Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Polska Produkt lokalny
Calendesk

Calendesk

Polska Produkt lokalny

Czym jest Calendesk?

Calendesk to doskonały system rezerwacji online. Dzięki Calendesk możesz akceptować rezerwacje, obsługiwać płatności, generować strony docelowe i obsługiwać klientów jak profesjonalista – i to na autopilocie.

Korzystaj z zaliczek i subskrypcji, aby zapewnić stabilny przychód. Automatyzacja fakturowania dodatkowo odciąży Cię od pracy ręcznej. Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS-y, twórz interesujące biuletyny, udostępniaj treści i zachęcaj do działania za pomocą wiadomości push.

Kto korzysta z produktu: Calendesk?

Osoby fizyczne, małe firmy, a także firmy zatrudniające do 100 pracowników. Nie ma znaczenia, czy masz 10 czy 5000 klientów. Zautomatyzuj ustalanie harmonogramu spotkań dla siebie i swoich klientów.

Oprogramowanie: Calendesk - 1
Oprogramowanie: Calendesk - 2
Oprogramowanie: Calendesk - 3
Oprogramowanie: Calendesk - 4
Oprogramowanie: Calendesk - 5

Nie jesteś pewien, czy Calendesk to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Poland
Calendesk

Calendesk

4,8 (21)
Produkt lokalny
79,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
117
11
4,6 (21)
4,7 (21)
4,9 (21)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
9,90 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
179
21
4,3 (1 257)
4,5 (1 257)
4,5 (1 257)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Calendesk

SimplyBook.me
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Rezerwacja online
Zarządzanie kalendarzem
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Confirmations/Reminders
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie klientami
GymMaster
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych członków
Odnowienia członkostwa
Przetwarzanie płatności
Wix
Najlepiej oceniane funkcje
For Small Businesses
Website Hosting
Zarządzanie stronami internetowymi
Upvio
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Synchronizacja kalendarza
Zarządzanie spotkaniami
Acuity Scheduling
Najlepiej oceniane funkcje
Confirmations/Reminders
Rezerwacja online
Synchronizacja kalendarza

Calendesk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
81%
4
19%
Adrian
Adrian
Accountent w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great software for small business

5,0 2 lata temu

Zalety:

Easy setup and great support and features we need.

Wady:

Possibility to customize our company calendars.

Odpowiedź sprzedawcy: MPR Sp. z o.o.

2 lata temu

Great to see you happy with Calendesk! Thank you!

Kris
Therapist w kraju: Polska
Ochrona zdrowia psychicznego, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Efficient and user-friendly

5,0 11 miesięcy temu

Komentarze: I've had a really good time using Calendesk. It has made organizing meetings much simpler and less stressful. I think it's a great tool for anyone who wants to make scheduling easier.

Zalety:

The best part about Calendesk is how easy it is to use. It helps me set up and keep track of meetings without any trouble. I really like how it works well with other calendar apps and sends me updates so I never miss an appointment. It also lets me change settings to suit what I need, like the way reminders are sent out.

Wady:

Although there's a lot to like about Calendesk, the mobile app could be better. It feels a bit "reduced" compared to using it on a computer.

Odpowiedź sprzedawcy: MPR Sp. z o.o.

10 miesięcy temu

Thank you so much, Kris, for your kind words! We truly appreciate them. Also, thank you for your suggestions; we will certainly discuss them with the team.

Bartosz
Administrator/Technik Prac Biurowych w kraju: Polska
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Great application to expand

4,0 3 lata temu

Komentarze: We are still in transition to Calender's so im sure there will be some twerks however first initial set up was easy.

Zalety:

Product is easy to use. Setting it up was very easy/ intuitive. Price is attractive as on other platforms you have to pay for additional users. Android and iOS apps. SMS reminders are essential to our business and there is possibility to set them up. Easy set up of GDPR/RODO. Support is very attentive.

Wady:

Software is styl developing therefore there are some problems, however all the problems are quickly solved after speaking on online chat with support. Only Stripe as method of integrated payment system payment. No names of clients at first glance in android app is a bit of a problem as my team have to click on name of the event to see who is the klient.

Odpowiedź sprzedawcy: MPR Sp. z o.o.

3 lata temu

Thank you, Bartosz! We will share your feedback with the team.

Anonimowy recenzent
Materiały budowlane, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Ready When you Need it

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Great, when tools are needed , it nice to know you have something you can count on.

Zalety:

User friendly and something very useful when needed.

Wady:

Sometimes can be sluggish, time delays. As with anything though, this could be a network issue though too.

Mike
Colourist w kraju: Wlk. Bryt.
Produkcja medialna, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Excellent platform

5,0 5 miesięcy temu

Zalety:

Calendesk has all the features I'm looking for, in one simple, efficient package. Plus their support with incredibly quick and helpful. And you know when you ask about a feature and the company says 'We don't have that yet, but we'll let you know when we do'? Well these guys actually did get back in touch to say it was now available. I've never had that happen before.

Wady:

It's a fraction more expensive than comparable tools around. But then it does do what several other options did, put together. It was the only one I could find that tick all my boxes.