Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Glosariusz definicji Capterra
Witamy w Capterra. Prosimy o uważne zapoznanie się z Glosariuszem.
Niniejszy Glosariusz definicji („Glosariusz”) może w dowolnej chwili zostać zmieniony według naszego uznania lub uznania naszych Podmiotów stowarzyszonych. Glosariusz zawiera definicje wszystkich zapisanych dużą literą pojęć użytych w Warunkach prawnych, Wytycznych i Politykach. Glosariusz zostaje włączony przez to odniesienie do wszystkich Warunków prawnych, Wytycznych i Polityk.
DEFINICJE:
Konta: Istnieją dwa rodzaje Kont. Konta Użytkowników tworzone są przez pojedynczych użytkowników i mogą być usuwane w dogodnym dla Użytkownika czasie. Konta Sprzedawców zawierają informacje o Sprzedawcy (podstawowym i premium), które zostały zebrane i są przechowywane jako dokumentacja spółki w celach administrowania usługami, zarządzania treścią i administracją back-office naszych Witryn. Konta Sprzedawców tworzone są w celu zarządzania usługami online, dlatego nie można ich usunąć.
Podmiot stowarzyszony: Podmiot, który bezpośrednio lub pośrednio, poprzez jednego lub więcej podmiotów, sprawuje kontrolę nad nami, jest przez nas kontrolowany lub znajduje się wraz z nami pod wspólną kontrolą.
Podstawowa oferta: Nieodpłatna Oferta produktu, która nie generuje konwersji, kliknięć ani informacji o zapytaniach od klientów.
Sprzedawca podstawowy: Sprzedawca figurujący w naszych Witrynach, który nie podniósł swojego konta do poziomu PPC i/lub PPL.
Treści: Obejmują Nasze Treści, Treści Użytkownika i Treści Sprzedawcy.
Wytyczne dotyczące Oferty produktu: Zasady publikowania Ofert produktów w naszym katalogu oprogramowania.
Informacje: Dane osobowe, które mogą zawierać imię i nazwisko użytkownika, jego stanowisko, numer telefonu, adres pocztowy/adres mailowy, informacje rozliczeniowe oraz informacje z profilu w mediach społecznościowych (w tym zdjęcie).
Strona docelowa: Konkretna witryna i odpowiadający jej adres URL podane przez sprzedawcę lub stworzone przez zespół ds. strony docelowej GDM, które są wykorzystywane w związku z prowadzonymi przez GDM internetowymi kampaniami pozyskiwania zapytań od klientów PPC.
Informacje o zapytaniach od klientów: Wszelkie informacje o użytkowniku zainteresowanym zakupem usług Sprzedawcy premium lub informacje mające związek z takim użytkownikiem, które są przez nas gromadzone lub w inny sposób zabezpieczane zgodnie z obowiązującym prawem i które znajdują się w naszym posiadaniu.
Zmienione Oferty produktów: Oferty produktów, które zostały zmienione lub zaktualizowane przez nas lub przez Sprzedawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi Oferty produktu.
Nasze Treści: Wszystkie Witryny, narzędzia, szablony i powiązane materiały objęte prawem autorskim, które zostały stworzone przez nas i nasze Podmioty stowarzyszone i są w naszym i ich posiadaniu, w tym między innymi Treści Użytkownika, Treści zewnętrzne i Informacje o zapytaniach od klientów.
Partner: Zewnętrzna witryna internetowa należąca do osoby trzeciej, która na mocy zawartej przez nas umowy ma na celu napędzanie wyświetleń, konwersji i/lub informacji o zapytaniach od klientów na potrzeby kampanii Sprzedawców premium.
Pay Per Click (PPC): Program pozyskiwania zapytań od klientów, w ramach którego Sprzedawca premium uiszcza na naszą rzecz opłatę za każdego pełnoprawnego użytkownika, który kliknie w reklamę internetową i poprzez nią dotrze do witryny lub strony docelowej Sprzedawcy premium.
Pay Per Lead (PPL): Program pozyskiwania zapytań od klientów, w ramach którego Sprzedawca premium uiszcza na naszą rzecz opłatę za zweryfikowane telefonicznie, kwalifikowane informacje o zapytaniach od klientów.
Informacje o produktach: Łącznie obejmują między innymi: Oferty produktów, Profile produktów i wszelkie inne związane z produktami informacje, które zostały przez nas opracowane lub zostaną opracowane w przyszłości w toku standardowej działalności.
Oferty produktów: Szczegółowe opisy produktów Sprzedawcy (zawierające nazwę sprzedawcy, jego logo, nazwę i opis produktu oraz zrzuty ekranu) stworzone przez nas lub Sprzedawcę i prezentowane w naszych internetowych katalogach oprogramowania.
Profile produktów: Szczegółowe oferty opisujące produkty Sprzedawcy (zawierające nazwę sprzedawcy, jego logo, nazwę produktu, zrzuty ekranu, krótki/unikalny opis, opinie) prezentowane w naszych internetowych katalogach oprogramowania.
Programy: Wszelkie opracowane przez nas programy dla Sprzedawców premium lub Użytkowników, w tym między innymi programy pozyskiwania zapytań od klientów PPC i/lub PPL, które obsługujemy na rzecz Sprzedawców premium, Program wystawiania opinii oraz Program „Opinie jako usługa”.
Oceny: Dowolna część wystawionej przez Użytkownika opinii, bądź publikacja niezależna od opinii, w której wykorzystano skalę ocen, aby wyrazić zdanie o produkcie i/lub usłudze sprzedawcy.
Usługi: Łącznie obejmują między innymi wszystkie nasze produkty i usługi objęte prawem autorskim, w tym aplikacje, narzędzia i Programy dostępne dla Użytkowników i Sprzedawców za pośrednictwem naszych Witryn.
Witryna (Witryny): Wszelkie objęte prawem autorskim witryny internetowe lub strony docelowe będące własnością naszej spółki, Podmiotów stowarzyszonych, Sprzedawcy, Partnera lub uprawnionej Osoby trzeciej służące do świadczenia opisanych w niniejszym dokumencie Usług lub na które wymienione podmioty posiadają licencję.
Osoba trzecia: Każda osoba trzecia, z którą współpracujemy w celu wdrażania Programów i Usług, w tym między innymi: Partnerzy, usługodawcy i Podmioty stowarzyszone.
Oferta Sprzedawcy premium: Oferty produktów, które generują konwersje, kliknięcia i informacje o zapytaniach od klientów dla Sprzedawców uiszczających opłaty.
Użytkownik: Zarejestrowany lub niezarejestrowany użytkownik naszych Witryn, który ma dostęp do naszych Usług i z nich korzysta lub przesyła treści, takie jak opinie. Użytkownicy to między innymi potencjalni nabywcy oprogramowania, klienci, sprzedawcy, specjaliści z branży lub działy ds. współpracy z mediami.
Treści Użytkownika: Wszelkie informacje, w tym między innymi Opinie Użytkownika i powiązane treści i materiały, które Użytkownik przesyła na nasze Witryny.
Opinie Użytkownika: Wszelkie przesyłane przez Użytkownika treści wyrażające opinię o produkcie i/lub usłudze sprzedawcy, które mogą zawierać zarówno ocenę liczbową, jak i ocenę opisową.
Sprzedawca: A software vendor (Basic/free or Upgraded/paying) that is listed on our Sites.
Treści Sprzedawcy: Informacje przekazane nam przez Sprzedawcę w związku z naszymi Programami i Usługami, w tym między innymi aktualizacje Ofert produktów, strony docelowe, infografiki, raporty, posty na blogu.
Ostatnia aktualizacja: maj 2018 r.