Czym jest Miro?

Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 25 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu.
Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu.
Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem

Kto korzysta z produktu: Miro?

Firmy zajmujące się oprogramowaniem (projektanci UX/UI, trenerzy Agile, właściciele/kierownicy produktów), usługi graficzne i projektowe sieci, agencje marketingowe i reklamowe, branże kreatywne, konsulting

Gdzie można używać produktu: Miro?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Miro
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Miro

  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Andora, Anguilla, Antigua i Barbuda i inne: 172

Języki

angielski, francuski, hiszpański, japoński, niderlandzki

Cena produktu: Miro

Cena początkowa:

0,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Miro ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Miro rozpoczyna się od 0,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe

Informacje o sprzedawcy

  • Miro
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Miro

  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Andora, Anguilla, Antigua i Barbuda i inne: 172

Języki

angielski, francuski, hiszpański, japoński, niderlandzki

Filmy i zdjęcia produktu: Miro

Oprogramowanie: Miro - 1
Oprogramowanie: Miro - 2
Oprogramowanie: Miro - 3
Oprogramowanie: Miro - 4
Oprogramowanie: Miro - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Miro
Oprogramowanie: Miro - 1
Oprogramowanie: Miro - 2
Oprogramowanie: Miro - 3
Oprogramowanie: Miro - 4
Oprogramowanie: Miro - 5

Funkcje produktu: Miro

  • API
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Analityka kampanii
  • Analiza badań użytkowników
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Audyt spraw
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Bez kodu
  • Biblioteka aktywów
  • Biblioteka komponentów
  • Burza mózgów
  • Czat na żywo
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Diagramowanie
  • Dla małych firm
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Edytor przeciągnij i upuść
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Ideacja
  • Importowanie zadań
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Interfejs mobilny
  • Interfejs pulpitu
  • Kalendarz marketingowy
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konferencje
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola wersji
  • Mapowanie drogi produktu
  • Metodologia Agile
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Modelowanie wizualne
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia do szkicowania i adnotacji
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Planowanie mediów
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie sprintu
  • Planowanie strategiczne
  • Planowanie wydań
  • Podróże użytkownika
  • Podział aktyków
  • Pojedyncze logowanie
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Połączenia audio
  • Prototypowanie UI
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przesyłanie wiadomości
  • Publikowanie/udostępnianie
  • Pulpit
  • Płótno cyfrowe
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Schemat blokowy
  • Sondaże/głosowanie
  • Sprawozdawczość IT
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Szablony
  • Szablony projektowe
  • Tablica Kanban
  • Tworzenie makiet
  • Tworzenie prototypów
  • Tworzenie schematów organizacyjnych
  • Tworzenie szkieletów
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Wideoczat
  • Wideokonferencje
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Wizualizacja
  • Wizualizacja danych
  • Wizualne zarządzanie przepływem pracy
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie danymi
  • Zarządzanie innowacjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie notatkami
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie reklamami wyświetlanymi
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie zmianą
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zdjęcia pracowników
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Łączenie danych
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie zależności

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Miro

Allows teams to collaborate and visualize ideas on a digital canvas.
Simple, free, and easy to use whiteboard collaboration solution.
Collaborative visual work space that lets you create flowcharts, diagrams, and virtual sticky notes.
MindMeister to intuicyjne narzędzie do tworzenia map myśli, które ułatwia współpracę w czasie rzeczywistym, współdziałanie oparte na burzy mózgów i planowanie projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: MindMeister
Microsoft Visio is a diagramming solution that helps visualize data-connected business process flows, empower remote teamwork, and more
The tool for organizing creative projects
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Narzędzie graficzne, które ułatwia tworzenie profesjonalnie wyglądających diagramów i wykresów.

Miro – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,4
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
75%
4
21%
3
3%
2
0%
1
0%
Shelly
Shelly
Junior Consultant w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Ubezpieczenia, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

With Miro, you can create organization charts quickly and easily

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I have had a great experience with this software. It has been a great tool for me and my organization. We use it to set weekly goals, to turn our ideas into small steps, and for so many other things.

Zalety:

With Miro, you can create organizational charts, mind maps, and other planning tasks. It is simple to use, and the user interface is appealing. You'll get amazing pre-made templates with Miro.

Wady:

Miro has greatly increased the effectiveness of my work, especially when I have to use it to schedule my entire day. Miro is my go-to program for creating organizational charts, therefore I use it without thinking.

Jose
Administrador w kraju: Honduras
Projektowanie, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

excelente programa

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Me ha facilitado el hecho de mis tareas

Zalety:

He usado otros productos en esta línea pero Miro me ha venido a dar las satisfacciones y ayudas necesarias

Wady:

Quizás lo limitante en los idiomas, Espero que pronto puedan tener Español

Rozważane rozwiązania alternatywne: HubSpot Marketing Hub

Powody wybrania produktu: Miro: la facilidad y amplitud del programa que me ofrece Miro

Przejście z: Microsoft Whiteboard

Powody przejścia na produkt: Miro: POr su facilidad y amplitud

Hampus
Head of growth w kraju: Szwecja
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Incredibly smooth digital collaboration tool

3,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Easy to get going with, easy to use, and a rather fun experience.

Zalety:

The ease of use and freedom inside the app, "at the board", is great.

Wady:

The only potential issue is when you need more people to join the board, then more licenses are needed and it becomes rather expensive.

Denise
Denise
Marketing Specialist w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Excellent experience in collaborative work

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: For the most part, we've used it as a brainstorming tool since we first started using it. It allows me and my colleagues to reorganize our thoughts in novel ways. Even though we're all working at our desks, it feels like we're using post-it notes on a whiteboard.

Zalety:

It was a great experience, and I've used him for both teaching and scheduling since I met him. Intuition and teamwork are at the heart of Miro's design. You may use it on any device without having to download any additional software or plugins. A fast learner who can quickly engage a diverse group of individuals.

Wady:

The only drawback I can think of is that uploading material such as videos might take a while. In addition, the cost per license for a small business is considerable, although the free basic version is fairly comprehensive.

Zweryfikowany recenzent
Digital Marketing Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great board system for collaborating

4,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: We've used this product for a number of different things from mood boards and mind mapping to project work. What previously we would have done with a large wall and sticky notes we can do online, across countries and create a permanent record in miro.

Zalety:

There are a number of predesigned templates that make this easy to use for those not familiar with this type of product There are a number of integrations that can be used, including importing web pages etc.

Wady:

It's a very small snark, but when adding text to the sticky notes, it can render strangely.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Lucidchart

Powody przejścia na produkt: Miro: Company were already using this and wanted to stay with miro

Znaleziono oprogramowanie w