Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest DoiT?

DoiT współpracuje z szybko rozwijającymi się firmami z całego świata, pomagając im wykorzystywać technologie i usługi chmury publicznej do osiągania dużych celów. Jako wielokrotnie nagradzany partner strategiczny Google Cloud i AWS, zapewnia inteligentną technologię, doradztwo ekspertów i nieograniczoną pomoc techniczną dla klientów w ponad 70 krajach.

Kto korzysta z produktu: DoiT?

DoiT cieszy się zaufaniem tysięcy cyfrowych tubylców na całym świecie.

Oprogramowanie: DoiT - 1
Oprogramowanie: DoiT - 2
Oprogramowanie: DoiT - 3
Oprogramowanie: DoiT - 4

Nie jesteś pewien, czy DoiT to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

DoiT

DoiT

4,8 (48)
0,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
18
4
4,6 (48)
4,6 (48)
4,8 (48)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
15,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
154
166
4,2 (305)
4,1 (305)
4,2 (305)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu DoiT

Datadog
Najlepiej oceniane funkcje
Ostrzeżenia/powiadomienia
Real-Time Monitoring
Wyszukiwanie/filtrowanie
Checkmk
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie serwera
Real-Time Monitoring
Real-Time Notifications

DoiT – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
83%
4
17%
Adam
Adam
VP, Technology w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Flexsave, spend anomaly alerts, and quality service make choosing DoiT a no-brainer for GCP users

5,0 2 lata temu

Komentarze: DoiT provides great support for GCP. They also provide Flexsave which saves us a lot of money on compute with zero effort. Their reporting tools are icing on the cake.

Zalety:

High quality service that helps me when I have issues.

Wady:

More flexibility in attributing GKE costs in reporting tools.

Dale
IT Manager w kraju: USA
Usługi informacyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Exceptional Support and Cost Savings with DoiT

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Our overall experience with DoiT has been outstanding. Their support surpasses AWS Enterprise, with intuitive dashboards and significant cost savings through FlexSave. Their representative and technical team provided invaluable assistance with budgets, reports, and money-saving strategies. Highly recommend their services!

Zalety:

Their support was superior to AWS Enterprise support! Their dashboards are intuitive and very helpful. FlexSave saved us a ton of money. Their Rep and Tech team was greatly helpful with all requests, from creating budgets and reports to providing guidance on how to save money.

Wady:

Honestly, there was nothing we disliked. Overall, it is a much superior product to AWS's comparable offerings.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

GCP CLOUD Management

4,0 7 miesięcy temu

Zalety:

we used it to consolidate the cost across all cloud providers

Wady:

DoIT could be user friendly and easy to create reports

Vaidotas
Head of Data Science w kraju: Litwa
Badania rynkowe, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

DoIT review

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Overall very positive experience. Pleasure to work with the people, very good analytics, prompt responses and real help.

Zalety:

The ability to create insightful dashboards on cloud expenses.

Wady:

For budget and attribution analytics you get errors about infrastructure not working from time to time.

Forest
DevOps Engineer w kraju: Wlk. Bryt.
Magazynowanie, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Cost-effective cloud with great customer support

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Overall we have been very satisfied; we don't often need customer support, as we have our own DevOps team, but when we do need it, it's available promptly.

Zalety:

DoiT provides a valuable service that not only costs us nothing, but actually saves us money. They promptly respond to our queries, and proactively notify us about infrastructure problems, and they provide us dashboards and metrics to monitor our services and spending.

Wady:

There isn't much to dislike. An API to export spending information would be valuable to enable us to create combined reports, so maybe that's something they can implement in the future.

Odpowiedź sprzedawcy: DoiT International

6 miesięcy temu

Thank you Forest, a pleasure working with you! Thank you for the feedback, we have passed it on.

Clive
Engineering Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Wypoczynek, podróże i turystyka, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Doit great value cloud reseller

5,0 7 miesięcy temu

Zalety:

Account manager and support great. Bills and reporting fantastic

Wady:

Maybe not aggressive enough marketing why not taking over out office 365 as a reseller

Igal
Chief Cloud Architect w kraju: Izrael
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great Service and Great Application

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

The Support Tickets and the rich reports i can create in very granularly way

Wady:

The Selection when open ticket, sometimes i cannot find the right section and i need general one

Ziga
Head of IT w kraju: Estonia
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Head of Operations and IT

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Positive experience, great account managers willing to help and guide.

Zalety:

Flexsave and amazing people in technical support.

Wady:

Sometimes in Technical support, you can get someone who doesn't know much.

Alejandro
IT Director w kraju: Hiszpania
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

More than a partner, a part of your team

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: 10 of 10. I'm more than happy with the service and their products. Also with their support!

Zalety:

I could say their tools but the best thing is their team ;)

Wady:

Do not having costs data in real time but it's not their fault, it's a limitation from AWS

Ronen
CTO w kraju: Izrael
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Professional support by DoiT

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Always very quick to response with a Professional support for every issues that we raise concerning our cloud architecture and performance

Zalety:

Their Professional support and intensive knowledge of Google products

Wady:

I didn't face anything wrong that I didn't like and the service was always met the expectations

Sofiene
DevOps w kraju: Francja
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Good product really appreciated

5,0 7 miesięcy temu

Zalety:

Cost monitoring, and the provided help but support team, very valuable

Wady:

Lack of integrations, for example with chat gpt. We can add automation to analyze costs automatically instead of getting notified all the time. Cost monitoring is a serious priority in our company

Dave
Head of DevOps w kraju: Wlk. Bryt.
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Perfect Partner for Digital Transformation

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: I am very happy with DoiT. I would always look to them as a partner.

Zalety:

DoiT are supporting us as we migrate to the cloud. They appreciate that as we migrate, the more successful we will be, and the more profitable our relationship with them. They have gone above and beyond to support us.

Wady:

Sometimes there is a bit of a wait to get specialist help. However, when you are setting up MongoDB Kafka Connect through MSK Connect, it's amazing that they have staff with first hand experience.

Olivier
CFO w kraju: Francja
Telekomunikacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Easy savings with a

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Smooth integration with a responsive team answering easily to CT, CFO and legal questions.

Zalety:

Very responsive teams with a a good understanding of all products critical for SAAS companies.

Wady:

Unable to consolidate all products into a a single bill.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Decent Partnership , great Services

4,0 2 lata temu

Komentarze: 8/10 describes it pretty well , overall happy with DoIT

Zalety:

Good Services and Support , Dashboards are decent , Cloud Trail is nice

Wady:

People sometimes do not answer day over day , even on mor urgent issues

Odpowiedź sprzedawcy: DoiT International

2 lata temu

Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any delays you've encountered in our response time. We value your time and want to address your urgent issues promptly. Please check in with your account manager, who can help look into what caused the delays and ensure a timely resolution moving forward. Thank you for your understanding and continued support.

Hunain
Principle Software Engineer w kraju: Kanada
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Better than AWS customer service

5,0 2 lata temu

Zalety:

We were having a hard time getting and estimated figure of our daily/monthly spending from AWS as we've multiple AWS accounts. DoiT helped us a lot out there and we now have a slack channel integrated which gives us a daily report of "Previous month spend", "Current Month Spend", "Last Day Spend" and "Run Rate" with graphical analysis. Also pings us whenever there is an anomaly of high spending.Their customer service is awesome and VERY responsive to our queries

Wady:

Nothing much so far. Having a great experience with DoiT and its team

Odpowiedź sprzedawcy: DoiT International

2 lata temu

Hunain - thanks for sharing how you benefit from working with DoiT. We appreciate your business!

Jingwei
Cloud Engineer w kraju: Australia
Telekomunikacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

DoIT Review

5,0 7 miesięcy temu

Zalety:

* Easy to use * Excellent consulting service

Wady:

I am happy with all things of DoIT. The only concern is it will charge more in next year. But it is fairly enough.

Janne
Head of Technology w kraju: Finlandia
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

All your cloud costs at a glance

5,0 2 lata temu

Zalety:

Everything has gone really smoothly. There is no extra overhead and the support they provide is second to none.

Wady:

Some really specific cost allocation features are still missing despite being promised for a long time. But it's understandable as those are really specific probably only to our use case.

Miguel
Technical Lead w kraju: Wlk. Bryt.
Restauracje, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great partner,

5,0 2 lata temu

Komentarze: Great partner, is great to know we have such a bunch of experts to support us on our journey to the cloud

Zalety:

The most complex issues we face, we know we can trust their engineers and analyst to get into the details with each of them and have a detailed report that facilitate learnings.

Wady:

Would be great to have a more 1-1 form of communication, via slack, etc.Also having open architecture discussions around specific project's direction would be awesome, instead of focusing only on specific issues, features.

Quinn
Business Operations Manager w kraju: Kanada
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great platform!!!

5,0 2 lata temu

Komentarze: We are a tech company and need to rely heavily on this partner, Doit has made it easy to trust that systems are in place and business will never be interrupted!

Zalety:

A partner that we can grow and evolve our business together! Experts in the field!

Wady:

More streamlined on boarding process, has difficulties reaching customer support during this process.

yaakov
IT w kraju: Izrael
Badania, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

dout and adssc

5,0 2 lata temu

Zalety:

Comfortable, good service from the representatives in Israel

Wady:

The price and lack of flexibility to implement different storage plans for users in the organization

Julio
CISO w kraju: Hiszpania
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

First month only-AWS customer

4,0 2 lata temu

Zalety:

The business model is great. Very well though.

Wady:

Some features seems to be obscure. AWS adjustment such as saving plans or fs-accounts do seem like a system hack.

Ayoub
IT Manager w kraju: Francja
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

A reliable cloud solution.

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

I value DoiT for its scalable infrastructure, user-friendly interface, and responsive customer support. It enhances our operational efficiency and delivers a reliable cloud solution.

Wady:

While DoiT offers strong benefits, one drawback is the occasional lag in customer support response times. Faster resolution of queries would enhance the overall experience.

Srilatha
CEO & Co-Founder w kraju: Indie
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Excellent cloud partner for SaaS Startups

5,0 2 lata temu

Komentarze: A strategic technology partner to us in scaling & cloud operations

Zalety:

Excellent customer services and prompt response

Wady:

We are quite happy with the DoiT services and don't see any gaps.

Odpowiedź sprzedawcy: DoiT International

2 lata temu

Srilatha - thanks for choosing to work with DoiT, and for sharing your experience with DoiT customer service and response times.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

DoIT is a great addition for any GCP Customer

5,0 2 lata temu

Komentarze: DoIT has been great to me, I love using their tool and will renew my contract in the future.

Zalety:

I love the Flexsave feature, it has saved us a tremendous amount of money.

Wady:

They could improve the IAM access and user permissions

Kristiyan
system administrator w kraju: Bułgaria
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Doit

5,0 2 lata temu

Zalety:

Ease of management!Quick and easy platform.

Wady:

Slow support from time to time.Nothing else.

Odpowiedź sprzedawcy: DoiT International

2 lata temu

Kristiyan - thanks for taking the time to leave a review, and for your feedback on response times.

Znaleziono oprogramowanie w