Freshservice

Czym jest Freshservice?

Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa.

Kto korzysta z produktu: Freshservice?

Wśród klientów Freshservice znajdują się firmy MSP, organizacje finansowe, instytucje edukacyjne oraz kilka organizacji rządowych.

Gdzie można używać produktu: Freshservice?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Freshworks
  • W miejscowości: San Mateo, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Freshservice

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 39

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niderlandzki, niemiecki i inne: 5

Informacje o sprzedawcy

  • Freshworks
  • W miejscowości: San Mateo, USA
  • Założona w 2011

Wsparcie dla Freshservice

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 39

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niderlandzki, niemiecki i inne: 5

Filmy i zdjęcia produktu: Freshservice

Oprogramowanie: Freshservice - 1
Oprogramowanie: Freshservice - 2
Oprogramowanie: Freshservice - 3
Oprogramowanie: Freshservice - 4
Oprogramowanie: Freshservice - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Freshservice
Oprogramowanie: Freshservice - 1
Oprogramowanie: Freshservice - 2
Oprogramowanie: Freshservice - 3
Oprogramowanie: Freshservice - 4
Oprogramowanie: Freshservice - 5

Porównaj produkt: Freshservice z podobnymi produktami

Freshservice

Freshservice

19,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
19,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
120,00 USD/rok
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Freshservice

  • Asset Lifecycle Management
  • Audyt spraw
  • Automatyczne wykrywanie urządzenia
  • CMDB
  • Czat na żywo
  • Dostęp mobilny
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • For IT Project Management
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Katalog usług
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Mapowanie relacji
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Odzyskiwanie danych po wydarzeniu krytycznym
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Podpis elektroniczny
  • Portal samoobsługowy
  • Przeciągnij i upuść
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie incydentów
  • Raportowanie/analityka
  • Routing
  • Sporządzanie umów
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie priorytetów
  • Widżety
  • Wielojęzyczny
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Zarządzanie dochodzeniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie licencjami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywów
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie lokalizacji
  • Śledzenie postępu
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Freshservice

Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA IT management software to automate IT. Start your free trial!
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
All-inclusive omnichannel system for customer services and support. The low price, top features, and customization offer a great value.
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
An open source customer support system that organizes, manages and archives incoming support requests.
Ujednolicone narzędzie do zarządzania i zabezpieczania punktów końcowych, działające w siedzibie firmy i w chmurze, które pomaga zarządzać punktami końcowymi organizacji z poziomu jednej konsoli. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
iTop is an easy service management tool made to help you deliver better services. It is available in two offers : On-premise and SaaS.
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.

Freshservice – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
61%
4
33%
3
4%
2
2%
1
0%
Erick
Erick
Client Technologies Manager w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Motoryzacja, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Zalety:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Wady:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Zweryfikowany recenzent
CIO w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Freshservice is the best ITSM, our users love it!

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: After using several ITSM tools, Freshservie deployment was very easy and it fits 100% with our needs at an affordable price.

Zalety:

Ticket management is great by itself but if you uses it with workflow automation it's awesome. You can configure as many user portal as you want and it was a requirement. Inventory is also great module. Project management help us not only in the helpdesk team but also in other areas of the department.

Wady:

The knowledge base could be better. You can't create more than two category levels and sometimes is not enough.

Zweryfikowany recenzent
Head of Application Services (System Administrator & Controlling Function) w kraju: Szwajcaria
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Doradztwo w zakresie zarządzania, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 5 lat temu

Zalety:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Wady:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Sarah
Sarah
System Administrator w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 3 miesiące temu

Komentarze: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Zalety:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Wady:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Tom
IT Support & Operations Manager w kraju: USA
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Freshservice Review

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: I've really enjoyed having Frehservice in our organization. It has made my job as a manager much easier in that I can easily review team performance, post announcements for the organization, and identify trends in issues or requests.

Zalety:

Freshservice has been a game-changer for our organization. The service catalog and user-friendly interface has allowed our employees to improve their productivity over the past 2+ years we have had the system implemented. The customizable forms and workflow has allowed our IT department to streamline processes and improve efficiency.

Wady:

I wish the reporting capabilities were more customizable. There have been a few situations where I reached out to Frehservice for support on reports I needed but found the reports were not possible. The freshservice support team told me my reporting needs would be added to the list of potential "future enhancements'.