Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Czym jest Pipedrive?
Pipedrive naprawdę rozumie, jak ważne jest doświadczenie klienta w sprzedaży opartej na aktywności. Dzięki łatwemu w obsłudze rozwiązaniu CRM, wyposażonemu w wspaniałe funkcje i integracje, sprzedawcy mogą teraz w pełni skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Wypróbuj rozwiązanie CRM stworzone przez sprzedawców i porzuć trudności ze zrozumieniem klientów lub zawieraniem transakcji.
Kto korzysta z produktu: Pipedrive?
Zespoły sprzedażowe poszukujące prostego, ale wydajnego narzędzia sprzedażowego, które uporządkuje je.
Gdzie można używać produktu: Pipedrive?
Informacje o sprzedawcy
- Pipedrive
- W miejscowości: London, Wlk. Bryt.
- Założona w 2010
Wsparcie dla Pipedrive
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
Cena produktu: Pipedrive
Cena początkowa:
- Tak, ma darmową wersję próbną
- Brak bezpłatnej wersji
Pipedrive nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Pipedrive rozpoczyna się od 14,00 USD/miesiąc.
Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnejInformacje o sprzedawcy
- Pipedrive
- W miejscowości: London, Wlk. Bryt.
- Założona w 2010
Wsparcie dla Pipedrive
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
Filmy i zdjęcia produktu: Pipedrive






Funkcje produktu: Pipedrive
Pipedrive – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Pipedrive Drives Positive CRM Experience
Komentarze: The support team via the chat service has been of great assistance. The thoroughness of the data one can compile for a sales prospect is very good.
Zalety:
The calendar integrations with Google and Microsoft365. Ability to create templates for emailing.
Wady:
There is a reasonably steep learning curve, although the support website and the chat services are beneficial.
Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho CRM
Powody przejścia na produkt: Pipedrive: Pricing and some familiarity with the product from a prior experience.
Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive
4 miesiące temu
Thank you for your feedback!
CRM Built for Long Term Use
Komentarze: A definitely leap in use cases from the previous CRM I was using. Being able to integrate with my Google Calendar for tasks/events, and entering in a number of custom fields that I can filter by is very useful.
Zalety:
There are many ways to customize and complete tasks that can be set for each user. I can grow with the service, upgrading to higher tiers for more tools.
Wady:
All the customization can make it difficult to decide how to best implement the services across the company. The base tier restricts the use of certain tools that would be extremely beneficial to a small start up, such as automated cadence emails.
Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive
4 miesiące temu
Thank you for your feedback!
Minimalist CRM Meets our Needs
Komentarze: Overall satisfied when considering it is a low cost product.
Zalety:
It covers the basics of what we need in a CRM.
Wady:
It has limitations when you have multiple product lines or locaitons
Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive
4 miesiące temu
Thank you for your feedback!
Pipedrive user experience
Komentarze: I use pipedrive from a client onboarding point of view. This means I need to follow up with potental leads as they progress through the sales pipeline which eventuates with them being a customer. The ultimate goal is to have them onboarded as a customer. I like the fact that every correspondence is tracked including outlook emails. This means anyone associated with the client can visit one central point in Pipedrive and get a clear visibility of the status of the project.
Zalety:
Ease of use ......... Easy to progress names from Lead to Customer
Wady:
Nothing from a sales point of view It gives clear visibility of the status of the client .
Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive
3 miesiące temu
Hello, Peter, Thank you for your feedback! We’re glad Pipedrive is helping you manage client progress and track correspondence effectively. We appreciate your insights and are always working to improve the experience. If you need any assistance, feel free to reach out. Kind regards, Pipedrive Team
Simplicity. Implementation on your own without a need for an implementation agency.
Komentarze: I was very happy with using Pipedrive, it didn't require a 'consulting agency' to implement it, I was able to implement in a 100+ software development company.
Zalety:
The simplicity. The UX and the UI. It's super easy to set up, even for a non-technical person.
Wady:
Reporting seemed to be pretty limited in what you are able to do. Some of the metrics you can only view in "this month" mode, and not everything you can see in a timeline to track it over time.
Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho CRM
Powody wybrania produktu: Pipedrive: The switch was from the Free plan of HubSpot. The first paid tier had 5–10 seats included, while I only needed 3, so it didn't make sense to upgrade. So, we switched to Pipedrive.
Powody przejścia na produkt: Pipedrive: The best UI and UX. It didn't feel that overwhelmed with all the features and stuff.
Odpowiedź sprzedawcy: Pipedrive
4 miesiące temu
Thank you for your feedback!