Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Creatio CRM?

Creatio CRM dla ubezpieczeń daje dostęp do szerokiej gamy przepływów pracy — zarządzania polisami ubezpieczeniowymi, obsługi cyklu życia roszczeń, zarządzania prowizjami i wielu innych.

Kto korzysta z produktu: Creatio CRM?

Wysoce konfigurowalne i przyjazne dla użytkownika aplikacje Creatio pomagają firmom dowolnej wielkości i z dowolnej branży zarządzać procesami mającymi kontakt z klientami i zapewniać im niesamowitą obsługę.

Gdzie można używać produktu: Creatio CRM?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Creatio
  • W miejscowości: Boston, USA
  • Założona w 2014

Wsparcie dla Creatio CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Australia, Austria i inne: 69

Języki

angielski, bułgarski, czeski, francuski, hebrajski i inne: 10

Cena produktu: Creatio CRM

Cena początkowa:

25,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Creatio CRM nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Creatio CRM rozpoczyna się od 25,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Creatio
  • W miejscowości: Boston, USA
  • Założona w 2014

Wsparcie dla Creatio CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Australia, Austria i inne: 69

Języki

angielski, bułgarski, czeski, francuski, hebrajski i inne: 10

Filmy i zdjęcia produktu: Creatio CRM

Oprogramowanie: Creatio CRM - 1
Oprogramowanie: Creatio CRM - 2
Oprogramowanie: Creatio CRM - 3
Oprogramowanie: Creatio CRM - 4
Oprogramowanie: Creatio CRM - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Creatio CRM
Oprogramowanie: Creatio CRM - 1
Oprogramowanie: Creatio CRM - 2
Oprogramowanie: Creatio CRM - 3
Oprogramowanie: Creatio CRM - 4
Oprogramowanie: Creatio CRM - 5

Funkcje produktu: Creatio CRM

  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Analityka kampanii
  • Analityka prognostyczna
  • Analityka wizualna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Automatyzacja marketingu
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Czat na żywo
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Dla branży ubezpieczeniowej
  • Dla instytucji finansowych
  • Dostęp mobilny
  • Dystrybucja leadów
  • E-mail marketing
  • Generowanie leadów
  • Historia klienta
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kampanie kroplówkowe
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja z pacjentami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kwalifikacja leadów
  • Kwalifikacja wstępna
  • Marketing społecznościowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Multi-kampanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Odbiór płatności
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Pielęgnowanie leadów
  • Planowanie kampanii
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Pozyskiwanie leadów
  • Prognozowanie
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raporty sprzedaży
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja
  • Segmentacja leadów
  • Strony docelowe/formularze internetowe
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Testy A/B
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie cenami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie działaniami sprzedażowymi
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie inwestorami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie kredytobiorcami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie portfelem kredytowym
  • Zarządzanie prowizjami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie zabezpieczeń

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Creatio CRM

Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Ubezpieczeniowa platforma CRM Pipedrive jest najlepszym przyjacielem agentów w zapewnianiu najwyższego poziomu obsługi klienta i tworzeniu zdigitalizowanych przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.

Creatio CRM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
79%
4
19%
3
1%
2
1%
1
1%
Veronika
Veronika
Global Marketing Manager w kraju: Ukraina
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Powerful CRM that streamlines the processes in the company

5,0 7 lat temu

Zalety:

Working as a marketing manager in the big company, which has several offices all over the world, I can see the importance for us to effectively coordinate the teamwork and develop a unified approach to our customers. Bpm’online helped us to automate our core processes and align marketing, sales and service on a single platform. Our sales team is happy with the system, especially with lead management, opportunity management, field sales management and sales forecasting features. With bpm’online, they are able to manage end-to-end sales cycle and communication with the customers via multiple channels. Our service team outlines the problem management feature, as it allows unifying similar cases into a problem, assigning agents to resolve it. Moreover, customer support managers can track the agents’ performance in terms of problem resolution efficiency. As a marketing manager, I really enjoyed the website behavior tracking function. With the help of bpm’online marketing, all the information on the pages visited by a client and the time spent on each page is sent to the system. Thus, it enables to understand the needs of a prospect better, track the most effective lead generation channels and launch trigger campaigns based on lead’s preferences. By the way, it is so easy to create a campaign now with the intuitive campaign designer and then monitor its efficiency. What is more, with bpm’online, we automated our routine tasks, and now we are fully concentrated on the important issues.

Wady:

Working with bpm’online during quite a long period of time I have not noticed any essential drawbacks which I can mention.

Alexander
Business & sales analyst w kraju: Ukraina
Ropa naftowa i energetyka, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Cutting-edge agile software solution, designed to optimize your conversion rates and drive business

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: We recognize that implementing Studio Creatio earlier would have been a strategic move. The platform has proven to be a game-changer for our operations, significantly improving our business processes and increasing our overall resilience, which is paramount in today's rapidly evolving business landscape.

Zalety:

Sales Creatio stands out as an exceptional product for automating sales and distribution workflows. As a midsize player in the competitive manufacturing industry, our ability to compete with larger players has been significantly enhanced through our transformational approach and unwavering commitment to continuous innovation. Incorporating no-code tools into our sales/business analytics toolkit has proven to be a valuable addition. These tools have empowered our team to streamline processes and achieve greater efficiency, ultimately contributing to our success in the market. Notably, our conversion rates have experienced a significant increase, and our sales team is thrilled with the results.

Wady:

While we have overall been highly satisfied with the platform, we have encountered occasional technical issues. Nevertheless, the support provided by Creatio has been instrumental in swiftly resolving these minor issues, ensuring that our overall experience with the platform has remained uninterrupted.

Giuliano
Customer Care Rep w kraju: USA
Telekomunikacja, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

The Ideal CRM Solution For Business

4,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

It handles our CRM needs effectively and makes customer service issues easy to handle.

Wady:

Everything is straightforward with Creatio CRM

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Praktyka prawnicza, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Excellent technological execution of the buggy product

2,0 5 lat temu

Komentarze: Customer service was great and the team dedication to find suitable solution was beyond reproach. Having said that, I felt that I joined their QA team and kept running into bugs that made use of the product impossible until the bug was fixed. Ultimately, I never truly got to use the product and just gave in.

Zalety:

Easily customizable. Excellent support from technical side.

Wady:

lots of bugs. new updates would override the fixes and render software useless until new patches would be applied.

Nynke
Yacht Sales Coordinator w kraju: Kanada
Gościnność, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Impressive, user friendly CRM tool that streamlines your sales process in no time!

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Implementing Creatio in our sales process has streamlined our sales process, kept us on our toes to follow up with every lead, respond in a timely manner, keep track of our customer information and have access to live analytical sales stats. I would recommend this CRM to everyone, the support team is impressive.

Zalety:

Easy to customize, fully integrated. Ongoing development and a great support team!

Wady:

NO cons have been encountered for us. We have positive experience only