Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Opendock

Opendock

Czym jest Opendock?

Opendock to scentralizowana platforma do ustalania harmonogramu doków, umożliwiająca brokerom i przewoźnikom łatwe wyszukiwanie magazynów i dokonywanie w nich rezerwacji. Umożliwia to również użytkownikowi dostęp do wszystkich terminów we wszystkich magazynach za pomocą jednej platformy. Dzięki widoczności terminów spotkań mogą oni śledzić ich statusy, edytować je i odwoływać.

Kto korzysta z produktu: Opendock?

Opendock obsługuje wszystkich przewoźników i brokerów, którzy chcą dokonywać rezerwacji w trybie online, oraz wszystkie magazyny, które chcą, aby ich przewoźnicy i brokerzy dokonywali rezerwacji online. Aby przewoźnik mógł dokonać rezerwacji, magazyn musi być użytkownikiem systemu Opendock.

Oprogramowanie: Opendock - 1
Oprogramowanie: Opendock - 2
Oprogramowanie: Opendock - 3
Oprogramowanie: Opendock - 4

Nie jesteś pewien, czy Opendock to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Opendock

Opendock

4,5 (73)
7000,00 USD
rok
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
46
Nie znaleziono integracji
4,8 (73)
4,4 (73)
4,4 (73)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
9,90 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
179
21
4,3 (1 256)
4,5 (1 256)
4,5 (1 256)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Opendock

GoRamp
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzanie zleceniami
Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
Streamliner
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Data
Real-Time Notifications
Real-Time Updates
SimplyBook.me
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Rezerwacja online
Zarządzanie kalendarzem
LOGIFLY
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie i statystyki
Real-Time Monitoring
Real-Time Notifications
Wello Solutions
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Third-Party Integrations
Ustalanie harmonogramów
Wix
Najlepiej oceniane funkcje
For Small Businesses
Website Hosting
Zarządzanie stronami internetowymi
GymMaster
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych członków
Odnowienia członkostwa
Przetwarzanie płatności

Opendock – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
4,4
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
62%
4
30%
3
8%
Tanisha
Warehouse Supervisor w kraju: USA
Magazynowanie, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Opendock appointment logs

3,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: It wasn't a bad experience. Opendock just needs to add sections where you can add much needed information.

Zalety:

It was easy to maneuver around in. Learning how to use it was easy as well.

Wady:

You couldn't capture actually loading times. It only captured the time of arrival and departure.

Brent
Warehouse and Logistics Manager w kraju: USA
Tworzywa sztuczne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Pretty much the perfect dock scheduling system!

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: I have been extremely satisfied with our implementation of Opendock for our company. There really isn't much more to say than I have already said, it has been a game changer for our department, almost as much as hiring more staff.

Zalety:

The ease of scheduling appointments for us and for outside carriers is perfect. I can even get some of my older, more computer illiterate customers to book with little issue. Being able to upload and save files for each appointment is great and had enabled my department to cut down on paper documents and waste less paper and toner, plus finding the documents is as easy as going back to the date or searching with a keyword.

Wady:

The only con we have faced is with uploading documents. You have to upload everything at once and then you can't upload more without deleting what is there and reuploading everything. I was able to bring this up with Opendock and they said they plan to update this feature, so hopefully that will be coming in the near future.

RODNEY
Fresh Receiving w kraju: USA
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great Experience

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: It's great using on a daily basis and allows us to know what trucks are coming and all of the information needed.

Zalety:

Freedom of scheduling and it allows us know what trucks are inbound.

Wady:

Nothing it suits us very well. we used a different scheduler in the past but this one works best for us.

Kevin
Broker w kraju: USA
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Opendock Evergreen

5,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: It has been very good. I have used it over the past 5 years and would suggest it to anyone looking to manage a warehouse.

Zalety:

Opendock makes booking loading and delivery appointments a breeze

Wady:

They are pretty pricey so make sure that your benefit outweighs the cost

Nick
Shipping w kraju: USA
Produkcja żywności, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Good and bad

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Not bad. It allows tracking but there's to many hands that can Change at any time .

Zalety:

There are many tools in here that are valuable and the date that provided is amazing.

Wady:

it allows to others to track as well and change times with out notice

Karl
Receiving Manager IT Operations Technician w kraju: USA
Opakowania i pojemniki, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Straight Froward System

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Billing has been difficult to deal with. The right hand did not know what the left hand completed.

Zalety:

The program has undergone some changes since becoming a customer. Those changes have been good for the end user.

Wady:

Difficulty navigating to setting times for our docks. Trucking companies not seeing the available docks in OpenDock

Ashish
Software Develoepr w kraju: Indie
Produkcja żywności, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

OpenDoc The Tool To Speed Up The Supply Chain

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: it is absolutly best tool in the market to optmize the supply chain

Zalety:

it is a good tool to smooth the supply chain

Wady:

the api integration should be more dynamic

Heather
Shipping Clerk Lead w kraju: USA
Motoryzacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Wonderful features with room for upgrade

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Opendock has made scheduling and keeping track of trucking appointments easier. I like seeing how long a truck has been waiting and that the feature live updates for all users at the same time so there is no confusion on which trucks need to be completed and which ones are done. I do wish the cancelation feature would be updated - often we can accidentally cancel the wrong truck or a company will "cancel" then change their minds. It can clutter the board. Despite being able to take cancelled loads off of the screen, I still utilize this feature during shift change, and the appointments can look clogged with multiple accidental cancellations.

Zalety:

The "BOL created" and "preloaded" features.

Wady:

Only two hour-long appointments can be created in an hour slot and you cannot un-cancel an appointment.

Micki
Sr. CSR w kraju: USA
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Not As Useful

3,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Meh! Could be better if the people who actually deal with the schedule, were the admins instead of the GM (wth??)

Zalety:

That I can see who schedules as well as schedule myself.

Wady:

I was originally the Admin and then all of a sudden I can't make changes. The General Manager, who has absolutely nothing to do with the schedule or otherwise, is now the admin. Can't get it changed back. That is not a job under his title, that is mine. I can't make it effective for us to work with our schedule, so it's good, but more bad bcuz I can't help carriers or change the format of the schedule to what my facility needs.

Lanoard
Distribution Manager w kraju: USA
Opakowania i pojemniki, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Opendock Appointment Scheduling Software

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Great experience so far with using Opendock.

Zalety:

The automatic email feature and all of the information that can be entered or referenced on Open dock for a delivery appointment. The detail reports that are available.

Wady:

Nothing, I like everything so far. We have not used all of the features available yet.

Ernie
Inbound Operations Manager w kraju: USA
Magazynowanie, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Recommendation of Opendock for proper scheduling

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Good--we were rough at the start due to switching companies, but the more that we use Opendock, we are getting a stronger understanding of what it can do.

Zalety:

I like the fact that we can have carriers schedule through Opendock instead of us having to do the schedule. With our past company, we would take emails and plot out the schedules ourselves but with Opendock, we don't really have to have that much interaction with the carriers--just instruct them where to schedule and what company to use on Opendock.

Wady:

I don't like that we have to consolidate the schedule every time we want to keep vendors from scheduling too heavy during a day. For example, we have Coyote who tries to kill us with scheduling six trailers in one day. We have had to cut down the schedules/dock doors to try to limit the carrier from scheduling so heavy. I wish there was a way that a carrier was limited by Opendock to where they could only schedule 2 or 3 a day (set up in Opendock by us) to limit a carrier from trying to overkill us on trucks. There might be an option, but I have not really heard of a way to prevent this. This would save us some issues with our current situation.

Amy
Warehouse Coordinator w kraju: USA
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

OPENDOCK REVIEW

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: I like opendock. I am new to the program and this position and it was quick to learn.

Zalety:

looking up the appointments and then the easy click of a button that the shipment arrived. Also, the updates that you can leave for others to see about the appointment.

Wady:

I like the program the only con would be too many appointments with the same PO scheduled not leaving room for other appointments that may be needed.

Lona
Director of Operations w kraju: USA
Magazynowanie, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Love OpenDock!

5,0 5 miesięcy temu

Zalety:

I love the ability for our carriers and vendors to self select open appointment times. Prior to subscribing, I had a person devoted to scheduling loads into facility. Great win and love being able to run reporting too.

Wady:

Adding/removing docks, but it works smoothly now.

Todd
Supply Chain w kraju: Kanada
Magazynowanie, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Supply Chain Game Changer.

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Experience has been great. Internal and external customers have complimented us on implementing Opendock.

Zalety:

Opendock is a game changer and an essential tool for any organization. From day one, it has facilitated a smooth transition, enabling carriers, suppliers, and employees to seamlessly book appointments daily. The program is incredibly user-friendly, and has surpassed our expectation.

Wady:

There is nothing we don't like. Everything has worked as it should. Continual updates and excellent customer service.

Mark
Inventory Control Supervisor w kraju: USA
Sprzęt medyczny, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Inventory control supervisor

3,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Good, I like have a tool for inbound freight. I would instructions for new freight companies for using opendock.

Zalety:

The way it is easy to read, the colors for appointment status.

Wady:

Creating new docks - no instructions and no one to call when need help. Missing a way to see next appointments at glance.

Jodi
warehouse clerk and operator w kraju: Kanada
Produkcja żywności, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

opendock review

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: it is a lot better in planning for inbounds

Zalety:

easy to read/understand very detailed information

Wady:

it only works if everyone is onboard and uses it.

Lorrie
Director of Logistics w kraju: USA
Magazynowanie, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Inbound Scheduling with Open Dock

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Open Dock is incredibly easy to use and provides visibility throughout our organization

Zalety:

Easy to use, provide visibility of inbound shipment throughout the organization.

Wady:

Would like the ability to send confirmations (automatically) to more than one email address.

Tim
Distribution Supervisor w kraju: USA
Magazynowanie, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Opendock Survey

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Overall, it has been great. Clean interface, easy use for the teammates, It is not complicated but is very beneficial to have as a team.

Zalety:

Scheduling in general. I've never had trucks scheduled before so as a supervisor being able to plan labor and be proactive is a huge win.

Wady:

Honestly, it is not on opendock at all, but carriers scheduling in wrong time slots or under wrong docks is my only con using the application currently.

Deborah
Office Manager w kraju: USA
Magazynowanie, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

If you know, you know!

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: I love it, I can't believe I didn't use it before now. I will continue to use it, as long as it is available.

Zalety:

It takes a lot of extra work off of me having to schedule appointments and manage my schedule.

Wady:

I wish when a load is canceled that it would disappear completely and not just be grayed out.

Tim
Logistics Director w kraju: USA
Materiały budowlane, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy implementation with fast results

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: We've used Opendock for over a year now with very good success. We've saved time and money and stabilized our receiving department employee scheduling.

Zalety:

Opendock is a very intuitive system; very easy to set up and use with very little training needed. They are constantly adding new features which give us even more opportunities to improve our operations.

Wady:

A scalable pricing program would benefit small operations.

Simon
Site Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Chemia, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Vehicle management improvement

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Very positive and has made a significant improvement to vehicle management at site

Zalety:

Clear design makes it very easy to manage bookings per day and a great visual understanding of day to day workload

Wady:

Inability to pay by PO and difficulty around payment for use of the system

Kerry
inventory, planning, and purchasing. w kraju: USA
Produkcja żywności, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Custom Drying NAV Inventory, Procurement, and Planning Coordinator for Le Sueur and Lake Norden | US Operations

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: it is easy to work with. I have not found anything I don't like about Opendock system.

Zalety:

I can see what orders are coming in, so I don't have ask the vendor if my po as shipped or ask my warehouse do you have an apt for my po.

Wady:

I have not found anything I don't like about Opendock system.

Ryan
warehouse lead w kraju: USA
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Opendock Review

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: It works great for our company for scheduling our vendor appointments.

Zalety:

The convenience of making appointments for customers.

Wady:

When it continuously makes you login after a certain amount of time.

Tabitha
Materials Processing Coordinator w kraju: USA
Przemysł wydobywczy i metale, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Miss Appointment Plus

3,0 5 miesięcy temu

Komentarze: I miss Appointment Plus. I would've liked to see more of those options available in Open Dock. I don't like that we already have a subscription and have to pay more for other usage options.

Zalety:

The ability to set users with different levels of usage.

Wady:

Not able to un cancel a load once it's been canceled. Not able to add tags / info when you hover over the appointment.

Ankit
Merchant Implementation Specialist w kraju: Indie
Magazynowanie, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Incredible User Interface

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Incredible user interface and appropriate features

Zalety:

1. The ease of navigating into the platform 2. Opendock features are very user friendly and easy to understand 3. It's very easy to register and create account 4. I like the way merchant records are saved resulting in scheduling the future appointments much faster.

Wady:

Make it more colorful and attractive, is also a suggestion