Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Czym jest VoiceAnalytics?
VoiceAnalytics to rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klientów w call center, zarówno w działalności handlowej, jak i w obsłudze klienta. Rozwiązanie oparte na SI, zbudowane z potężnego silnika językowego i algorytmów uczenia maszynowego, jest w stanie przetwarzać mowę na tekst z dużą dokładnością, a także rozpoznawać słowa kluczowe, co pozwala na wykrycie określonej treści w 100% połączeń.
Kto korzysta z produktu: VoiceAnalytics?
VoiceAnalytics jest idealnym rozwiązaniem dla centrów kontaktowych każdej wielkości i z każdej branży, które pomaga firmom uzyskać cenne informacje z każdej interakcji z klientem, przekładające się na konkretne wyniki.
Gdzie można używać produktu: VoiceAnalytics?
Informacje o sprzedawcy
- Xdroid
Wsparcie dla VoiceAnalytics
- Czat
Cena produktu: VoiceAnalytics
Cena początkowa:
- Tak, ma darmową wersję próbną
- Brak bezpłatnej wersji
VoiceAnalytics nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna VoiceAnalytics rozpoczyna się od 22,00 €/miesiąc.
skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnejInformacje o sprzedawcy
- Xdroid
Wsparcie dla VoiceAnalytics
- Czat
Filmy i zdjęcia produktu: VoiceAnalytics
Funkcje produktu: VoiceAnalytics
VoiceAnalytics – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników
the biggest innovation in contact center quality assurance in the last 10 years
Komentarze:
xDroid’s solution automatically analyzes the speech-recordings of all (100%) of Inbound/Outbound calls, based on customized parameters or keywords, in order to spot quality or efficiency issues and/or identify best practices. Due to the efficiency of the automation, numerous new control/development use cases can be defined.
Results can be immediately fed-back to bankers and/or their superior & embedded into their training for improved productivity, customer satisfaction, lower churn and extra sales. Feedback can be both absolute/relative to peers or own past performance.
Zalety:
Before the system is introduced QA was a sample based (1-3 %) manual call monitoring, channeled into incentives & training with retroactive controll (~1-2 weeks feedback cycle after actual call made) with high manuality, using numerous systems Now, with xDroid VA we have a 100% sampling: no missed issue or development potential Real-time, truly personalized feedback and the controll & feedback are in in one single system
Wady:
the introduction took longer than planned due to the limitations of the current voice recording system, but the support team was helpful and supportive throughout
Odpowiedź sprzedawcy: Xdroid
3 lata temu
Hi Jozsef, Thanks for sharing your positive experience, your review and satisfaction mean the world to us!
In time, will provide great insight.
Komentarze: From being very sceptical initially, I am beginning to see the benefit VoiceAnalytics can provide.
Zalety:
The user interface is great for the agents to see their performance. The agent and customer emotions are really helpful.
Wady:
Very difficult and time consuming to programme to achieve desired results, particularly in this industry if you have no skill set in this area. Once we have honed all the areas and made the correct adjustments, we will start to make real progress.
Xdroid review
Komentarze: Overall very good - looking forward to some more trainign that they are providing
Zalety:
The ability to quickly access the data and for the staff to access their performance live
Wady:
The ability to go to low level specifics about how a call is scored - this was ore difficult that I imagined
Odpowiedź sprzedawcy: Xdroid
2 lata temu
Thank you for your review David! We would be more than happy to provide more training.
agent review
Zalety:
easy to use and helpful to keep track of where you are up to.
Wady:
its finds some words harder to learn.
Odpowiedź sprzedawcy: Xdroid
2 lata temu
Thank you for your review, we are happy you find our solution helpful.