Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Recenzje produktu: Infobip

4,6 (14)

Informacje o produkcie: Infobip

Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.

Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Zalety:

Niedostępne

Wady:

Niedostępne

Oceny produktu: Infobip

Średni wynik

Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,4
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,3

Prawdopodobieństwo polecenia

8,4/ 10

Infobip ma ogólną ocenę 4,6 na 5 w oparciu o recenzje użytkowników na Capterra w liczbie: 14.

Czy używałeś już produktu: Infobip?

Dziel się swoimi doświadczeniami z innymi nabywcami oprogramowania.

Filtruj recenzje (14)

Darshan
Darshan
Associate w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Best platform for Email and SMS delivery

4,0 3 lata temu

Komentarze: My overall experience with Infobip is very good. I'll recommend this to everyone.

Zalety:

The best thing about Infobip is its customer support and service. They help in integration and other required process. The UI is very good and it provides clear reporting and billing. We regularly use this for SMS, Email marketing campaigns. Also, we recently integrated WhatsApp feature.

Wady:

Nothing specific to call out in this section. Would love to have offers for old customers like us.

Giovanni
product Owner w kraju: Kostaryka
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

extraordinary product

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

it's availlable in a lot of countries where we have our product.

Wady:

very big company, sometimes it forgets about the customers

Chin Han
Lead Software Developer w kraju: Malezja
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Complete Platform

4,0 4 lata temu

Komentarze: So far quite smooth.
No complaints is a good thing meaning it is stable. :)

Zalety:

Complete suite of email, sms, push notification features.

Wady:

Cost slightly high. Huge corporations can bring cost down but they need a dev team.

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Thank you for the review!

Sylvia
E-Business w kraju: Malezja
Usługi finansowe, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy to use, once you get a hang of it

5,0 4 lata temu

Komentarze: Infobip provides a holistic package to reach out to different channels using organization-specific business rules that can be customized. That's a big plus point. Personally, having access to our Account Manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who is dedicated to supporting our business throughout is a wonderful experience. I am also grateful to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for her top of the class product knowledge and patience as I went through the process of understanding how the system works in the shortest time possible.

Zalety:

Infobip works like most CRMs out there but with a better visual. It is easy to use once you get a hang of it.

Wady:

I think the way the functions are called are just different from the rest its peers. Even with experience working with different platforms, I find the naming convention of the functions hard to memorize. Infobip uses PEOPLE, SEGMENTS, TAGS, MOMENTS, COMMUNICATION, BROADCAST, FLOW. I wish they're just simply called Contacts, List, Tags, Campaigns. Even if I use the system multiple times a day, I still am not used to how the functions are called. I actually have a sticky note to identify PEOPLE = CONTACTS, SEGMENTS = LIST, TAGS = LIST etc. That's how tough it is.

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Thank you for the review!

Ahmad Idzuan
Ahmad Idzuan
Recruiter w kraju: Malezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzęt medyczny, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Quite good with SMS marketing

5,0 3 lata temu

Zalety:

Infobip is a must have software for a SMS marketing campaign. It can handle thousand of contact list easily.

Wady:

The cost is the main thing that we are very careful while using this software and i believe it is more suitable for medium or large organization.

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

3 lata temu

Thank you for the review, Ahmad Iduzan! We're glad our solution has helped boost your business.

Eva
Customer Experience Executive w kraju: Kenia
Telekomunikacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Outstanding Sms Marketing Platform

5,0 4 lata temu

Komentarze: It's a great tool for marketing purposes, but they should improve on the response time on issues raised

Zalety:

Currently using this platform for marketing SMS and push notification features for our core banking system.

Wady:

The platform only delivers SMS to Safaricom subscribers. The support team takes a long to respond to the issue raised.

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Thank you, Eva! We will forward your feedback to our experts.

Christopher
Operations Manager w kraju: Malezja
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy to use product

5,0 4 lata temu

Komentarze: Very comprehensive but easy to use portal.

Zalety:

Currently only using the sms feature which is super easy to use

Wady:

The top up function would be great if could be integrated with a payment gateway to support credit card or debit card top up

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Hi Cristopher, thank you for taking the time to leave a review!

Yaw Lin
Sr. Director, IT w kraju: Malezja
Usługi finansowe, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

User experience

5,0 4 lata temu

Komentarze: So far so good

Zalety:

Easy to implement n use One central location to manage message

Wady:

Is good Pricing structure can be more friendly

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Thank your for taking your time to write a review! We're glad to hear you're enjoying our solution and find it easy to implement and use.

Happy
CEO w kraju: Malezja
Telekomunikacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Infobip

5,0 4 lata temu

Komentarze: VERY GOOD IT INFRASTRUCTURE

Zalety:

Good API System. I Easy to use and have admin panel to monitor status

Wady:

NOTHING much. THE IT infrastructure is very good

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Thank you for your review, we're glad to hear you like our customer support!

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Fast and effective interaction with customers

4,0 4 lata temu

Zalety:

Allows communicating with customers across multiple channels, good for the customer data collecting and analysis, provides granular reports.

Wady:

I wish the price would be lower, the rest is perfect.

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Thanks for the review! We'll forward your feedback to our experts. :)

Fernando
Desarrollador de software w kraju: Argentyna
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Plataforma de comunicaciones muy completa

4,0 2 lata temu

Komentarze: En nuestro caso, necesitabamos conseguir la forma de comunicarnos a Whatsapp desde un sistema de asistente virtual (chatbot) que habíamos desarrollado en nuestra empresa. Entre las innumerables opciones que encontramos, apareció Infobip que nos proporcionó uno de los canales de comunicaciones más completos de todos los que estudimos analizando. Lamentablemente, por cuestiones de precios terminamos cambiándolo por otra plataforma no tan costosa.

Zalety:

Cuenta con un amplio abanico de canales de comunicaciones implementados. Dispone de una documentación bien detallada que facilita el aprendizaje y la interacción con la plataforma.

Wady:

A pesar de contar con una buena documentación, es necesario contar con una gran cantidad de tiempo para poder aprender cómo interactuar con las diferentes APIs con las que cuenta la herramienta.

Andre
Andre
CX Referência w kraju: Brazylia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Bankowość, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Infobip

4,0 3 lata temu

Komentarze: De forma geral, é um ótimo sistema e tem atendido as demandas que preciso.

Zalety:

Tem uma plataforma de fácil compreensão, o que ajuda no seu manuseio e para ensinar novos funcionários a usar. Geralmente, nos da a resposta exata do problema, além de possuir um site de suporte a erros, onde podemos consultar e verificar as informações referente a cada código de erros. A opção de relatório é muito importante para o dia a dia, ajuda a detalhar ainda mais as informações que temos no sistema.

Wady:

Em alguns casos ele emite uma informação de erro com a descrição diferente do que tem disponível no site de erros, isso acaba gerando um pouco de confusão de na hora de mapear o problema.

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

3 lata temu

Thank you for the review, Andre! We will make sure to forward the feedback to our team.

Harooon
data entry w kraju: Pakistan
Środki masowego przekazu, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

an outstsanding platefrom

5,0 4 lata temu

Zalety:

the product is easy to use helpful,supported

Wady:

everything is good i dont think if there is any thing missing

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

4 lata temu

Thank you for the review! We are glad you're finding our solutions helpful.

Mina
Contact center Senior manager w kraju: Egipt
Bankowość, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Good Choice

5,0 5 lat temu

Komentarze: recommended for start ups and large companies , it is one of the most professional systems that is used

Zalety:

the system stability customer support technical support futures

Wady:

there is some limitation in data extraction

Odpowiedź sprzedawcy: Infobip

5 lat temu

Thank you for your review!