Czym jest Avaza?

Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device.

Kto korzysta z produktu: Avaza?

Avaza is used by all manner of small and medium-sized client-focused businesses. It's perfect for managing internal & customer-facing projects, tracking timesheets & expenses, quoting & invoicing

Gdzie można używać produktu: Avaza?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Avaza Software
  • W miejscowości: Neutral Bay, Australia
  • Założona w 2012

Wsparcie dla Avaza

  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Brazylia, Chiny, Finlandia, Indie i inne: 12

Języki

angielski

Informacje o sprzedawcy

  • Avaza Software
  • W miejscowości: Neutral Bay, Australia
  • Założona w 2012

Wsparcie dla Avaza

  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Brazylia, Chiny, Finlandia, Indie i inne: 12

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Avaza

Oprogramowanie: Avaza - 1
Oprogramowanie: Avaza - 2
Oprogramowanie: Avaza - 3
Oprogramowanie: Avaza - 4
Oprogramowanie: Avaza - 5
Zobacz 5 więcej
Oprogramowanie: Avaza - 1
Oprogramowanie: Avaza - 2
Oprogramowanie: Avaza - 3
Oprogramowanie: Avaza - 4
Oprogramowanie: Avaza - 5

Porównaj produkt: Avaza z podobnymi produktami

11,95 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Avaza

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Aplikacja mobilna
  • Automatyczne rejestrowanie linii czasu
  • Baza danych kontaktowych
  • Baza danych pracowników
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Czat na żywo
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Do zarządzania projektami IT
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Fakturowanie cykliczne
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Fakturowanie online
  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Historia faktur
  • Importowanie zadań
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konfigurowalne faktury
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Konwersja wiadomości e-mail na zadania
  • Księga należności
  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Należności
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Obliczanie podatków
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Pojedyncze logowanie
  • Portal dla klientów
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Prognozowanie
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przetwarzanie nadpłat
  • Przetwarzanie płatności
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Płatności częściowe
  • Płatności mobilne
  • Płatności online
  • Rachunkowość
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Rozwiązanie CRM
  • Sprawozdawczość finansowa
  • Tablica Kanban
  • Transkrypty/historia czatu
  • Tworzenie faktur
  • Tworzenie podzadań
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Wielowalutowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zegar czasu pracy online
  • Znakowanie zadań
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu pracy online
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie umiejętności
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Śledzenie wydatków

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Avaza

An easy invoicing and accounting solution starting at $7.50/mth (first 4 mths). Join 24 million people who've already used FreshBooks.
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Kantata is purpose-built technology for professional services with a resource-first architecture to field the best team, every time.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
Leading cloud-based time tracking app for small and big teams. Easy implementation, powerful reports, multi-device and offline support.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Manage projects and gain complete visibility into projects, resources and pipeline all in Salesforce - with FinancialForce PSA
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.

Avaza – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
67%
4
28%
3
5%
Juliana
Juliana
Co-Founder w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great to have everything from task management to invoicing in one place

5,0 3 lata temu

Komentarze: Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Zalety:

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Wady:

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Taryn
Healing Trauma Coach w kraju: USA
E-Learning, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Freelancer Life Saver

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Zalety:

As a freelancer who has to track time differently for each job and everyone wants invoices done a different way, Avaza has been so helpful. Not only does it help when it comes to invoicing to keep things organized, but the time tracking has helped me understand how long tasks are taking me and HOW I'm spending my days and make adjustments from there. An essential tool for freelancers and those curious about their task/time habits. Also, it's free. Rarely do you find good quality FREE products but Avaza is one of the good ones!

Wady:

Getting invoices the way I want them is still a trial and error. I wish when I went to adjust how I want the invoice displayed that it would remove what's currently in there and redisplay with the new conditions. However, it just adds the same tasks/hours in a new format so it doubles up instead of replacing the old format.

Sarah
owner w kraju: USA
Marketing i reklama, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Functional but not a perfect fit

3,0 5 lat temu

Zalety:

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Wady:

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Odpowiedź sprzedawcy: Avaza Software

2 lata temu

Hi Sarah, thanks for your feedback. Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish. We plan to add to the widget library over time. As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Erica
Bookkeeper/Office Assistant w kraju: USA
Księgowość, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

I'll Never Use Another Software

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: Easy to use and seamless once you get setup. Overall I love all their features.

Zalety:

The time tracking and filter reporting system were a must have for me when shopping for softwares. Avaza is the only software that met those needs perfectly.

Wady:

If I had to put something, I'd say that task roll-overs aren't as suitable as I would like. I would like for the new created tasks to be able to roll-over with more clarity as to which new job this is. Also, I do not like that completed tasks continue to show up as a timesheet task after completion as this over-populates and confuses this area. This would be never ending if you had weekly task completions that rolled over.

Hanno
Hanno
Founder w kraju: Niemcy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

The most comprehensive free Project Management Tool I know

5,0 3 lata temu

Komentarze: I wanted to plan the founding process of my new agency and AVAZA helped me a lot with it.

Zalety:

It's richness on features. Gantt-Charts, easy import and export of data, integrated time tracking.

Wady:

It's not as fast and beautiful as other tools.