Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Apex LIS

Apex LIS

Czym jest Apex LIS?

Przystępny cenowo system LIS (system zarządzania informacjami laboratoryjnymi) jest dostępny jako rozwiązanie wewnętrzne lub internetowe. Idealny do testów na COVID, gabinetu lekarskiego lub laboratorium handlowego. Interfejsy HL7 dla EMR i laboratoriów referencyjnych. Opłata 400 $ miesięcznie obejmuje 3 interfejsy analizatora i wsparcie w godzinach od 8:00 do 17:00. Wersja Commercial Lab ma cenę 750 $ miesięcznie. Pakiet zgodności CLIA ułatwia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Łatwa w użyciu aplikacja może być zainstalowana w ciągu jednego dnia i dostępna jest możliwość szkolenia internetowego. System LIS można łatwo skonfigurować tak, aby spełniał dokładne wymagania dotyczące analizatora i przepływu pracy.

Kto korzysta z produktu: Apex LIS?

Platforma dla laboratoriów medycznych dla branży medycznej, która pomaga w zabezpieczaniu danych, interfejsie EMR, portalu dla pacjentów, wprowadzaniu zleceń, raportowaniu i innych kwestiach.

Oprogramowanie: Apex LIS - 1
Oprogramowanie: Apex LIS - 2
Oprogramowanie: Apex LIS - 3
Oprogramowanie: Apex LIS - 4
Oprogramowanie: Apex LIS - 5

Nie jesteś pewien, czy Apex LIS to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Apex LIS

Apex LIS

4,2 (11)
1500,00 USD
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
62
Nie znaleziono integracji
4,3 (11)
4,2 (11)
4,1 (11)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
3900,00 USD
jednorazowy
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
100
Nie znaleziono integracji
3,9 (19)
3,8 (19)
4,5 (19)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Apex LIS

LabCollector LIMS
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Zarządzanie przepływami pracy
Śledzenie zgodności z przepisami
CloudLIMS
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Zarządzanie przepływami pracy
Zarządzanie próbkami
CGM SCHUYLAB
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie instrumentami
Zarządzanie przepływami pracy
Zarządzanie próbkami

Apex LIS – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,2
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,1
Funkcje
4,1
Warte swojej ceny
4,2

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
73%
4
9%
1
18%
Maria Louisse
Maria Louisse
Laboratory Technician w kraju: Filipiny
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Worth The Price

5,0 2 lata temu

Komentarze: One of the best Medical Lab Software used in hospitals and other reference laboratories. Easy to use and adaptable to your organization's needs.

Zalety:

Working in a government hospital, Been using this software 5 years now and this APEX LIS became our bestfriend in our workplace. It is very helpful especially when you are in health care industry. From order entry, specimen storage, data security and more. Files are safe and secure.

Wady:

It is confusing at first. So glad we had training for this software. Still a 10/10 for me.

David
Director of IT w kraju: USA
Praktyka lekarska, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great Support Behind The Product

5,0 5 lat temu

Komentarze: When I was brought on as the IT Director, this app was the biggest open issue. After doing some testing I found that our ISP latency response time was extremely high thus being the underlying issue with the app communicating with our cloud server. Called and had a discussion with Oscar, we had a test console deployed into our Citrix environment that evening and began testing the next day. Console ran like a champ and my staff couldn't be more thankful!

Zalety:

For the price it's really hard to beat. Anytime we have any issue we are able to get a tech on the phone and get the issue resolved in a timely manner.

Wady:

Sometimes devices stop communicating and the system needs to be rebooted. We've put in a process to simply reboot the workstation every evening and this seems to have minimized this issue.

Odpowiedź sprzedawcy: Apex Healthware

5 lat temu

Thank you for your kind review its a pleasure to be of service to Legacy ER

Shane
Physician w kraju: USA
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Apex sucks! Unprofessional answer...... yes. Truthful?.......Absolutely

1,0 8 lat temu

Komentarze: Apex had good customer service initially, in fact I referred several other clinics to them in the first year after opening in 2009. At first they seemed very responsive to our clinic needs, however, over the years they have gone significantly downhill. As in I don't think customer service could get any worse.

Zalety:

Most of the time Apex works just fine. But how many software programs do you know that work perfectly all of the time? Its when it is NOT working is when you see their true colors. When see a companies response when things aren't working is when you measure the value of the company and the software program.

Wady:

For 13 months now we have been trying to get Apex to interface with LabCorp. This is a process that should only take 2 weeks or less. Our clinic is NOT the only one having problems with Apex. Here we are 13 months later and still no interface. The problem is that clinics are held hostage by software companies because it is frequently cost prohibitive to drop your LIS company and switch to another (same thing with EMR's). At MedNorth we are at the point where we are going to just bite the bullet and switch to a new LIS company....that's how bad it is.

Odpowiedź sprzedawcy: Apex Healthware

5 lat temu

Dr Hill we are sorry to hear of your frustration. Please note that this interface (1 of over 100) was completed by us in 10 weeks but we waited on your EMR for 9 months to complete delivery of insurance & guarantor data. what can we do to make this right for you?

Lisa
Lab Manager w kraju: USA
Praktyka lekarska, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Apex for your POL LIS

5,0 5 lat temu

Komentarze: An LIS in the POL results in more timely results without transcription errors. However, most LIS are designed for large hospitals and are so expensive that the average POL cannot even consider the cost of installing one. Apex has changed that. I am the Lab Manager in a POL with 8 providers performing over 100,000 labs on an annual basis, and I must say that this was our best purchase ever! As a plus, the customer support has been very timely and personable.

Zalety:

The Apex LIS is perfect for the Physician Office Lab. Not only does it provide all the features needed, but, unlike most of its competitors, its is very affordable!

Wady:

I honestly do not have anything negative to say about the Apex system.

Odpowiedź sprzedawcy: Apex Healthware

5 lat temu

Thank you for you for allowing us to be your LIMS. Its a pleasure!

Khalid
CTO w kraju: USA
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

SignatureCare Emergency centers Love using Apex LIS

5,0 5 lat temu

Komentarze: We love using the software as it provides us the central platform to manage our in-house lab. We are able to serve our patients faster and efficiently.

Zalety:

It is user-friendly and easy to learn after it is initially set up by the expert staff at Apex support. We have worked with them to centralize the use across multiple facilities and successfully integrated with our EMR software. Results transfer to our EMR seamlessly.

Wady:

Sometimes communications to the devices break but Apex support has set up a robust recovery process.

Odpowiedź sprzedawcy: Apex Healthware

5 lat temu

You are most kind. It is a pleasure to be of service to SignaureCare!