Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 469 w
GEP SMART to zunifikowana platforma oprogramowania do zamówień, stworzona dla specjalistów ds. zamówień przez ekspertów ds. zamówień. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART
GEP SMART to oparte na sztucznej inteligencji, zunifikowane oprogramowanie do zamówień typu S2P (źródło-płatność), które zapewnia kompleksową funkcjonalność zamówień zarówno do bezpośredniego, jak i pośredniego zarządzania wydatkami w ramach jednej, natywnej platformy chmurowej. Zawiera szereg narzędzi zakupowych wbudowanych w jeden zunifikowany system zaopatrzenia, eliminując potrzebę oddzielnego, samodzielnego oprogramowania, modułów lub narzędzi do zarządzania określonymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Od 2015 roku firma Precoro pomaga ponad 1000 MŚP oraz firmom z branży biotechnologicznej, produkcyjnej, budowlanej i innych branż w oszczędzaniu czasu i pieniędzy poprzez eliminację pracy ręcznej. Usprawnione zatwierdzanie, inteligentne budżetowanie i śledzenie wydatków, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu do zamówień. Precoro jest łatwy w użyciu i szybki we wdrożeniu. Korzystaj z szerokiej gamy funkcji, w tym integracji z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatnych interfejsów API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Moduły: Zapytanie ofertowe, wycena, umowa cenowa, zapotrzebowanie, zamówienie zakupu, pokwitowanie, fakturowanie dostawców, płatności dostawców, gotówka za drobne wydatki i wydatki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procure 2 Pay Software
Aplikacja 4D Procure-to-Pay to łatwe w użyciu oprogramowanie oparte na chmurze, idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających do 1000 pracowników. Oprogramowanie jest wyposażone w liczne funkcje i jest łatwe w obsłudze. Aplikacja została opracowana przez profesjonalistów z 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie księgowości i oprogramowania. Moduły obejmują RFQ, zapytanie ofertowe, zapotrzebowanie, PO, odbiór, fakturowanie dostawców, płatności dostawców, wydatki i procesy gotówkowe z elastyczną konfiguracją zatwierdzania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procure 2 Pay Software

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics 365

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses, featuring discounted shipping rates and easy automation.
ShippingEasy is the easiest online shipping platform for growing businesses. With ShippingEasy, merchants can access discounted USPS and UPS shipping rates, automate shipping, and get time back to focus on building their business. Robust integrations with all leading online channels allow merchants to manage orders, shipments, and customers from everywhere they sell, all in one easy-to-use platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShippingEasy

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
NetSuite Procurement: pełen wgląd w dane na temat procesu zaopatrzenia. Kupuj towary i usługi w najlepszej cenie i w dowolnym czasie.
Pakiet NetSuite posiada też rozwiązanie o nazwie Procurement, które umożliwia centralizację działań związanych z zamówieniami i zarządzaniem dostawcami. Kierowanie zamówień do zatwierdzonych dostawców na mocy wstępnie wynegocjowanych umów zapewnia zakup po najlepszej cenie i w odpowiednim czasie. Wgląd w generowane w czasie rzeczywistym dane dotyczące wydatków i wydajności dostawców poprawia przepływ informacji i umożliwia czytelną komunikację przez cały okres realizacji procesu – od zamówienia do zapłaty. Poświęcony zamówieniom pulpit nawigacyjny umożliwia proste zarządzanie wszystkimi informacjami związanymi z zamówieniami, w tym rejestrami, danymi na temat wydatków i raportami dotyczącymi wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Commerce

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Procurement tools manage suppliers by automating numerous processes. Avoid stock-outs & overspending on excessive materials with Odoo.
Manage suppliers and purchase orders easily with Odoo. Odoo¿s procurement tools are tailor-made to help users efficiently run their business with less stock, and ensures they avoid frustrating stock-outs. Easily configure ¿Min-Max¿ stock quantities with Odoo¿s user-friendly reordering rules, stock levels, sales forecasts, and automatic routes (Replenish on Order). Users can quickly import vendor price lists and lead times, in order to stay updated on products¿ pricing and shipping details. Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
The secret powering small businesses in 90+ countries worldwide. Track stock, manage sales, pick and ship orders, and more,
inFlow Inventory is the easiest way to run your wholesale, distribution, manufacturing, or ecommerce business. Track stock across any location and manage purchases and sales—all from one app. inFlow helps you manage any order or process from start to finish, with full pick/pack/ship support, BOM and assemblies, and connections to over 35 different ecommerce platforms. We offer in-house support via live chat, email, and callback. Click Visit Website to start your free 14-day trial now. Dowiedz się więcej na temat produktu: inFlow Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
360+ 4.7/5 reviews. Simple yet, fully featured. The highest rated procurement software.
Simple Procurement software that allows team members to create purchase requests on the go that can get approved by pre-defined approvers - from any device. All relevant comments & docs can get attached to the PO & managed for reporting & auditing. Eliminate spending mistakes & keep team members accountable for company card purchasing. View and manage budgets in real-time for insightful decision-making for each purchase. Draw accurate reports with a click of a button for the accountant. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation. Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipefy

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP S/4HANA Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Quartzy helps life sciences companies accelerate time to market and improve operational efficiency.
Quartzy empowers life sciences organizations to digitize the unique workflow of a lab, reducing time to market, and improving operational efficiency. Quartzys digital lab management system centralizes and simplifies requesting, approving, purchasing, and managing lab supply inventory, to make scientific discovery happen faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quartzy

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Solutions for supply chain, EDI, and API integration, for any industry and completely scalable. Connect to any partner and any system.
Superior technology solutions for supply chain management, EDI, and API integration, for any industry and are completely and seamlessly scalable. Connect to any trading partner and any system, improving process efficiency and gaining insightful opportunities across your organization. Leverage the data both inside and outside the enterprise to accelerate time to revenue and provide your customers outstanding service. Award-winning global customer support for all our solutions. Dowiedz się więcej na temat produktu: DiCentral

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
RFP360 streamlines how you engage vendors, collaborate with colleagues, request information, issue RFPs and evaluate responses.
RFP360 empowers you to manage all RFPs and tenders in a template library, simplifying, standardizing and improving every request you issue. You can assign tasks, set deadlines, collaborate and communicate with stakeholders, suppliers and scorers in one solution. Our vendor evaluation features enable you to collect, score and compare RFP responses in a single view, driving more informed and objective buying decisions. And dashboards and reports offer insight into current and previous activity. Dowiedz się więcej na temat produktu: RFP360

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Dowiedz się więcej na temat produktu: Spendwise

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Costpoint

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: JD Edwards EnterpriseOne

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Procurify pomaga uzyskać niezrównaną kontrolę i widoczność dzięki usprawnionym przepływom pracy, danym w czasie rzeczywistym i innowacyjnym funkcjom.
Procurify to kompleksowe oprogramowanie do zamówień, które umożliwia firmom śledzenie, kontrolowanie i analizowanie wszystkich wydatków w celu uproszczenia i skalowania procesu zarządzania wydatkami. Prosty i łatwy w użyciu intuicyjny interfejs Procurify umożliwia użytkownikom proaktywne śledzenie, kontrolowanie i analizowanie wydatków. Utrzymuj scentralizowaną dokumentację i zmniejsz nieuczciwe wydatki dzięki integracji Amazon Business i Staples PunchOut. Procurify bezproblemowo integruje się z Netsuite, Quickbooks i innymi systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
The Asite Platform provides everyone across the construction supply chain access to key information regardless of location or device, enabling project teams to store and manage all data in one central and secure repository. The vast range of solutions Asite offers enable increased collaboration and efficiency both on the construction site and in the back-office. This results in fewer mistakes, delivering huge time and cost savings. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji zobowiązań B2B, od zaopatrzenia po płatności i uzgodnienia.
Tipalti zapewnia kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji zobowiązań, eliminując 80% obciążenia AP. Oparte na chmurze oprogramowanie Tipalti usprawnia globalne zakupy z wieloma podmiotami zależnymi, poprawia kontrolę nad wydatkami firmy i zmniejsza obciążenie AP. Oferując przyjazne dla użytkownika formularze wniosków o zakup, dostosowując proces zatwierdzania do polityk firmy oraz w pełni integrując je z systemami NetSuite, HR i SSO, Tipalti zapewnia łatwe wdrożenie w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste.
Oparte na chmurze oprogramowanie i aplikacja do zarządzania zapasami restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Supplier management and sourcing software for organisations wanting to digitalise their procurement processes quickly and easily.
Market Dojo enables procurement professionals worldwide to solve inefficient sourcing and supplier management processes by digitalising these activities quickly and easily. More flexible than legacy software, with no implementation fees, Market Dojo empowers users through a self-service platform to control their costs, mitigate risk and centralise data. Modules include: sourcing; supplier onboarding and relationship management; contract management; opportunity analysis; and tailspend management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Market Dojo

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Loopio's leading RFP response management software helps mid-large businesses supercharge and scale responses to RFPs.
Loopio is the leading RFP response management software for mid-large organizations. We help companies supercharge and scale their response process for RFPs, RFIs, DDQs, Security Questionnaires, and more. Loopio delivers results: *51% increase in the number of responses completed, *85% win more business, *42% decrease in time spent on crafting responses. Over 1300+ companies use Loopio to respond faster, improve response quality, and win more business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loopio

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
With SAP Fieldglass Services Procurement Software, you can simplify how service providers are sourced, engaged and managed.
Today, the procurement of external services and Statement of Work (SOW)-based engagements represent a significant portion of organizational spend on the external workforce. With SAP Fieldglass Services Procurement Software, you can simplify how service providers are sourced, engaged and managed. Our services procurement platform can handle a variety of SOW engagements including projects, offshore/offsite, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Fieldglass

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Full purchasing workflow solution hosted in the cloud from req-to-check many plugin options/integrations, and Global 24/7 Support.
Your complete purchase order workflow tool hosted in the Cloud. From point of requisition to placement of your order to the vendor eBA has many features only found in more expensive solutions from online approvals, public RFPs, sealed vendor bidding, a receiving module, invoice matching, full legacy accounts integration, assets & inventory management, GDPR compliant, vendor portals the list goes on. All in an easy to use simple interface - see why we have the highest reviews, contact us now. Dowiedz się więcej na temat produktu: eBuyerAssist Platform

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Hybrent medical purchasing, inventory management and invoicing software integrates with most AP and clinical applications.
Hybrent is a cloud-based, multi-vendor healthcare supply chain suite with powerful eProcurement modules designed for healthcare systems. Automate and streamline your procure-to-pay process with EMR/PMS/AP integration and order from ALL of your vendors! Track materials from purchase to patient consumption, eliminate overstock and stock-outs with barcoding, PAR levels, and templates, and stay on the go with our mobile app! Dowiedz się więcej na temat produktu: Hybrent

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
For companies doing 50-1000 PO's month. "Anyone looking to save time, paper, and labor should invest in Bellwether-"KW of TFCU"
Are you manually tracking approvals, quotes, purchasing, invoices, inventory, assets, and contracts? Or do you have an outdated system? Since 1985 Rated #1 for businesses that create 50-1000 PO's a month and need to track procurement, inventory, assets, and contracts. Modular so you just buy what you need. Proven over 37 years by 1000+ customers like Casio, Aramark, NY State Health Dept, Basic and Enterprise software with the Only Money Back Guarantee! Dowiedz się więcej na temat produktu: Bellwether PO and Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
A web-based procurement software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based procurement software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Purchase Order

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Simplify your purchasing by centralizing it onto 1 platform with the proper guardrails in place to ensure compliance and cost savings.
Order simplifies buying for businesses by centralizing it onto one platform. With Order, all the products your company needs to operate can be found in one place with the approval and budgeting guardrails needed to ensure compliance. Placing recurring orders is as simple as one click with saved product lists, and saving on purchases hasn’t been easier with Order’s $4 billion in purchasing power and strategic sourcing that ensures you always pay the lowest prices for your products. Dowiedz się więcej na temat produktu: Order

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Jeden z najlepszych systemów zarządzania wykonawcami na świecie.
Worksuite to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma do zarządzania freelancerami. Ułatwia małym i dużym firmom wprowadzanie i zarządzanie płatnościami transgranicznymi dla wszystkich freelancerów na całym świecie za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Zajmuje się zgodnością, raportowaniem i zarządzaniem projektami w ułamku sekundy. Od małych firm po duże światowe organizacje – Worksuite jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym zaawansowane funkcje i elastyczność na każdym etapie rozwoju firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Doskonałe oprogramowanie typu procure-to-pay dla firm, które wymagają łatwości obsługi, przejrzystości, wglądu i proaktywnej kontroli wydatków.
Oparte na chmurze rozwiązanie do proaktywnego zarządzania wydatkami. Zaufały mu organizacje z różnych branż na całym świecie, automatyzując obieg zamówień i zarządzając procesami od zamówienia do zamówienia oraz wydatkami z wielopoziomowym zatwierdzaniem, kontrolą budżetu, zgodnością z zasadami, zarządzaniem przepływem pracy w zakresie AP (zobowiązania) i analizą wydatków. Fraxion umożliwia realizację zamówień typu PunchOut i Catalog z udziałem strategicznych dostawców. Skuteczne jako samodzielne rozwiązanie lub z płynną integracją ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: Tradogram

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Proste w użyciu, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania dostawcami, które zapewnia jedno źródło prawdy. Już dziś wybierz lepszy sposób.
Proste w użyciu, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami w chmurze. Zarządzanie dostawcami i umowami, otrzymywanie automatycznych powiadomień o kluczowych terminach, monitorowanie ryzyka, zarządzanie obciążeniem pracą oraz przechowywanie plików i wiadomości – za pośrednictwem jednego centralnego repozytorium – w całej firmie. Pakiet narzędzi Gatekeepers do raportowania, współpracy i ostrzegania sprawia, że zarządzanie dostawcami i umowami jest łatwe i skuteczne. Pożegnaj się z programem Excel i innym przestarzałym oprogramowaniem – przywitaj się z prostym, wydajnym i opłacalnym systemem zarządzania dostawcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Airbase is the only all-in-one spend management platform. Make purchasing easier with a consistent approach to all payment methods.
Airbase is the most comprehensive all-in-one spend management platform that gives companies control and visibility into every dollar spent. Airbase empowers employees with an easy, uniform approach to purchases, whether they involve corporate cards, raising a purchase order, or requesting reimbursement. All payment methods (including physical cards, virtual cards, ACH, check) are available, all supported by accounting automation, customizable approval workflows, and real-time reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airbase

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
TYASuite Procurement features like auto-filling of GRN, merging multiple PR into single PO, track POs, robust reporting and much more.
TYASuite Procurement software enables you to make timely, safe, and accurate purchasing decisions, ensure proper payments for all expenditures, provide transparency to suppliers by sharing details of supplier performance and payments on one screen. TYASuite provides a comprehensive end-to-end procurement software solution that delivers increased buying efficiency to all personnel within an organization by automating a multilayer approval process based on cost centers. Dowiedz się więcej na temat produktu: TYASuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G. Dowiedz się więcej na temat produktu: Periscope S2G

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Expeni to niedrogie, proste i łatwe w użyciu oprogramowanie do zamówień. Najlepiej pasuje do małego budżetu.
Dzięki procesowi zatwierdzania jednym kliknięciem strony Expeni upraszcza proces zarządzania zakupami. Pracownicy mogą wystawiać, kopiować zamówienia z istniejących PO (zamówień zakupu), załączać faktury itp. Automatyczne powiadomienia e-mail powiadamiają osoby zatwierdzające. Menedżerowie mogą zatwierdzać z dowolnego miejsca. Obsługiwana jest funkcja zatwierdzania wielopoziomowego. Dział finansów może dodawać płatności. Eksportuj jako CSV lub PDF. Udostępniaj dostawcom. Dostosuj PO. Kontrola dostępu do PO między działami i lokalizacjami oddziałów. Zarządzanie dostawcami i produktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expeni

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Ariba

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Apptricity Procure to Pay Application is a P2P and p-card software that standardizes the buying/pricing across the organization, reduce
Apptricity Procure to Pay Application is a P2P and p-card software that standardizes the buying/pricing across the organization, reduces 'rouge' purchases, and establishes organizational policies for purchases. Integrated Catalog that sets up the products you need, at what price and from what vendor. Requisition, Purchase Order, Receiving and Payment platform, Integrated with other Apptricity products (like Expense) providing a single vendor solution for all orders and payments. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptricity Travel and Expense

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Automate document generation, workflow and decision making with our multi award-winning no-code automation platform.
Create efficient, intuitive and compliant-by-design procurement processes from end to end using our drag-and-drop automation platform. Checkbox allows procurement specialists to digitise and streamline complex procurement policies and frameworks, automating triage of requests, risk assessments and document generation as well as facilitating all necessary approvals, reviews and signatures - all in one system. Dowiedz się więcej na temat produktu: Checkbox

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Coupa Business Spend Management

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Dowiedz się więcej na temat produktu: Esker

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
VENDX is an advanced version of traditional procurement solutions to ensure superior value delivery to its customers.
1. Sourcing+ : Completely configurable APIs to most effectively map your business needs & ensure compatibility with all the major ERPs. 2. Auction+ : Comes with a powerful rule engine with numerous permutations and combinations for achieving the best price discovery. 3. Vendor Portal+ : A robust centralized repository of information on vendors enabling 360-degree evaluation. 4. BI+ Module: Tee Brain of VENDX - which offers real-time analytics which enables you to make sound business decisions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vendx

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
A fully integrated software solution designed for small to mid-sized importers and distributors.
Software for importers and wholesale distributors. The procurement modules allow for customer RFQ management, sourcing tools including estimating landed costs and supplier quote analysis. The Purchasing tools allow for Purchase forecasting and planning. Integrates with QuickBooks. Free demonstration available. Dowiedz się więcej na temat produktu: VISCO

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
SAP HANA Cloud activates your organization to build data solutions with modern architecture.
SAP HANA Cloud activates your organization to build data solutions by leveraging cloud-native scalability, speed, and performance. Trust business-ready information when connecting data from a single solution, while enabling security, privacy, and anonymization with proven enterprise reliability. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP HANA Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Spend management software that enables businesses to track, approve, and manage subscriptions, vendors, and funding requests.
PayEm is the global spend & procurement platform created to meet the needs of finance teams. Specifically designed for global SMEs and enterprises, the platform offers control and transparency by streamlining reimbursement, procurement, AP automation, and both virtual and physical credit card processes into corporate spending.The technology also has cross-border capabilities: finance teams using PayEm can send funds to over 200 territories in 130 different currencies in just one click Dowiedz się więcej na temat produktu: PayEm

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
EasyParcel is online courier service booking platform. Compare rates between multiple couriers and enjoy free pickup from doorstep!
EasyParcel is web-based parcel consolidator and E-commerce shipping solutions provider. We provide online courier service bookings including local, international and same day delivery services. Our features include multiple courier choices, easy online tracking, free doorstep collection, e-commerce integration ready and more. Best of all, no volume commitment is required! Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyParcel

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Collaborate with partner and suppliers.
SAP Ariba Supply Chain Collaboration (formerly SAP SRM) provides strategic value through the management of multiple tiers of contract manufacturers and suppliers Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Ariba Supply Chain Collaboration

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Chefs use BlueCart to place all their orders in one click. Suppliers use BlueCart to automatically organize those orders.
BlueCart streamlines and modernizes the entire procurement process from end to end reducing errors while improving the bottom line for restaurants and suppliers. Chefs use BlueCart to manage their whole back of house from one web and mobile platform with features like ordering, inventory management, budgeting and order checkin. Suppliers use BlueCart to automatically organize their incoming orders, manage their customers and organize their deliveries. Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueCart

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami