Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Qiscus

Qiscus

Czym jest Qiscus?

Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp.

Kto korzysta z produktu: Qiscus?

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi

Oprogramowanie: Qiscus - 1

Nie jesteś pewien, czy Qiscus to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Qiscus

Qiscus

4,4 (7)
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
23
Nie znaleziono integracji
4,7 (7)
4,0 (7)
4,1 (7)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
189
132
4,6 (1 665)
4,7 (1 665)
4,7 (1 665)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Qiscus

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych klientów
Confirmations/Reminders
Zarządzanie klientami
Front
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Zarządzanie pocztą e-mail
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Historia klienta
Zarządzanie kolejkowaniem
iotum
Najlepiej oceniane funkcje
Czat w czasie rzeczywistym
Dwukierunkowe audio i wideo
Udostępnianie ekranu
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozliczenia i fakturowanie
Ustalanie priorytetów
EngageBay CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Pielęgnowanie leadów
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie pocztą e-mail
Genesys Cloud CX
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyczna dystrybucja połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie Call Center

Qiscus – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,1
Funkcje
4,0
Warte swojej ceny
4,0

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
57%
4
29%
3
14%
Muhammad
Muhammad
Senior Lead Digital Development w kraju: Indonezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Exceptional Customer Communication Solution

5,0 7 miesięcy temu

Zalety:

We've been using Qiscus Omnichannel Platform for several years, and it has truly transformed the way we manage customer interactions. The platform's ability to integrate seamlessly with various communication channels like WhatsApp, Facebook Messenger, and email has been a game-changer for us.

Wady:

The initial setup can be a bit complex, but the excellent support team helps to ease the process.

Ida Bagus Adi Yuliantara
IT Manager w kraju: Singapur
Gościnność, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Very Easy to Use

5,0 2 lata temu

Komentarze: With Qiscus we can response to outside guest inquiry or internal guest request / service quick and easily. We also use broadcast feature to welcoming and farewell to our inhouse guest

Zalety:

The system is very easy to use, without many complicated training our user can use it easily.

Wady:

The analytics feature is not very good, very slow to open and can't show supervisor performance, we can only view our agent's performance and not able to see spervisor's performance or the combination of them (all user performance)

Muhammad
Implementor w kraju: Indonezja
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Qiscus multichannel chat is helpful for our communication service

3,0 3 lata temu

Komentarze: We had struggled with our communication service before. We avoid having many phone numbers but we have multiple agents to serve customers. By using Qiscus we can reply to customer messages in one dashboard with multiple agents

Zalety:

The analytics feature, API Integration and Bot Integration are helpful for our communication services

Wady:

Repeating bugs is annoying, especially when it happens during crowded times. Sometimes the data accuracy is unstable, especially in analytics features and didn't have a direct update notification for clients

Asjun
Head of Cust. Relationship Management w kraju: Francja
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

It is a good platform which is helpful for our service in customer care

4,0 2 lata temu

Komentarze: It is good to find this helpful product for our customer care service eventhough it's somewhat pricey

Zalety:

.It presents a good user interface and is easy to use.The multiagent and its auto-sharing feature of incoming messages to the active agents makes the handling chat service become easier and faster.It provides analytics feature, which is favorable and efficient

Wady:

.The cost is about pricey, especially for BI open session (broadcast).The limitation active session chat for only 24 hours is about troublesome.the notification for CI/BI opened that is made as if it were a new chat in the conversation, is also somewhat troublesome.For whatsapp channel integration, sent chats cant be undone or edited. Also we cant reply directly to one balloon chat in the conversation

Alif
Alif
Customer Service Online w kraju: Indonezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Rybołówstwo, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Qiscus is an easy platform to use with simple features but very efficient help answer a question

4,0 2 lata temu

Komentarze: quite good because of the features and simple appearance

Zalety:

1.The simple features in Qiscus, such as names and phone numbers are listed. 2.in Qiscus we can see the number of incoming conversations. 3. Also we can see the credit or payment that must be paid.

Wady:

The weakness of Qiscus is that there is no Reminder feature for unanswered user questions. When the session conversation is over, we have to send a broadcast first, to start a conversation that has passed the time and sometimes, chat appears on instagram but not on Qiscus

Rizky
Fraud Prevention Manager & Margin Controller w kraju: Holandia
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

So far this is the best product i've ever tried

5,0 3 lata temu

Komentarze: helping us to solving our customer inquiries smooth & swiftly

Zalety:

so light, so reliable, so easy to use, many features that help agent to operate it well

Wady:

the analytics is so basic, almost useless for us

Yenny
System Associate w kraju: Indonezja
Bankowość, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Qiscus is a helpful application and has friendly user interface

5,0 3 lata temu

Komentarze: Overall is good using Qiscus because the feature is quite operated well

Zalety:

Friendly user interface and can be used anywhere as long as there's internet connection

Wady:

For social media integration (FB & IG), it has few limitation regarding to API restriction from FB