Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Freshservice

Freshservice

Czym jest Freshservice?

Utrzymuj inwentaryzację aktywów Twojej organizacji, IT i innych, takich jak umowy, sprzęt, oprogramowanie, i śledź szczegóły przez ich cały cykl życia dzięki narzędziu do zarządzania aktywami Freshservice. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie w zakresie obsługi zgłoszeń i zarządzania zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu.

Kto korzysta z produktu: Freshservice?

Wśród klientów Freshservice znajdują się firmy MSP, organizacje finansowe, instytucje edukacyjne oraz kilka organizacji rządowych.

Oprogramowanie: Freshservice - 1
Oprogramowanie: Freshservice - 2
Oprogramowanie: Freshservice - 3
Oprogramowanie: Freshservice - 4
Oprogramowanie: Freshservice - 5

Nie jesteś pewien, czy Freshservice to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Freshservice

Freshservice

4,5 (594)
29,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
132
27
4,5 (594)
4,4 (594)
4,5 (594)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
795,00 USD
rok
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
62
4
4,4 (978)
4,5 (978)
4,4 (978)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Freshservice

ManageEngine Endpoint Central
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyczne wdrażanie poprawek
Zarządzanie patchami
Zdalny dostęp/sterowanie
NinjaOne
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie serwera
Zarządzanie patchami
Zdalny dostęp/sterowanie
Jitbit Helpdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Alerts/Escalation
Kontrola dostępu/zezwolenia
Zarządzanie biletami
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie CRM
Ustalanie priorytetów
TOPdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie incydentami
SysAid
Najlepiej oceniane funkcje
Alerts/Escalation
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami

Freshservice – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,5
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Lillian
Lillian
Human Resources Generalist w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Freshservice is a top-notch help desk solution

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: I use Freshservice to stay on top of my workload and respond quickly to any incidents that arise, most of which are related to technology at the company where I work.

Zalety:

The best thing about Freshservice is how simple and straightforward it is to use, both for end users and for the system administrator. Even first-time users will have no trouble grasping and implementing workflows because to the intuitive nature of the UI.

Wady:

Since I use Freshservice on a daily basis for both my job and my company, and since it is so intuitive and simple to operate, I really can't think of anything bad to say about it.

Tony
Senior Systems Support w kraju: Wlk. Bryt.
Motoryzacja, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Freshservice - Great ITSM tools and keeps on improving.

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: I really like Freshservice and it keeps being improved. They continually innovate and adding AI that can do ticket translations and summaries is really good for us as an international company. Support has been fantastic also.

Zalety:

The ease of deployment for Freshservice was great. We were quickly up and running and the automation features are really good. They have recently also improved the AI capabilities which is good to see and constantly seem to improve the product.

Wady:

Reporting can be complicated. We had issues with line managers trying to create their own reports and then questioning the results as the criteria can be complex to understand. They have inbuild basic reports and these are OK

Laura
Marketing y Designer w kraju: Hiszpania
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Freshservice has made managing IT requests a breeze. Highly recommended!

3,0 4 miesiące temu

Zalety:

The user-friendly interface and automation features have saved me time and effort.

Wady:

I wish the reporting and analytics capabilities were more robust. Some additional customization options would be helpful too.

Kevin
Learning and Development Admin w kraju: Grecja
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Effective and easy to use

5,0 3 miesiące temu

Zalety:

Effective and easy to work with. Able to easily work on any type of incident throughout departments

Wady:

Interface is not the most intuitive to navigate.

Mikaela
Chapter Management Lead w kraju: Szwecja
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Freshservice can help you work more efficiently.

5,0 10 miesięcy temu

Komentarze: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.

Zalety:

In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.

Wady:

Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.

Romil
IT Helpdesk w kraju: Kanada
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Great ITSM for Small team

5,0 10 miesięcy temu

Zalety:

We use Freshservice in a small team and it works great for us. It is very easy to use. It provides all ITSM requirements. Overall it meets our requirement in IT, security and accounting team.

Wady:

So far we are happy with the product and don't have anything to dislike about it.

Tejas
Technical IT Support Manager w kraju: Indie
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Manage your IT Service Desk, Freshservice gets it done

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Great! IT Service Management has become lot easier with freshservice.

Zalety:

Ease of use, cross platform compatibility, multiple channels of support available.

Wady:

Needs to be more flexible and feature rich in work automations and customized fields.

Phillip
ICT Support Officer w kraju: Australia
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great standard feature Set on the whole, but new features seem to lag behind their FreskDesk system

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

The ticketing system is really easy to use, with lots of options for workflow automations and ticket management. The app marketplace is great for extending the functionality.

Wady:

FreshService seems more like a new branching out for the company, with a complete set of tools, but lacking refinement in a lot of places. There are also odd quirks like Discuss feature button being available, even though the Discuss feature doesn't work on FreshService yet.The mobile app is a bit of a let down, as it doesn't have a dashboard like the main site which makes it much more tedious to lookup ticket queues.The Notification spam through the app is terrible, pinging each notification one at a time to the phone, which is especially annoying when it sends over 30 notifications and doesn't group them.The system has some other weird quirks, like sorting a list can only be saved when you also make a change to the filter for the list. Another issue is that there is a blur effect on the title text that doesn't always go away when scrolling back to the top of the page, resulting in some text looking very soft and fuzzy

Raghavendra
IT Infrastructure w kraju: Indie
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Freshservice is a real IT service

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Good tool to implement not only in IT infrastructure but also to other deparments

Zalety:

Collobration of tickets and task in incidents and tickets

Wady:

Transferring of tickets from one instance to another instance

Benjamin
Integration lead w kraju: Wlk. Bryt.
Gościnność, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Good platform for case management

4,0 3 miesiące temu

Komentarze: Very good platform for standard case management

Zalety:

Easy to use and our user seem to get along with it well.

Wady:

Lack of integration with some of our other applications.

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

An excellent customer service tool, Freshservice

4,0 2 lata temu

Komentarze: We primarily use this system as our IT support ticketing system. The process of getting set up was manageable, and their customer service has been fantastic. Even though we'd like to see more individualization in the HR/IT onboarding requests we've developed, we've already done a lot of the groundwork. We had previously invested in Asset Management but have now abandoned it. You get out of the knowledge base what you put into it in terms of content updates and documentation.

Zalety:

Super simple for both IT managers and regular employees to learn and utilize. According on your membership plan, you have access to a wide variety of optional add-ons for your control panel. Extremely flexible, albeit occasionally annoying limitations surface.

Wady:

In comparison to the things it provides, Freshservice's price tag is a touch steep, and the company's support team has occasionally experienced technical difficulties that have slowed its response times.

Chris
IT Manager w kraju: Kanada
Budownictwo lądowe, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Freshservice Review

4,0 2 lata temu

Komentarze: We've been using Freshservice since 2020. It is our primary IT helpdesk ticketing system. Setup was fairly painless, and their support team has been great. We have developed HR/IT onboarding requests, though we'd like to see some more customization there. Asset Management was originally purchased, but we have since dropped it completely. The knowledge base will only be as good as you make it through content updates and documentation efforts.

Zalety:

Very easy to use and manage for IT admins, and very easy for staff to pick up and use. Lots of additional modules you can add into your console depending on the level of subscription. Highly customizable, though some frustrating restrictions show up from time to time. Support is pretty solid and quick to respond. Lots of free and paid add ons for quality of life improvements available. Active Directory integration works well, as does leveraging our SSO/MFA via Azure.

Wady:

Some of the modules are pretty half-baked. On paper they look awesome, but in real world use, they are frustrating or unusable (Asset Management was a module that we dropped after a year and moved to a different platform)

Karthic
IT Officer w kraju: Indie
Usługi w zakresie ochrony środowiska, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A Deep Dive into Freshservice Performance and Features

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: Overall Freshservice does the job that we needed but not allowing us to use the latest features effectively. As the use cases differ from company to company this should be taken into consideration and have a 1 to 1 meeting to help users use the latest features effectively.

Zalety:

1. Ticket Handling is Simple, effortless and straight forward.2. Automation of tasks can be done easily.3. Contract Management helping us a lot in digitalizing.4. Asset management and tracking is very helpful as we used to excel previously. 5. Build in Knowledge base help us prepare and save documents and procedures for repeated issues.6. SLA Management help us in providing better service to customers

Wady:

1. Customer service can be improved. Almost every time when i reach service with an issue, i get an answer that its not possible.2. No options to submit a feature request, Customer service is refusing to take a request.3. Some of the features like Team integration are not usable with the Customer service ID, that feature will help many customers.4. account managers take a lot of time to respond and they dont talk directly they redirect you to customer service without even discussing about the problem.

Jeff
IT Operations Manager w kraju: USA
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Ease of use and all in one place

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: overall it has been a great experience and we would recommend it to other companies and divisions.

Zalety:

I like the ease of use of the system and that we can have asset management, knowledgebase, and incident management all tied together.

Wady:

We have had issues with some of the integration pieces, but have sorted most of them out with Freshservice support. We still have a couple of issues we are working out, but overall we have been pleased with support services.

Marty
Senior Support Engineer w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo okrętowe, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Freshservice

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

The ease of use and flexibility of the product is what makes this a great product to use. The customer service is also very efficient with any issues we may have.

Wady:

The asset management interface could be improved.

seun
Snr System Analyst & Integrator w kraju: Irlandia
Media, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

freshservice

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

Freshservice user interface was very easy to use and the functionalities meets our use case

Wady:

the inability to register certificates and certain operational activity

Joria Tolitz
IT Service Desk Administrator w kraju: Filipiny
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Insight from my Freshservice Experience

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Fresh Service is neat and easy to navigate. When it comes to the ticketing system, you have various options to work with and can link it to other modules.

Wady:

We could not create a custom place holder that we can use on canned responses, workflow, etc.

Pedro
It w kraju: Hiszpania
Elektronika użytkowa, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Freshservice makes managing IT tickets a breeze, it's so easy to keep track of everything!

3,0 4 miesiące temu

Zalety:

The interface is user-friendly and the automation features save me a lot of time.

Wady:

I wish the reporting capabilities were more customizable and the mobile app could use some improvements.

Swati
System Admin w kraju: USA
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great Services

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: This is one if the best ticketing services I have used!

Zalety:

Easy UI. It is intuitive for first time users. Creation of Projects and umbrella ticket is another feature I like a lot.

Wady:

Notification can be improved. So far emails are the only way I get notified. If we can add a ping to MS Teams it would great.

Chad
Helpdesk Coordinator w kraju: USA
Budownictwo, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Create the support system that fits your organization!

5,0 2 lata temu

Zalety:

Freshservice is a wonderful service management product! We use it for handling all our tickets and service requests. It differentiates between incidents and service requests so you can create a whole catalogue of hardware/software items that users can request. You can add approval requirements to these service requests and can create custom workflows to automate certain processes for incidents and requests.

Wady:

The Project Managment module is a little underwhelming. Feels a little underdeveloped and the visual interface and functionality fells somewhat lacking. We use the Kanban method of project management and Freshservice doesn't give us the ability to manage projects using that method. It uses lists and gantt charts. However, and a service desk management tool it is great!

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

End user for Helpdesk

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

The portal is easy to navigateSelf service portal is greatIntegrations: slack integration is super usefulWhitelabel feature is nice

Wady:

As an EndUser, not too much to report. Didn’t need any training to use which is good

Jason
OPS w kraju: Niemcy
Telekomunikacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Efficiency Unleashed: A Game-Changer with Freshservice

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: It helps me alot! Overall very positive.

Zalety:

Easy Ticket management, user friendly good Layout

Wady:

Initial setup and customization took some time to grasp

Samuel
Software w kraju: USA
Telekomunikacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Powerhouse for IT service management

5,0 2 lata temu

Zalety:

Ingenious ticketing system, comprehensive feature set, and top-notch customer support.

Wady:

Steep initial setup, complex rules management, and occasional performance hiccups.

Abhishek
Abhishek
Intern w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Manage your tickets with Freshservice

4,0 2 lata temu

Zalety:

1. One of the best software for managing IT Tickets.2. Easy to use.3. The pricing structure is amazing.4. The search query feature is great.

Wady:

1. There are other tools in the market due to this is it is suffering.2. Sometimes it takes time to load tickets.

James
Owner w kraju: USA
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Such an amazing product

5,0 2 lata temu

Komentarze: Amazing

Zalety:

It helps with time and effectiveness I will do great for everyone

Wady:

None I have no complaints it is amazing