Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

TeamViewer Remote

TeamViewer Remote

Czym jest TeamViewer Remote?

TeamViewer w ciągu kilku sekund łączy dowolny komputer, serwer i urządzenie na dowolnej platformie. TeamViewer, dostępny w ponad 30 językach, jest doskonałym narzędziem do zdalnego pulpitu, z ponad 30 000 nowych pobrań co godzinę. Obecnie istnieje ponad 2 mld identyfikatorów TeamViewer, które mają dostęp do największej i najszybszej na świecie sieci połączeń zdalnych. Poważnie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa i stawia klientów na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o ochronę ich za pomocą najnowszych technologii.

Kto korzysta z produktu: TeamViewer Remote?

Zdalny pulpit, zdalne wsparcie, zarządzanie IT, monitorowanie sieci, praca zdalna i konferencje internetowe, zdalny dostęp, obsługa rzeczywistości rozszerzonej, cyfryzacja procesów pracy, IoT (Internet rzeczy) i Przemysł 4.0

Oprogramowanie: TeamViewer Remote - 1
Oprogramowanie: TeamViewer Remote - 2
Oprogramowanie: TeamViewer Remote - 3
Oprogramowanie: TeamViewer Remote - 4

Nie jesteś pewien, czy TeamViewer Remote to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

TeamViewer Remote

TeamViewer Remote

4,6 (11 528)
298,80 USD
rok
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
52
18
4,6 (11 528)
4,4 (11 528)
4,3 (11 528)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
34,90 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
84
12
4,7 (750)
4,5 (750)
4,7 (750)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu TeamViewer Remote

ISL Light
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp nienadzorowany
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
Zoho Assist
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp nienadzorowany
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozliczenia i fakturowanie
Ustalanie priorytetów
RemotePC
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
Splashtop
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
AnyDesk
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie

TeamViewer Remote – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
68%
4
28%
3
4%
2
0%
1
0%
Martin
Martin
IT Technician w kraju: Kenia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A very reliable remote access and control software

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Having used the software for more than 3years now, i would highly recommend it to people. it has really improved over the past years and more features have been added to it

Zalety:

Fast connectivity, very reliable and clear audio when it comes to holding meetings and video conferencing.

Wady:

input delays when it comes to accessing and operating a computer remotely

Odpowiedź sprzedawcy: TeamViewer

11 miesięcy temu

Hi Martin, Thank you for choosing TeamViewer for your remote access solution and we appreciate your recommendation!! We are happy that you are enjoying TeamViewer's performance and reliability. Wish you a great day and all the best. See you soon! Ying/TeamViewer

Jesse
Co-Founder w kraju: Szwajcaria
Produkcja medialna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Remote Work Control

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Online meeting sessions facilitation and team scheduling.

Zalety:

Remote work control. Agile team communication.

Wady:

No single complain, to broadcast now, it has it all.

Odpowiedź sprzedawcy: TeamViewer

w zeszłym miesiącu

Hi Jesse, Thank you for your review. We are happy to see that you like TeamViewer, especially for your online meeting sessions. Likewise, we take the opportunity to invite you to click on the following link where you will find a guide for the new interface, so you can enjoy the complete TeamViewer experience: https://www.teamviewer.com/en/global/support/knowledge-base/teamviewer-remote/ Wish you a great day and all the best. Valeria/TeamViewer

Andre
Director w kraju: Australia
Bezpieczeństwo komputerów i sieci, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Will not renew our TeamViewer licenses

1,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Overall, it works however the way the company prices and the way it deals with renewals is unacceptable and we will not renew beyond this year

Zalety:

It works but the way the company does not listen to renewal concerns and even acknowledges that we are being over charged for how we use the product is unacceptable

Wady:

the way the company does NOT listen to renewal concerns and even acknowledges that we are being over charged for how we use the product is unacceptable

Odpowiedź sprzedawcy: TeamViewer

4 dni temu

Hello Andre, We are sorry to hear about your experience with our Support team. You might consider contacting customer service again in written form, clearly stating your concerns and the impact they're having on your decision to renew. However, we assure you your feedback will be taken to the respective team. Best regards, Valeria/TeamViewer

Andrey
IT Operations w kraju: Nowa Zelandia
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Simple to setup and use for Remote Support and Access but with an occasional Bug

4,0 2 miesiące temu

Zalety:

An easy to set up and use for remote support of computers. For both a quick support session or accessing an unattended computer.

Wady:

Monitoring of the usage is so strict that on occasion it triggers a false negative report of overuse. I'm getting quite often notifications that I need to register the product or to buy a license even though I'm already logged in under my account or the fact that I have a Premium license

Odpowiedź sprzedawcy: TeamViewer

2 miesiące temu

Hello Andrey, Thank you for your valuable insights. We appreciate that you find TeamViewer easy to use, especially the quick support sessions and the unattended access. We are sorry to hear about your experience with TeamViewer Monitoring, please click on the link below for clarifications https://www.teamviewer.com/en/global/support/knowledge-base/teamviewer-remote/remote-management/teamviewer-monitoring/get-started-with-teamviewer-monitoring/ Finally, if you have a license don´t hesitate to contact our support team, they will be happy to assist you. For details: https://www.teamviewer.com/en/global/support/customer-support/ Have a nice day, Valeria/TeamViewer

Vikas
Software Consultant w kraju: Indie
Bezpieczeństwo komputerów i sieci, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

TeamViewer is my pick for corporate use case

4,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: I have been using TeamViewer for more than 10 years and it is a very trust worthy piece of software. It has been around when there are no modern software tools for screen sharing like Zoom, Google meet, Skype and also remote control software like AnyDesk. While the most modern software's are light weight and easy to use, when the stakes are high and security is top priority, TeamViewer is a go to software.

Zalety:

TeamViewer's security is top class! It has both mobile and desktop applications for accessibility. The best part is that it is free to try for non-commercial use. It has been around for many years and in a corporate environment, it is a trusted and a go to software tool.

Wady:

Security is also the best part and also the worse part. In an attempt to make it secure, there are a lot of gatekeepers or road blockers. Respecting the firewalls, security policies etc. It is great for the corporate environment with high stakes but other software would do a great job for a simple use case. Also TeamViewer has trouble with low bandwidth connections.

Odpowiedź sprzedawcy: TeamViewer

4 dni temu

Hi Vikas, Thank you so much for sharing your experience with us. We are happy to have you on board for such a long time! Regarding your security feedback, be sure that your comment is incredibly valuable, and we will make sure it reaches the right team. Wish you a great day and all the best. Valeria/TeamViewer