Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Fixzy Assist
Czym jest Fixzy Assist?
Fixzy Assist umożliwia technikom lub call center korzystanie z telefonu komórkowego lub pulpitu komputera stacjonarnego w celu szybkiego łączenia się z klientem za pomocą wideo, które można poddać audytowi na żywo, w celu rozwiązywania problemów, pomiarów, kontroli konserwacji i nagłych wypadków, zmniejszając wydatki i poprawiając obsługę klienta. Kompletna stacja dokująca do pracy umożliwia korzystanie z platformy przez technika na miejscu, co pozwala zwiększyć szybkość naprawy za pierwszym razem i zapewnia cyfrowe bliźniaki 3D z pełną wydajnością audytu.
Kto korzysta z produktu: Fixzy Assist?
Dyrektor operacyjny, kierownik obiektu, transformacja cyfrowa, ankieterzy/estymatorzy, doświadczenie klienta, ESG (środowisko, społeczna odpowiedzialność i ład korporacyjny)/urzędnik ds. zgodności
Nie jesteś pewien, czy Fixzy Assist to dobre rozwiązanie?
Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Fixzy Assist
Fixzy Assist – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników
Excellent remote and onsite video recording tool
Komentarze: We are able to reduce our reliance on physical site inspections, and it allows us to scale some of our services, normally limited by manpower capacity.
Zalety:
The team behind it. Very attentive, and the measuring capability is excellent. Could prove to be a real game changer for ourselves and some of our clients.
Wady:
Nothing reported as yet, as we are still in the early days.
Ground-breaking tech!
Komentarze: Amazing! Firstcall have really benefited from adopting Fixzy! The business is so streamlined and communication is the best it has ever been thanks to this incredible app!
Zalety:
The team at Firstcall have adapted so well to using Fixzy as it allows us to engage with our customers on another level completely. We are so committed to maintaining a high level of KPI's for our customers and ensuring our first-time fix rate is improved. Since implementing fixzy we are saving thousands cutting out unnecessary journeys and also massively reducing our carbon footprint.
Wady:
We have no faults to report, all round great product.
Great time saver
Zalety:
Saves us unnecessary call outs for additional labour
Wady:
nothing
Superb App!!
Komentarze: really benefits the profit margins, particularly with costs of man hours and fuel, with reducing unnecessary journeys and improving first time fix rates
Zalety:
found the product very easy to use and implement within the business, this is the way forward with regards to dealing with repairs, clients and it is an invaluable time saver, ticks all of the boxes on the green/eco front as travelling to/from site is massively reduced. dont know how we have managed without this product
Wady:
always strange with a new product or system to implement, but approach with open mind and any cons are quickly overcome
Odpowiedź sprzedawcy: Fixzy Limited
3 lata temu
Always nice to get a good review. We do find that some companies take a while to realise the tasks that can benefit from remote visual assistance. Because of this its quite normal for usage to change as the users become more familiar with the product.
Must for Speed and efficiency
Zalety:
Easy to use, great service and it improves our Business.
Wady:
Initially it was hard to change our habits like it with all change when you’ve been working a certain way for years, but glad we have transitioned now.