Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Freshservice

Freshservice

Czym jest Freshservice?

Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa.

Kto korzysta z produktu: Freshservice?

Wśród klientów Freshservice znajdują się firmy MSP, organizacje finansowe, instytucje edukacyjne oraz kilka organizacji rządowych.

Oprogramowanie: Freshservice - 1
Oprogramowanie: Freshservice - 2
Oprogramowanie: Freshservice - 3
Oprogramowanie: Freshservice - 4
Oprogramowanie: Freshservice - 5

Nie jesteś pewien, czy Freshservice to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Freshservice

Freshservice

4,5 (571)
29,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
133
28
4,5 (571)
4,4 (571)
4,6 (571)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
795,00 USD
rok
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
62
4
4,4 (778)
4,5 (778)
4,4 (778)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Freshservice

ManageEngine Endpoint Central
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie patchami
Zarządzanie punktami końcowymi
Zdalny dostęp/sterowanie
SysAid
Najlepiej oceniane funkcje
Ostrzeżenia/eskalacja
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Jitbit Helpdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Zarządzanie biletami
Zarządzanie pocztą e-mail
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
TOPdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Powiadomienia w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie biletami
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami

Freshservice – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
58%
4
35%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
Client Technologies Manager w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Motoryzacja, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 3 lata temu

Komentarze: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Zalety:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Wady:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
System Administrator w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 2 lata temu

Komentarze: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Zalety:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Wady:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Mikaela
Chapter Management Lead w kraju: Szwecja
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Freshservice can help you work more efficiently.

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.

Zalety:

In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.

Wady:

Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Doradztwo w zakresie zarządzania, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 7 lat temu

Zalety:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Wady:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Tony
Senior Systems Support w kraju: Wlk. Bryt.
Motoryzacja, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Freshservice - Great ITSM tools and keeps on improving.

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: I really like Freshservice and it keeps being improved. They continually innovate and adding AI that can do ticket translations and summaries is really good for us as an international company. Support has been fantastic also.

Zalety:

The ease of deployment for Freshservice was great. We were quickly up and running and the automation features are really good. They have recently also improved the AI capabilities which is good to see and constantly seem to improve the product.

Wady:

Reporting can be complicated. We had issues with line managers trying to create their own reports and then questioning the results as the criteria can be complex to understand. They have inbuild basic reports and these are OK