zintegrowany zestaw aplikacji do zarządzania łańcuchem dostaw, do planowania popytu, optymalizacji zapasów i analityki łańcucha dostaw. Zapewnia on jednolite, łatwe w użyciu, łatwe w skalowaniu, łatwe w współpracy środowisko z solidnymi zapasami i modelowaniem prognoz. Podejście „wdrożenie jednego to wdrożenie dla każdego” oznacza, że można na początku zareagować na dyskretny zestaw potrzeb i dodać nowe aplikacje, gdy będą gotowe, bez dodatkowych kosztów wdrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart IP&O

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Sprzedawaj więcej i z wyższą marżą, w swoich kanałach sprzedaży detalicznej. Użyj oprogramowania GoFact do zarządzania procesami operacyjnymi. Łatwość użycia.
GoFact jest narzędziem do zarządzania łańcuchem dostaw i obsługuje złożone hierarchie produktów w branży mody, obuwia, akcesoriów, bielizny itp. GoFact to rozwiązanie SaaS, które optymalizuje działalność pod kątem: # zwiększonej sprzedaży dzięki: # zwiększonej marży brutto i # zmniejszony zapasom GoFact jest używany przez: sprzedawców detalicznych, hurtowników i sprzedawców internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoFact

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
INTUENDI redukuje zapasy i nadwyżki magazynowe oraz upraszcza zarządzanie zamówieniami dzięki przystępnemu i łatwemu w użyciu narzędziu.
INTUENDI to rozwiązanie w chmurze do zarządzania łańcuchem dostaw, opracowane w celu zmniejszenia ilości zapasów i zminimalizowania nadwyżek magazynowych przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Niedrogie i łatwe w użyciu rozwiązanie Intuendi redukuje do 82% błędów w prognozowaniu i 6-krotnie przyspiesza proces zarządzania zamówieniami. Intuendi, oparte na sztucznej inteligencji i zaprojektowane dla małych i średnich firm, zapewnia automatyczne sugestie i daje pewność, że przechowujesz właściwe jednostki magazynowe we właściwym miejscu i czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: INTUENDI

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
GEP SMART to zunifikowana platforma oprogramowania do zamówień, stworzona dla specjalistów ds. zamówień przez ekspertów ds. zamówień.
GEP SMART to oparte na sztucznej inteligencji, zunifikowane oprogramowanie do zamówień typu S2P (źródło-płatność), które zapewnia kompleksową funkcjonalność zamówień zarówno do bezpośredniego, jak i pośredniego zarządzania wydatkami w ramach jednej, natywnej platformy chmurowej. Zawiera szereg narzędzi zakupowych wbudowanych w jeden zunifikowany system zaopatrzenia, eliminując potrzebę oddzielnego, samodzielnego oprogramowania, modułów lub narzędzi do zarządzania określonymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Oparte na chmurze rozwiązanie, które umożliwia firmom usprawnienie procesów zaopatrzenia, śledzenie dostaw, udostępnianie postępów i generowanie raportów.
Matrak oferuje kompleksową widoczność łańcucha dostaw dla zespołów produkcyjnych, budowlanych i budowlanych. Globalna sieć śledzenia budownictwa Matrak została zaprojektowana specjalnie w celu wspierania i upraszczania zawiłości związanych z przenoszeniem i śledzeniem statusu materiałów od produkcji do instalacji i w dowolnym miejscu pomiędzy nimi. Matrak łączy interesariuszy za pośrednictwem platformy sieciowej opartej na chmurze, która zapewnia lepszą komunikację, widoczność i kontrolę. Oszczędność czasu i pieniędzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Matrak

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Suppeco wzmacnia relacje między klientami i dostawcami, zapewniając doskonałość usług dotyczących zrównoważonego ekosystemu i łańcucha dostaw.
Obdarzona zaufaniem liderów rynku, Suppeco to platforma umożliwiająca współpracę w obszarze tworzenia relacji. Oferuje ona organizacjom z różnych branż nieskończony wachlarz możliwości, jeśli chodzi o tworzenie wartości, innowację i rozwój. Suppeco zapewnia bezkonkurencyjne, pozbawione zakłóceń środowisko do współpracy na większą skalę w rozproszonych, wielopodmiotowych zespołach. Suppeco, platforma SaaS działająca w chmurze, umożliwia firmom skuteczne zarządzanie i optymalizację relacji z ich zewnętrznymi ekosystemami i łańcuchami dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Suppeco

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka
Logifly: Zrewolucjonizuj zarządzanie łańcuchem dostaw dzięki usprawnionym procesom, widoczności w czasie rzeczywistym i wydajnej współpracy.
Logifly przekształca zarządzanie łańcuchem dostaw, usprawniając procesy od zaopatrzenia po dostawę. Upraszcza współpracę z dostawcami, śledzenie zamówień i kontrolę zapasów. Widoczność w czasie rzeczywistym i integracja z narzędziami branżowymi zwiększają wydajność. Logifly to kompleksowe rozwiązanie dla sprawnego i zoptymalizowanego łańcucha dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: LOGIFLY

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Realizacja zleceń
  • Zarządzanie wysyłką
  • Prognozowanie zapotrzebowania
  • Zarządzanie transportem
  • Raportowanie/analityka