Czym jest Freshservice?

Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa.

Kto korzysta z produktu: Freshservice?

Wśród klientów Freshservice znajdują się firmy MSP, organizacje finansowe, instytucje edukacyjne oraz kilka organizacji rządowych.

Gdzie można używać produktu: Freshservice?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Freshworks
  • W miejscowości: San Mateo, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Freshservice

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 39

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niderlandzki, niemiecki i inne: 5

Cena produktu: Freshservice

Cena początkowa:

29,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Freshservice nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Freshservice rozpoczyna się od 29,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Freshworks
  • W miejscowości: San Mateo, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Freshservice

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 39

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niderlandzki, niemiecki i inne: 5

Filmy i zdjęcia produktu: Freshservice

Oprogramowanie: Freshservice - 1
Oprogramowanie: Freshservice - 2
Oprogramowanie: Freshservice - 3
Oprogramowanie: Freshservice - 4
Oprogramowanie: Freshservice - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Freshservice
Oprogramowanie: Freshservice - 1
Oprogramowanie: Freshservice - 2
Oprogramowanie: Freshservice - 3
Oprogramowanie: Freshservice - 4
Oprogramowanie: Freshservice - 5

Funkcje produktu: Freshservice

  • Alerts/Escalation
  • Asset Lifecycle Management
  • Audyt spraw
  • Automatyczne wykrywanie urządzenia
  • CMDB
  • Czat na żywo
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dostęp mobilny
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • For IT Project Management
  • Identyfikacja produktów
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Katalog usług
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Mapowanie relacji
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Odzyskiwanie danych po wydarzeniu krytycznym
  • Optymalizacja zapasów
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Podpis elektroniczny
  • Portal samoobsługowy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie incydentów
  • Raportowanie/analityka
  • Routing
  • Sporządzanie umów
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie priorytetów
  • Widżety
  • Wielojęzyczny
  • Wielomiejscowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie licencjami
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywów
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie lokalizacji
  • Śledzenie postępu
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie zasobów IT
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Freshservice

Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Ujednolicone narzędzie do zarządzania i zabezpieczania punktów końcowych, działające w siedzibie firmy i w chmurze, które pomaga zarządzać punktami końcowymi organizacji z poziomu jednej konsoli. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Piękne oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, dostępne zarówno „na miejscu”, jak i „w SaaS” (oprogramowanie jako usługa). Śledzi problemy klientów, w pełni integruje się z Twoją pocztą e-mail.
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Freshservice – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
59%
4
34%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
Client Technologies Manager w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Motoryzacja, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 2 lata temu

Komentarze: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Zalety:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Wady:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
System Administrator w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 8 miesięcy temu

Komentarze: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Zalety:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Wady:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Chris
IT Manager w kraju: Kanada
Budownictwo lądowe, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Freshservice Review

4,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: We've been using Freshservice since 2020. It is our primary IT helpdesk ticketing system. Setup was fairly painless, and their support team has been great. We have developed HR/IT onboarding requests, though we'd like to see some more customization there. Asset Management was originally purchased, but we have since dropped it completely. The knowledge base will only be as good as you make it through content updates and documentation efforts.

Zalety:

Very easy to use and manage for IT admins, and very easy for staff to pick up and use. Lots of additional modules you can add into your console depending on the level of subscription. Highly customizable, though some frustrating restrictions show up from time to time. Support is pretty solid and quick to respond. Lots of free and paid add ons for quality of life improvements available. Active Directory integration works well, as does leveraging our SSO/MFA via Azure.

Wady:

Some of the modules are pretty half-baked. On paper they look awesome, but in real world use, they are frustrating or unusable (Asset Management was a module that we dropped after a year and moved to a different platform)

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zendesk Suite

Powody przejścia na produkt: Freshservice: At the time, it came down to look and feel of the platform, as well as some of the additional modules for the cost. Zendesk vs Freshservice was basically a coinflip as we were new to both platforms.

Joas Andrito
Joas Andrito
CTO w kraju: Uganda
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sieci komputerowe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Is Freshservice worth a try?

3,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Well Freshservice is an okay choice to go along with but, personally, it just wasn't a good fit for me, but i would really recommend it, 'cause it has undoubtedly great features

Zalety:

one of the things I like about Freshservice is that whenever we're not at our desks, the mobile app's quicker reaction to email notifications and its reliable email connectivity are important to us. Another thing is the ticket management system which is for me great, plus an excellent customer assistance. and last but not least the user interface is also quite simple to use.

Wady:

one of the the things i dislike about Freshservice as far as i can remember Freshservice is unable to integrate with other software, like JIRA, for instance.

David
Senior Systems Adminsitrator w kraju: USA
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

FreshService keeping ITSM fresh in modern systems

4,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Over the course of a couple of years, we struggled to find the right ITSM solution that keeps it friendly for our end users to report issues while providing powerful tools for administrators to be ahead of the curve. FreshService brought a lot more than ITSM to the table. FreshService brings features for IT Operations, such as Service monitoring or alerts, to Asset management that integrates with our MDM solution—making the switch to FreshService has been easy, and adopting new best practices to provide an even better experience overall.

Zalety:

The biggest pro that FreshService brings to our organization is having a single pane of glass for all the information I need. From keeping track of incoming tickets into the system to monitoring important assets, FreshService has made it easy and simple to move into the product.

Wady:

I feel that if I name any feature here that I don't like, the next month, they will have an update to make it better. That being said, because they are fast moving forward, that can interfere with workflows or automation you have in place since they introduce new ways to do "X Y Z," but it retires "A B C" in the process.