Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest LiveAgent?

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, które pomaga w personalizacji interakcji z klientami.

Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji.

Dołącz do firm takich jak BMW, Yamaha i Huawei, aby zapewnić obsługę klienta na światowym poziomie.

Zacznij od 14-dniowy okres wersji próbnej, nie potrzebujesz karty kredytowej ani umów.

Kto korzysta z produktu: LiveAgent?

Szeroka gama małych i średnich przedsiębiorstw w handlu elektronicznym, telekomunikacji, ubezpieczeń, SaaS, startupów i przedsiębiorstw. Klientem docelowym jest każdy, kto rozumie, jak ważna jest obsługa klienta.

Gdzie można używać produktu: LiveAgent?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • QualityUnit
  • Założona w 2004

Wsparcie dla LiveAgent

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 219

Języki

angielski, arabski, brazylijski portugalski, chiński, czeski i inne: 23

Cena produktu: LiveAgent

Cena początkowa:

19,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

LiveAgent ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna LiveAgent rozpoczyna się od 19,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • QualityUnit
  • Założona w 2004

Wsparcie dla LiveAgent

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 219

Języki

angielski, arabski, brazylijski portugalski, chiński, czeski i inne: 23

Filmy i zdjęcia produktu: LiveAgent

Oprogramowanie: LiveAgent - 1
Oprogramowanie: LiveAgent - 2
Oprogramowanie: LiveAgent - 3
Oprogramowanie: LiveAgent - 4
Zobacz 5 więcej
Film na temat produktu: LiveAgent
Oprogramowanie: LiveAgent - 1
Oprogramowanie: LiveAgent - 2
Oprogramowanie: LiveAgent - 3
Oprogramowanie: LiveAgent - 4

Funkcje produktu: LiveAgent

  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Alerts/Escalation
  • Analityka
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Automated Attendant
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Autoresponders
  • Baza danych klientów
  • Bot czatowy
  • CMDB
  • Catalog Management
  • Customer Communication
  • Czat na żywo
  • Czat proaktywny
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Czat z klientem w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
  • Discussions/Forums
  • Dostęp mobilny
  • Dwukierunkowe audio i wideo
  • Edycja tekstu
  • Formularz w trybie offline
  • Geotargetowanie
  • Historia klienta
  • IVR
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja głosu
  • Konfigurowalne formularze
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Makro/szablonowe odpowiedzi
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Monitorowanie połączeń
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Otwieranie rachunku
  • PBX
  • Personalizacja
  • Poczta głosowa
  • Portal dla klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Przelewy/Routing
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Real-Time Monitoring
  • Rejestrowanie danych
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja klientów
  • Skryptowanie połączeń
  • Tekst na mowę
  • Telefon programowy
  • Third-Party Integrations
  • Transfer plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu połączeń zwrotnych
  • Ustalanie priorytetów
  • Wideoczat
  • Wideokonferencje
  • Wiele skryptów
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wprowadzanie danych za pomocą klawiszy telefonicznych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wsparcie klienta
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zaangażowanie klienta
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie danymi klientów
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie jakością
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie kontami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie skrzynką odbiorczą
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Zautomatyzowany routing
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie retencji
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie wiadomości e-mail
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie/analityka użytkowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: LiveAgent

Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
(Gamifikowany Helpdesk + Zarządzanie aktywami) – komplikacje = Freshservice. Ponadto stanowisko obsługi jest również gotowe na ITIL.
Jedna aplikacja do zarządzania wszystkimi kanałami obsługi klienta: czatem na żywo, pocztą e-mail, mediami społecznościowymi. Gorgias to helpdesk zaprojektowany dla Shopify.
Service Cloud 360, jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta, umożliwia firmom bezproblemowe zwiększenie zaangażowania klienta
Daktela contact center to oparte na chmurze rozwiązanie dla call center z natywną obsługą wszystkich kanałów w jednej aplikacji.
Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy automatyzację oprogramowania do zgłoszeń z osobistym charakterem poczty e-mail.
Oprogramowanie premium do czatu na żywo i pomocy technicznej używane przez 30 000 firm. Wypróbuj LiveChat i zamień swój zespół w gwiazdy obsługi klienta.
Zapewnij wzorową obsługę klienta dzięki wielokanałowym funkcjom Zoho Desk, funkcjom dla wielu działów, zaawansowanemu asystentowi SI i automatyzacji.
Skróć czas rozwiązywania problemów i automatyzuj przepływy pracy dzięki skalowalnemu oprogramowaniu helpdesk dla IT i HR.

LiveAgent – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
72%
4
25%
3
3%
2
0%
1
0%
Brooke
Brooke
Sales Representative w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Ace it in customer support with LiveAgent, the greatest of all time.

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Everything about LiveAgent has worked so perfectly so far. It makes it easy to interact with our customers and help us provide quick support services. Since day one, the LiveAgent experience has been very flawless.

Zalety:

The AI auto-reply tool that help us offer customers quick responses. LiveAgent integration with our other products makes it easy to centralize our customer communications. The detailed reports and logs that help us to track our success in customers engagements. LiveAgent has multiple ways to interact with customers like live chats and calls.

Wady:

There has been no problems with LiveAgent. The experience has been spotless.

Odpowiedź sprzedawcy: QualityUnit

2 tygodnie temu

Hey Brooke! Thanks for sharing your experience with LiveAgent. It’s awesome that our AI auto-reply tool and integrations help streamline your customer interactions. Glad to hear reporting and multiple communication options are working well for you too. If you ever need anything, we’re here to help! - The LiveAgent Team

Peter
Peter
Business Development Manager w kraju: Kenia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Badania rynkowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

State-of-the-art customer support solution that streamlines out customer communication and interactions

5,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Live Agent help us conduct realtime interviews and surveys, providing us with instant feedback and insights. These is useful in understanding our customers needs and preferences which enable us to improve our services . Additionally , it helps build and maintain strong ties with our customers and stakeholders

Zalety:

Live Agent is affordable and it's implementation in our organization was flawless. For us the proactive live chat and the ticketing system are the star of they show. They provide us with comprehensive communication tools help manage and organize customer enquiries from emails, social media, websites into a single chat box . Tickets makes it easy to identify each enquiry and personalized responses and quickly give feedback. We also appreciate the performance reports that help us understand how our customers are using our services and help us boost our customer support . Live Agent has embedded robust privacy and security features that help us communicate securely and protect our customer data

Wady:

Network hitches usually cause delays and disruption of our customer interaction. Long wait times l especially for sensitive issues lead to frustration and negative customer experiences..

Odpowiedź sprzedawcy: QualityUnit

2 tygodnie temu

Hi Peter, Thank you very much for your review. We're glad to hear you have been satisfied with LiveAgent and the benefits it brings to your customer support. Our team is here for you 24/7 in case of any questions or issues! -LiveAgent team

Elia
Content Marketing Intern w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

easy to use support customers.

3,0 3 miesiące temu

Komentarze: LiveAgent seamlessly integrates with websites and also allows you to add agents.

Zalety:

I love the way it's easy to create the users account

Wady:

LiveAgent is somehow cheap and therefore no dislike.

Odpowiedź sprzedawcy: QualityUnit

3 miesiące temu

Thanks a lot for your kind review Elia. We appreciate having you with us! :)

Artur
Investment Analyst w kraju: Litwa
Zarządzanie inwestycjami, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Ideal for uninterrupted help desk.

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Customers can visit anytime and find advice on their own. Great time saving tool.

Zalety:

The subscription could be cancelled anytime, no commitment. Makes every lead count through professional assistance.

Wady:

LiveAgent lets us focus on what matters most and this is my ultimate goal.

Odpowiedź sprzedawcy: QualityUnit

2 miesiące temu

Hi Artur, Thank you very much for your feedback. We're glad to hear you have been satisfied with LiveAgent and the benefits it brings to your customer care. Don't hesitate to reach out in case of any questions or issues - we're here for you 24/7. Have a great day! -LiveAgent team

Dilak
Senior Experience Designer w kraju: Australia
Projektowanie, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Most Sophisticated Help Desk and Customer Support Program of All Times

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Zalety:

LiveAgent enables me to communicate seamlessly with customers via live chat which boost customer satisfaction. Availability of ticketing tools convert customers inquiries into real-time trackable and manageable support tickets.

Wady:

Ever since 2021 when I implemented LiveAgent, I have never encountered challenging aspects.

Odpowiedź sprzedawcy: QualityUnit

2 tygodnie temu

Hi Dilak, Thank you very much for your review. We are glad to hear you have been satisfied with LiveAgent for many years and that it has been beneficial to your work and customer service. Our team is here for you 24/7 in case of any questions! -LiveAgent team