Glasscubes

Czym jest Glasscubes?

Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small.

Kto korzysta z produktu: Glasscubes?

Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small

Gdzie można używać produktu: Glasscubes?

Chmura, SaaS, internetowy, Mac (pulpit), Windows (pulpit), Linux (pulpit), Chromebook (pulpit), Android (mobilny), iPhone (mobilny), iPad (mobilny)

Informacje o sprzedawcy

  • Glasscubes
  • W miejscowości: Burnham, Wlk. Bryt.
  • Założona w 2008
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Chiny, Chorwacja i inne: 38

Języki

angielski, bułgarski, chiński tradycyjny, chorwacki, czeski i inne: 20

Informacje o sprzedawcy

  • Glasscubes
  • W miejscowości: Burnham, Wlk. Bryt.
  • Założona w 2008
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Chiny, Chorwacja i inne: 38

Języki

angielski, bułgarski, chiński tradycyjny, chorwacki, czeski i inne: 20

Filmy i zdjęcia produktu: Glasscubes

Oprogramowanie: Glasscubes - 1
Oprogramowanie: Glasscubes - 2
Oprogramowanie: Glasscubes - 3
Oprogramowanie: Glasscubes - 4
Oprogramowanie: Glasscubes - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Glasscubes
Oprogramowanie: Glasscubes - 1
Oprogramowanie: Glasscubes - 2
Oprogramowanie: Glasscubes - 3
Oprogramowanie: Glasscubes - 4
Oprogramowanie: Glasscubes - 5

Porównaj produkt: Glasscubes z podobnymi produktami

Glasscubes

4,00 GBP/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
N/A
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,02 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
ND
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Glasscubes

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Baza danych pracowników
  • Biblioteka treści
  • Burza mózgów
  • Czat/wiadomości
  • Dostęp mobilny
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Importowanie zadań
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Konwersja wiadomości e-mail na zadania
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Portal dla klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przechwytywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Sieć prywatna
  • Tworzenie podzadań
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Uwagi/notatki
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Wykaz ujednolicony
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie polityką
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie zadaniami
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Glasscubes

Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływem pracy i wiedzą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami.
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting.
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions & 14 Integrated Applications.

Recenzje produktu: Glasscubes

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
68%
4
29%
3
3%
Nick
Nick
Commercial & People Director w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Glasscubes Intranet/CRM - What a find

5,0 4 lata temu

Komentarze: Our experience with Glasscubes has been an extremely positive one since the moment I first spoke to Craig. He conducted two online presentations, which having sold software for 18 years, I think are some of the best I have had. Clear, concise, informative, in plain english and no hard sell (just let the product do the work for him!). The implementation and on-boarding process is both intuitive and straight forward with lots of support both from the team and from online content, which is excellent. Nothing is too much trouble for our primary contacts. Pound for pound, Glasscubes exceeds expectation and I can only imagine will get better and better. Yes there are improvements that can be made but their 'vote for new functionality' that clients can access will enable them to prioritise and gauge what to do next. We are a team of 13 and the overwhelming feedback has been really positive from the whole company and has made us far more collaborative, centralising all our work and creating a focal point for our company. I very much look forward to working with Glasscubes for many years to come and if they maintain their standards, they will become a real force in this market and a natural choice for small SMEs.

Zalety:

- Easy of use - Breadth of Functionality - Amazing support - Great supporting documentation - Cross platform and device availability

Wady:

- would like to see smoother integration with MS Office suite (both on PC and Mac). I appreciate refinements to this process are ongoing. Working on a Mac, it this is slightly clunky but really not a deal breaker in anyway.

Odpowiedź sprzedawcy: Glasscubes

4 lata temu

Hi Nick, Thank you for your review. Just as an update for you, we are currently developing our Microsoft Office 365 integration. We anticipate it being launched towards the end of this quarter. Best regards, The Glasscubes Team

Amanda
Trustee w kraju: Wlk. Bryt.
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Straightforward

4,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: I am using it as a Board member so all documents are loaded in preparation for meetings.

Zalety:

It is easy to move between documents and I get notifications when new files are added

Wady:

I would like to be able to create a link from a document to take me direct to another. It would be helpful to be able to add private notes, all comments are visible.

Elizabeth
Solicitor w kraju: Wlk. Bryt.
Praktyka prawnicza, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Intranet

3,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Improved communication within the business.

Zalety:

Central location for all employees to access company information.

Wady:

Menus can be tricky to navigate but the search facility works well.

Claire
Claire
Head of Southern Universities Network w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A secure, reliable to allow you share and collaborate with a dispersed team

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: We are a dispersed team that work across across 130+ organisations. Glasscubes is a way that we can safely and securely store our documents and files and enable us to collaborate efficiently.
It is such a well thought out platform which, not only can users easily engage with but allows me as the manager to track version control on documents, see when staff have accessed material and track engagement with our partners.
The team at Glasscubes are also incredibly helpful, not only helping us iron out any issues but also taking on feedback as our use of Glasscubes increases. If you are working remotely and need a secure file sharing platform which also allows you to communicate easily with the team, I would highly recommend.

Zalety:

Version control - being able to see who has edited what and when, and also being able to revert to previous copies. Gives us additional peace of mind when a collaborative partner accidentally overwrites something. The online editing and editing in real time is also really useful. The security of the site and easy it is to control who sees what. Just incredibly flexible. It's an incredibly reliable site.

Wady:

Difficulty to say, as the team has always been very receptive to us asking for work arounds or new features that prove popular.

Edward
Site Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 501-1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

extremely useful file sharing and portal

5,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: very good, our company has been using it for many years now

Zalety:

We use Glasscubes for file management, file sharing and document control. We upload all of our documents and use it to update and record them all. it is extremely easy to use and find files with the search function

Wady:

i think that when a file has been updating the older files should be put in an archive folder

Odpowiedź sprzedawcy: Glasscubes

2 tygodnie temu

Hi Edward, thank you for your feedback. Glasscubes has file versioning built-in. If you update a file it will add the new version and automatically archive older versions. Just reach out to us if you have any questions.