Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest RAYNET CRM?

Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość.

Kto korzysta z produktu: RAYNET CRM?

Małe i średnie firmy.

Gdzie można używać produktu: RAYNET CRM?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • RAYNETCRM
  • Założona w 2013

Wsparcie dla RAYNET CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Brazylia, Chiny, Hiszpania, Indie i inne: 7

Języki

angielski, czeski, hiszpański, polski, słowacki

Cena produktu: RAYNET CRM

Cena początkowa:

19,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

RAYNET CRM nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna RAYNET CRM rozpoczyna się od 19,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • RAYNETCRM
  • Założona w 2013

Wsparcie dla RAYNET CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Brazylia, Chiny, Hiszpania, Indie i inne: 7

Języki

angielski, czeski, hiszpański, polski, słowacki

Filmy i zdjęcia produktu: RAYNET CRM

Oprogramowanie: RAYNET CRM - 1
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 2
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 3
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 4
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: RAYNET CRM
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 1
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 2
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 3
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 4
Oprogramowanie: RAYNET CRM - 5

Funkcje produktu: RAYNET CRM

  • Automatyzacja marketingu
  • Baza danych kontaktowych
  • Dla branży ubezpieczeniowej
  • Dystrybucja leadów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kwalifikacja leadów
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Pielęgnowanie leadów
  • Pozyskiwanie leadów
  • Prognozowanie
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raporty sprzedaży
  • Segmentacja
  • Segmentacja leadów
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Wspólne kontakty
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji

Rozwiązania alternatywne dla produktu: RAYNET CRM

CAFLOU to łatwy w użyciu internetowy system zarządzania biznesem, idealny dla agencji marketingowych, deweloperów internetowych lub zespołów IT.
Pipedrive to łatwe do wdrożenia rozwiązanie CRM, które pomaga skupić się na działaniach, które prowadzą do finalizacji transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Rozwiązanie CRM Zoho to platforma do zarządzania online dla firm świadczących usługi finansowe różnej wielkości, umożliwiająca scentralizowanie funkcji i zwiększenie wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie i wiele więcej.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Rozwiązanie CRM Creatio dla branży finansowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych oraz narzędzia bezkodowe klasy korporacyjnej.
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.

RAYNET CRM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,9
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
5,0
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,9

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
89%
4
7%
3
4%
Jan
Jan
CEO w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

CRM for Marketing Agency

5,0 3 lata temu

Komentarze: Overall, we are satisfied with Raynet CRM and have been using it for several years. We keep a record of all our contacts, we also record all leads and especially business cases. We can also record offers and other documents here. It's a great tool for keeping track of business and contacts in the company.

Zalety:

- Simple to use - Beautiful and clear design - Great customer support that always advises and solves if we don't know something - Keeping track of leads and contacts is simple and offers many options of what we can keep track of - The contact history is clear and you can always see who has dealt with the client and what they have done - Business evaluation - beautiful and useful charts - A great calendar that can be linked to Google Cal and shared between people in the team. Also follows up on contacts, leads and business cases

Wady:

- Fewer integration options, but the most important things are not missing - Some parts of the CRM are of an older design, but it's continuously updated

Marek
Marek
CEO w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Badania, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy to use CRM

5,0 3 lata temu

Zalety:

This CRM helped to improve our sales and make the life of our sales guys much easier.

Wady:

The internal notifications and internal communication within the team is not developed enough.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Motoryzacja, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

An Average CRM

3,0 6 lat temu

Zalety:

I enjoyed the onboarding portion of this CRM, it's apparent that Raynet spent a lot of time on this aspect, which really helps user engagement and the early experience.

Wady:

It looks and feels outdated - you really feel like you are using a system created 10 years ago, tough to spend money on something that isn't today's UI.

Petr
Petr
CEO w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sztuka i rzemiosło, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Raynet CRM is total lifesaver for SMB & also for large to mid sized companies

5,0 3 lata temu

Komentarze: Its easy use & that it is suitable for large-mid sized business but also for very small companies like us. Their marketing and onboarding is engaging. I like them much more then big solutions such as Salesforce and others.

Zalety:

Kanban board where we can track our sales & newbiz with value and labels. Raynet helped us to kill everyday chaos.

Wady:

I did not find any issues at all. We really like this app.

Evzen
Evzen
Quality & Network development w kraju: Szwajcaria
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Motoryzacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A helpful and useful app.

4,0 3 lata temu

Komentarze: It helps me keep track of my business partners and the tasks I'm doing with them. I never forget to finish a job I've been handing out.

Zalety:

It's easy to use and available everywhere. I can easily manage my tasks and share them with other colleagues within a team.

Wady:

It's not fully adapted to my specific tasks, but I can get along with it.

Filip
Filip
Cmo w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

All I need from CRM

5,0 3 lata temu

Zalety:

Easy to set up and use. Great interface. Lot of features.

Wady:

Nothing I know of. Satisfied with it for years.

Lucie
Lucie
Výkonná ředitelka
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Kadry, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

CRM by RAYNET is something we were looking for.

5,0 9 lat temu

Komentarze: CRM by RAYNET is something we were looking for. For a long time we were struggling with various software which were not able to manage our clients in the way RAYNET does.
Every software has something to improve but we see that RAYNET team is always listening to our ideas and these are going for their development plan afterwards. Some immediately some later but they care about all of them.
Also we can fully trust their support which is always very kind and fast.
RAYNET CRM we can recommend to all companies who want to control everything that is relevant to their customers.

Jan
Jan
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Very useful and user-friendly software!

5,0 9 lat temu

Komentarze: RAYNET is saving time and energy to our Sales representatives. They are able to manage client´s relation effectively. Sales reps who use it - love it. Those who don´t use RAYNET - see what they are missing. In the beginning it requires persistence and patience but very soon it brings shining benefits.

Zalety:

Customer support is excellent!!

Wady:

I do not need to improve anything right now :)

Radim
Radim
CEO
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

The best tool I use daily

4,0 10 lat temu

Komentarze: I use Raynet CRM nearly every day. It is the best tool that gets you immediate info on your current state of business cases. Pipeline shows you how far of closing a deal you are and pushes you forward. A bit of a gamfication in hard business days :-)

Zalety:

So many options to enhance the system with many integrations of Gdrive, Dropbox, Gmail and others. All your business contacts in one place. You can work with your Google callendar. You instantly know which clients are the most profitable.

Wady:

Can't think of any now.

Stanislav
Stanislav
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Best CRM software for business

5,0 10 lat temu

Komentarze: Absolutely amazing online system to keep records of your clients, commissions, tasks etc. in one place. Everything is easy, pleasant and intuitive. The Raynet team approach is very professional. We have tried several CRM systems and Raynet CRM is definitely the best - leaving its competitors far behind! Raynet keeps improving and updating the system which we truly appreciate as the other systems did not progress. The mobile application is absolutely perfect and unique! We certainly recommend the Raynet CRM system to support and manage your business!

Zalety:

-

Wady:

-

David
investment advisor w kraju: Czechy
Usługi finansowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

CRM for financial consulting

5,0 2 lata temu

Komentarze: Currently, I don't know better CRM with as many features and clarity as CRM Raynet

Zalety:

business process monitoring; client database and communication with them; monitoring future tasks and recording existing tasks

Wady:

when I have an appointment and two identical tasks are always attached to it, I have to set the tasks manually = entering a meeting does not automatically generate 2 tasks

Marek
Strategic Business Development w kraju: Czechy
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great CRM

5,0 2 lata temu

Komentarze: Raynet is very easy to use. It helps me to keep the pipeline up to date and to manage all my sales activities.

Zalety:

Easy to use, very good support, contains all tols I need.

Wady:

No idea. I am very satisfied user of Raynet.

Marie
operations specialist w kraju: Czechy
Weterynaria, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Raynet CRM

5,0 3 lata temu

Komentarze: It is quite user-friendly CRM with very good customer support and still not too expensive.

Zalety:

very good customer support easy to use comparing to other systems

Wady:

not possible to update data every year easily, only to add new and then manually delete/merge duplicities (not possible with more than 1000 customers)

Lukas
Lukas
CEO
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Absolutely essential tool for our business

5,0 10 lat temu

Komentarze: We have been using Raynet crm for over 2 years and I must say it has been a great investment into our business management and business activity records. Raynet swiftly reacts to our suggestions concerning better usage of the system and continuously informs us about useful news and upgrades to the system. Raynet has improved our sales process a lot. We can access our data from anywhere and it supports our decisions when the data is needed the most.

Zalety:

Cloud cloud cloud! Easy-to-use interface I just love the app :]

Pavel
Managing Director
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Finally one easy to use

5,0 9 lat temu

Komentarze: If you've experienced the horror of millions of buttons in a CRM software's UI, with no way of getting started easily, try RayNet. Me, I'm a mere mortal and I want to start using a tool right away - and that's exactly what I got. Now to persuade my sales reps to use it too - but that's another story. :-)
[Plus I'm NOT with their marketing dept, BTW.]

Zalety:

- intuitive UI - web-based but looks like a real app - friendly support

Wady:

- mobile apps are still catching up to the full thing's functionality but they're improving

Petr
Petr
CEO Office Manager
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Raynet CRM

5,0 10 lat temu

Komentarze: Nice app! really sophisticated. I do recommend it!

Zalety:

Intuitive interface, integration with Google calendar, easy to use - does it all approach. Works on all devices very well and smoothly.

Wady:

Not aware of any so far and that is good! :-)

Vojtěch
Vojtěch
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Really awesome personal approach

5,0 9 lat temu

Komentarze: While choosing among CRM apps, RAYNET really surprised me its great customer care. Very professional, but warm approach. I took their free webinar, so I knew everything I needed in 30 minutes. The application is intuitive, easy-to-use. Mailchimp integration - a feature I missed so far - is promised in the near future. Looking forward to implementation!

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Definitely recommend to all freelancers

5,0 9 lat temu

Komentarze: I found RAYNET CRM in Capterra (article The 10 Best Free and Open Source CRM Software Solutions) when I was searching for a toll to keep my business effective. After half year of using I can definitely recommend RAYNET. Why? Clear dashboard, brilliant analyses, everything in one place. Also the customer care is very professional, quick and always willing to help.

Vojtech
Czechy
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta

Really awesome personal approach

5,0 9 lat temu

Komentarze: While choosing among CRM apps, RAYNET really surprised me its great customer care. Very professional, but warm approach. I took their free webinar, so I knew everything I needed in 30 minutes. The application is intuitive, easy-to-use. Mailchimp integration - a feature I missed so far - is promised in the near future. Looking forward to implementation!

Tomas
Słowacja
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta

Used every day with 3 people

5,0 9 lat temu

Komentarze: RAYNET and people around it are very nice and it is pleasant to be in touch with them. CRM system is exactly as they describe it - very easy to understand. It is obvious that someone thinks and cares about it.
And if we need anything, there is always someone at RAYNET willing to help.
I recommend everyone at least a try.
BOST Gate Ltd., Tren'ín SK

Jan
Sales Director w kraju: Czechy
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta

Useful and user-friendly software!

5,0 9 lat temu

Komentarze: RAYNET is saving time and energy to our Sales representatives. They are able to manage client´s relation effectively. Sales reps who use it - love it. Those who don´t use RAYNET - see what they are missing. In the beginning it requires persistence and patience but very soon it brings shining benefits.

Tomáš
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Most user friendly CRM

5,0 9 lat temu

Komentarze: We are are very satisfied with RAYNET CRM system. We appreciate clear design, intuitive and friendly customer support. Two months after the introduction we have seen a significant increase in the efficiency of the sales team.

Zalety:

Customer support Easy-to-use

Wady:

We did not discover any yet

Jill
Regional Sales Manager w kraju: USA
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta

Perfect - easy to navigate and intuitive!

5,0 9 lat temu

Komentarze: I love the overall look, it is very pleasant to me. The colors are awesome. Generally it is very easy to navigate. RAYNET CRM helps me throw away business cards. I can look at all my contacts, either leads or clients easily. I also appreciate a quick customer care.

Old¿ich
Director w kraju: Czechy
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta

thumbs-up

5,0 9 lat temu

Komentarze: We chose RAYNET CRM because it is user friendly, for our needs perfect and clear, providing us with all the information and functionality. After personal meeting and trying customer approach and support we had no other choice ...

Tomas
Czechy
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Nie udostępniono
Źródło recenzenta

Easy to use

5,0 9 lat temu

Komentarze: We are are very satisfied with RAYNET CRM system. We appreciate clear design, intuitive and friendly customer support. Two months after the introduction we have seen a significant increase in the efficiency of the sales team.