Czym jest Freshdesk?

Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL.

Kto korzysta z produktu: Freshdesk?

Przedsiębiorstwa różnej wielkości na całym świecie ufają, że Freshdesk pozwoli im zapewnić doskonała obsługę klienta.

Gdzie można używać produktu: Freshdesk?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Freshworks
  • W miejscowości: San Mateo, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Freshdesk

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Arabia Saudyjska, Aruba, Australia i inne: 110

Języki

angielski, arabski, chiński, chiński tradycyjny, czeski i inne: 20

Cena produktu: Freshdesk

Cena początkowa:

15,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Freshdesk ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Freshdesk rozpoczyna się od 15,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Freshworks
  • W miejscowości: San Mateo, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Freshdesk

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Arabia Saudyjska, Aruba, Australia i inne: 110

Języki

angielski, arabski, chiński, chiński tradycyjny, czeski i inne: 20

Filmy i zdjęcia produktu: Freshdesk

Oprogramowanie: Freshdesk - 1
Oprogramowanie: Freshdesk - 2
Oprogramowanie: Freshdesk - 3
Oprogramowanie: Freshdesk - 4
Oprogramowanie: Freshdesk - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Freshdesk
Oprogramowanie: Freshdesk - 1
Oprogramowanie: Freshdesk - 2
Oprogramowanie: Freshdesk - 3
Oprogramowanie: Freshdesk - 4
Oprogramowanie: Freshdesk - 5

Funkcje produktu: Freshdesk

  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Analiza nastrojów
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Audyt spraw
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Czat na żywo
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Czat z klientem w czasie rzeczywistym
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • Edycja tekstu
  • For Startups
  • Historia klienta
  • Historia serwisowa
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Makro/szablonowe odpowiedzi
  • Monitorowanie połączeń
  • Nagrywanie na żądanie
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Podpis elektroniczny
  • Portal samoobsługowy
  • Przekierowywanie połączeń
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Rejestrowanie połączeń
  • Routing
  • System IVR/Rozpoznawanie głosu
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
  • Wdrażanie przez internet
  • Widżety
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zautomatyzowany routing
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Freshdesk

Ujednolicone narzędzie do zarządzania i zabezpieczania punktów końcowych, działające w siedzibie firmy i w chmurze, które pomaga zarządzać punktami końcowymi organizacji z poziomu jednej konsoli. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central
Visibility, Delivered. Status Quo, Shattered.
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
Oprogramowanie premium do czatu na żywo i pomocy technicznej używane przez 30 000 firm. Wypróbuj LiveChat i zamień swój zespół w gwiazdy obsługi klienta.

Freshdesk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,5
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
58%
4
35%
3
5%
2
1%
1
1%
Joe
Joe
IT Director w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Cheaper and helpful

5,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: very good experience with sales people, with their support team and they follow up with you to make sure all is functional.

Zalety:

very nice ticketing system, easy to use, easy to implement, easy to setup and very cheap comparing to others. very good for retail businesses. their support is A+

Wady:

is made for SMB and not very competitive for large companies and to move for a more professional one they redirect you to another product for same vendor.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Remedyforce i Zendesk Suite

Powody wybrania produktu: Freshdesk: for IT support and helpdesk purposes jira is not made for that

Przejście z: Jira

Powody przejścia na produkt: Freshdesk: the cheapest and do the job for an smb

Jose J
Jose J
CTO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Badania rynkowe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Support and Customer Experience System

5,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: So far, we had a great experience using Freshdesk for our clients' incidents and support requests.

Zalety:

The thing that we like the most in Freshdesk, is the extensive and customizable options to manage client tickets, incidents, and synchronization with Freshsales.

Wady:

The onboarding required that Freshdesk support team setup many features related to our new accounts. It took a couple of days before we could use Freshdesk in full. I believe the onboarding process could be simple.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho Desk

Powody przejścia na produkt: Freshdesk: Freshworks and Freshdesk customer support. I feel confident with Freshdesk support team.

Katherine
Support Agent w kraju: USA
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Not recommended

1,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

After our company switched to freshdesk it was a very difficult switch. There are no pros that I acquired from this software.

Wady:

This software is not user friendly at all. Nothing is made easy. You cannot multi task and everything requires multiple clicks to complete a task.

Daisy
Daisy
Integration Partner Manager w kraju: Belgia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

All-in-one solution and gradually extendible

5,0 4 miesiące temu

Zalety:

The analytics are very insightful, it solves for us support management/knowledge base management/customer success (a CRM software provider with 12k clients) The knowledge base management in 6 different languages is very user friendly and easy to manage. We were able to gradually extend the functionality, first developed ourselves to integrate with our backend. Then integrated Chat management/integrated JIRA/ review management (we are still able to extend with chat bot and forums if we want).

Wady:

Maybe the search functionality could be extended, the filters on top of search terms are quite limited.

Shane
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

eCommerce Businesses Recommended

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Extremely good, straight forward, easy to set-up and use2

Zalety:

It is affordable, and easy to use. Has multiple integrations with marketplaces and Shopify - you can go straight into the order from Freshdesk.

Wady:

Sometimes the dashboard does not load, it is just a grey screen. The fact you cannot amend signatures actually depending on the email address you are replying - for example different brands etc

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zendesk Suite

Powody przejścia na produkt: Freshdesk: The affordability aspect, and the amount of integrations