Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Czym jest Zoho Invoice?
Zoho Invoice to proste i łatwe w użyciu oprogramowanie do fakturowania, które pomaga śledzić czas, tworzyć spersonalizowane faktury i szybciej otrzymywać płatności online. Umożliwia zarządzanie wierzytelnościami i współpracę z klientami i współpracownikami. Oszczędzaj czas, automatyzując cykliczne faktury, przypomnienia o płatnościach i przesyłając podziękowania. Dzięki aplikacjom dla systemów iOS i Android możesz pozostać w kontakcie i rozwijać swoją firmę z dowolnego miejsca.
Kto korzysta z produktu: Zoho Invoice?
Zoho Invoice to idealne narzędzie do fakturowania dla freelancerów i właścicieli małych firm. Zaspokaja potrzeby każdej wielkości firmy, zwłaszcza małych przedsiębiorstw.
Gdzie można używać produktu: Zoho Invoice?
Informacje o sprzedawcy
- Zoho
- Założona w 1996
Wsparcie dla Zoho Invoice
Cena produktu: Zoho Invoice
Cena początkowa:
- Brak bezpłatnej wersji próbnej
- Tak, ma darmową wersję
Zoho Invoice ma wersję bezpłatną i nie oferuje bezpłatnej wersji próbnej. wersja płatna Zoho Invoice rozpoczyna się od 0,00 USD.
Plany cenoweInformacje o sprzedawcy
- Zoho
- Założona w 1996
Wsparcie dla Zoho Invoice
Filmy i zdjęcia produktu: Zoho Invoice






Funkcje produktu: Zoho Invoice
Zoho Invoice – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Great product for small business
Komentarze: excellent simple system for most small business
Zalety:
Simple invoice and expense tracking easily tracked on dashboard with drilldown to details. Can add business logo to invoice. Can enter time and have projects populate an invoice; can add items for quick entry; can add invoice discounts at $ or %; can attach timesheets; option to send to multiple emails, option to attach pdf of invoice to email and modify email contents. Also great support.
Wady:
when a new invoice line is entered, the empty default line remains and has to be deleted
Rozważane rozwiązania alternatywne: QuickBooks Online
Powody wybrania produktu: Zoho Invoice: integration with expenses and Zoho expense entry has faster and better receipt attachment auto scan from emails and app. i.e. expenses in email can be inline or attached and it will auto-scan either
Powody przejścia na produkt: Zoho Invoice: qbo not requred for simple business, zoho better than wave as described in 'why switched'
RANDA'S relationship with Zoho
Komentarze: We registered our small business and didn't have capital to buy software or anything and with Zoho it was so easy I felt at home
Zalety:
That it can be so userfriendly and quick. No strings attached
Wady:
Not sure if I will be paying for any other services if my clients/employeees increase over 500
pleased with zoho
Komentarze: very user- friendly. sometimes have issues.
Zalety:
love how simple it is to create and send my invoices.
Wady:
sometimes it would freeze up on me. they claim to have made some changes. we will see.

It's good for small businesses
Zalety:
If one have a small business and does not live in a country where a certified invoicing software is needed, then this solution is a good "go to"
Wady:
Since it is not a certificated solution, it cannot be used in many countries where certified invoicing software is mandatory
Great service
Komentarze: I have been happy since day one and I will not look back
Zalety:
I like its versatility and ease of use. it bets paid for invoicing platforms
Wady:
What can I say ...there is nothing wrong with this product. work well on the cell when I need to invoice on the fly and even more powerful on a computer. keep up the great work.