Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest ReturnGO?

ReturnGO to jedno z zaawansowanych rozwiązań do obsługi zwrotów na rynku, któremu zaufały tysiące sprzedawców eCommerce różnej wielkości.

Zapewnij swoim klientom płynną obsługę zwrotów za pomocą markowego portalu zwrotów, który zachęca klientów do wymiany produktów lub otrzymywania kredytów sklepowych zamiast żądania zwrotu pieniędzy.

ReturnGO skupia się na poprawie wyników finansowych i obniżeniu kosztów logistyki zwrotnej, a także zwiększeniu retencji klientów i średniej wartości zamówienia.

Kto korzysta z produktu: ReturnGO?

ReturnGO to dobre rozwiązanie dla sklepów eCommerce każdej wielkości, od małych firm po globalne przedsiębiorstwa.

Gdzie można używać produktu: ReturnGO?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • ReturnGO

Wsparcie dla ReturnGO

  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 225

Języki

angielski, francuski, niemiecki

Cena produktu: ReturnGO

Cena początkowa:

297,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

ReturnGO nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna ReturnGO rozpoczyna się od 297,00 USD/miesiąc.

Informacje o sprzedawcy

  • ReturnGO

Wsparcie dla ReturnGO

  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 225

Języki

angielski, francuski, niemiecki

Filmy i zdjęcia produktu: ReturnGO

Oprogramowanie: ReturnGO - 1
Oprogramowanie: ReturnGO - 2
Oprogramowanie: ReturnGO - 3
Oprogramowanie: ReturnGO - 4
Oprogramowanie: ReturnGO - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: ReturnGO
Oprogramowanie: ReturnGO - 1
Oprogramowanie: ReturnGO - 2
Oprogramowanie: ReturnGO - 3
Oprogramowanie: ReturnGO - 4
Oprogramowanie: ReturnGO - 5

Funkcje produktu: ReturnGO

  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Drukowanie etykiet
  • Integracja strony internetowej
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Portal klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie eHandlem
  • Zarządzanie magazynem
  • Zarządzanie refundacjami
  • Zarządzanie wymianą
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zwrotami
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie zleceń

Rozwiązania alternatywne dla produktu: ReturnGO

„Wszechstronna aplikacja e-commerce” dla marek Shopify, które chcą skalować się na całym świecie lub tylko w swoim rodzinnym mieście.
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
Produkcyjne oprogramowanie ERP zapewniające pełną widoczność. Zarządzaj wszystkimi ruchomymi częściami swojej firmy – zapasami, sprzedażą i nie tylko.
W pełni zintegrowane oprogramowanie ERP. Platforma w pełni oparta na chmurze. Integracja zarządzania jakością ISO i FDA. Uzyskaj bezpłatną prezentację produktu.

ReturnGO – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,9
Łatwość użytkowania
4,9
Obsługa klienta
5,0
Funkcje
5,0
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
93%
4
7%
Steven
Steven
Head of Ecommerce w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Best Returntool out there

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Amazing support and new functionalities.

Zalety:

Connectivity with EasyPost (for US) and Sendcloud (for Europe). Also Chatsupport is amazing

Wady:

they don't have a ticketsystem with developer issues

Roy
CEO w kraju: USA
Wyroby luksusowe i biżuteria, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best value for money for any brand looking for a returns portal

5,0 5 miesięcy temu

Zalety:

It's very easy to use on the front end, where our customers are able to easily access their order and choose the item they would like to return along with the reason for the return. Our customers have been very happy with the easiness of the process and user interface. On the backend it's also very easy to use and only requires 3 steps for every single return, saving us time. The best part is that is costs around 80% less than other return solutions which is great for companies that don't have a high volume of returns and aren't looking to spend hundreds of dollars every month on a high quality returns app.

Wady:

Can only be done from desktop computer, not mobile. That would be my only suggestion/

Will
COO w kraju: USA
Odzież i moda, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Love ReturnGo!

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

Functionality for self-service returns and exchanges

Wady:

All good! There could be some minor improvements to make regarding analytics

Kai
CEO w kraju: Holandia
Wyroby luksusowe i biżuteria, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Many functions and features!

4,0 6 miesięcy temu

Komentarze: You need to be an expert and quite smart in setting this app up. If not, the team is always there to help you out and assist you in the process.

Zalety:

The app has a very detailed return reasoning system, where you can define outcomes based on SKU, price, country, product line code, you name it. You can set different prices, different charges, block certain products or customers etc. The team is still very responsive and does actually solve issues for me. Before I chose for this app, I had meetings with 10+ other apps to see if they have the functionality I need. ReturnGO had all of them for a reasonable price compared to some of the others. If you are not doing many returns they offer an affordable plan where you can still get some extra features for add-on prices.

Wady:

This ultimate flexibility in terms of setting the return policies does make the app very complex to setup. Especially if you are dealing with multiple prices for different countries. It would have made my life a lot easier if it was possible to set up a general policy that would overrule all policies. And it would also be a big improvement to be able to set the different pricing at a country level. I would therefore set the ease of implementation at an expert level. I had a hard time integrating my carrier contracts. But the team did a great job in creating a custom integration with sendcloud for me.

J
Owner w kraju: USA
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Everything we needed

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Makes exchanges easy for us and our customers

Zalety:

Great features and more importantly supported with quick and knowledgable service. Easy to set up and easy for customers to use and understand. The exchange system is amazing.

Wady:

Nothing bad to say really. Maybe it's not the cheapest out there, but it is a very good value for the money

Jean
Store Manager w kraju: Filipiny
Bezpieczeństwo i dochodzenia, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

ReturnGo Review

5,0 5 miesięcy temu

Zalety:

ReturnGo has significantly improved our return management. The user-friendly interface and automation features save us time and reduce errors. Our customers love the seamless self-service return portal, enhancing their overall experience. Detailed analytics provide valuable insights, and the customizable return policies fit our business needs perfectly. The integration with our existing systems is smooth, and the support team is responsive and helpful. Overall, ReturnGo offers excellent value for money and has made our return process more efficient and customer-friendly.

Wady:

While ReturnGo is great, there are a few drawbacks: Slight learning curve for advanced features. Customization options for the return portal are somewhat limited. Pricing for higher-tier plans isn't very transparent. Lack of a dedicated mobile app for managing returns. Overall, these issues are minor compared to the benefits ReturnGo offers.

Aniket
CEO w kraju: Indie
Odzież i moda, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Regular User Of ReturnGo

5,0 8 miesięcy temu

Komentarze: 10/10 for the product & customer support.

Zalety:

We have been using return go since it's inception days & mind you, the product has evolved above and beyond over these years. We handle roughly around 10-15% of our order processed through our return portal via RG & the integration works seamlessly.

Wady:

Haven't experienced a single CON, the moment we intimate the team, they identify and fix it immediately. Making them the most proactive support system.

Hector
Customer Service Manager w kraju: Hiszpania
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Efficiency and ease of use

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Everything is fine and if there has ever been a problem it has been solved, we have written a few cases to support that have even been taken to the app developers.

Zalety:

Easy to use, simple to set up and if there are any problems they have a customer service team that responds in less than 1 minute.

Wady:

A specific configuration of a gift return, but it is unique to our shop.

Bryan
Manager w kraju: USA
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

ReturnGo great value! Works great!

5,0 2 miesiące temu

Zalety:

We've been using it for over a year and love it. Easy for customers to use and is constantly adding features. Customer service was helpful in getting us set up so it made implementation easy. Integrates well with Shopify.

Wady:

Can't process returns from the adim but they are adding this feature soon.

Sebastian
Marketing Manager w kraju: Belgia
Odzież i moda, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

ReturnGO a must-have app for an eCommerce website

5,0 3 miesiące temu

Zalety:

ReturnGO a must-have app for an eCommerce website. It offered us all we need to process returns fast and accurate.

Wady:

Maybe the prices are not explained very good, but after getting in touch with ReturnGO team, all become more clear.

Tess
US Customer Service w kraju: USA
Sprzęt sportowy, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy and functional

5,0 7 dni temu Nowy

Komentarze: The system has been working really well for our needs. The customer service chats have been very helpful.

Zalety:

Its intuitive to use and very customizable

Wady:

One thing that was recently fixed was being able to reactivate a closed return. The only thing i'd like to see now which is probably available in different subscriptions is changing a return to an exchange and vice versa.

Roni
Customer experience manager w kraju: Grecja
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great Exchange system!

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

Great customer service, Easy to manage. We use it for about 2 years now and see a lot of good changes and development that makes the work even better!

Wady:

Timeline can be a little bit busy so its not always easy to follow.

zehn
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Game Changer

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

I like how it automated returns so customers could help themselves by registering their own returns saving us valuable time.

Wady:

everything is very good, the only slight downside is it does cost quite a bit,.

Alex
E-Commerce Coordinator w kraju: Kanada
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Excellent Customer Service

5,0 7 miesięcy temu

Zalety:

It is easy to use and whenever we need support from their customer service team, we get a response immediately and they are quick to solve the issue.

Wady:

There is nothing we don't like about ReturnGo.