Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do składania zamówień

Wyniki: 22 w
GEP SMART to zunifikowana platforma oprogramowania do zamówień, stworzona dla specjalistów ds. zamówień przez ekspertów ds. zamówień. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART
GEP SMART to oparte na sztucznej inteligencji, zunifikowane oprogramowanie do zamówień typu S2P (źródło-płatność), które zapewnia kompleksową funkcjonalność zamówień zarówno do bezpośredniego, jak i pośredniego zarządzania wydatkami w ramach jednej, natywnej platformy chmurowej. Zawiera szereg narzędzi zakupowych wbudowanych w jeden zunifikowany system zaopatrzenia, eliminując potrzebę oddzielnego, samodzielnego oprogramowania, modułów lub narzędzi do zarządzania określonymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Procurify pomaga uzyskać niezrównaną kontrolę i widoczność dzięki usprawnionym przepływom pracy, danym w czasie rzeczywistym i innowacyjnym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Procurify to kompleksowe oprogramowanie do zamówień, które umożliwia firmom śledzenie, kontrolowanie i analizowanie wszystkich wydatków w celu uproszczenia i skalowania procesu zarządzania wydatkami. Prosty i łatwy w użyciu intuicyjny interfejs Procurify umożliwia użytkownikom proaktywne śledzenie, kontrolowanie i analizowanie wydatków. Utrzymuj scentralizowaną dokumentację i zmniejsz nieuczciwe wydatki dzięki integracji Amazon Business i Staples PunchOut. Procurify bezproblemowo integruje się z Netsuite, Quickbooks i innymi systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Promena oferuje moduły zarządzania bazą dostawców, e-Sourcing, e-Procurement i analizy wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena
Promena oferuje rozwiązania e-Procurement, e-Sourcing, e-Aukcje i SRM w celu zapewnienia wysokiej wydajności, efektywnej kontroli czasu, pracy i oszczędności kosztów dla swoich klientów w ramach ich procesów zakupowych. Promena może zapewnić najbardziej efektywną poprawę kosztów, wydajności, przejrzystości i parametrów zarządzania ryzykiem w ramach łańcucha dostaw. Dowiedz się więcej o rozwiązaniu i przenieś swoje procesy zakupowe do chmury dzięki tej internetowej platformie e-sourcingowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Archdesk to ceniona platforma zakupowa, która zapewnia pełną kontrolę nad firmą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk
Archdesk to ceniona platforma zakupowa, która pomaga kontrolować wydatki budżetowe, śledzić wydatki i automatyzować komunikację między podwykonawcami a dostawcami. Platforma ma otwartą sztuczną inteligencję, integrującą się z obecnym oprogramowaniem księgowym, takim jak Xero i Quickbooks. Przenieś swoje dane w jedno miejsce i wizualizuj wszystko na pulpitach nawigacyjnych „tworzenie własnych” – w czasie rzeczywistym. Daje to narzędzia do podejmowania lepszych decyzji na każdym poziomie firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Od 2015 roku firma Precoro pomaga ponad 1000 MŚP oraz firmom z branży biotechnologicznej, produkcyjnej, budowlanej i innych branż w oszczędzaniu czasu i pieniędzy poprzez eliminację pracy ręcznej. Usprawnione zatwierdzanie, inteligentne budżetowanie i śledzenie wydatków, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu do zamówień. Precoro jest łatwy w użyciu i szybki we wdrożeniu. Korzystaj z szerokiej gamy funkcji, w tym integracji z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatnych interfejsów API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Doskonałe oprogramowanie typu procure-to-pay dla firm, które wymagają łatwości obsługi, przejrzystości, wglądu i proaktywnej kontroli wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
Oparte na chmurze rozwiązanie do proaktywnego zarządzania wydatkami. Zaufały mu organizacje z różnych branż na całym świecie, automatyzując obieg zamówień i zarządzając procesami od zamówienia do zamówienia oraz wydatkami z wielopoziomowym zatwierdzaniem, kontrolą budżetu, zgodnością z zasadami, zarządzaniem przepływem pracy w zakresie AP (zobowiązania) i analizą wydatków. Fraxion umożliwia realizację zamówień typu PunchOut i Catalog z udziałem strategicznych dostawców. Skuteczne jako samodzielne rozwiązanie lub z płynną integracją ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Expeni to niedrogie, proste i łatwe w użyciu oprogramowanie do zamówień. Najlepiej pasuje do małego budżetu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expeni
Dzięki procesowi zatwierdzania jednym kliknięciem strony Expeni upraszcza proces zarządzania zakupami. Pracownicy mogą wystawiać, kopiować zamówienia z istniejących PO (zamówień zakupu), załączać faktury itp. Automatyczne powiadomienia e-mail powiadamiają osoby zatwierdzające. Menedżerowie mogą zatwierdzać z dowolnego miejsca. Obsługiwana jest funkcja zatwierdzania wielopoziomowego. Dział finansów może dodawać płatności. Eksportuj jako CSV lub PDF. Udostępniaj dostawcom. Dostosuj PO. Kontrola dostępu do PO między działami i lokalizacjami oddziałów. Zarządzanie dostawcami i produktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expeni

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Korporacyjne rozwiązanie internetowe dla procesów od zakupu do płatności. Zamówienia, e-zatwierdzenia, paragony, fakturowanie, wnioski o zwrot kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq
Korporacyjne rozwiązanie internetowe do obsługi procesów od zakupu do płatności, w tym zamówień, elektronicznego zatwierdzania, kwitowania odbioru i fakturowania dostawców. Funkcje obejmują szeroki zakres reguł i metod zatwierdzania typu „ustaw i zapomnij”, automatyczne wysyłanie zamówień do dostawców pocztą elektroniczną, bezproblemową integrację z wieloma systemami finansowymi, odczytywanie faktur dostawców i automatyczną alokację. Rozwiązanie WebReq jest dostępne w chmurze lub lokalnie. Dostępne są również wnioski o zwrot kosztów w aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji swojego handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
NetSuite Procurement: pełen wgląd w dane na temat procesu zaopatrzenia. Kupuj towary i usługi w najlepszej cenie i w dowolnym czasie.
Pakiet NetSuite posiada też rozwiązanie o nazwie Procurement, które umożliwia centralizację działań związanych z zamówieniami i zarządzaniem dostawcami. Kierowanie zamówień do zatwierdzonych dostawców na mocy wstępnie wynegocjowanych umów zapewnia zakup po najlepszej cenie i w odpowiednim czasie. Wgląd w generowane w czasie rzeczywistym dane dotyczące wydatków i wydajności dostawców poprawia przepływ informacji i umożliwia czytelną komunikację przez cały okres realizacji procesu – od zamówienia do zapłaty. Poświęcony zamówieniom pulpit nawigacyjny umożliwia proste zarządzanie wszystkimi informacjami związanymi z zamówieniami, w tym rejestrami, danymi na temat wydatków i raportami dotyczącymi wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji zobowiązań B2B, od zaopatrzenia po płatności i uzgodnienia.
Tipalti zapewnia kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji zobowiązań, eliminując 80% obciążenia AP. Oparte na chmurze oprogramowanie Tipalti usprawnia globalne zakupy z wieloma podmiotami zależnymi, poprawia kontrolę nad wydatkami firmy i zmniejsza obciążenie AP. Oferując przyjazne dla użytkownika formularze wniosków o zakup, dostosowując proces zatwierdzania do polityk firmy oraz w pełni integrując je z systemami NetSuite, HR i SSO, Tipalti zapewnia łatwe wdrożenie w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste.
Oparte na chmurze oprogramowanie i aplikacja do zarządzania zapasami restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Jeden z najlepszych systemów zarządzania wykonawcami na świecie.
Worksuite to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma do zarządzania freelancerami. Ułatwia małym i dużym firmom wprowadzanie i zarządzanie płatnościami transgranicznymi dla wszystkich freelancerów na całym świecie za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Zajmuje się zgodnością, raportowaniem i zarządzaniem projektami w ułamku sekundy. Od małych firm po duże światowe organizacje – Worksuite jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym zaawansowane funkcje i elastyczność na każdym etapie rozwoju firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Proste w użyciu, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania dostawcami, które zapewnia jedno źródło prawdy. Już dziś wybierz lepszy sposób.
Proste w użyciu, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami w chmurze. Zarządzanie dostawcami i umowami, otrzymywanie automatycznych powiadomień o kluczowych terminach, monitorowanie ryzyka, zarządzanie obciążeniem pracą oraz przechowywanie plików i wiadomości – za pośrednictwem jednego centralnego repozytorium – w całej firmie. Pakiet narzędzi Gatekeepers do raportowania, współpracy i ostrzegania sprawia, że zarządzanie dostawcami i umowami jest łatwe i skuteczne. Pożegnaj się z programem Excel i innym przestarzałym oprogramowaniem – przywitaj się z prostym, wydajnym i opłacalnym systemem zarządzania dostawcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Scanmarket dostarcza rozwiązania programowe, które powstają w oparciu o potrzeby specjalistów ds. zaopatrzenia i prawa i są stworzone z myślą o użytkowaniu.
Scanmarket to dostawca oprogramowania S2C (źródłowego), który opracowuje zaawansowane funkcje w prostym projektowaniu. Rozwiązanie S2C firmy Scanmarket, pochodzące z potrzeb użytkownika końcowego, jest dostosowane do potrzeb specjalistów ds. zaopatrzenia. Odpowiedzialność za sukces klienta dzięki dostępnym na wyciągnięcie ręki ekspertom, którzy wspierają wdrażanie rozwiązań przez użytkowników. Cyfryzacja funkcji zaopatrzenia dzięki technologii stworzonej z myślą o użytkowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scanmarket

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Prokuria jest opartą na chmurze platformą do automatyzacji sourcingu i zarządzania dostawcami, dostarczającą rozwiązania oszczędzające koszty i czas.
Prokuria jest łatwa w dostosowaniu, szybka w uruchomieniu i intuicyjna w obsłudze. Pomaga firmom ułatwić proces zamówień, dostarczając rozwiązania obniżające koszty: 1) Szybsze zarządzanie dostawcami poprzez uruchamianie wszystkich typów zdarzeń sourcingowych – RFI, RFQ, RFP, Reverse i Forward Auction, Dutch Auction, Dynamic Allocation; 2) Efektywne zarządzanie dostawcami i kontraktami poprzez wykorzystanie dedykowanych narzędzi takich jak Supplier Relationship Management-SRM, segmentacja, oceny wydajności, onboarding, karty wyników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prokuria

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
COVALYZE optymalizuje cały proces strategicznego zaopatrzenia - od zarządzania popytem do RfP (porównywania ofert w przetargu).
COVALYZE optymalizuje cały proces strategicznego zaopatrzenia - od zarządzania popytem do RfP (porównywania ofert w przetargu). Dzięki COVALYZE uzyskuje się znacznie lepszy zestaw danych o kategoriach , zawierający wszystkie techniczne specyfikacje biznesowe w ustrukturyzowanym formacie. Dzięki połączeniu szczegółowych specyfikacji biznesowych z cenami dostawców uzyskasz nowy wgląd w dane dotyczące danej kategorii, np. jakie cechy biznesowe wpływają na ceny w danej kategorii, jak mogę ograniczyć warianty artykułów i wiele innych... Zarezerwuj bezpłatną sesję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Haslle to rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla firm, które są cyfrowe, sprawne i inteligentne. Otrzymuj limity kart płatniczych i przelewów bankowych dostosowywane automatycznie do pozostawionych budżetów. Zarządzanie zakupami, wnioskami budżetowymi, fakturami, rachunkami, zamówieniami zakupu oraz subskrypcjami w jednym miejscu. Inteligentne wydawanie pieniędzy dzięki pełnej przejrzystości i kontroli, powiadomienia w czasie rzeczywistym, inteligentne zasady zatwierdzania, zarządzanie dostawcami i dokumentami oraz bezproblemowa integracja z oprogramowaniem księgowym lub ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Haslle

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Rozwiązanie SaaS, które zapewnia możliwości w zakresie przetargów, planowania i ustalania harmonogramu dostaw.
Ten system oferuje trzy moduły, które mogą być używane samodzielnie lub wszystkie w tym samym czasie, jako że są zintegrowane ze sobą. 1) CargoTender – możesz zorganizować swoją miesięczną/roczną ofertę dla wszystkich swoich pasów i wybrać najlepsze oferty. 2) CargoPlanning – użyj go w codziennym zadaniu dotyczącym wysyłki i zarządzania. Przydziel wysyłki przewoźnikom, wymieniaj dokumenty, twórz prognozy i raporty eksportowe. 3) CargoSlot – organizuj przedziały czasowe magazynu za pomocą harmonogramu online. Dowiedz się więcej na temat produktu: CargoPlanning

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Moduły: Zapytanie ofertowe, wycena, umowa cenowa, zapotrzebowanie, zamówienie zakupu, pokwitowanie, fakturowanie dostawców, płatności dostawców, gotówka za drobne wydatki i wydatki.
Aplikacja 4D Procure-to-Pay to łatwe w użyciu oprogramowanie oparte na chmurze, idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających do 1000 pracowników. Oprogramowanie jest wyposażone w liczne funkcje i jest łatwe w obsłudze. Aplikacja została opracowana przez profesjonalistów z 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie księgowości i oprogramowania. Moduły obejmują RFQ, zapytanie ofertowe, zapotrzebowanie, PO, odbiór, fakturowanie dostawców, płatności dostawców, wydatki i procesy gotówkowe z elastyczną konfiguracją zatwierdzania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procure 2 Pay Software

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami
Cloudscene to oparta na danych platforma rynkowa, która ułatwia pozyskiwanie i porównywanie usług sieciowych.
Cloudscene jest platformą rynkową opartą na danych, która zmienia sposób, w jaki firmy kupują usługi sieciowe. Usprawniając zaopatrzenie i upraszczając działania sprzedażowe, Cloudscene umożliwia tworzenie silniejszych powiązań, łatwiejsze śledzenie i zarządzanie, wzmocnione i zwinne zespoły, oszczędność czasu i kosztów oraz zwiększoną produktywność dla organizacji myślących przyszłościowo. Platforma jest wspierana przez niezrównaną wiedzę o rynku, ponieważ najlepsze decyzje biznesowe opierają się na solidnych i wnikliwych danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloudscene

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Przetwarzanie faktur
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Zarządzanie zamówieniami