Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Pipedrive?

Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne.

Kto korzysta z produktu: Pipedrive?

Zespoły sprzedażowe poszukujące prostego, ale wydajnego narzędzia sprzedażowego, które uporządkuje je.

Gdzie można używać produktu: Pipedrive?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Pipedrive
  • W miejscowości: London, Wlk. Bryt.
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Pipedrive

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Algieria, Arabia Saudyjska, Argentyna, Australia, Austria i inne: 119

Języki

angielski, czeski, fiński, francuski, hiszpański i inne: 11

Cena produktu: Pipedrive

Cena początkowa:

14,90 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Pipedrive nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Pipedrive rozpoczyna się od 14,90 USD/miesiąc.

Informacje o sprzedawcy

  • Pipedrive
  • W miejscowości: London, Wlk. Bryt.
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Pipedrive

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Algieria, Arabia Saudyjska, Argentyna, Australia, Austria i inne: 119

Języki

angielski, czeski, fiński, francuski, hiszpański i inne: 11

Filmy i zdjęcia produktu: Pipedrive

Oprogramowanie: Pipedrive - 1
Oprogramowanie: Pipedrive - 2
Oprogramowanie: Pipedrive - 3
Oprogramowanie: Pipedrive - 4
Oprogramowanie: Pipedrive - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Pipedrive
Oprogramowanie: Pipedrive - 1
Oprogramowanie: Pipedrive - 2
Oprogramowanie: Pipedrive - 3
Oprogramowanie: Pipedrive - 4
Oprogramowanie: Pipedrive - 5

Funkcje produktu: Pipedrive

  • Analityka prognostyczna
  • Analityka wizualna
  • Analiza tekstu
  • Analiza trendów sprzedaży
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Automatyzacja marketingu
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Bot czatowy
  • Czat na żywo
  • Czat z klientem w czasie rzeczywistym
  • Dla agencji nieruchomości
  • Dla branży AEC
  • Dla branży ubezpieczeniowej
  • Dla instytucji finansowych
  • Dla małych firm
  • Dla organizacji non-profit
  • Dla startupów
  • Dla urządzeń Mac
  • Dla zespołów/organizacji sprzedażowych
  • Do nieruchomości
  • Dopasowywanie klientów i nieruchomości
  • Dostarczanie treści
  • Dostęp mobilny
  • Dystrybucja leadów
  • E-mail marketing
  • Formularz w trybie offline
  • Formularze online
  • Geotargetowanie
  • Historia klienta
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kampanie kroplówkowe
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja z pacjentami
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kwalifikacja leadów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia prospectingowe
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Pielęgnowanie leadów
  • Powiadomienia o leadach
  • Pozyskiwanie leadów
  • Prognozowanie
  • Projektowanie bez kodu
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przelewy/Routing
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raporty sprzedaży
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja
  • Segmentacja klientów
  • Segmentacja leadów
  • Strony docelowe/formularze internetowe
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Szablony e-mail
  • Transkrypty/historia czatu
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Wdrażanie przez internet
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wsparcie klienta
  • Wspólne kontakty
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zaangażowanie klienta
  • Zaangażowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie działaniami sprzedażowymi
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kampaniami e-mail
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie listami
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie nieruchomościami
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie subskrybentami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu przebywania na terenie zakładu
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie klientów
  • Śledzenie poleceń

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Pipedrive

Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Automatyzacja dokumentów do tworzenia niestandardowych dokumentów w Wordzie. Generowanie wielu dokumentów jednocześnie. Logika warunkowa, formuły, makra.
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.

Pipedrive – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,4
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
61%
4
32%
3
5%
2
1%
1
1%
Brendan
Brendan
Business Development Rep w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Pipedrive Review

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: My overall experience with Pipedrive has been great. It has done what we wanted it to do initially and has helped our sales team to be effective in so many ways.

Zalety:

I love the fact that Pipedrive is easy to use and does not need any special skills or training for one to be able to use it. It has helped me and my team capture leads, manage contacts, and manage our sales pipeline. It's much easier using Pipedrive as a Sales team since in my team, we do a lot of handovers for deals and some of the leads, and this is easier to do with Pipedrive and the record of all activity makes it much easier to collaborate within a team as well.

Wady:

There isn't anything I do not like about Pipedrive so far, I'm happy with everything.

Janelle
Customer Relations Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Pipedrive's the foundation of our customer relations efforts

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Pipedrive has been a great addition to our sales & CRM efforts. With it, we have a system where we can easily follow everything with each prospect and customer, we can create good looking reports from our CRM data, and we've saved a ton of working hours thanks to the automated workflows. All in all, I think it's a must for any growing sales operation.

Zalety:

The best thing by far is the automated emails. We have workflows that trigger an email within 10 minutes of an action taking place. Without it, I'd have to constantly check my inbox. It's saves us a lot of time for more outreach and prospecting.

Wady:

The setup was pretty gruelling for us. The property and workflow setups in particular took longer than we'd anticipated.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho CRM

Powody przejścia na produkt: Pipedrive: Pricing was an important factor for us and Pipedrive looked more than capable enough at half the price of some of the others.

Arjun
Arjun
CEO w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Important features like the app, user creation and SSO don't work well, don't bother with Pipedrive

2,0 2 lata temu

Komentarze: Mixed. The product has been designed well with a lot of attention to detail but massive bugs that are getting in the way of work are not getting the required attention. As a product that is tied to my sales performance this is not an area that we can compromise.

Zalety:

Their pipeline view is fantastic, no doubt about it and that's what attracted me to the product in the first place. Their web form and chatbot are quite helpful as well.

Wady:

Support isn't very helpful. Many times during my association with them I have felt that we are completely helpless and stuck fending for ourselves. They are polite but ineffective. We have been unable to create any new accounts on the system for over 3 weeks and ever after raising multiple tickets there is no update and no solution. Forget about using their mobile app it hasn't worked for over a year.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho CRM i Agile CRM

Powody wybrania produktu: Pipedrive: Zurmo had some nice gamification features but as an open source tool it was clunky and we felt we were ready for a more advanced solution.

Powody przejścia na produkt: Pipedrive: The user experience was fantastic, and it still is but unfortunately we did not evaluate the quality of support at the time.

Kerry
Operations Coordinator w kraju: Turcja
Meblarstwo, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Very underrated CRM system. Works wonders for our sales operations

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Pipedrive has completely transformed our sales and CRM operations. Thanks to it, we've saved hundreds of working hours from having to send routine sales emails or set up campaigns because it's all done automatically. It's automated a lot of the processes that used to take up our time and effort. All in all, it's a wonderful tool for boosting your sales output

Zalety:

1. The custom propert option is a fantastic addition for setting up workarounds for when the standard properties aren't enough.2. The automated workflows are great as well. You can set up automations for everything from logging activity and moving leads down the pipeline, to sending a simple introductory email.

Wady:

It's difficult to become a confident user in the beginning. It would be a lot better to have improved onboarding.

Yovany
VP Sales w kraju: USA
Pozyskiwanie personelu i rekrutacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

The right amount of features for Sales Professionals

5,0 3 tygodnie temu Nowy

Zalety:

I find the UX intuitive and don't have to spend much time in the training library. It offers features that are practical and easy to understand. Especially if you are a Manager building the pipeline/forecast.

Wady:

For this CRM to be a comprehensive solution for my needs, it needs a few services: 1) make my monthly newsletter integration easy; 2) provide my contacts LinkedIn profiles; 3) provide the option to enrich the existing data with other data aggregators.