Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Appcues

Appcues

Czym jest Appcues?

Appcues ułatwia pomiar i poprawę przyjęcia produktu – bez dewelopera. Platforma bez kodowania umożliwia zespołom nietechnicznym śledzenie i analizowanie wykorzystania produktów oraz publikowanie w ciągu kilku minut pięknych prezentacji, ogłoszeń i ankiet dotyczących wdrażania do pracy w aplikacji.

Appcues cieszy się zaufaniem tysięcy innowacyjnych firm na całym świecie, w tym Amplitude, Yotpo, Pluralsight, MongoDB, Codepen i SquareSpace.

Kto korzysta z produktu: Appcues?

Appcues obsługuje firmy SaaS, od startupów po Fortune 500.

Oprogramowanie: Appcues - 1
Oprogramowanie: Appcues - 2
Oprogramowanie: Appcues - 3
Oprogramowanie: Appcues - 4
Oprogramowanie: Appcues - 5

Nie jesteś pewien, czy Appcues to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Appcues

Appcues

4,8 (102)
250,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
20
14
4,6 (102)
4,6 (102)
4,8 (102)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
87
24
4,5 (77)
4,6 (77)
4,9 (77)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Appcues

Whatfix
Najlepiej oceniane funkcje
Tworzenie treści
Wprowadzanie użytkowników
Wskazówki kontekstowe
Product Fruits
Najlepiej oceniane funkcje
Szkolenie w aplikacji
Wprowadzanie użytkowników
Wskazówki kontekstowe
Pendo
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Zarządzanie komunikacją
Śledzenie/analityka użytkowania
Constructor
Najlepiej oceniane funkcje
Portal dla uczniów
Testy/oceny
Śledzenie przebiegu kursu
UserGuiding
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Szkolenie w aplikacji
Zarządzanie przepływami pracy
ClickLearn
Najlepiej oceniane funkcje
Portal dla uczniów
Przechwytywanie ekranu
Szablony

Appcues – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
82%
4
15%
3
1%
2
1%
1
1%
Jared
Jared
Customer Success Manager w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Help Your Customers Adopt Your Platform Quicker!

5,0 5 lat temu

Komentarze: Appcues has been great for efficiently communicating to current customers about new features, updates or issues with our platform being down. We've enjoyed using it so far, but need to take better advantage of all the ways it can be implemented by different departments. We have found that our users' interaction with Appcues has been fairly lower than we'd like, but look to improve the adoption.

Zalety:

Appcues easily allows us to add in-app messaging to our customers for onboarding, new feature announcements, outage reporting and surveys/feedback. Their interface lays over our app, so we can add various flows and cues without having to bug (pun intended) our engineering team. There's some great reporting features and a good amount of customization through their API and their new integration with Salesforce.

Wady:

The tool can be a bit buggy at times. If I'm working on a flow, sometimes it won't save my work or may get stuck, so I'll have to refresh the flow builder and pickup where I left off. Also, I can understand how it's challenging to build a UI to do what they do, but I do think there could be some improvements without their builder that would make it a bit more intuitive. I was also very surprised that Appcues didn't use their own product for walking a new user through using their flow builder.

Anthony
Head of Product Marketing w kraju: Wlk. Bryt.
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

So glad I convinced the boss to pay for this

5,0 5 lat temu

Komentarze: We're using it to provide a far better onboarding experience for new users. It's been great so far and we're excited as we're two months in and haven't really scratched the surface of what's possible with Appcues.

Zalety:

It's incredibly easy to use, the interface is nice and simple - they've prioritised this over just making it look impressive. It doesn't take much time to build impressive and effective experiences for customers. Best of all it allows me to provide the right assistance to my customers at the right time.

Wady:

The installation is difficult/impossible without the intervention of a developer. It seems to be a very 'American' business in that there's an assumption that creating experiences in English is enough for most people, support for multilingual flows/checklists/NPS is an enterprise feature - which I find bizarre.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Produkcja medialna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Terrible support, clunky set-up

1,0 3 lata temu

Komentarze: Poor service, not intuitive.

Zalety:

Do not buy this if you aren't part of the [SENSITIVE CONTENT] team, they will say it can all be done without [SENSITIVE CONTENT] when being sold to you, but it can often require development of the product to meet what Appcues needs. If you're in the UK DO NOT purchase, support is only in the US so be prepared for late night emails and waiting for complicated email responses.

Wady:

The troubleshooting The UI The overcomplicate set-up

Palmer
Palmer
Marketing Associate w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Appcues allows our Marketing team to accomplish more than ever before.

4,0 5 lat temu

Komentarze: Our Marketing team previously had to rely on developers to implement models or flows that would allow us to help engage our customers further by either activating them on unused features or highlighting product improvements. With Appcues, we are now able to improve customer engagement as well as create further messaging around new offers or opportunities to improve their experience within our app.

Zalety:

Appcues' Chrome extension is far and above one of it's most useful features. We are able to construct and visualize flows where it matters, within our app. Being able to quickly enable and disable it makes a huge difference in our workflow.

Wady:

Occasionally, the Chrome extension can be buggy. This has led to some frustrating moments or awkward presentations where I've struggled to get the app to behave. Overall, this hasn't been a large blocker to seeing success with the app.

Alan
Project Manager w kraju: USA
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Great tool for building in-app tutorials

4,0 4 lata temu

Komentarze: It was a good tool, with great support all around. We needed more analytics into our users built in natively. I would recommend anyone who simply needs a few guides created in their app to check them out!

Zalety:

I liked that they made it very easy for a non-developer to build and release guides in our app. This saved us time and energy in the dev department, which is invaluable.

Wady:

They used a chrome extension as the builder to create the guides, which could be a bit finicky. At the same time, it gave them the ability to update and make fixes very quickly. I also didn't like that we had to integrate with a third party to get deeper analytics about our users.

Znaleziono oprogramowanie w