Agile CRM

Czym jest Agile CRM?

Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem.

Kto korzysta z produktu: Agile CRM?

Małe i średnie firmy, które wymagają automatyzacji sprzedaży, marketingu i usług

Gdzie można używać produktu: Agile CRM?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Agile CRM
  • W miejscowości: HYDERABAD, Indie
  • Założona w 2012

Wsparcie dla Agile CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 225

Języki

angielski, francuski, hiszpański, portugalski, rosyjski i inne: 1

Informacje o sprzedawcy

  • Agile CRM
  • W miejscowości: HYDERABAD, Indie
  • Założona w 2012

Wsparcie dla Agile CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 225

Języki

angielski, francuski, hiszpański, portugalski, rosyjski i inne: 1

Filmy i zdjęcia produktu: Agile CRM

Oprogramowanie: Agile CRM - 1
Oprogramowanie: Agile CRM - 2
Oprogramowanie: Agile CRM - 3
Oprogramowanie: Agile CRM - 4
Oprogramowanie: Agile CRM - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Agile CRM
Oprogramowanie: Agile CRM - 1
Oprogramowanie: Agile CRM - 2
Oprogramowanie: Agile CRM - 3
Oprogramowanie: Agile CRM - 4
Oprogramowanie: Agile CRM - 5

Porównaj produkt: Agile CRM z podobnymi produktami

Agile CRM

Agile CRM

0,00 USD
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
20,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
15,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Agile CRM

  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Alerty dotyczące kont
  • Analiza nastrojów
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Automatyczne wybieranie połączeń
  • Automatyczny dialer
  • Automatyzacja marketingu
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Biblioteka obrazów
  • Czat na żywo
  • Dialer predykcyjny
  • Dla małych firm
  • Dla startupów
  • Dla urządzeń Mac
  • Dla zespołów/organizacji sprzedażowych
  • Do urządzeń iPad
  • Dostęp mobilny
  • E-mail marketing
  • E-maile zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Edytor WYSIWYG
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kampanie kroplówkowe
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kreowanie podpisów
  • Kupony mobilne
  • Kwalifikacja leadów
  • Makro/szablonowe odpowiedzi
  • Mapowanie podróży klienta
  • Marketing wielokanałowy
  • Masowe wysyłanie wiadomości tekstowych
  • Mobilne słowa kluczowe
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Monitorowanie połączeń
  • Multi-kampanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia prospectingowe
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Otwieranie rachunku
  • Planowanie kampanii
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Podpis właściwy dla danej kampanii
  • Portal dla klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Power Dialer
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Pozyskiwanie leadów
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przekierowywanie połączeń
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja
  • Segmentacja klientów
  • Segmentacja leadów
  • Skryptowanie połączeń
  • Strony docelowe/formularze internetowe
  • System IVR/Rozpoznawanie głosu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Szablony e-mail
  • Szablony podpisów
  • Słuchanie społecznościowe
  • Tablice liderów
  • Testowanie rozdzielcze
  • Tworzenie podzadań
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Wdrażanie przez internet
  • Widżety
  • Wskaźniki wydajności
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Wysyłanie wiadomości wg harmonogramu
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zaangażowanie klienta
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie działaniami sprzedażowymi
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kampaniami e-mail
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie kontami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie listami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie podpisami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie przychodami
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie subskrybentami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zespołem
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zautomatyzowany routing
  • Zgodność z przepisami CAN SPAM
  • Znakowanie zadań
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu przebywania na terenie zakładu
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie interakcji użytkownika
  • Śledzenie kliknięć
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Śledzenie wiadomości e-mail
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Śledzenie/analityka użytkowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Agile CRM

Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule
An intelligent sales CRM that helps sales reps be more productive, increase their sales, and engage clients.
Content-centric marketing automation software capable of executing fully automated and intelligent campaigns.
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Ninjodo helps agencies and service professionals scale, automate and retain clients longer. Capture and convert leads, onboard clients
The automated marketing platform that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
CRMs today are samesie, but they're never really Sellsy. Choose your modules and focus on the activites that deliver ROI.
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
#1 Marketing Platform For SMB's! Create a Free Account
User.com is an advanced marketing and sales system that helps automate personalized communication and streamline business processes.

Agile CRM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,1
Łatwość użytkowania
4,0
Obsługa klienta
3,9
Funkcje
4,1
Warte swojej ceny
4,1

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
45%
4
30%
3
14%
2
5%
1
6%
Erik
Erik
Co-Owner + Videographer w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

5,0 4 lata temu

Zalety:

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Wady:

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo
Guillermo
Sales & Marketing Manager w kraju: Argentyna
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

All I need to work in one place

4,0 3 lata temu

Komentarze: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Zalety:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Wady:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Nosipho
Junior accountant w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great software

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Nothing short pf amazing.

Zalety:

It's a product that offers practically everything, but at a considerably more affordable price. The product is generally simple to use, and I appreciate how easily automations can be set up.

Wady:

In my perspective, the normal bundle ought to have been less expensive. Other than that, I don't find any criticisms of this sort.

Mike
President w kraju: USA
Pisarstwo i redakcja, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Started off working fine, then started having problems

3,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Agile would have been an adequate CRM/marketing automation system if not for the limitations on automation and the bugs that the company left up to the customers to find and then work around.

Zalety:

Liked the ability to tag and segment contacts, make bulk updates, etc.

Wady:

The amount of automation is limited. Cannot develop a long-range program without running into the limits on "nodes" per sequence or number of sequences. Especially when lead-scoring based on activity requires a node. Eventually cancelled when program bugs resulted in not being able to send bulk emails without manually splitting them into groups and sending a small amount per day. After two months of this, we gave up.

Zandrich
CMO/COO w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Agile - More than just CRM

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

Zalety:

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

Wady:

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.