Czym jest Jobber?

Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service.

Kto korzysta z produktu: Jobber?

Jobber is perfect for established and growing home service businesses who need better organization, mobile access, and more efficient scheduling and billing processes.

Gdzie można używać produktu: Jobber?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Jobber Software
  • W miejscowości: Edmonton, Kanada
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Jobber

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Irlandia, Kanada, Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone i inne: 1

Języki

angielski

Informacje o sprzedawcy

  • Jobber Software
  • W miejscowości: Edmonton, Kanada
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Jobber

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Irlandia, Kanada, Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone i inne: 1

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Jobber

Oprogramowanie: Jobber - 1
Oprogramowanie: Jobber - 2
Oprogramowanie: Jobber - 3
Oprogramowanie: Jobber - 4
Oprogramowanie: Jobber - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Jobber
Oprogramowanie: Jobber - 1
Oprogramowanie: Jobber - 2
Oprogramowanie: Jobber - 3
Oprogramowanie: Jobber - 4
Oprogramowanie: Jobber - 5

Porównaj produkt: Jobber z podobnymi produktami

35,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
49,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
99,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
149,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Jobber

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aplikacja mobilna
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Baza danych kosztów
  • Baza danych pracowników
  • Baza danych wykonawców
  • Biblioteka komentarzy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Dla branży AEC
  • Dla branży hydraulicznej
  • Dla firm z branży HVAC
  • Dla firm zwalczających szkodniki
  • Dla komercyjnych i/lub przemysłowych wykonawców robót elektrycznych
  • Dla ogrodników
  • Dla usług porządkowych
  • Dla ślusarzy
  • Do pielęgnacji trawnika
  • Dostęp mobilny
  • GPS
  • Geolokalizacja
  • Historia klienta
  • Historia serwisowa
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Inspekcje mieszkaniowe
  • Integracja rachunkowości
  • Integracja z QuickBooks
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kosztorysowanie pracy
  • Mapy geograficzne
  • Mieszkaniowy
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Optymalizacja trasy
  • Ostrzeżenia mobilne
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Pobieranie płatności osobiście
  • Podpis elektroniczny
  • Podsumowanie raportu
  • Portal klienta
  • Portal samoobsługowy
  • Potwierdzenie/przypomnienia
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Prognozowanie pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przesyłanie wiadomości
  • Przetwarzanie płatności
  • Przypomnienia
  • Pulpit działań
  • Płatności elektroniczne
  • Płatności online
  • Rachunkowość
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Rejestrowanie obecności i czasu pracy
  • Rezerwacja online
  • Robienie zdjęć
  • Routing
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Rozwiązanie CRM
  • Spotkania cykliczne
  • Sprawozdawczość historyczna
  • Synchronizacja kalendarza
  • Szablony
  • Szacowanie
  • Szacowanie kosztów
  • Tworzenie zleceń roboczych
  • Ustalanie harmonogramu pracy
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Ustalanie harmonogramu w czasie rzeczywistym
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Wielomiejscowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Wycena i kalkulacja kosztów
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie cenami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostępnością
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie fakturami
  • Zarządzanie flotą
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie technikami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie zleceniami zmian
  • Zautomatyzowana wycena
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zegar czasu pracy online
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywności szkodników
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie klientów
  • Śledzenie lokalizacji
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie sprzętu
  • Śledzenie statusu

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Jobber

ServiceTitan is the leading business software that's changing the way residential and commercial field service shops do business.
RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
For commercial subs and residential remodelers looking to run a more productive business. All-in-one solution with real-time insights.
Mobile friendly solution that provides robust dispatching, invoicing, customer tracking, technician tracking, billing and accounting.
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
WorkWave Service is a cloud-based, mobile-ready, easy-to-use, end-to-end field service management software solution.
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your field teams in one cloud-based, easy-to-use solution.
simPRO is a leading global provider of field service management software for the trades.
Creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems for field service businesses.
Build and gain control of your field service business with an easy and complete platform that your entire team will love using.
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Jobber – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,2
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
67%
4
25%
3
3%
2
1%
1
3%
Paul
Paul
Top Decision Maker! w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Artykuły spożywcze i napoje
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Excellent company and excellent product

5,0 5 lat temu

Komentarze: Makes things work so much better for us! There are small issues but we work through them. Nothing is perfect and for the price point this is phenomenally the best on the market.

Zalety:

Absolutely great system and easily adaptable to service companies. They are constantly adding features and functions and I hate to give only 4 stars on that but there are a few things that we would like to have but it doesn't incorporate. They are ALWAYS open to listening and I have actually had some of my ideas incorporated into the program. If I could give 10 stars on the customer service and value for the money I absolutely would. It is a simple program to use once you play with it for a bit. They are always updating which is awesome always new functionality available!

Wady:

I don't like the fact that Visits and Jobs are treated separately with no way to combine them. I wish that you could set this up and for us, just delete the visit altogether because for us a Job is a Visit. They are always 1 to 1 ratio for us. It makes some of the scheduling frustrating because you can schedule a job but not have a visit scheduled. I can completely see how other companies need the ability for multiple visits on 1 job though. Would like to see compulsory custom fields so you don't forget to fill out important data on quotes or invoices. This is a big one, if you don't use the Stripe Jobber Payments then you cannot post a refund to a clients account. You basically have to do a work around and then post a negative invoice. It is very frustrating for a basic accounting function. We often have customers place deposits or pay in advance and they don't use their full deposit for our service. We have to issue a refund and it is a real pain to do.

Rich
Executive Director/Owner w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Jobber - MY Business OSS

4,0 2 lata temu

Komentarze: My overall experience with Jobber has been quite positive as it helps me immensely run my business.
It is my OSS today. It assigns and tracks all work requests, quotes, jobs and tasks. It also does our invoicing and passes data nicely to Quickbooks for great financial reporting. I just wish I had more robust reporting features with it.

Zalety:

Having a system that can be quickly and easily implemented and used by small business that incorporates features including integrates that addresses 'quote to cash' work flow was essential. Jobber does the job nicely, quickly, easily and is quite affordable for any small business. It integrates nicely with financial systems such as QuickBooks too.

Wady:

Reporting is weak with the version I currently have. There are some standard reports that provide some fair data qualities but to customize reports using custom fields or job fields is quite weak. Exporting any report to Excel does not work well. I dont get the attachment file when attempting.

Odpowiedź sprzedawcy: Jobber Software

2 lata temu

Hi Rich, thanks so much for your review. We're glad things are going well overall, and have noted your feedback for more advanced reporting. We're always looking at providing better business insights to our customers, so if you have additional info you'd like to share with us don't hesitate to reach out to our Success Team and we can collect that for our Product Team. Cheers!

Jessica
Owner w kraju: USA
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

It Runs Our Business Well

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

It is constantly being updated and the customer support is good.

Wady:

Jobber Payments Stripe fees are higher than standalone Stripe fees. They would not budge on lowering/matching the fees we had enjoyed before.

Odpowiedź sprzedawcy: Jobber Software

2 miesiące temu

Hi Jessica, Thank you for your review, we'd welcome the opportunity to collect additional feedback from you surrounding the fees you mentioned. If you'd like to discuss this matter further with us please get in touch with our success team at 1-888-721-1115 Option 2, [email protected] or by live chat.

Matt
Owner w kraju: USA
Budownictwo, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta
Źródło: SoftwareAdvice

Can Not Download Your Notes When You Leave Jobber

1,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Very bad. No customer service. Reps hang up on you.

Zalety:

Nothing..... Slow, Tech behind the program is flawed. They only update the expensive plan.

Wady:

I am leaving jobber after 2 years. You have to go in to each note to copy and paste it manually if you want to save your notes,

Odpowiedź sprzedawcy: Jobber Software

w zeszłym miesiącu

Hi Matt, We're sorry to hear that you've had a frustrating experience with Jobber. If we can provide any additional feedback or assistance, please get in touch by email at [email protected], live chat, or phone at 1-888-721-1115 Option 2. Thanks for taking the time to leave us a review.

Michael
Owner w kraju: USA
Budownictwo, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

A CRM built for the needs of home services!

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Overall Jobber is very good. The customer support is friendly and knowledgeable but obviously lack any real input from customers to the devs.
For the most part, they have wrapped up almost everything, but there are a few rough edges that need to be addressed. That said, I have not found a better CRM for home services.

Zalety:

Quotes are easy Collect a deposit Keep cards on file Ease of Scheduling Good mobile app

Wady:

Unable to give partial returns through Jobber Payments Need more environmental variables Better API More triggers in Zapier Native texting is lacking in so many ways. Maybe instead of trying to reinvent the wheel, you could partner with a texting/phone/review product like Emitrr.

Odpowiedź sprzedawcy: Jobber Software

2 miesiące temu

Hi Michael, thanks for your review! If there is anything we can do to improve your experience feel free to get in touch with our success team at 1-888-721-1115 Option 2, [email protected], or by live chat.