Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Asana?

Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe.

Kto korzysta z produktu: Asana?

Dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5/5 gwiazdek? Asana to sposób na zarządzanie projektami, procesami i zadaniami. Asana pomaga zwiększyć produktywność i lepiej wykonywać pracę.

Gdzie można używać produktu: Asana?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Asana
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Asana

  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska i inne: 125

Języki

angielski, chiński tradycyjny, francuski, hiszpański, japoński i inne: 7

Cena produktu: Asana

Cena początkowa:

13,49 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Asana ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Asana rozpoczyna się od 13,49 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Asana
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Asana

  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska i inne: 125

Języki

angielski, chiński tradycyjny, francuski, hiszpański, japoński i inne: 7

Filmy i zdjęcia produktu: Asana

Oprogramowanie: Asana - 1
Oprogramowanie: Asana - 2
Oprogramowanie: Asana - 3
Oprogramowanie: Asana - 4
Oprogramowanie: Asana - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Asana
Oprogramowanie: Asana - 1
Oprogramowanie: Asana - 2
Oprogramowanie: Asana - 3
Oprogramowanie: Asana - 4
Oprogramowanie: Asana - 5

Funkcje produktu: Asana

  • @wzmianki
  • API
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Analityka kampanii
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Automatyzacja formularzy
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Baza danych pracowników
  • Bez kodu
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Burza mózgów
  • Czat na żywo
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Dla agencji kreatywnych
  • Dla małych firm
  • Do zarządzania projektami IT
  • Dostęp dla gości
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • E-mail marketing
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Formularze elektroniczne
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Ideacja
  • Importowanie zadań
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalendarz marketingowy
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne formularze
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Konwersja wiadomości e-mail na zadania
  • Mapowanie drogi produktu
  • Marketing wielokanałowy
  • Metodologia Agile
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Multi-kampanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Narzędzia zwiększające produktywność
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Planowanie kampanii
  • Planowanie mediów
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie scenariuszy
  • Planowanie strategiczne
  • Pojedyncze logowanie
  • Portal dla klientów
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Prognozowanie
  • Prognozowanie pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przepływ pracy oparty na regułach
  • Przesyłanie wiadomości
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie ad hoc
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Rejestrowanie obecności i czasu pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Rozwiązanie CRM
  • Sondaże/głosowanie
  • Synchronizacja kalendarza
  • Szablony
  • Tabelaryczne zestawienie danych
  • Tablica Kanban
  • Transkrypty/historia czatu
  • Tworzenie podzadań
  • Tworzenie pulpitów
  • Uczenie maszynowe
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Wdrażanie przez internet
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Widok pojedynczej strony
  • Wiele projektów
  • Wizualizacja
  • Wizualizacja danych
  • Wizualne zarządzanie przepływem pracy
  • Wniosek o udostępnienie zasobów
  • Wychwytywanie błędów/problemów
  • Wykaz pracowników
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wytyczne dla marki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie celami
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie innowacjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie notatkami
  • Zarządzanie oceną wydajności
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie przepływem pracy w orientacji
  • Zarządzanie reklamami wyświetlanymi
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie terminami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zmianą
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zintegrowane operacje biznesowe
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Łączniki danych
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie umiejętności
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Śledzenie zależności
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Asana

ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.

Asana – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,4
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
58%
4
33%
3
7%
2
1%
1
1%
Eusebio
Eusebio
CEO w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great task manager

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Overall good experience, room for improvement. Being able to set up email alerts for example to notify customers when a task assigned to him has been completed. It is very much focused on collaboration within a company, but should be extended to collaboration with external customers.

Zalety:

It has a very generous free plan, sufficient for most basic needs. Great task manager, the best I've tried so far and there have been a few.

Wady:

The biggest drawback is that in order to upgrade to a paid plan you have to buy at least TWO licences. There are many of us who work alone and paying twice is no fun at all. Being able to further customise things like notifications.

Patrick
Managing Consultant w kraju: Irlandia
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

An easy to use PM app

4,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: One of the big challenges in by work is getting all the stakeholders on projects to work on common platforms. I've used Asada as the go-to app for all projects, with integration with Google Workspace and Slack in particular really useful. It helps to plan and review progress on projects, and allows you to run projects in either agile or waterfall formats. It's also not too complicated, there are various subecription levels that give you access to the features that you need

Zalety:

Quick and easy to setupAllows collaboration with clients and partners Integrates well with Google Workspaces, Slack etc

Wady:

I've become so used to Asana that there's nothing the bugs me now. It's perfectly suited to planning and running technical projects

Agustin
Marketing Manage w kraju: Singapur
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta
Źródło: SoftwareAdvice

Terrible Service - Avoid at all cost! Go to other options (e.g. Clickup, etc.), or you'll regret it

1,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Teririble, we have switched since then and found software with better features + service at better prices.

Zalety:

At first it seemed ok, but as we needed more and more features we found Asana extremely lacking and terrible service to match.

Wady:

The service is absolutely atrocious. They charged us for 1 year + where there was literally 0 activity on Asana. We kept sending emails (about 4-5 in total) saying that we wanted a cancellation and they did not cancel.

Santosh
Manager IT w kraju: Indie
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Asana is task management tool

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Its nice product and very user friendly.

Zalety:

Its awsome to manage task and best tool to remind with timeline.

Wady:

Portfolio is not available in asana pro, that should be available to make portfolio of team and projects.

Anna
Bookkeeper w kraju: USA
Księgowość, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

I just Love it!

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: I really do love Asana since day one, I have tested any PM system implemented by several clients, and none of them have the user-friendly platform and at the same time good tracking of each project and task, Asana makes my professional life easier day after day!! :)

Zalety:

I can have the best and easiest way to track each project and task, without getting loose in a system!!! Also you can have the free version to test it while you fall in love with it :)

Wady:

The reports look fantastic, I will add just some more reports templates so we can easily export them :)

Rozważane rozwiązania alternatywne: ClickUp

Powody przejścia na produkt: Asana: They are less useful because of the complexity to use them

Znaleziono oprogramowanie w