Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

LoyaltyGator

LoyaltyGator

Czym jest LoyaltyGator?

Loyalty Gator oferuje niedrogą, łatwą w użyciu platformę internetową, która umożliwia firmom zarządzanie programami lojalnościowymi dla klientów, programami kart podarunkowych lub nagradzania pracowników.

Wydatki klientów są o 46% wyższe w firmach, które oferują programy kart z nagrodami. Zwiększ wydatki wśród lojalnych klientów.

Loyalty Gator ułatwia uruchomienie własnego programu lojalnościowego dla klientów dzięki 30-dniowemu bezpłatnemu okresowi w wersji próbnej, bez umów, z nieograniczoną liczbą transakcji i nie tylko.

Kto korzysta z produktu: LoyaltyGator?

Od małych firm, które chcą zwiększyć lojalność klientów i sprzedaż, po duże przedsiębiorstwa, które chcą wyróżniać i motywować pracowników - Loyalty Gator oferuje programy dostosowane do potrzeb firmy.

Oprogramowanie: LoyaltyGator - 1
Oprogramowanie: LoyaltyGator - 2
Oprogramowanie: LoyaltyGator - 3
Oprogramowanie: LoyaltyGator - 4

Nie jesteś pewien, czy LoyaltyGator to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

LoyaltyGator

LoyaltyGator

4,5 (12)
88,00 CAD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
50
3
4,7 (12)
4,6 (12)
4,6 (12)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
1749,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
168
1
0,0 (0)
0,0 (0)
0,0 (0)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu LoyaltyGator

EngagePackage
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Dane w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
Apex Loyalty
Najlepiej oceniane funkcje
Program lojalnościowy
Zarządzanie kartami podarunkowymi
Zarządzanie nagrodami

LoyaltyGator – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
58%
4
33%
3
8%
Greg
Greg
President/CEO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzęt sportowy, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Simple Software!

5,0 6 lat temu

Komentarze: The Customer Representative at Loyalty Gator is very easy to work with and extremely responsive to questions/concerns.

Zalety:

Simplicity to put into play! Ease of use for us and our customers!

Wady:

Integration into our current POP System.

Kaley
Business Development Representative w kraju: USA
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

MCS Advertising Rewards Program

5,0 6 lat temu

Komentarze: Our customer rep. has been such a pleasure to work with! He replies back to me in a timely manner and always makes time to discuss not only our existing loyalty programs, but also providing great suggestions and recommendations for our potential clients that are interested in a rewards program. I've been extremely impressed thus far with how quickly the turnaround time is to develop and test a loyalty program. The fact that your balance check and enrollment form can be integrated into our clients' apps has made it even easier on our end. I look forward to continuing our relationship and to get more of our clients on board with the perfect loyalty solution for their business

Zalety:

I love the variety of loyalty programs that one can choose from, all loyalty programs can be customized for your client, the reporting features really allow us to capture further insight on our customers, your software is compatible and is easy to integrate within the apps that we've built for our clients, it's relatively simple and efficient to look up, manage, and edit customers manually if necessary. The turnaround time to get a loyalty developed and tested is super quick and efficient.

Wady:

we've only executed a loyalty program for two of our clients --- any customized feature they've asked us to overcome has been doable -- no cons thus far!

Torri
Business Systems Analyst w kraju: USA
, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Simple and to the Point!

3,0 8 lat temu

Komentarze: We have used Loyalty Gator for a few years now and have been satisfied with the product. It's very easy to use and straight to the point!

Zalety:

Very easy to use and comprehend!

Wady:

Not super robust. Don't completing understand/not a fan of how the campaigns and the users are linked together (or not).

Giovanni
Finance Manager w kraju: USA
Usługi finansowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Determined Approach for Customer Satisfaction

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

LoyaltyGator has made the satisfaction of all customers defined. There are useful gifts that makes customers loyal.

Wady:

LoyaltyGator creates an inclusive form that makes all the customers happy and reliable.

Natalie
Executive Operations Manager w kraju: USA
, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

User Friendly and Affordable!

5,0 8 lat temu

Komentarze: We had been using a 3rd party company for our rewards company and customers kept losing their cards or kept forgetting them. Loyalty Gator was very easy to transition over to a new program without clients really knowing. It also made it so they didn't have to keep track of loyalty cards and we could just look them up via phone #.

Zalety:

Easy transition to the new program and that we can store customer's info via phone # and e-mail.

Wady:

I wish there was a way to integrate LoyaltyGator with our POS system. There are times where the front desk team forget to add the points because they have to go into another system.