Czym jest Airtable?

Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database.

Kto korzysta z produktu: Airtable?

Small business and teams within larger organizations

Gdzie można używać produktu: Airtable?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Airtable
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla Airtable

  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Brazylia, Chiny, Indie, Japonia i inne: 5

Języki

angielski

Informacje o sprzedawcy

  • Airtable
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla Airtable

  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Brazylia, Chiny, Indie, Japonia i inne: 5

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Airtable

Oprogramowanie: Airtable - 1
Oprogramowanie: Airtable - 2
Oprogramowanie: Airtable - 3
Oprogramowanie: Airtable - 4
Oprogramowanie: Airtable - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Airtable
Oprogramowanie: Airtable - 1
Oprogramowanie: Airtable - 2
Oprogramowanie: Airtable - 3
Oprogramowanie: Airtable - 4
Oprogramowanie: Airtable - 5

Porównaj produkt: Airtable z podobnymi produktami

12,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
159,99 USD/jednorazowy
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Airtable

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Biblioteka aktywów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Burza mózgów
  • Dopasowywanie klientów i nieruchomości
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kampanie wielokanałowe
  • Klasyfikacja aktywów
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Konwersja bazy danych
  • Kwalifikacja leadów
  • Mapowanie drogi produktu
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Multi-kampanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Opcje publikacji treści
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Planowanie kampanii
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie strategiczne
  • Podział aktyków
  • Pojedyncze logowanie
  • Portal dla klientów
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Publikacja harmonogramu
  • Pulpit
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Replikacja danych
  • Segmentacja
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Tablica Kanban
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Tworzenie podzadań
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wytyczne dla marki
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie danymi produktów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie metadanymi
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przechowywaniem danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie reklamą
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie skrzynką odbiorczą
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie słownikami danych
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie poleceń
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Airtable

ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator
From startups to enterprises, for the modern and the mission-critical, MongoDB is the database for giant ideas.
Got a business problem? Fix it with Claris FileMaker the leading low-code platform. Create apps to meet all your unique business needs.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Survey builder application that allows one to create customizable forms that could be shared among sample using a web URL.
Coda is a new document that brings words, data, and teams together.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Airtable – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,5
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
72%
4
24%
3
3%
2
0%
1
0%
Eduardo
Eduardo
Creative Director w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Projektowanie, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Once I started using it, any other table option makes me turn off

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: It absolutely gives me the edge in planning my work.

Zalety:

Just the variaties of ways to show data - table, kanban, gallery, calendar, timeline, form! Its incredibly versatile and means you can craft it to many different types of people from CEO, to Marketing, to Finance.

Wady:

The only downside I can see is that the per-seat amount can get high for multiple team members, I wish this could be lower or to only include core team members in that amount while having 'visitors' that have less access in the document.

Laurène
Head of Customer Success w kraju: Francja
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Airtable is very powerful for building internal tool or back-offices, UX could be more user-friendly

4,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: We use Airtable in several ways:
- Internal ticketing system + reporting (works great)
- Custom apps for our customers, synced with our own software (back-office logic is great, end-user UX is not, we should have used a third-party app builder to make it more user-friendly)
- CRM extension (good for one-off analytics)
- Database for some automations using Make.com (having structured data really helps)
We are overall satisfied, we manage to do everything we want and integrate Airtable with our other software. We hope that Airtable Interfaces will get better, along with some improvements in formulas.

Zalety:

Airtable is very powerful. It makes database logic accessible to non-developer profiles. Being able to view your data in so many different ways is great. Usecases are endless.

Wady:

I was disappointed by the inability to create easy-to-use apps for the final user. You can either share the entire database with them - which can be overwhelming - or cherry-pick views you want to share with them - which is impractical, especially because those views aren't editable. This makes Airtable great to build internal tools for tech-savvy teams, but in order to make it usable by other people you'll have to use a third-party app builder (Airtable will then be used as the database / back-office of your app). In addition to that, I sometimes get frustrated with some formulas, especially "datetime" formulas and recursive logic. These can become overly complicated in Airtable.

Nica Chesca
Social Media Manager w kraju: Filipiny
Marketing i reklama, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Tool worth trying

3,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Though it's something I didn't use for long, I still had a good experience using the tool for a couple of months. It's still worth trying just depends on what type of projects you will use it for.

Zalety:

I like the many features that it has like surveys and different views of your project.

Wady:

It can also get so messy at times and difficult to use since it has many functionalities that are not user friendly. Has a steep learning curve compared to others that I've tried before.

Zweryfikowany recenzent
Partner w kraju: Izrael
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Venture Capital i Private Equity, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Just didn't do it for me

4,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I found Airtable to be a nice database alternative at first, but after using it for a while I felt it restricted me too much and was a mess to manage (too many "views", separate databases and filter-states)

Zalety:

Easy import of Excel data, multi select fields, customizable fields

Wady:

Too many "views" make it difficult to see what part of the data you are managing right now Hard to find the export data option (it's there but it's well hidden) Filtering system difficult in complex situations Slow to make change Pricing limits you by number of rows

Gary
Director w kraju: USA
Szkolnictwo wyższe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Transformational

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

Airtable has transformed the way I do my work. I am able to automate tasks, share information with others, and quickly compile data. It is so integrated into the way I do my work that I can't imagine functioning without.

Wady:

Data is easy to get into Airtable and it is easy to manipulate data and information in Airtable. Getting data OUT of Airtable (e.g. printing reports) is still not as functional as I would like.