Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest EZOfficeInventory?

To popularne oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów umożliwia łatwe tworzenie zamówień zakupu, planowanie usług i zarządzanie dostawcami. Łatwe zarządzanie amortyzacją i niestandardowe raporty ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Skorzystaj z aplikacji mobilnej do skanowania RFID, kodów kreskowych i kodów QR; zadbaj o zgodność z przepisami. Historia lokalizacji i konserwacji sprawia, że jest to idealne rozwiązanie do zarządzania środkami trwałymi. Dodatkowo oprogramowanie jest zintegrowane z Zendesk i Jirą. Wypróbuj bezpłatnie.

Kto korzysta z produktu: EZOfficeInventory?

Zaspokaja potrzeby różnych branż, ułatwiając im śledzenie wszystkich rodzajów przedmiotów, w tym zasobów IT, sprzętu audiowizualnego, mebli, narzędzi budowlanych, sprzętu medycznego itp.

Gdzie można używać produktu: EZOfficeInventory?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • EZO
  • W miejscowości: Leander, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla EZOfficeInventory

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla i inne: 220

Języki

angielski

Cena produktu: EZOfficeInventory

Cena początkowa:

40,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

EZOfficeInventory nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna EZOfficeInventory rozpoczyna się od 40,00 USD/miesiąc.

Informacje o sprzedawcy

  • EZO
  • W miejscowości: Leander, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla EZOfficeInventory

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla i inne: 220

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: EZOfficeInventory

Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 1
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 2
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 3
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 4
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: EZOfficeInventory
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 1
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 2
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 3
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 4
Oprogramowanie: EZOfficeInventory - 5

Funkcje produktu: EZOfficeInventory

  • Analiza przestrzenna
  • Biblioteka aktywów
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Dla małych firm
  • Dla szkół
  • Dla urządzeń mechanicznych
  • Do celów medycznych
  • Dostęp mobilny
  • Generowanie kodów kreskowych
  • Historia serwisowa
  • Identyfikacja produktów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalność
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Konserwacja sprzętu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Licencja wersji próbnej
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Optymalizacja zapasów
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Planowanie majątkowe
  • Podpis elektroniczny
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Rozpoznawanie kodów kreskowych
  • Skanowanie kodów kreskowych/zgłoszeń
  • Sprawozdawczość historyczna
  • Szablony etykiet
  • Tworzenie zestawów
  • Tworzenie zleceń roboczych
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Wielomiejscowy
  • Wielowalutowy
  • Wizualizacja danych
  • Wykaz licencji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie częściami
  • Zarządzanie datą wygaśnięcia
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kalibracją
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie majątkiem trwałym
  • Zarządzanie pozycjami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie wielokanałowe
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zamówieniami uzupełniającymi
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zasobami obiektu
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zdjęcia aktywów
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywów
  • Śledzenie budżetu
  • Śledzenie gwarancji
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie licencji
  • Śledzenie lokalizacji
  • Śledzenie numerów seryjnych
  • Śledzenie sprzętu
  • Śledzenie zapasów
  • Śledzenie zasobów IT
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: EZOfficeInventory

Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zarządzanie sprzętem bez problemów. Śledź, analizuj i organizuj sprzęt.
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Jeden z najprostszych w branży (przyjaznych dla urządzeń mobilnych) systemów śledzenia zapasów i zasobów. Ufają mu już tysiące firm. Wypróbuj za darmo już dziś.

EZOfficeInventory – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
0%
Marvin
Marvin
Merchandise Manager w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 6 lat temu

Komentarze: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Zalety:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Wady:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Muhammad Awais
Electrical Engineer w kraju: Kanada
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

MAwais Islam

4,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: I liked the working with EZ they provide great customer & technical support to implement the system to your needs

Zalety:

User friendly Web base interface Great for generating personalized reports

Wady:

Some system based field are developer controlled would like to see more customizability

Odpowiedź sprzedawcy: EZO

3 tygodnie temu

Muhammad Awais, Thank you for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you. We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Ashlee
Technology Services Specialist w kraju: USA
Organizacja obywatelska i społeczna, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

As a new user who has never used similar software, I have many criticisms

3,0 4 lata temu

Zalety:

It is very helpful to be able to look up an asset by serial number, asset id, comments, etc.

Wady:

I find it difficult to process multiple assets at once. For example, when printing tags if the batch is not easily filtered it is difficult to get everything on one download. If I want to print various tags that have nothing in common to filter by then I will have to print each one individually. It has created a situation where a missed asset number will just be abandoned and left in the retired state indefinitely. The function of check in and out has also been abandoned by my company due to the limits on members that can be added as well as the difficulty of keeping up with who should be added or deleted. It has made more sense to note in the comments who has checked out an asset because its far easier to implement and manage. Another note, we have assets that are IT related and non-IT related. It would be very helpful to be able to separate these into groups that may be associated with the admin account related to each department.

Odpowiedź sprzedawcy: EZO

4 lata temu

Hello Ashlee. Thank you for taking out the time to provide us detailed feedback. You can easily divide your IT and non IT assets on the basis of different groups and locations - the custom roles feature allows you to limit users to only their assigned groups which will in turn restrict non IT members from viewing your IT assets. There are multiple ways to pick assets from different pages but we would like to know more details as to how you are currently using it. We are currently evaluating checkouts against multiple people and we'd love to get your insights on it. We would like you to drop us an email at [email protected] and your assigned solutions consultant will set up a call with you to configure your account in a way that you don't have to face these troubles again.

Brian
Emergency Response w kraju: USA
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Affordable inventory doesn’t cut corners

5,0 2 miesiące temu

Zalety:

The software is very easy to use and accessible from many platforms including my iPhone

Wady:

Took a little bit of time to figure out best way to enter the deployment inventory

Odpowiedź sprzedawcy: EZO

2 tygodnie temu

Brian, Thank you, for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you. We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Peter
Peter
COO w kraju: Dania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Budownictwo, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great customer service and good value for money

4,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Good value for money. Quick and nice customer service. They respond within the same day and are very solution minded.

Zalety:

It is relatively easy to get started setting up assets etc. in the system. As with most (all?) platforms it takes a while before your are 100% comfortable how to handle the different situations in the system. We use the QR scanner app which works flawlessly.

Wady:

It is OK intuitive to use - but not perfect. The UI is not a big issue - but it can be improved.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Sortly, Booqable i Rentman

Powody przejścia na produkt: EZOfficeInventory: Various reviews. Ease of implementation. Cost. Guidelines on webpage.