Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Bitrix24

Bitrix24

Czym jest Bitrix24?

Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy, z której korzysta ponad osiem milionów organizacji z całego świata. Dostępna w chmurze i lokalnie, oferuje narzędzia komunikacyjne, zarządzanie zadaniami i projektami, narzędzia do współpracy społecznej, zaangażowania pracowników, czat grupowy, współdzielone kalendarze i wiele więcej. Bitrix24 jest całkowicie bezpłatny dla zespołów do 12 pracowników, a wersja dla nieograniczonej liczby użytkowników kosztuje zaledwie 199 $ miesięcznie.

Kto korzysta z produktu: Bitrix24?

Bitrix24 jest przeznaczony dla dużych firm i małych przedsiębiorstw. Pasuje również do zespołów zdalnych, które potrzebują ciągle być w kontakcie i współpracować wydajnie.

Oprogramowanie: Bitrix24 - 1
Oprogramowanie: Bitrix24 - 2
Oprogramowanie: Bitrix24 - 3
Oprogramowanie: Bitrix24 - 4
Oprogramowanie: Bitrix24 - 5

Nie jesteś pewien, czy Bitrix24 to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Bitrix24

Bitrix24

4,2 (847)
61,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
427
43
3,9 (847)
4,2 (847)
3,9 (847)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
24,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
168
91
4,5 (2 973)
4,4 (2 973)
4,4 (2 973)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Bitrix24

Pipedrive
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
Basecamp
Najlepiej oceniane funkcje
Narzędzia do pracy zespołowej
Raportowanie/śledzenie projektu
Zarządzanie zadaniami
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Wprowadzanie zleceń
Zarządzanie pracownikami
Śledzenie zapasów
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Dla startupów
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
ClickUp
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Wiele projektów
Zarządzanie zadaniami
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Trello
Najlepiej oceniane funkcje
Narzędzia do pracy zespołowej
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie zadaniami

Bitrix24 – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,2
Łatwość użytkowania
3,9
Obsługa klienta
3,9
Funkcje
4,2
Warte swojej ceny
4,2

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
45%
4
38%
3
12%
2
3%
1
3%
Themis
Themis
Head of digital marketing w kraju: Grecja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Meblarstwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Bitrix a collaboration maste software

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Overall Bitrix 24 has give us more spare time in order to think about a task and not losing time in useless meetings

Zalety:

We use it as a collaboration tool across all districts of our company and has helped us a lot by gaining a lot of time.

Wady:

For some of users were very difficult to start with that software but after using it many times everythign solved

Odpowiedź sprzedawcy: Bitrix

2 miesiące temu

Thank you for your review and for choosing Bitrix24 as your collaboration tool, Themis! Your feedback about the initial learning curve is valuable, and we’re glad to know that with continued use, your team has found it easier to navigate and utilize the software effectively.

Tichaona Redemptor
Tichaona Redemptor
Graphics desinger w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Drukowanie, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Digital business enterprise.

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: Exciting and mostly informative with all features

Zalety:

Bitrix24 often allows users to customize project workflows and set granular permissions. This flexibility enables organizations to tailor the platform to their specific project management needs and control access to sensitive information.

Wady:

too many templets that has been used by other users of the platform

Odpowiedź sprzedawcy: Bitrix

3 miesiące temu

Thank you for taking the time to leave a review. It's great to know you find the platform exciting and informative, and we're pleased that the automatic growth of your client database through our CRM has been beneficial for your business. Your decision to switch to Bitrix24 for more comprehensive project management tools is valued, and we're committed to supporting your business's success.

Andy
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Worth Considering If Your After a CRM

4,0 3 tygodnie temu Nowy

Zalety:

Bitrix24 has a ton of features without being to overwhelming. If your after a CRM its worthing spending a bit of time with Bitrix and compare it to other products. I prefer it to Hubspot. It also has many other features including task management, a website builder, worktime tracking plus many more!

Wady:

I dislike in their marketing they use the term "Replaces all your current SaaS solutions" how do they know this they dont know what Saas programs I use. Its likely it could replace quite a few but not all of them.

Odpowiedź sprzedawcy: Bitrix

3 tygodnie temu

Thank you for taking the time to share your experience with Bitrix24, Andy. We encourage you to explore all the features Bitrix24 has to offer. We believe that with more time, you'll discover even more ways our platform can streamline your business processes and enhance productivity.

Ven
Tech managing app partnership w kraju: USA
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

1,0 4 lata temu

Komentarze: I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.

Zalety:

User Interface. Easy navigation Less Learning Curve

Wady:

They use google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. You have to be awake between Midnight to 4 to get support from them or even a simple response. Most of them are Untrained and Inexperienced support techs.

Paulo
Paulo
Finance w kraju: Brazylia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great task management platform. Great freemium version!

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Overall Bitrix24 has been great for my business. Having a place to see all the tasks, assign to employees and follow up on the work has really saved me time and money!

Zalety:

For task management it's FREE, it's easy to set up, it's easy to use.

Wady:

There are many features that I haven't had the chance to use because it would require me to take some time to review it, test, and implement with the team.

Odpowiedź sprzedawcy: Bitrix

2 miesiące temu

Thank you for your positive review and for choosing Bitrix24 as your task management platform, Paulo! We're thrilled to hear that our free version has met your business needs, making setup and daily use easy and efficient. We understand that exploring new features can require time and effort, and we're here to support you through that process. Our team is ready to help with resources, training, and support to ensure you can make the most out of Bitrix24. Your success in saving time and money by streamlining task management and team coordination is exactly what we aim for. Thank you for sharing your experience, and we look forward to continuing to support your business growth.

Znaleziono oprogramowanie w