Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy ERP
Filtruj wyniki (15)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Austria
Belgia
Hiszpania
Francja
Wielka Brytania
Irlandia
Holandia
Stany Zjednoczone
Języki
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 15 w
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania biznesem lotniczym dla firm dowolnej wielkości.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Awery ERP
Awery ERP dla lotnictwa to kompletna, zintegrowana, niezwykle elastyczna i konfigurowalna platforma internetowa opracowana we współpracy z profesjonalistami z branży lotniczej. Zarządza głównymi procesami biznesowymi w lotnictwie: sprzedażą, operacjami, finansami i zasobami ludzkimi, zwiększając produktywność, niezawodność i wydajność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Awery ERP
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Archdesk to doskonała platforma ERP (planowania zasobów przedsiębiorstwa) dla budownictwa, która zapewnia pełną kontrolę nad firmą i jej wynikami finansowymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk
Archdesk to doskonała platforma ERP (planowania zasobów przedsiębiorstwa) dla budownictwa, która zapewnia pełną kontrolę nad firmą i jej wynikami finansowymi.
Archdesk jest skonfigurowany tak, aby działać dokładnie tak, jak działa firma, optymalizując każdy przepływ pracy i automatyzując tam, gdzie to możliwe, zapewniając pełną kontrolę.
Przenieś swoje dane w jedno miejsce i wizualizuj wszystko na pulpitach nawigacyjnych „tworzenie własnych” w czasie rzeczywistym, umożliwiając podejmowanie lepszych decyzji na podstawie najnowszych informacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Bezpłatny system ERP online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dostępne są wersje w chmurze, mobilne i open source.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Jeśli szukasz darmowego systemu ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) online, właśnie znalazłeś jeden z nich. Poznaj Bitrix24. W przeciwieństwie do innych rozwiązań ERP typu open source, których pełne wdrożenie trwa całe tygodnie, Bitrix24 jest gotowy do użycia w chmurze w ciągu zaledwie 30 sekund. Nie martw się, istnieje również lokalną wersję Bitrix24 z dostępem do kodu open source, którą możesz zainstalować na swoim serwerze.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Dzięki More4apps połączysz możliwości Excela i Oracle, aby uwolnić utalentowanych pracowników od powtarzalnych zadań związanych z wprowadzaniem danych. Odkryj więcej już teraz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP. Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP.
Usprawnij zadania w systemie Oracle E-Business Suite dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Skorzystaj z systemu operacyjnego monday.com Work OS, aby scentralizować planowanie zasobów przedsiębiorstwa i zarządzać nim, usprawnić pracę zespołową i zrobić więcej — w jednym miejscu.
Korzystaj z systemu operacyjnego monday.com Work OS, aby uprościć i scentralizować planowanie zasobów przedsiębiorstwa, usprawnić pracę zespołową i zrobić więcej. Ta konfigurowalna, niewymagająca kodowania platforma do pracy i zarządzania projektami oferuje inteligentne funkcje, takie jak automatyzacje oszczędzające czas, integracje z ponad 40 aplikacjami, łatwe w użyciu tablice, które umożliwiają współpracę w czasie rzeczywistym oraz wizualne pulpity nawigacyjne w celu przeglądania i śledzenia postępów i wyników. Organizuj budżety, zasoby, informacje, przepływy pracy i zarządzaj nimi — wszystko w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Wrike to oprogramowanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa z wykresami Gantta, pulpitami nawigacyjnymi, raportami, śledzeniem czasu pracy i zaawansowanymi zabezpieczeniami.
Wrike to oprogramowanie do planowania zasobów korporacyjnych, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij planowanie zasobów przedsiębiorstwa, korzystając z zarządzania zasobami i ich alokacji, raportów dotyczących wydajności, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, przeglądu obciążenia pracą oraz widoczności w całej firmie w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby przyspieszyć codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Pakiet kompleksowych narzędzi do zarządzania przedsiębiorstwem Netsuite ERP pozwala prowadzić całą firmę za pomocą jednej zintegrowanej platformy opartej na chmurze.
Wchodzący w skład pakietu NetSuite i oparty na chmurze system ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) to zestaw narzędzi i danych potrzebnych firmom do prowadzenia skutecznych działań poprzez obsługę procesów podstawowych. Poprowadź całą firmę za pomocą ujednoliconego, zintegrowanego pakietu aplikacji służących do zarządzania księgowością, przetwarzania zamówień oraz zarządzania zapasami, produkcją, łańcuchem dostaw i działaniami magazynowymi. Zyskaj wgląd w przetwarzane w czasie rzeczywistym wyniki finansowe i operacyjne całej Twojej organizacji. Niezależnie od tego, czy działasz w jednym miejscu, czy zarządzasz wieloma podmiotami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym.
CECHY:
Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary.
Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne).
Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Produkcyjne oprogramowanie ERP zapewniające pełną widoczność. Zarządzaj wszystkimi ruchomymi częściami swojej firmy – zapasami, sprzedażą i nie tylko.
Katana to system ERP, który umożliwia Ci wgląd w stan Twojej firmy na żywo. Funkcje planowania zasobów przedsiębiorstwa obejmują zarządzanie zapasami i produkcją na żywo, monitoring partii w celu kompleksowego śledzenia, aplikację Shop Floor umożliwiającą całkowitą kontrolę na poziomie hali produkcyjnej, otwarty interfejs API i rosnącą sieć partnerów handlowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Katana Cloud Manufacturing
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Użytkownicy Google Workspace: zarządzajcie wszystkimi aspektami i śledźcie je, od możliwości i projektów poprzez finanse po kondycję firmy, a wszystko to na jednej platformie ERP.
Zaprojektowana dla użytkowników Google Workspace platforma ERP VOGSY obsługuje Twoją firmę usługową od wyceny po otrzymanie wynagrodzenia z prostotą, inteligencją i bezpieczeństwem platformy opartej na Google. Zarządzaj relacjami z klientami, projektami, zasobami, zadaniami, grafikami, wydatkami i zautomatyzowanymi wycenami, fakturami i raportami oraz śledź je za pomocą poczty Gmail, Dysku Google, Dokumentów Google i Arkuszy Google. Współpracuj w czasie rzeczywistym, pracuj ze swojej skrzynki odbiorczej Gmail, poznaj projekt, proces realizacji i kondycję firmy na poziomie szczegółowym i spraw, by sprzedaż, zasoby i przychody były przewidywalne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Pakiet BlueCherry obejmuje ERP, PLM, planowanie wielokanałowe, zarządzanie magazynem, kontrola hali produkcyjnej, B2B eCommerce, EDI, BI i inne
CGS BlueCherry Enterprise Suite, dostępne zarówno w chmurze, jak i lokalnie, w celu napędzania ich podstawowych procesów biznesowych zapewnia klientom kompleksowe rozwiązania do zarządzania cyfrowym łańcuchem dostaw. BlueCherry to ujednolicona platforma, która dzięki najnowszym technologiom cyfrowym, koncentrując się na potrzebach szybko rozwijających się organizacji działających w branży produktów lifestylowych, handlu detalicznego i odzieży, zapewnia widoczność łańcucha dostaw.
Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueCherry
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zaprojektowany z myślą o dystrybutorach żywności, jak również o dystrybutorach mięsa, owoców morza, produktów rolnych, drobiu, sera, napojów i innych.
NECS entree to oprogramowanie do dystrybucji żywności dla systemu Windows, które zapewnia zarówno ogromne możliwości, jak i łatwość obsługi niespotykaną w innych systemach dystrybucji żywności. Dzięki temu, że 1500 dystrybutorów prowadzi swoją działalność gastronomiczną w oparciu o NECS, są oni największym dostawcą oprogramowania do dystrybucji żywności w tej kategorii. System dystrybucji żywności NECS jest idealny do hurtowej dystrybucji żywności, dystrybucji mięsa, owoców morza, produktów rolnych i serów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Entree
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Edukacyjny system ERP Academia automatyzuje i usprawnia wszystkie zadania akademickie i administracyjne w instytucji.
Oprogramowanie ERP Academia pomaga instytucjom edukacyjnym usprawnić wszystkie operacje i działania oraz zarządzać wieloma danymi i informacjami związanymi ze wszystkimi działaniami akademickimi i administracyjnymi w kampusie lub grupie instytucji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ACADEMIA ERP / SIS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Dostosowany pakiet oprogramowania można dopasować do Twojej procesu biznesowego/funkcjonalnego. Oprogramowanie do konserwacji floty.
BulkdataPro do kompleksowa platforma ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) do zarządzania flotą i konserwacją, która obejmuje zestaw produktów. Pakiet, który jest dostępny w chmurze i w wersji tradycyjnej, obejmuje konserwację sprzętu, magazynowanie i obsługę wielu magazynów, paliwo, opłaty drogowe, naprawy i konserwację, wypadki, kartę zadań, zlecenie pracy, przepływ pracy, rozwiązanie CRM, zarządzanie listami płac i HR, sprzedaż, zarządzanie produkcją, księgowość, raportowanie i analitykę danych, leasing i zaopatrzenie, integrację danych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: BulkdataPro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Move Details to butikowy program do przeprowadzek, stworzony przez dwóch braci, którzy są właścicielami firmy przeprowadzkowej.
Move Details to oprogramowanie zaprojektowane specjalnie dla branży przeprowadzkowej. Oprogramowanie pomaga w łatwy sposób tworzyć i zarządzać kosztorysami, tworzyć profile załogi, automatycznie generować harmonogramy i wysyłać szczegółowe raporty, które są wysyłane do klientów po zakończeniu przeprowadzki. Move Details zostało stworzone przez dwóch braci, którzy pracowali w branży przeprowadzkowej i posiadali własne firmy. Firma rozumie, co trzeba zrobić, aby przeprowadzka była prosta, opłacalna i za każdym razem udana.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Move Details
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw