Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Pipedrive?

Pipedrive naprawdę rozumie, jak ważne jest doświadczenie klienta w sprzedaży opartej na aktywności. Dzięki łatwemu w obsłudze rozwiązaniu CRM, wyposażonemu w wspaniałe funkcje i integracje, sprzedawcy mogą teraz w pełni skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Wypróbuj rozwiązanie CRM stworzone przez sprzedawców i porzuć trudności ze zrozumieniem klientów lub zawieraniem transakcji.

Kto korzysta z produktu: Pipedrive?

Zespoły sprzedażowe poszukujące prostego, ale wydajnego narzędzia sprzedażowego, które uporządkuje je.

Gdzie można używać produktu: Pipedrive?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Pipedrive
  • W miejscowości: London, Wlk. Bryt.
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Pipedrive

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Arabia Saudyjska, Argentyna i inne: 132

Języki

angielski, chiński, czeski, estoński, fiński i inne: 17

Cena produktu: Pipedrive

Cena początkowa:

14,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Pipedrive nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Pipedrive rozpoczyna się od 14,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Pipedrive
  • W miejscowości: London, Wlk. Bryt.
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Pipedrive

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Arabia Saudyjska, Argentyna i inne: 132

Języki

angielski, chiński, czeski, estoński, fiński i inne: 17

Filmy i zdjęcia produktu: Pipedrive

Oprogramowanie: Pipedrive - 1
Oprogramowanie: Pipedrive - 2
Oprogramowanie: Pipedrive - 3
Oprogramowanie: Pipedrive - 4
Oprogramowanie: Pipedrive - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Pipedrive
Oprogramowanie: Pipedrive - 1
Oprogramowanie: Pipedrive - 2
Oprogramowanie: Pipedrive - 3
Oprogramowanie: Pipedrive - 4
Oprogramowanie: Pipedrive - 5

Funkcje produktu: Pipedrive

  • Analityka prognostyczna
  • Analityka wizualna
  • Analiza tekstu
  • Automatyzacja marketingu
  • Autoresponders
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Bot czatowy
  • Czat na żywo
  • Czat z klientem w czasie rzeczywistym
  • Dla branży ubezpieczeniowej
  • Dla zespołów/organizacji sprzedażowych
  • Dopasowywanie klientów i nieruchomości
  • Dostęp mobilny
  • Dystrybucja leadów
  • E-mail marketing
  • For Financial Institutions
  • Formularz w trybie offline
  • Formularze online
  • Generowanie leadów
  • Geotargetowanie
  • Goal Setting/Tracking
  • Historia klienta
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Kampanie kroplówkowe
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja z pacjentami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kwalifikacja leadów
  • Lead Scoring
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia prospectingowe
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Pielęgnowanie leadów
  • Powiadomienia o leadach
  • Pozyskiwanie leadów
  • Prognozowanie
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Projektowanie bez kodu
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przelewy/Routing
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raporty sprzedaży
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja
  • Segmentacja klientów
  • Segmentacja leadów
  • Strony docelowe/formularze internetowe
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Szablony e-mail
  • Third-Party Integrations
  • Transkrypty/historia czatu
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wsparcie klienta
  • Wspólne kontakty
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zaangażowanie klienta
  • Zaangażowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie działaniami sprzedażowymi
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie subskrybentami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu przebywania na terenie zakładu
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie klientów
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
  • Śledzenie poleceń
  • Śledzenie wiadomości e-mail
  • Śledzenie/analityka użytkowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Pipedrive

Automatyzacja dokumentów do tworzenia niestandardowych dokumentów w Wordzie. Generowanie wielu dokumentów jednocześnie. Logika warunkowa, formuły, makra.
Oprogramowanie do obsługi klienta Zendesk pomaga nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem ich ulubionych kanałów i zapewnić inteligentniejszą obsługę na dużą skalę.
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm na całym świecie.
monday CRM umożliwia zespołom sprzedażowym zarządzanie każdym aspektem cyklu sprzedaży i danymi klientów w jednym scentralizowanym miejscu.
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Pipedrive – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,4
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
61%
4
32%
3
5%
2
1%
1
1%
Jay
Jay
Principal w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zbiórka funduszy, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Pipedrive Drives Positive CRM Experience

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: The support team via the chat service has been of great assistance. The thoroughness of the data one can compile for a sales prospect is very good.

Zalety:

The calendar integrations with Google and Microsoft365. Ability to create templates for emailing.

Wady:

There is a reasonably steep learning curve, although the support website and the chat services are beneficial.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho CRM

Powody przejścia na produkt: Pipedrive: Pricing and some familiarity with the product from a prior experience.

Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive

4 miesiące temu

Thank you for your feedback!

Josh
Co-founder, VP of Marketing w kraju: USA
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

CRM Built for Long Term Use

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: A definitely leap in use cases from the previous CRM I was using. Being able to integrate with my Google Calendar for tasks/events, and entering in a number of custom fields that I can filter by is very useful.

Zalety:

There are many ways to customize and complete tasks that can be set for each user. I can grow with the service, upgrading to higher tiers for more tools.

Wady:

All the customization can make it difficult to decide how to best implement the services across the company. The base tier restricts the use of certain tools that would be extremely beneficial to a small start up, such as automated cadence emails.

Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive

4 miesiące temu

Thank you for your feedback!

Kevin
Director of Business Development - Ag w kraju: USA
Odnawialne źródła energii i środowisko, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Minimalist CRM Meets our Needs

3,0 4 miesiące temu

Komentarze: Overall satisfied when considering it is a low cost product.

Zalety:

It covers the basics of what we need in a CRM.

Wady:

It has limitations when you have multiple product lines or locaitons

Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive

4 miesiące temu

Thank you for your feedback!

Peter
Onboarding Manager w kraju: Australia
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Pipedrive user experience

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: I use pipedrive from a client onboarding point of view. This means I need to follow up with potental leads as they progress through the sales pipeline which eventuates with them being a customer. The ultimate goal is to have them onboarded as a customer. I like the fact that every correspondence is tracked including outlook emails. This means anyone associated with the client can visit one central point in Pipedrive and get a clear visibility of the status of the project.

Zalety:

Ease of use ......... Easy to progress names from Lead to Customer

Wady:

Nothing from a sales point of view It gives clear visibility of the status of the client .

Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive

3 miesiące temu

Hello, Peter, Thank you for your feedback! We’re glad Pipedrive is helping you manage client progress and track correspondence effectively. We appreciate your insights and are always working to improve the experience. If you need any assistance, feel free to reach out. Kind regards, Pipedrive Team

Matt
Marketing Manager w kraju: Polska
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Simplicity. Implementation on your own without a need for an implementation agency.

5,0 5 miesięcy temu

Komentarze: I was very happy with using Pipedrive, it didn't require a 'consulting agency' to implement it, I was able to implement in a 100+ software development company.

Zalety:

The simplicity. The UX and the UI. It's super easy to set up, even for a non-technical person.

Wady:

Reporting seemed to be pretty limited in what you are able to do. Some of the metrics you can only view in "this month" mode, and not everything you can see in a timeline to track it over time.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho CRM

Powody wybrania produktu: Pipedrive: The switch was from the Free plan of HubSpot. The first paid tier had 5–10 seats included, while I only needed 3, so it didn't make sense to upgrade. So, we switched to Pipedrive.

Powody przejścia na produkt: Pipedrive: The best UI and UX. It didn't feel that overwhelmed with all the features and stuff.

Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive

4 miesiące temu

Thank you for your feedback!