Bizimply

Czym jest Bizimply?

Bizimply enhances the way shift-oriented operators manage their business, optimising the entire people journey. The All–In-One People Management Solution enables customers to manage their employee scheduling, time and attendance, frontline people management and shift reporting across multiple locations combining all the day-to-day management requirements of these businesses into one easy-to-use cloud based system. Book your free consultation today!

Kto korzysta z produktu: Bizimply?

Restaurants, Cafes, Coffee shops, Deli's, stores, bars, clubs, pubs, kiosks, resorts, salons, spas, hotels, guesthouses - anywhere with an hourly workforce that needs to be managed.

Gdzie można używać produktu: Bizimply?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Bizimply
  • Założona w 2013

Wsparcie dla Bizimply

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Irlandia, Kanada, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania

Języki

angielski

Informacje o sprzedawcy

  • Bizimply
  • Założona w 2013

Wsparcie dla Bizimply

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Irlandia, Kanada, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Bizimply

Oprogramowanie: Bizimply - 1
Oprogramowanie: Bizimply - 2
Oprogramowanie: Bizimply - 3
Oprogramowanie: Bizimply - 4
Oprogramowanie: Bizimply - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Bizimply
Oprogramowanie: Bizimply - 1
Oprogramowanie: Bizimply - 2
Oprogramowanie: Bizimply - 3
Oprogramowanie: Bizimply - 4
Oprogramowanie: Bizimply - 5

Porównaj produkt: Bizimply z podobnymi produktami

Bizimply

Bizimply

Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
(0)
Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
2,49 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
1,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Bizimply

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Baza danych pracowników
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Dostęp mobilny
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Karta rejestracji czasu pracy online
  • Karty do rejestracji czasy pracy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Portal samoobsługowy
  • Profile pracowników
  • Prognozowanie pracy
  • Przypomnienia
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Rejestrowanie obecności i czasu pracy
  • Rezerwacja online
  • Ustalanie harmonogramu w czasie rzeczywistym
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Wskaźniki wydajności
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie dostępnością
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zegar czasu pracy online
  • Zmiany w grafiku
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie umiejętności
  • Śledzenie urlopów
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Śledzenie zwolnień lekarskich

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Bizimply

Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Papershift brings rota planning, leave management, and employee time tracking into the cloud. Get 14 days Free Trial.
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
A cloud-based HR Suite made of 11 softwares to cover employee's cycle: attraction, identification, development and engagement.
niikiis is the configurable all-in-one employee experience software for small and medium-sized companies.
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!

Bizimply – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
74%
4
21%
3
5%
Elaine
HR Manager w kraju: Irlandia
Gościnność, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Excellent system for managing labour

5,0 3 lata temu

Komentarze: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Zalety:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Wady:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Neil
Regional Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Gościnność, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great tool for labour tracking!

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Zalety:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Wady:

None- so far I have found all functionality to fit our needs

Jennine
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Gościnność, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!

3,0 11 miesięcy temu

Komentarze: Very unhappy atm

Zalety:

Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe

Wady:

Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.

Gary
Managing Director w kraju: Wlk. Bryt.
Gościnność, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Oversight

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.

Zalety:

We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.

Wady:

A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.

Odpowiedź sprzedawcy: Bizimply

2 miesiące temu

Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!

Jennifer
Human Resources Generalist w kraju: Irlandia
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Feedback for HRIS Capabilities

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

Zalety:

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

Wady:

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster). I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.