Czym jest Asana?

Asana pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie zespoły pracują bardziej pewnie, działają szybciej i osiągają więcej za mniej, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Ponad 107 000 płacących organizacji i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe.

Kto korzysta z produktu: Asana?

Dlaczego ponad 9000 klientów na Capterra przyznaje Asanie 4,5 z 5 gwiazdek? Ponieważ Asana to najprostszy sposób na zarządzanie projektami, procesami i zadaniami w zespole, utrzymanie produktywności i szybszą pracę wyższej jakości.

Gdzie można używać produktu: Asana?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Asana
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Asana

  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska i inne: 125

Języki

angielski, chiński tradycyjny, francuski, hiszpański, japoński i inne: 7

Cena produktu: Asana

Cena początkowa:

0,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Asana ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Asana rozpoczyna się od 0,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Asana
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Asana

  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska i inne: 125

Języki

angielski, chiński tradycyjny, francuski, hiszpański, japoński i inne: 7

Filmy i zdjęcia produktu: Asana

Oprogramowanie: Asana - 1
Oprogramowanie: Asana - 2
Oprogramowanie: Asana - 3
Oprogramowanie: Asana - 4
Oprogramowanie: Asana - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Asana
Oprogramowanie: Asana - 1
Oprogramowanie: Asana - 2
Oprogramowanie: Asana - 3
Oprogramowanie: Asana - 4
Oprogramowanie: Asana - 5

Funkcje produktu: Asana

  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Analityka kampanii
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Automatyzacja formularzy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Baza danych pracowników
  • Bez kodu
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Burza mózgów
  • Czat na żywo
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dostęp dla gości
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • E-mail marketing
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • For Creative Agencies
  • For IT Project Management
  • For Small Businesses
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Ideation
  • Importowanie zadań
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Innovation Management
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalendarz marketingowy
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalny pulpit
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Konwersja wiadomości e-mail na zadania
  • Mapowanie drogi produktu
  • Marketing wielokanałowy
  • Metodologia Agile
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Multi-kampanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Planowanie kampanii
  • Planowanie mediów
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie scenariuszy
  • Planowanie strategiczne
  • Pojedyncze logowanie
  • Portal dla klientów
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Prognozowanie
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przepływ pracy oparty na regułach
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Przesyłanie wiadomości
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • ROI Tracking
  • Raportowanie ad hoc
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Rozwiązanie CRM
  • Sondaże/głosowanie
  • Szablony
  • Tablica Kanban
  • Transkrypty/historia czatu
  • Tworzenie podzadań
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Wizualizacja
  • Wizualizacja danych
  • Wizualne zarządzanie przepływem pracy
  • Wniosek o udostępnienie zasobów
  • Wychwytywanie błędów/problemów
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie celami
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie notatkami
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie reklamami wyświetlanymi
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie zależności
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Asana

Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.

Asana – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
58%
4
33%
3
7%
2
1%
1
1%
Oladimeji Oluseyi
Oladimeji Oluseyi
Chief Executive Officer w kraju: Nigeria
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Materiały eksploatacyjne i wyposażenie dla przedsiębiorstw, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Asana is the #1 G2 Grid for Work Management and Project Management

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Without a doubt, Asana collaboration tool is excellent. It helps teams in managing all kinds of tasks. The vast capabilities and flexibility of Asana gave me amazing experience that really worth the effort it takes me to get started.

Zalety:

- The easy to use interface of Asana results in a much better user experience. I finds navigating Asana easily with its easy user interface combined with its intuitive design. - Efficient and well organized task management feature. With Task Management feature in Asana, I find it very easy to prioritize tasks. - Collaboration focused Project Management software that allows you to invite other users to their different digital workplaces. - Expansive integration with a lot of other project management applications like the Microsoft Teams, Google Drive, and Slack. - Dependencies are easily managed with the timeline view - Modern, fast, and flexible design - Asana management collaboration tool is feature-rich - Capable, great and functional free version

Wady:

- Asana doesn't have project tracking features - Limited assignments. Just a user is assigned to a task at a time. this is a great pitfall for Asana team collaboration tool. - Simple tasks feel somehow overwhelming as a result of its numerous features. - Asana needs a wealth of experience to use it, despite its ease of use - Asana tool is a bit on the high side than competitors - Not suitable for graphics-intensive project

Mike
Mike
Marketing consultant w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Asana: The Best Way to Stay Organized

4,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I really like the features that Asana offers. I especially appreciate the ability to create tasks and subtasks, as well as the option to add attachments to tasks. This makes it easy to keep track of everything that needs to be done for a project. Additionally, I love being able to assign tasks to specific people and set due dates.

Zalety:

I love how Asana is always up to date with the latest features and updates. It makes it easy to keep track of all my tasks and projects in one place. Plus, the support is amazing! They are always quick to respond to any questions or concerns I have.

Wady:

I don't like that Asana doesn't have an undo button. Sometimes I make a mistake and need to undo it, but I can't. I have to start all over again. Or it's hidding in a not so logical place....

Rozważane rozwiązania alternatywne: Trello, Microsoft Teams i monday.com

Powody przejścia na produkt: Asana: Asana is the best way to manage projects and tasks. We chose Asana because it’s the simplest way to get organized and stay on top of your work. With Asana, you can create tasks, track progress, and collaborate with your team in one place. You’ll be able to get your work done faster and with less stress. Try Asana today! You wont regret it!

Kevin
Analytics Strategist w kraju: USA
Internet, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Other options out there

3,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: I didn't use Asana when our company first started using it, so I'm not sure how it was set up or all of the possibilities it could bring to the table. I'm not sure about the price either, but for what I used it for it worked. It wasn't great, but it wasn't awful. I think it's a good middle-tier option when it comes to project/task management.

Zalety:

Asana worked for us to get tasks done and track the progress of projects and it was easy to use.

Wady:

It wasn't as in-depth as other platforms I've used (zendesk, wrike, monday, etc.). We couldn't keep track of upcoming projects or have a dashboard with only our own tasks in it to stay organized and get a quick snapshot of what needs to be done.

Siokas
Siokas
Researcher and Project engineer w kraju: Grecja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Badania, Pracownicy: 501-1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A useful management tool for demanding organizations

4,0 3 miesiące temu

Komentarze: The tool helped the teams organize their tasks in a comprehensive manner that allowed them to be more efficient and effective.

Zalety:

The features available and theability to integrate external tools.

Wady:

The interface is something I amnot used to and had to make some adjustments in the way I work in order to comply to the needs of the tool.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Microsoft Planner, Trello, Microsoft Teams, Microsoft Project i ClickUp

Powody wybrania produktu: Asana: Theorganization needed a tool that had more options to change the way the projects were organized and the way different tools can be integrated. Therefore, the needs of the team changes and we had to adapt.l

Przejście z: ClickUp

Powody przejścia na produkt: Asana: Due to the characteristics of the project and the strucutre of the team, Asana was the most suitable tool at that time.

Roldan
Roldan
Web UX/UI Designer/Developer w kraju: Filipiny
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Projektowanie, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Best choice or good alternative

4,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Good! Asana is not as difficult to get the hand out with. I did manage to set-up all my tasks and projects personally. Though, I haven't used it for a long time when I did tested Monday.com.

Zalety:

I can bet in all of Asana's features from Task management, Scheduling, Materials management, Gantt Charts, Collaborations and the likes. Save for time tracking which is not (yet) available. The Free Pricing however, is generous enough to collaborate with up to 10 or 15 more individuals. Other top PMS has less to nothing - or just one user allowed.

Wady:

User Interface. Asana needs to improve on there user interface to be at par with Monday.com. I've been using Monday and never looked back (except maybe if someday they will overrun Monday with features. Time Tracking. This one matters for some users, specially freelancers and online nomads alike. Just wondering why this wasn't integrated just yet. Set-up. It wasn't that easy to get started for non-techie users. So patience a virtue. Though PMS are understandably complicated, Monday take the pie in this domain.

Rozważane rozwiązania alternatywne: monday.com

Powody wybrania produktu: Asana: Well, upon company decision and me as consultant. Monday duly meets our startup company's needs and wants.

Przejście z: monday.com

Powody przejścia na produkt: Asana: I choose Asana the first time. But upon testing other PMS, it seems the other weighs more than Asana.