Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy integracyjne

Programy integracyjne umożliwiają oddzielnym aplikacjom komunikację i udostępnianie danych. Organizacje wykorzystują platformy integracyjne, aby ułatwić natychmiastowy dostęp do dokładnych i aktualnych danych firmy. Rozwiązania integracyjne pozwalają na dzielenie się informacjami i funkcjami biznesowymi w wielu aplikacjach, zapewniając użytkownikowi jeden wspólny punkt dostępu. Zwykle aplikacje te obejmują również zintegrowane narzędzia raportowania, umożliwiające syntezę danych z wielu aplikacji i repozytoriów. Programy integracyjne są powiązane z narzędziami do modelowania procesów biznesowych i programami typu workflow.

Wyniki: 37 w

Firma Omatic przekształca dane w wartość, umożliwiając dobrej organizacji społecznej wpływanie na wielkie zmiany na świecie.
Sztandarowe rozwiązanie firmy Omatic do integracji danych non-profit, ImportOmatic, importuje dane do Raiser’s Edge RE NXT z dowolnego źródła zewnętrznego, obsługując wszystkie typy i formaty rekordów oraz usuwając na bieżąco zbędne dane. ImportOmatyc na nowo definiuje wydajność dzięki inteligentnej integracji, która prawidłowo zestawia rekordy, eliminuje duplikaty i standaryzuje dane podczas importowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Setki zastosowań. Tysiące procesów biznesowych. Miliony kombinacji. Jeden iPaaS.
Celigo jest jednym z wiodących dostawców platformy iPaaS (integracyjnej platformy jako usługi) dla średniej wielkości przedsiębiorstw. Według serwisu G2 został uznany najlepszym oprogramowaniem na rok 2021. Celigo umożliwia dynamiczny rozwój, kontrolowane zarządzanie kosztami i doskonałą obsługę klienta poprzez zapewnienie, że każdy proces, na każdym poziomie organizacji, może być zautomatyzowany w najbardziej optymalny sposób. Więcej informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celigo Integrator.io

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Połącz dane sprzedażowe i marketingowe w sposób głęboki i łatwy. Współpracuje z Pipedrive, Copper i Hubspot CRM.
Usługa Outfunnel ułatwia integrację narzędzi marketingowych i rozwiązań CRM. Automatyczna synchronizacja kontaktów z formularzy sieciowych z Twoim rozwiązaniem CRM. Synchronizacja list kontaktowych do sprzedaży i marketingu przez całą dobę, siedem dni w tygodniu zapewnia oszczędność czasu. Skonfiguruj kampanie raz, a zostaną one uruchomione automatycznie na podstawie zmian danych w rozwiązaniu CRM. Rejestruj wszystkie dane dotyczące zaangażowania marketingowego (otwarcie wiadomości e-mail, wizyty w sieci, wypełnianie formularzy itp.) w rozwiązaniu CRM, aby dział sprzedaży miał pełny kontekst i mógł sprzedawać w sprytniejszy sposób. Plany zaczynają się od 19 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Outfunnel

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie do weryfikacji ubezpieczenia pacjenta w czasie rzeczywistym dla wszystkich płatników, w tym estymator przejrzystości pacjenta i wykrywanie pokrycia ubezpieczeniowego.
pVerify zapewnia platformę SaaS skoncentrowaną na kwalifikowalności pacjentów do ubezpieczenia zdrowotnego i weryfikacji świadczeń za pośrednictwem API, przetwarzania wsadowego SFTP i bezpiecznych metod dostępu do portalu w chmurze, w tym pomocniczych narzędzi RCM, takich jak Patient Estimator i Insurance Discovery. Pakiet rozwiązań pVerify usprawnia weryfikację kwalifikowalności i świadczeń ubezpieczeniowych oraz maksymalizuje cykl roszczeń i rozliczeń, zwiększając wydajność i optymalizując przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: pVerify

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Managed File Transfer to rozwiązanie nowej generacji do zarządzania transferem plików, dzięki aplikacji EDI daje możliwość zarządzania przepływem pracy bez użycia kodu.
ArcESB opracowuje wysokiej klasy rozwiązanie w zakresie aplikacji B2B i łączności danych na potrzeby MFT, przetwarzania EDI (elektroniczna wymiana plików) i integracji back-office. ArcESB jest wyposażony w niekodowany interfejs wizualny typu „przeciągnij i upuść”, co pomaga w tworzeniu złożonych przepływów pracy i mapowaniu danych pomiędzy różnymi formatami. Za pomocą konektorów łączy rozwiązanie CRM, systemy ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i RDBMS (system zarządzania relacyjną bazą danych) oraz ułatwia automatyzację złożonych procesów przepływu pracy i synchronizację danych w całym przedsiębiorstwie, zarówno w siedzibie firmy, jak i w chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: CData Arc

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Analiza produktywności, automatyczne znajdowanie możliwości integracji i budowanie przepływów pracy bez kodu lub z niedużą ilością kodu.
ElectroNeek to kompleksowa platforma inteligentnej integracji i automatyzacji, która pozwala użytkownikom biznesowym bez wcześniejszych umiejętności informatycznych analizować produktywność pracowników, odkrywać możliwości integracji i budować zautomatyzowane przepływy pracy. Podróż w kierunku automatyzacji ElectroNeek rozpoczyna się od zaproszenia użytkowników biznesowych na platformę internetową, gdzie mogą pobrać ElectroNeek Robot i rozpocząć zbieranie danych na temat poszczególnych możliwości automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ElectroNeek Platform

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Optymalna platforma strumieni danych – przekształca i wysyła dane do magazynów danych, baz danych, SFTP (protokół bezpiecznego przesyłania plików) i Salesforce.
Xplenty to oparte na chmurze rozwiązanie ETL (ekstrakcja, przekształcanie i załadowanie) zapewniające proste, wizualizowane strumienie danych do zautomatyzowanego przepływu danych w wielu różnych źródłach i lokalizacjach. Potężne narzędzia do transformacji platformy firmy umożliwiają klientom czyszczenie, normalizację i transformację danych przy jednoczesnym przestrzeganiu najlepszych praktyk w zakresie zgodności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Integrate.io

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Przechwytuj i automatycznie klasyfikuj wiadomości e-mail bezpośrednio z programu Outlook 365 do SharePoint i Teams.
Colligo Email Manager dla Microsoft 365 jest idealny dla firm średniej i dużej wielkości korzystających z SharePoint Online w branżach, w których obowiązują przepisy i zasady. Dodatek do programu SharePoint pozwala przechwytywać i automatycznie klasyfikować wiadomości e-mail i załączniki bezpośrednio z programu Outlook do programu SharePoint i Teams. Produkt ten automatycznie wyodrębnia metadane, umożliwia bezproblemową współpracę i udostępnianie treści oraz zapewnia użytkownikom szybkie znalezienie poszukiwanych informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wbudowane rozwiązanie iPaaS typu white label, z łatwym w użyciu wizualnym rozwiązaniem do automatyzacji przepływu pracy.
Wbudowany system iPaaS (platforma integracyjna jako usługa) typu white label z łatwym w użyciu wizualnym systemem automatyzacji przepływu pracy i nieograniczonymi złączami pozwala skupić zasoby na zapewnieniu klientowi tego, czego chce, aby utrzymać jego zadowolenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appmixer

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Błyskawicznie integruj strony internetowe i aplikacje stron trzecich w ramach jednej sesji w istniejącej aplikacji internetowej za pomocą Surfly.
Błyskawicznie integruj strony internetowe i aplikacje stron trzecich w ramach jednej sesji w istniejącej aplikacji internetowej za pomocą Surfly. Rozwiązanie plug-and-play bezproblemowo współpracuje z istniejącym stosem technologicznym, zapewniając wysoką szybkość wprowadzania produktów na rynek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
PeopleSpheres łączy różne oprogramowanie HR i umożliwia zarządzanie całym HR za pomocą jednej platformy.
PeopleSpheres to kompleksowa platforma zarządzania zasobami ludzkimi, która jest odpowiednia dla dużych przedsiębiorstw (od 500 do 20 000 pracowników). Celem PeopleSpheres jest zapewnienie przyszłości HR już teraz za pośrednictwem wiodącej w swojej klasie platformy PaaS (HR jako usługi). PeopleSpheres łączy różne oprogramowanie HR i umożliwia zarządzanie całym HR za pomocą jednej platformy. Wystarczy kilka kliknięć, aby zsynchronizować i połączyć wszystkie dane HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: PeopleSpheres

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Solidna platforma do przenoszenia, transformacji i automatyzacji danych zaprojektowana z myślą o radzeniu sobie z najbardziej złożonymi wyzwaniami dotyczącymi danych.
CloverDX Data Management Platform to solidna platforma do przesyłania, przekształcania i automatyzacji danych, przeznaczona do złożonych wyzwań związanych z danymi. CloverDX umożliwia firmom obniżenie kosztów uzyskania dostępu do danych i poprawę jakości danych poprzez automatyzację procesów, uwolnienie czasu programisty i rozwiązanie wyzwań związanych z danymi od A do Z w ramach jednej platformy. Zapewnia jedną doskonałą obsługę klienta dla klientów na całym świecie, dużych i małych, w branżach takich jak finanse, opieka zdrowotna, technologia, doradztwo. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloverDX

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy. Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Łatwy i elastyczny dostęp do danych za pośrednictwem interfejsu Reporting API. Wzbogać swoje produkty o zaawansowane moduły do samoobsługi, raportowania i analityki.
Silnik Peekdata Reporting API umożliwia dostęp do danych z dowolnego źródła oraz osadzanie modułów raportowania i analizy w istniejących aplikacjach. Peekdata umożliwia zintegrowanie zaawansowanych funkcji raportowania bezpośrednio z aplikacjami, produktami i portalami internetowymi poprzez programowy dostęp do danych. Zapewnij swoim klientom i partnerom potężne, samoobsługowe rozwiązanie do uzyskiwania dostępu do danych i analityki, które łatwo dostosowywać, integrować i wdrażać, dzięki czemu szybciej trafisz na rynek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Peekdata

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Niezawodny i prosty w użyciu łącznik danych dla Salesforce.
Sterownik ODBC Devart dla Salesforce to narzędzie łączności o wysokiej wydajności z funkcjami na poziomie przedsiębiorstwa do dostępu do Salesforce z narzędzi raportowania, analizy, BI i ETL zgodnych z ODBC na systemach Windows 32- i 64-bitowych. Nasz sterownik ODBC dla Salesforce w pełni obsługuje standardowe funkcje i typy danych API ODBC i umożliwia łatwy dostęp do żywych danych Salesforce z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: ODBC Driver for Salesforce

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Łatwa w obsłudze platforma usług danych zapewniająca bezkodowe, zwinne i kompleksowe rozwiązanie do udostępniania i integracji usług danych.
Twórz, testuj i wdrażaj usługi w ciągu minut, a nie dni lub tygodni. Umiejętności w zakresie kodowania nie są wymagane (wykonywane przez GUI). Podjęcie decyzji o tym, które frameworki oprogramowania nie są wymagane (mają natywną obsługę XML, JSON, SOAP, SQL itp.). Podjęcie decyzji o dodatkowym oprogramowaniu, które nie jest wymagane (zintegrowane serwery WWW i OAuth2). Oszałamiająca wydajność dzięki ultra-wydajnemu czasowi pracy. Tworzenie, testowanie, wdrażanie w systemach Windows/ Unix/ Cloud. Bezpłatne pobieranie dla nieograniczonej liczby użytkowników (licencja jest wymagana tylko do uruchomienia usług produkcyjnych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Slurp Data Services Platform

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Niezawodny i prosty w użyciu łącznik danych dla Oracle.
Sterownik ODBC Devart dla Oracle to wysokowydajne rozwiązanie łącznościowe z funkcjami na poziomie przedsiębiorstwa do dostępu do baz danych Oracle z narzędzi raportowania, analizy, BI i ETL zgodnych z ODBC na systemach Windows, macOS i Linux 32 i 64 bitowych. Nasz sterownik ODBC w pełni obsługuje standardowe funkcje i typy danych API ODBC i umożliwia łatwy i bezpieczny dostęp do żywych danych Oracle z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: ODBC Driver for Oracle

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
OpenLegacy to oparta na chmurze platforma umożliwiająca płynną modernizację systemów.
OpenLegacy to działająca w chmurze platforma pozwalająca na modernizację starszych systemów. OpenLegacy Hub zapewnia wysoki zwrot z inwestycji dzięki prostej, odpornej na zakłócenia metodzie generowania i rozszerzania usług cyfrowych oraz zarządzania nimi podczas przechodzenia ze starszych systemów do technologii w chmurze. Dynamiczny start i optymalizacja procesu modernizacji, niezależnie od wybranej strategii: modernizacja w miejscu (hybrydowa), rehosting/replatforming, czy nawet całkowita wymiana i przepisanie aplikacji. Więcej informacji na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenLegacy

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
MobiusFlow do uruchamiania, konfigurowania i kontrolowania tysięcy czujników i urządzeń, niezależny od protokołu, ponad 17 lat rozwoju.
MobiusFlow to skalowalne i przystępne cenowo rozwiązanie middleware zaprojektowane przez inżynierów dla inżynierów, innowatorów, integratorów systemów i dostawców rozwiązań, odblokowujące pełną moc cyfrowej łączności. Usprawnij proces uruchamiania i konfiguracji, zmniejsz koszty ogólne i popraw wydajność, aby zmaksymalizować zyski, realizować bardziej zaawansowane projekty i zwiększyć zasięg rynkowy. MobiusFlow to zaawansowane rozwiązanie, które łączy, kontroluje i komunikuje się z tysiącami czujników, urządzeń monitorujących i sterujących, a tym samym zapewnia przydatne informacje i zautomatyzowane reakcje, umożliwiając zarówno tobie, jak i twoim klientom wykorzystanie prawdziwych korzyści płynących z cyfrowej łączności IoT. Dowiedz się więcej na temat produktu: MobiusFlow

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Integruje WhatsApp i Instagram z CRM, co pomaga usprawnić komunikację z klientami.
Wazzup to usługa online, która integruje całą komunikację z klientami z systemem CRM. Teraz możesz łatwo połączyć WhatsApp, WhatsApp Business, Instagram, Telegram i inne komunikatory internetowe z ponad 20 różnymi systemami CRM, centralizując wiadomości od klientów. Usługa wysyła również automatyczne powiadomienia o zamówieniach, płatnościach i dostawach, upraszczając zadania związane z zarządzaniem i podnosząc jakość obsługi klienta. Połączenie Wazzup z systemami CRM ułatwia szybkie odpowiedzi, tworzenie wniosków i zadań oraz automatyzację procesów. Wazzup ma kilka zalet: 1. Wielofunkcyjność: Obsługuje nie tylko WhatsApp, ale także Viber, Telegram, Facebook Messenger i inne komunikatory. 2. Niezawodność: Przechowuje wszystkie wiadomości klientów w CRM, zapobiegając ich utracie. 3. Analityka: Dostarcza danych na temat interakcji z klientami w sieciach społecznościowych i komunikatorach, usprawniając zarządzanie sprzedażą i usługami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wazzup

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Prodly AppOps to rozwiązanie nowej generacji DevOps dla Salesforce. Teraz każdy może konfigurować, testować i wdrażać dane Salesforce.
Prodly AppOps to DevOps nowej generacji dla Salesforce. AppOps automatyzuje tworzenie aplikacji niskokodowych, umożliwiając programistom i osobom niebędącym programistami konfigurowanie, testowanie i wdrażanie aplikacji niskokodowych Salesforce. Klienci zauważyli wzrost wydajności i skrócenie czasu uzyskania wartości przy wykorzystaniu Prodly AppOps do wdrożenia i obsługi Salesforce CPQ (konfiguracja, cena, wycena), Salesforce Billing (fakturowanie), Field Service Lighting oraz Salesforce B2B Commerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: AppOps

Funkcje

  • API
  • Pobieranie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Łączniki danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Usługi internetowe
  • Zarządzanie danymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi