Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

Czym jest Salesforce Service Cloud?

Service Cloud 360, jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta, umożliwia firmom bezproblemowe zwiększenie zaangażowania klienta Każda interakcja, od wiadomości i telefonu po wideo i osobiście, jest napędzana inteligentną automatyzacją i wspólnymi doświadczeniami pracowników. Dzięki ujednoliconym danym w każdym dziale usługa Service Cloud 360 umożliwia pionierom na całym świecie pełny wgląd w profil każdego klienta i przeniesienie zaangażowania na wyższy poziom.

Kto korzysta z produktu: Salesforce Service Cloud?

Firmy potrzebujące usługi jako oprogramowania dla branży komunikacyjnej.

Oprogramowanie: Salesforce Service Cloud - 1
Oprogramowanie: Salesforce Service Cloud - 2

Nie jesteś pewien, czy Salesforce Service Cloud to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

4,4 (777)
25,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
215
17
4,1 (777)
4,1 (777)
4,2 (777)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
189
130
4,6 (1 663)
4,7 (1 663)
4,7 (1 663)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Salesforce Service Cloud

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Rejestrowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Pipedrive
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Data
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami
Infobip
Najlepiej oceniane funkcje
Masowe wysyłanie wiadomości tekstowych
Personalizacja komunikatów
Wysyłanie wiadomości wg harmonogramu
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie CRM
Ustalanie priorytetów
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami

Salesforce Service Cloud – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,1
Obsługa klienta
4,2
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,1

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
55%
4
35%
3
8%
2
2%
1
0%
Laura
Laura
Human Resources Generalist w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

It accelerates customer service and personalizes case management

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: Compared to our previous ticketing system, we now have more intuitive case routing based on statuses, escalations, queues, and other routing options. We're excited to shift our attention from solving cases to helping members with their immediate problems.

Zalety:

With SAP ERP as the backend, Service Cloud serves as the customer service interface. Our Service Staff's ability to quickly and easily record and bill for Service Activity is the major function.

Wady:

In order for Service cloud to function properly, too many technologies need to be incorporated. There are many features of Service Cloud that are unnecessary for our company.

Mason
Sales w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

User friendly

5,0 11 miesięcy temu

Komentarze: My personal experience has been overall positive.

Zalety:

The reliability to be able to depend on the service in real time.

Wady:

I don’t have access to use the full capability. But from what I have used no cons.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Many features and ability- but required long time to study

3,0 w zeszłym roku

Zalety:

It was very easy to use many for contact management in addition to plug-ins that existing

Wady:

Reporting and use plug-ins or customise. The experience was much more difficult.

Jack
Senior Associate Attorney w kraju: USA
Praktyka prawnicza, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Everything You Need in One Place

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: Salesforce has simplified case management for me and my entire firm. We can track all issues and set reminders for all deadlines.

Zalety:

It incorporates all the data and information needed to manage cases and clients.

Wady:

I wish that it could be a little more customizable so I don't have to deal with all of the features that aren't relevant to my cases.

Alex
IT Development Architect w kraju: Wlk. Bryt.
Administracja państwowa, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Councils use of service cloud

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Has been an excellent way to transform business processes and modernise our technology stack.

Zalety:

Versatility to use for different requirements. Preconfigured solutions for our purposes

Wady:

Very difficult to move away. Cost is high.

Jeffrey
executive director w kraju: USA
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A bit of an investment, but well worth it if fully utilized.

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Once we decided to make the investment in Salesforce, we were 100% behind implementation for all of our CRM needs. There can be a learning curve but once learned, we can do everything we need to stay connected to our donors.

Zalety:

The best thing about Salesforce Service Cloud is that it is fully customizable. It is the only CRM software we need.

Wady:

The upfront cost is more than other programs.

Cassandra
Marketing Specialist w kraju: Kanada
Telekomunikacja, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Salesforce - A must for CRM

5,0 2 lata temu

Komentarze: Overall, Salesforce service cloud is an incredibly powerful tool that has allowed me to understand our company more than ever through the dashboards and reports I create to make data more than just data, but answers to my questions. The valuable insight I have gained is a game changer.

Zalety:

Although Salesforce might seem a bit daunting at first, it overall is extremely customizable and can (and should) be built for you and your company's needs. This tool is so powerful and key in customer relationship management and has taken our CRM to the next level. Our data is all held in Salesforce and we are able to create reports and dashboards to keep track of the business and gain insights.

Wady:

I do sometimes wish Salesforce was a bit more user friendly however once you learn more about the program you do become quite comfortable and customer service will always be there to help you in a kindly manner

Ashkan
Wns global services w kraju: Indie
Księgowość, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Salesforce review

5,0 4 miesiące temu

Zalety:

Salesforce Service Cloud is its powerful automation and AI-driven features, like Einstein AI, which enhance customer service efficiency.

Wady:

What I liked least about Salesforce Service Cloud is its steep learning curve, particularly for new users

leonard
Product Manager w kraju: USA
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Salesforce gets 5 stars

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Very positive experience. Super collaborative with multiple reps and management functions. Excellent reports and summaries. Customer detailed information at my fingertips.

Zalety:

Very powerful, easy to use, intuitive and well supported. A lot of information well organized and sorted. Excellent reports.

Wady:

Nothing. It's one of the most error free/bug free applications I have ever used,

Eric
Salesforce Administrator w kraju: USA
Bankowość, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

SF Service Cloud rules

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: i've been in the SF real for about 12 years and love it. It's always growing and always challenges to learn

Zalety:

Highly customizable to suit business needs. Ease of use.

Wady:

The cost of SF licenses can be prohibitive. Sometimes the need to hire experts is there and expensive.

Giacomo
Communications Manager w kraju: USA
Usługi komunalne, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Salesforce Service Cloud Has Been a Reliable and Effective Solution

5,0 9 miesięcy temu

Zalety:

I like the accuracy of Salesforce Service Cloud. Salesforce Service Cloud is amazing and super excellent to manage.

Wady:

No dislikes about Salesforce Service Cloud. Salesforce Service Cloud works so well for us.

Dawn
Ops Mgr w kraju: USA
Motoryzacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Sales Force comes with all the force!

4,0 7 miesięcy temu

Zalety:

I love customer management as well as employee tasking and account detail

Wady:

There's not a whole lot I don't like about Salesforce it gives you every bit of information on every customer and every aspect of every customer account

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Bankowość, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Love Service Cloud

5,0 2 lata temu

Komentarze: Overall a tremendous fan of Service Cloud and all of the product offerings from Salesforce.

Zalety:

It's a great business solution when set up properly. We're able to use it as a single platform for all contact center needs as it fully integrates with our CTI system as well

Wady:

The ramp up period for users to adopt and fully use the platform can take some time. It's not always user friendly, but once the users get the grasp of it, it increases productivity

Heather
Order Management w kraju: USA
Motoryzacja, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Salesforce! Great TOOL All-around!

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Using Salesforce every day is great for workflow procedures. The layout look and design are easy to navigate and use. The ease of finding documents is a must when you are trying to get a task done in a timely manner.

Zalety:

Salesforce has dome of the greatest admin tool. it is also a good import tool of documents and procedures that are needed for everyday resources and procedures.

Wady:

you cannot use Salesforce on the mobile app to merge duplicate documents. This would be great as an on-the-go task. Convenience is a great thing when it is at your fingertips! Other than that, I can't think of anything at the moment, but with all implements, there is always room for improvement!

Rebecca
Sr Manager w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great platform for managing customers and customer service

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

Easy to track communications with customers and sync it with the company org for full visibility into the customer's account

Wady:

I haven't use it to its full capabilities to understand what could work better

Aseel
Account w kraju: Jemen
Księgowość, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Egypt

5,0 2 lata temu

Komentarze: I found integration in Salesforce's business processes because it made it easier for us to use many of the features it contains, which helped us a lot in the organization's work and helped in its success, development, and completion of its practical and functional tasks in a short and fast time, and also that it is easy to use and practice, and it contains easy windows and easy to learn and get used to After experiencing it, it is really something special ، great program.

Wady:

Salesforce has a rather high price, and we hope that its price will be reduced slightly, as it helps us a lot and is relied upon in various matters to carry out the functional process in the company and because it has facilitated the use of many of the features that it contains, which helped us a lot in the work of the organization and helped in its success and development.

Nicholas
Analyst w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Salesforce Service Cloud

5,0 2 lata temu

Komentarze: It has improved our business in multiple ways.

Zalety:

It allows us as an organization to be more organized when it comes to tracking work orders, clients, and accounts. The system also allows us to see where certain people are lacking in keeping data real time.

Wady:

The one item that could use improvement is reporting and some status fields for events. If we could get a little more creativity with the reporting it would be extremely helpful. In addition, being able to update a native status field for Events would be beneficial for our tracking.

Karen
Billing Specialist w kraju: USA
Księgowość, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Super software

4,0 2 lata temu

Komentarze: I have had a very good experience using salesforce and I would recommend it to others.

Zalety:

I love that it is user friendly and easy to learn.

Wady:

Nothing it works well for what we needed it for.

Shellene
Team Lead w kraju: Jamajka
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great for luxury brands

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

I liked the fact that you could use it with other software so you don't have to put the same data in to multiple software one by one that feature was really time effective

Wady:

Well sometimes I had to refresh to ensure the data that I had had in the other system shows up I think its kinda good tho because if the data is incorrect or you made a mistake you'd see it by how its reflecting in salesforce

Eslam
Customer Service Specialist w kraju: Egipt
Outsourcing/Offshoring, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

The best option for data analyzing

5,0 2 lata temu

Zalety:

Easy to use, manageable, makes you see every detail to use it in order to assist our customers.

Wady:

It needs to be developed more, more options, and get updated all the time.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Robust Application with Collaborative Functionalities

5,0 2 lata temu

Komentarze: It enabled my team to collaborate and achieve our goals.

Zalety:

Being able to house multiple platforms for data management, customer communication, and performance metrics made it easy for me to do my job remotely.

Wady:

The learning curve was quite big, so it took some time and training to get acclimated to all the features I needed to know.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Salesforce Review

4,0 2 lata temu

Zalety:

I like that it accomplishes all my company security requirement.

Wady:

I feel I am using all its capabilities. But that depends on what features my company has purchased.

Trevor
Logistics Sales Representative w kraju: USA
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Had to back out from using this product.

3,0 2 lata temu

Komentarze: I have heard good things about it, but if we are going to spend what it takes to have these features, we expect to have an accessible support team to get it up and running to our required specifications. We did not have that experience and hence had to back out of our signing with Salesforce.

Zalety:

Didn't really get a chance to use it. Once we purchased the tech, we ran into some issues and the support and IT teams seemed to abandon us.

Wady:

Ran into some early operational issues, which I assume are easily remedied, but we never got the chance because the support team seemed to not want to help at all so we backed out of our purchase of this product.

Letlet
Sales and Marketing w kraju: Filipiny
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Step Up Your Customer Service Game with Salesforce Service Cloud

5,0 2 lata temu

Komentarze: Prior to implementing Service Cloud, we were struggling with a variety of customer service and support issues. Our team was spending far too much time managing customer data across multiple systems and channels, and as a result, we were not providing the level of support and service that our customers deserved.However, since implementing Service Cloud, we have seen a significant improvement in our customer service and support capabilities. We have been able to provide a more personalized and effective customer experience. In terms of specific business problems that Service Cloud has helped us to solve, there are many. For example, we are now able to more efficiently manage customer cases, allowing our team to resolve issues more quickly and effectively.Overall, my experience with Salesforce Service Cloud has been nothing short of exceptional.

Zalety:

Utilizing Salesforce Service Cloud has significantly improved my work as a sales and marketing professional. The fact that Service Cloud provides me with a comprehensive view of our customers is one of the best features. As a result, I am able to provide a more individualized and successful customer experience and gain a deeper comprehension of their preferences and requirements.I'm also very happy about the platform's support across multiple channels. I am able to provide a seamless customer experience regardless of how customers choose to interact with us because I am able to communicate with them through a variety of channels, including email, chat, phone, and social media. As a result, I have been able to strengthen my relationships with our clients and increase their brand loyalty.In general, Salesforce Service Cloud has revolutionized my career in marketing and sales.

Wady:

There have been some obstacles in the way. The platform's complexity is one of Service Cloud's major drawbacks. For those who aren't familiar with the platform, setting up and customizing the system can be difficult. However, I have discovered that the time and resources invested are well worth it in the long run.The cost of Service Cloud could also be a problem. Particularly for smaller businesses or those with limited budgets, this is an investment that must be taken seriously. In general, although Service Cloud faces some difficulties, I believe that the platform's advantages far outweigh any drawbacks.

Bernard
IT Admin w kraju: Wlk. Bryt.
E-Learning, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Salesforce Service Cloud Review

4,0 2 lata temu

Zalety:

Remote desktop management is amazing works smoothly for helping sort out issues.

Wady:

There needs to be better customer support for calls.