Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Capsule

Capsule

Czym jest Capsule?

Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej.

Kto korzysta z produktu: Capsule?

Właściciele małych i rozwijających się firm, które chcą lepiej zorganizować swoją działalność i zachowanie klientów. Dyrektorzy ds. sprzedaży/marketingu/wiceprezesowie ds. sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw poszukujący rozwiązania sprzedażowego.

Oprogramowanie: Capsule - 1
Oprogramowanie: Capsule - 2
Oprogramowanie: Capsule - 3
Oprogramowanie: Capsule - 4

Nie jesteś pewien, czy Capsule to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Capsule

Capsule

4,5 (159)
18,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
92
87
4,6 (159)
4,6 (159)
4,5 (159)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
14,90 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
167
80
4,5 (2 933)
4,4 (2 933)
4,4 (2 933)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Capsule

Pipedrive
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
Bigin by Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
Acuity Scheduling
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Integracja mediów społecznościowych
Rezerwacja online
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Katalog produktów
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Pulpit
Szablony
Zarządzanie pracownikami
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Brevo
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kampaniami e-mail
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie pocztą e-mail
OnePageCRM
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Śledzenie interakcji
Trello
Najlepiej oceniane funkcje
Narzędzia do pracy zespołowej
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie zadaniami

Capsule – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,5
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
62%
4
30%
3
7%
2
1%
1
1%
Peter
Peter
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Lotnictwo i kosmonautyka, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Best CRM I've ever used

5,0 3 lata temu

Komentarze: Peace of mind for my business

Zalety:

Visual presentation of the data, ease of access, monthly subscription, data capture, project tracking, email link capability, mobile access.

Wady:

The CRM had no functions that I disliked

Odpowiedź sprzedawcy: Zestia

3 lata temu

Hi Peter, Chloe here from Capsule. Thanks for taking the time out to write a review about Capsule - we're really glad it's helping your business!

Robert
Robert
CEO w kraju: Australia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

A simple CRM that allowed us to hit the ground running

4,0 2 lata temu

Komentarze: Overall I have been pleasantly surprised. I at first thought the system would be too underpowered for what we needed, but it has actually delivered on what we have needed and the simplicity of changing things has allowed us to easily experiment with our processes until we have things right. It has suited our small team very well - and I look forward to seeing how well it scales with us.

Zalety:

I like the simplicity of the system. It was very quick and easy both to setup (and make changes to) and then to use the system. It has been very easy to train new employees on. The system has some good power around workflows - which have helped us lock down our processes and helped new staff to follow them. It has a good integration with Xero which has saved us a lot of time and has just released an integration into a mail campaign tool (Transpond) which looks to be a nice added bonus.

Wady:

The system doesn't have a document generation tool (so you need to generate invoices and quotes in a separate system). It also is comparatively underpowered in the reports you can generate (even when you upgrade to the higher tiers that have additional reporting functionality). You can export full data sets to CSV - so we have built what we needed in Excel, but it would be nice to have it saved as reports and visualisations in the system. There also isn't the flexibility around notifications that I am previously used to (and so we have had to adjust the workflows a little).

Odpowiedź sprzedawcy: Zestia

2 lata temu

Hi Robert, Chloe from Capsule here. Thanks for taking the time to write a detailed review - it really helps our team when we receive first-hand feedback. We're so happy to hear that Capsule is helping your business and saving you time in a variety of ways. We've also taken onboard your feedback regarding document generation, reports and notifications. If anything should change on any of those fronts - you'll be the first to know. Regardless, we're very happy that you've been surprised by Capsule and look forward to helping your business scale in the future.

Caroline
Ops Director w kraju: Wlk. Bryt.
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

We drive our business forward with Capsule

5,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Capsule has become the key driver of business growth for us, and we track everything through it. No exceptions.

Zalety:

Really simple and intuitive to use. Good organisation, we like it so much we hired someone to run Capsule full-time as the ROI was clear to see.

Wady:

To be able to send emails from within capsule, but appearing to arrive from my own email address.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Features and Format Lacking, Good for the Basics

3,0 5 lat temu

Komentarze: Overall, Capsule seems middle-of-the-road. It's been useful as a database to keep our pipeline and outreach organized at a base level but hasn't impressed beyond that.

Zalety:

The ability to export to Mailchimp has been very useful, it allows us to immediately update lists without having to go through multiple extra steps.

Wady:

Certain features I'm used to in a CRM are missing. The only way to correlate multiple organizations (as a subsidiary or similar case) is to make a note of it in the organization description and that doesn't link through. You're also unable to categorize a contact under multiple organizations, so you need to create a new person with the same name if you want to put them under more than one company. It would also be nice to have a better search and reporting function. The only things you can search for are the person, organization, case, and note content, so every other bit of information you'd like to search for and compile must be placed as a tag, which gets clunky and disorganized easily. There is some sales pipeline reporting, but the options are not as robust as other CRM systems I've used in the past.

Ben
Owner w kraju: Australia
Wypoczynek, podróże i turystyka, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Day #1 of the evaluation

4,0 5 miesięcy temu

Zalety:

DAY #1 - yes, I know, I know its early days but after using a high-powered corporate CRM for 20 years I find Capsules underlying principles of operations intuitive , and easy to understand. I accept there is much to do to get me back up and running in my small business but I'm really confident after my painful transition from a large US corporate CRM that it wont be as painless and frustrating. Also let me highlight an outstanding feature of Capsule. Hardware, software, R&D catchup, and leapfrog etc is the nature of the industry. But what my intuition tells me after a long time in the game what will set this company apart (and I've seen many over the years: good and abysmal) is the quality and calibre of the support. The support team wants me to succeed! :) and that gives me a lot of energy. I have spent 40 years in the IT game and to get a support response from halfway round the world in 4 hrs gives me great confidence. I will report back again year!

Wady:

I will report back in the next 6 months to give an update.