Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Agile CRM

Agile CRM

Czym jest Agile CRM?

Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem.

Kto korzysta z produktu: Agile CRM?

Małe i średnie firmy, które wymagają automatyzacji sprzedaży, marketingu i usług

Oprogramowanie: Agile CRM - 1
Oprogramowanie: Agile CRM - 2
Oprogramowanie: Agile CRM - 3
Oprogramowanie: Agile CRM - 4
Oprogramowanie: Agile CRM - 5

Nie jesteś pewien, czy Agile CRM to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Agile CRM

Agile CRM

4,1 (519)
8,99 USD
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
223
38
4,0 (519)
4,1 (519)
4,0 (519)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
14,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
168
80
4,5 (2 950)
4,4 (2 950)
4,4 (2 950)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Agile CRM

Pipedrive
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Katalog produktów
Zarządzanie helpdeskiem
Zarządzanie komunikacją
EngageBay CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych klientów
Pielęgnowanie leadów
Zarządzanie pocztą e-mail
ClickUp
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie notatkami
Zarządzanie zadaniami
Capsule
Najlepiej oceniane funkcje
System kalendarzy/przypomnień
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
OnePageCRM
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Śledzenie interakcji
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Bezpieczeństwo danych
Pulpit
Zarządzanie pracownikami
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyzacja marketingu
Baza danych klientów
Potwierdzenie/przypomnienia

Agile CRM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,1
Łatwość użytkowania
4,0
Obsługa klienta
4,0
Funkcje
4,1
Warte swojej ceny
4,1

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
48%
4
31%
3
12%
2
4%
1
5%
Gina
Gina
Process Management Analyst w kraju: Niemcy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

An App with good functions

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

From the mobile application we can manage our email or website marketing without resorting to complex systems, I like the simple application and the ability to manage customer data without errors.

Wady:

I have no negative comments about its mobile application, I have used its functions and I like everything, it is very simple.

Guillermo
Guillermo
Sales & Marketing Manager w kraju: Argentyna
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

All I need to work in one place

4,0 5 lat temu

Komentarze: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Zalety:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Wady:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Alex
Owner w kraju: USA
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Calendar in Military Time

2,0 5 lat temu

Komentarze: Experience is actually very horrible overall, but you get what you pay for. My next solution will be Keap or GoHighLevel.

Zalety:

The price of the software is nice, the features from a glance look really good but once you start using them is when you are in for a surprise.

Wady:

The scheduling calendar is completely worthless. I would never in my life send a prospective customer to schedule an appointment as the time is in military time. As a programmer myself, this is rather a simple fix. I brought it to their attention and even supplied code examples to apply that could remedy this. The fact that they fail to provide a solution to the calendar shows that they disregard their customers and are completely lazy to provide a simple fix. Why even a launch calendar like this? It is very sad actually, if you google it, requests has been made years ago by several customers! This is like installing a door but not putting a door knob on it. This is like taking a shower but failing to use soap or clean water. The company is lazy and could care less about their customers. I have bad service by other companies but these guys take lazy to another level. All the other features are half-usable (exit popups, push notification, etc).... if they put a little extra effort into things, this could be a nice piece of software. If I was to wrap what I think about this software into one word... I would LAZY.

Odpowiedź sprzedawcy: Agile CRM

5 lat temu

Hi Alex, Thank you for sharing your review with us. Our product features are driven by the inputs given by our customers. Agile CRM is just designed to solve all the three purposes on a single platform. This could a small feature and may not be considered on first priority. But, we will take this into consideration. We at Agile CRM are open to the user's feedback and suggestions and have been working on the same which really helped us scale to where we are now. Also, we are coming up with 500apps.com which is an ALL-IN-ONE Suite of apps and Schedule.ly is the one that can be used for calendar and scheduling. If you would like to try this new app, please share your acceptance with our support team at [email protected] so that we can share the same with you.

Michael
Founder w kraju: USA
Usługi finansowe, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Agile CRM - Lots of features, mediocre execution

4,0 2 miesiące temu

Komentarze: I really want to like it. Such a good price for great features and a good UI. But some glitches prevent me from using it any longer.

Zalety:

Great features for the price. Nice User Interface. Intuitive.

Wady:

Email marketing bounces back and other email challenges never really got resolved.

Joshua
Owner w kraju: USA
Doradztwo w zakresie zarządzania, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Good little CRM for a great price

4,0 3 lata temu

Komentarze: Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementation phases of the customer relationship.

Zalety:

Agile has a very expansive set of features that I could not find on other similarly priced products. It is reasonably priced for solopreneurs and offers a grown-up set of features for even small companies. The system is very configurable and offers user-defined fields for contact, company, and deal records - most other CRM solutions don't.

Wady:

It looks like it needs a facelift - the UI could be improved as it doesn't look like there has been an update in many years. I would like to see a view that combines the information from contact, company, and deal records on one screen.