Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Dibsido?

Ofisly to aplikacja do rezerwacji miejsc pracy i zarządzania biurem. Łatwy w obsłudze interfejs oddaje władzę w ręce pracowników, dzięki czemu rezerwacja biurka lub miejsca parkingowego jest dziecinnie prosta.

Pożegnaj się z tradycyjnymi bólami głowy w biurze – Ofisly płynnie integruje narzędzia recepcyjne, od zarządzania gośćmi po śledzenie paczek.

Zbudowany w oparciu o spostrzeżenia kierowników biur, Ofisly jest dostosowany do usprawnienia operacji w miejscu pracy i zwiększenia produktywności zespołów.

Kto korzysta z produktu: Dibsido?

Menedżerowie biur, HR, menedżerowie obiektów i specjaliści ds. miejsc pracy lub wszyscy, którzy chcą usprawnić operacje biurowe i zwiększyć wydajność przestrzeni roboczej, zwłaszcza w hybrydowych lub elastycznych miejscach pracy.

Gdzie można używać produktu: Dibsido?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Ofisly.com

Wsparcie dla Dibsido

  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 221

Języki

angielski, czeski, fiński, francuski, hiszpański i inne: 5

Cena produktu: Dibsido

Cena początkowa:

1,40 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Dibsido nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Dibsido rozpoczyna się od 1,40 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Ofisly.com

Wsparcie dla Dibsido

  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 221

Języki

angielski, czeski, fiński, francuski, hiszpański i inne: 5

Filmy i zdjęcia produktu: Dibsido

Oprogramowanie: Dibsido - 1
Oprogramowanie: Dibsido - 2
Oprogramowanie: Dibsido - 3
Oprogramowanie: Dibsido - 4
Zobacz 5 więcej
Film na temat produktu: Dibsido
Oprogramowanie: Dibsido - 1
Oprogramowanie: Dibsido - 2
Oprogramowanie: Dibsido - 3
Oprogramowanie: Dibsido - 4

Funkcje produktu: Dibsido

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Historia serwisowa
  • Informacje o pojeździe
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Kontrola bezprzewodowego dostępu do internetu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Lista obserwacyjna
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Plany pięter i mapy
  • Podpis cyfrowy
  • Portal samoobsługowy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie incydentów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/analityka
  • Rezerwacja online
  • Rezerwacja powierzchni
  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Wstępna rejestracja
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie częściami
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie obłożeniem
  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie pozwoleniami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie strefą parkowania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie frekwencji
  • Śledzenie gwarancji
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie napraw
  • Śledzenie przepływu paliwa
  • Śledzenie statusu

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Dibsido

Inteligentne narzędzie do planowania miejsca pracy dla łatwej pracy hybrydowej. Rezerwuj sale konferencyjne, biurka, parkingi i dużo więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
Zarządzanie usługami terenowymi dla branż zorientowanych na zasoby. Pomoc dla firm świadczących usługi instalacyjne, konserwacyjne i naprawcze.

Dibsido – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,9
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
79%
4
21%
Blanka
Blanka
Front Office and Facility Manager w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great product with a constant support right at your hand

5,0 8 miesięcy temu

Komentarze: Ofisly solved our issues and made the situation noticeably easier.

Zalety:

It helped us sort the chaos in the garage and a seeming lack of parking spots. It's a great product, intuitive and easy to use - for both users and admins.

Wady:

Ofisly is missing SSO at the moment which is a bit of a con but that should be solved soon.

Lucie
Key account specialist w kraju: Czechy
Farmaceutyka, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Excellent desk booking solution

5,0 8 miesięcy temu

Komentarze: Our overall experience with Ofisly has been great. It smoothly replaced the chaotic Outlook system, making desk and parking reservations more straightforward. It's a user-friendly and efficient solution, enhancing satisfaction among employees. I highly recommend it!

Zalety:

Ofisly made desk reservations much clearer than our previous system with Outlook. It's easy to use, and everyone can reserve seats without confusion. The app also improved parking convenience, creating overall satisfaction among employees.

Wady:

There's not much to dislike about Ofisly. We appreciate that Ofisly is continually releasing new features. It's a significant improvement from our old system, and the ongoing updates enhance the overall user experience.

Martin
Purchasing manager w kraju: Bułgaria
Motoryzacja, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Short term monkey clicking

4,0 6 miesięcy temu

Komentarze: I am usually each day at work so in old app, I booked as "repeated" option by 5 clicks same parking place for 1 year ahead and just when I know, I will be out of office, I deleted my reservation. In Ofisly - nor repeatable reservation nor longer period in ahead is possible.

Zalety:

Up to now nothing, but I am just starting.

Wady:

In ofisly I have to wake up each weekend in the morning and as monkey click 5 times for 4th week ahead which is actually opened to book some parking place.

Petr
Vice president w kraju: Czechy
Przemysł wydobywczy i metale, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Seamless car-sharing system

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: My overall experience with Ofisly has been highly positive. The app effectively resolved the chaos in our company's fleet management, leading to efficient use of vehicles and eliminating disputes among employees. It's a simple and practical solution that not only saved time and energy but also fostered a more organized and cooperative work environment.

Zalety:

Ofisly brought much-needed order to our company's fleet management. I appreciate how it efficiently addressed our chaotic car-sharing system, making it easy for employees to reserve and use shared cars. This not only saved time but also improved the overall culture of car-sharing within the company.

Wady:

Honestly, there's nothing I didn't like about Ofisly.

Vladimir
Frontend Engineer w kraju: Czechy
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Intuitive desk booking system

5,0 8 miesięcy temu

Komentarze: We tried out different tools before, but none of them worked well for us. They were slow, and some had weird reservation options like canceling old bookings. So, I'm happy that we finally found a solution that's user-friendly, fast, and does the main task just right.

Zalety:

Our experience with Ofisly's desk booking system has been really good. We've been using it for a few months now, and so far, it's been great. Both the web and mobile apps are easy to use, making it simple for me to book desks, even from my phone.

Wady:

Personally, I wish there were more options for booking desks in terms of time. Right now, the app only lets you reserve a desk for half a day or the full day. But maybe that's just our company's policy.