Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Fixzy Assist

Fixzy Assist

Czym jest Fixzy Assist?

Fixzy Assist umożliwia technikom lub call center korzystanie z telefonu komórkowego lub pulpitu komputera stacjonarnego w celu szybkiego łączenia się z klientem za pomocą wideo, które można poddać audytowi na żywo, w celu rozwiązywania problemów, pomiarów, kontroli konserwacji i nagłych wypadków, zmniejszając wydatki i poprawiając obsługę klienta. Kompletna stacja dokująca do pracy umożliwia korzystanie z platformy przez technika na miejscu, co pozwala zwiększyć szybkość naprawy za pierwszym razem i zapewnia cyfrowe bliźniaki 3D z pełną wydajnością audytu.

Kto korzysta z produktu: Fixzy Assist?

Dyrektor operacyjny, kierownik obiektu, transformacja cyfrowa, ankieterzy/estymatorzy, doświadczenie klienta, ESG (środowisko, społeczna odpowiedzialność i ład korporacyjny)/urzędnik ds. zgodności

Oprogramowanie: Fixzy Assist - 1
Oprogramowanie: Fixzy Assist - 2
Oprogramowanie: Fixzy Assist - 3
Oprogramowanie: Fixzy Assist - 4

Nie jesteś pewien, czy Fixzy Assist to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Fixzy Assist

Fixzy Assist

4,8 (10)
19,50 GBP
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
54
Nie znaleziono integracji
4,8 (10)
4,9 (10)
4,9 (10)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
190
132
4,6 (1 684)
4,7 (1 684)
4,7 (1 684)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Fixzy Assist

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Genesys Cloud CX
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyczna dystrybucja połączeń
Połączenie VoIP
Zarządzanie Call Center
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozliczenia i fakturowanie
Ustalanie priorytetów
iotum
Najlepiej oceniane funkcje
Czat w czasie rzeczywistym
Dwukierunkowe audio i wideo
Udostępnianie ekranu
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Raportowanie/analityka
Zarządzanie kolejkowaniem
Front
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Zarządzanie pocztą e-mail
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Confirmations/Reminders
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie klientami

Fixzy Assist – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,9

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
80%
4
20%
Ciaran
Managing Director w kraju: Wlk. Bryt.
Alternatywne metody rozwiązywania sporów, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Excellent remote and onsite video recording tool

5,0 3 lata temu

Komentarze: We are able to reduce our reliance on physical site inspections, and it allows us to scale some of our services, normally limited by manpower capacity.

Zalety:

The team behind it. Very attentive, and the measuring capability is excellent. Could prove to be a real game changer for ourselves and some of our clients.

Wady:

Nothing reported as yet, as we are still in the early days.

Kerry
Operations Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Ground-breaking tech!

5,0 3 lata temu

Komentarze: Amazing! Firstcall have really benefited from adopting Fixzy! The business is so streamlined and communication is the best it has ever been thanks to this incredible app!

Zalety:

The team at Firstcall have adapted so well to using Fixzy as it allows us to engage with our customers on another level completely. We are so committed to maintaining a high level of KPI's for our customers and ensuring our first-time fix rate is improved. Since implementing fixzy we are saving thousands cutting out unnecessary journeys and also massively reducing our carbon footprint.

Wady:

We have no faults to report, all round great product.

Greg
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great time saver

4,0 3 lata temu

Zalety:

Saves us unnecessary call outs for additional labour

Wady:

nothing

William
Regional Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Usługi komunalne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Superb App!!

5,0 3 lata temu

Komentarze: really benefits the profit margins, particularly with costs of man hours and fuel, with reducing unnecessary journeys and improving first time fix rates

Zalety:

found the product very easy to use and implement within the business, this is the way forward with regards to dealing with repairs, clients and it is an invaluable time saver, ticks all of the boxes on the green/eco front as travelling to/from site is massively reduced. dont know how we have managed without this product

Wady:

always strange with a new product or system to implement, but approach with open mind and any cons are quickly overcome

Odpowiedź sprzedawcy: Fixzy Limited

3 lata temu

Always nice to get a good review. We do find that some companies take a while to realise the tasks that can benefit from remote visual assistance. Because of this its quite normal for usage to change as the users become more familiar with the product.

Michael
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Must for Speed and efficiency

5,0 3 lata temu

Zalety:

Easy to use, great service and it improves our Business.

Wady:

Initially it was hard to change our habits like it with all change when you’ve been working a certain way for years, but glad we have transitioned now.