Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

monday CRM

monday CRM

Czym jest monday CRM?

Korzystaj z monday CRM, aby efektywniej zarządzać i analizować zasięg klientów oraz pipeline sprzedaży. Scentralizuj komunikację z klientami i potencjalnymi klientami, korzystaj z zaawansowanych funkcji raportowania, aby podejmować decyzje oparte na danych i doskonalić strategię sprzedaży, a także oszczędzaj cenny czas dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności. Łatwo zintegruj monday CRM z istniejącymi narzędziami, usprawniając pracę zespołową dzięki łatwej w użyciu platformie do współpracy.

Kto korzysta z produktu: monday CRM?

Idealny dla małych i średnich firm, monday CRM to w pełni konfigurowalny CRM bez kodu, który centralizuje sprzedaż i komunikację z klientami.

Oprogramowanie: monday CRM - 1
Oprogramowanie: monday CRM - 2
Oprogramowanie: monday CRM - 3
Oprogramowanie: monday CRM - 4

Nie jesteś pewien, czy monday CRM to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

monday CRM

monday CRM

4,7 (402)
12,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
79
26
4,7 (402)
4,5 (402)
4,6 (402)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
14,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
173
101
4,5 (3 034)
4,4 (3 034)
4,4 (3 034)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu monday CRM

Pipedrive
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Data
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Historia klienta
Zarządzanie kolejkowaniem
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozliczenia i fakturowanie
Ustalanie priorytetów
Airtable
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Wiele projektów
Zarządzanie zadaniami
Basecamp
Najlepiej oceniane funkcje
Narzędzia do pracy zespołowej
Udostępnianie plików
Zarządzanie zadaniami
Asana
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zadaniami
ClickUp
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie szablonami
Zarządzanie zadaniami
Freshsales
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie linią sprzedaży

monday CRM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
74%
4
24%
3
0%
2
1%
Ava
Ava
Staff Software Engineer w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Rozwój programów, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Efficient contact tracking

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Monday CRM is easy to use and keeps client relationships organized, though the cost can be a hurdle for smaller teams.

Zalety:

Setting up follow-up reminders helped me stay on top of client interactions without missing important deadlines.

Wady:

The pricing is a bit high, especially if you need access to advanced tools, which can be challenging for small teams.

Zac
Zac
President / CEO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Odzież i moda, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

A great all-in-one CRM and project planning software.

5,0 3 lata temu

Komentarze: This platform has allowed me to grow my business processes through one main "hub" platform and has made it so easy for me to onboard new members and get them acclimated to the work flow immediately.

Zalety:

The flexibility of boards to be created with different purposes such as client management, lead generation, financial analysis, project management, team management, file storage and so much more. I've really leaned to Monday to become my all-in-one hub for my business processes.

Wady:

There are definitely growing pains to creating the perfect software that fits your needs but trial and error is just part of the process. I'm planning and creating uses for Monday I never thought of 6 months ago which I've only been able to think of because of my experience gained from daily use of the software.

bakka
invetory officer w kraju: Uganda
Materiały budowlane, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great experince with in a min time

2,0 5 miesięcy temu

Zalety:

Workflow features was the main reason why i purchased this software but it didnot move on well for the time i used the software.

Wady:

I wish they could refund me the subscription that i wasted while using this software.

Samuel
Samuel
Founder w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Would recommend to manage everything

5,0 4 lata temu

Komentarze: We got more efficient because we can manage priorities and tasks more easily. Sections for leads helped our team see who had to contact clients. We also used it to work on social media content together.

Zalety:

Really liked the task management and the lead management. Super efficient with my team, easy to use and easy to implement. Liked the lead funnel to manage my prospection.

Wady:

The fact that time tracking is in a pricier version. I would like to see an access to clients for certain boards i want to show them.

Robin
Robin
Founder, Consultant w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Pozyskiwanie personelu i rekrutacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Very happy with Monday.com

4,0 3 lata temu

Komentarze: This is my second company using Monday.com and the first time utilizing the CRM. The automations are great!

Zalety:

The interface is simple and easy to use while being pleasant to interact with.

Wady:

The system has crashed a few times due to technical errors and we do really rely on Monday.com so that hasn't been ideal. It is typically resolved quite quickly.

Sam
Sam
Broker Associate w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Nieruchomości, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Monday is great for Real Estate CRM

5,0 3 lata temu

Komentarze: I love it! Has kept me organized and on top of all of my work as a commercial real estate agent.

Zalety:

Keeps track of all my contacts and most of my interactions with clients, also great for managing projects and workflows.

Wady:

Communication integaration has been a slight issue with Outlook, there are ways to get around it though and make it work. Also have had some issue with tracking activities and losing some meeting notes which can sometimes be unreliable.

Greg
Greg
Operations Manager w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Budownictwo, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

User friendly CRM and Project Management Tool

5,0 3 lata temu

Zalety:

Monday.com has a easy intuitive set up process that has good flexibility to modify as required.

Wady:

Invoicing tracking for multiple projects connecting to a summary or dashboard has proven to be difficult to set up.

Melissa
Assistant General Counsel w kraju: USA
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Decent Product!

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Overall, very pleasant and positive experience.

Zalety:

Easy to use, organize and filter data. Excellent for project and deliverable tracking but also great for just maintaining workflows.

Wady:

There is a limit to how much data and/or columns and rows you can add to one monday board.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Outstanding CRM/PM tool for matrix organisations

5,0 10 miesięcy temu

Komentarze: Excellent
Its a great tool to make your PM and AI driven work

Zalety:

1. Excellent interface 2. Super easy command 3. Effective AI 4. Quick operation 5. Effective project management

Wady:

1. Expensive a bit 2. Turn around time for support is 3-5 days

Nikita
Nikita
Marketing Manager CRM w kraju: Niemcy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Maszyny, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Great Contact and Lead solution for small businesses

5,0 8 miesięcy temu

Zalety:

Easy to deploy and setup sales teams and privileges. Analytics are already available at all times.

Wady:

Sometimes system felt lagging but improved after time. Some analytics are hard to use. APIs needed finetuning.

Pam
Mortgage Loan Officer w kraju: USA
Nieruchomości, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

This is the professional software you have been looking for!

5,0 3 lata temu

Komentarze: I am obsessed. I have told everyone in my office about it and my team is always bragging about our pipelines and management. Other teams are impressed with what we have working in Monday.com!

Zalety:

I am NOT a tech guru. I can do everything on my own with ease and I created many boards with impressive functionality that myself and my team use everyday. We all love it!

Wady:

The importing and organizing of information into Monday.com was easy to do, but took a lot of time to organize everything. BUT it was so worth it because everything is so organized and works very well now!

Seejal
Sr Systems Engineer w kraju: Holandia
Biotechnologia, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Best one to have for a business analyst

4,0 12 miesięcy temu

Zalety:

Ease of use. Quick resolution from support team. Loads of features.

Wady:

Pricing is on the higher side. Duplicate data are a concern.

Bryan
Manager w kraju: USA
Ubezpieczenia, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great CRM software

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Great one, I like this better, better cost, easier for the things we wanted we don't miss the things that it doesn't do.

Zalety:

Coming from Salesforce this is as big step in the right direction. East to learn, use and navigate.

Wady:

Learning something new is always difficult, but with time patience and a few online tutorials its not that bad once you get the hang of it.

Yoraima
Yoraima
Sales executive w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

A successful experience for my business.

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: I think it's great because it has extensive documentation and support resources, which has been of great help to me to resolve any questions or problems that may arise.

Zalety:

It's great because it doesn't matter if it's an email conversation, a meeting or a note taken I can access everything in one window.

Wady:

Well, I have experienced some failures or delays in the synchronization of emails or the import of contacts, although it is not a serious problem.

Mory
Mory
Business Analyst w kraju: Gwinea
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Customer management tool

4,0 2 lata temu

Komentarze: All in all, it is a very good software to manage its customers

Zalety:

The software is good and very easy to use for a beginner.

Wady:

No problems encountered with its use, this is what I prefer about this software

Mamoudou
Mamoudou
Accountant w kraju: Gwinea
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Accounting software to better manage customers

4,0 2 lata temu

Komentarze: Overall it is a good software in accounting

Zalety:

The software is effective in maintaining a good relationship with customers

Wady:

The features are limited on the trial version, and it prevents having more information about the software

Coralie
Creative Director w kraju: Australia
Projektowanie, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Amazing OS + amazing company

5,0 3 lata temu

Komentarze: I genuinely love it and I am excited to see how I will continue to grow and expand my boards and automations once I have a team. I also just love Monday as a company, I follow the Instagram page and it's great to see such fresh and different content/ads/campaigns. Also love how much you have done for the Ukraine crisis. The other thing is the customer service is incredible, I could not believe it when the person emailed me back with a personal Loom video to explain my issue and try to resolve it. They are amazing and don't make me feel stupid/bad about what I'm asking. They all need a raise :)

Zalety:

I love how it keeps my business organised, structured and efficient. As soon as I got on top of my Monday boards and automations/integrations, I started feeling in control and more confident at how my business was running. The thing I like most is just how it acts like my personal assistant. With certain automations set up, I don't even have to think about following up with clients, the software does it for me. I also love the dashboards that give me a quick overview and glimpse into all other boards without having to go into each of them individually.

Wady:

It would have to be the mobile and iPad apps. They don't work great, they are a bit clunky, the dashboards pages and workdocs do not load. This is quite frustrating when I'm wanting to check something and I've only got my phone on me. I have gotten used to using my laptop only or going onto safari on my iPad if I need to access it. However it would be really great if the apps themselves could work better.

Marc
Marc
Chief Relationship Architect w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

A bit of patience and focus Monday.com will transform your work life!

5,0 4 lata temu

Komentarze: Wanted a more efficient way to manage internal processes and the ability to refine and document best practices. Tear off the lid on the most successful contributors/managers across the organization and what they DO in order to be better as an organization.
Wanted a way to keep track of everything and focus limited human resources to maximize efficiency.

Zalety:

Hard to know what people were working on so had to send emails to get updates - now NO time spent reading, writing, or dealing with internal emails Know where everything stands - no redundancy Customizable CRM automation and integrations Following up leads easily and not having to get things buried in the box Onboarding clients is faster Management time saved Everyone at the company is united and on the same page

Wady:

I am not a fan of the sidebar to include minor or tasks as it feels a bit clunky. The learning curve, for me, was a bit long. Not that it's hard to use but it's that there are SO SO many things this software does to make your life easier and more efficient we are STILL uncovering new and better ways of doing things.

Ashley
Sales Associate w kraju: USA
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Monday changed my job and made life so much better

5,0 3 lata temu

Komentarze: Overall Monday has been the best thing incorporated in my job since I have worked here for 3 years. It has made work flows so much better and saves time not keeping up with paperwork.

Zalety:

My favorite thing is going paperless and not having the stress about losing important information.

Wady:

That I cannot revise multiple bids instead I have to redo the invoice every time, and save the file and upload it .

Mike
busniess Development manager w kraju: Wlk. Bryt.
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

The only CRM tool you will ever need

5,0 3 lata temu

Komentarze: It just saves time, everything in one place, ease of use and is easy to set up.

Zalety:

ease of use, almost unlimited amount of third-party integrations to help with existing software use.

Wady:

You could improve the tables, cant have different table headers on different groups on the same board.

Emerald
Founder w kraju: USA
Biuro zarządu, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Monday Rocks as a Sales CRM

5,0 3 lata temu

Zalety:

I needed a simple way to keep track of our sales, from leads to closed or nurture. I am not a sales professional but as a small business, I had to quickly learn and implement a system to keep track of our sales process. Monday made it super simple with a template that I was able to customize for our company. Monday is a workhorse and well worth the cost if you take the time to learn it and customize it for your specific company process.

Wady:

The hardest part as a small business owner is taking the time to watch the tutorials and learn the capabilities. However, if you take the time, Monday will reward you in saving time once the setup and implementation are complete. The sales CRM function is a small but vital part of all the things that Monday does to keep my company running smoothly.

Joel
Project Manager w kraju: USA
Badania rynkowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Simple and easy

4,0 3 lata temu

Zalety:

Simplicity. It's so easy to implement using templates and adapt to specific needs.

Wady:

1) Reliability. We've had issues (not at that frequent) where Monday.com has been down for a few hours and we've lost some productivity from that. However, the productivity it's added makes it still a net gain. 2) Dashboard features aren't fully baked. Date filters for example could be a lot simpler and faster to use. We also encountered a beta feature in the sales dashboard which was a good feature, but not possible to implement in it's current state. It took some workarounds to make things work, but overall was still pretty good.

Sean
CDO w kraju: USA
Budownictwo, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

The Most Adaptable and Scalable CRM

4,0 3 lata temu

Komentarze: Our overall experience has been positive from the sales team to the support team.

Zalety:

Low code is the way of the future and I all business software will soon be following suite.

Wady:

The mobile app and overall large data performance are my least favorite items currently with the software. The mobile app is buggy and often has connection issues. Large amounts of data slow down the performance of boards and this issue is a big one for our company.

Molly
Bicycle Valet Manager w kraju: Kanada
Usługi w zakresie ochrony środowiska, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Monday CRM Streamlines Everything

5,0 3 lata temu

Zalety:

We love how easy Monday CRM is to use. It keeps all our info in one place and on the same software as our project management - this eliminates delays, streamlines projects, and ensures we don't miss a single lead. We love that there is a quote/estimate feature built in and that we can keep track of our customers easily at a glance. It is also very flexible and we have customized to fit our business.

Wady:

We really wish the quote feature was more intuitive and flexible! There aren't many options for customization and the end result is usually blurry that we send to customers. We continue to use it since it is so simple but would really like to see some changes there. We are happy to chat more about what we are looking for and how the quote process could be improved in our opinion!

Tom
CEO w kraju: Wlk. Bryt.
Doradztwo w zakresie zarządzania, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

An essential member of our team

5,0 3 lata temu

Zalety:

Monday is easy to use and customise, and ensures we always have the right information at our fingertips.

Wady:

We would love to see more complex formulas be integrated into the product, allowing us to derive more meaningful insights from numerical entries.