Obsidian

(0)

Czym jest Obsidian?

Obsidian is a powerful knowledge management software.

With a local folder of plain text markdown files and note publishing ability, Obsidian provides knowledge building blocks.

Kto korzysta z produktu: Obsidian?

Individuals, teams, and companies seeking custom-built solutions.

Gdzie można używać produktu: Obsidian?

Chmura, SaaS, internetowy, Mac (pulpit), Windows (pulpit), Linux (pulpit)

Informacje o sprzedawcy

  • Dynalist

Dostępne kraje

Kanada

Języki

angielski

Cena produktu: Obsidian

Cena początkowa:

25,00 USD
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Obsidian ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Obsidian rozpoczyna się od 25,00 USD.

Informacje o sprzedawcy

  • Dynalist

Dostępne kraje

Kanada

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Obsidian

Oprogramowanie: Obsidian - 1
Oprogramowanie: Obsidian - 2
Oprogramowanie: Obsidian - 3
Oprogramowanie: Obsidian - 4
Oprogramowanie: Obsidian - 5
Zobacz 5 więcej
Oprogramowanie: Obsidian - 1
Oprogramowanie: Obsidian - 2
Oprogramowanie: Obsidian - 3
Oprogramowanie: Obsidian - 4
Oprogramowanie: Obsidian - 5

Porównaj produkt: Obsidian z podobnymi produktami

Obsidian

0 (0)
25,00 USD
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
4,50 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
19,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
10,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Obsidian

  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzanie bazami wiedzy

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Obsidian

SAP Litmos develops eLearning solutions for top-performing companies and is the trusted eLearning solution for 30+ million users.
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
livepro is purpose-built contact center Knowledge Management. Delivering quick and easy answers to agents, not long documents.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Yext organizes a business's facts so it can provide direct answers to consumer questions — wherever people search.
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
Cenione w skali globalnej oprogramowanie bazy wiedzy. Zaufało mu i korzysta z niego tysiące użytkowników z Customer.io, Datree.io, Harvard University, monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować z szybkimi odpowiedziami na pytania klientów i pracowników.
Guru is a modern wiki that works in your workflow, so the information you need to do your job is always at your fingertips.
Tribe to oparta na chmurze platforma społeczności online, która wspiera społeczności klasy korporacyjnej za pośrednictwem widżetów, interfejsu API oraz modułowych aplikacji i integracji.
Knowledge Base Software Designed To Reduce Support. Fully brandable, includes Analytics, Instant Intelligent Search, Multiple Languages
Vanilla is the most trusted all-in-one customer community solution for those who are serious about delivering exceptional experiences.
Management tool for manufacturers : task management, Gemba walks, team collaboration, KPI's, knowledge center, audit, and coaching.

Znaleziono oprogramowanie w