monday.com

Czym jest monday.com?

monday.com is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work.
Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace.
The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools.
More than 100,000 companies around the world rely on monday.com.

Kto korzysta z produktu: monday.com?

A multitude of teams, big, small, and cross-functional, in a variety of industries worldwide. Its intuitive interface and customization capabilities makes it suitable for any project and business.

Gdzie można używać produktu: monday.com?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • monday.com
  • W miejscowości: Tel Aviv, Izrael
  • Założona w 2014

Wsparcie dla monday.com

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Argentyna, Australia, Austria, Belgia, Brazylia i inne: 36

Języki

angielski, francuski, hiszpański, japoński, koreański i inne: 7

Informacje o sprzedawcy

  • monday.com
  • W miejscowości: Tel Aviv, Izrael
  • Założona w 2014

Wsparcie dla monday.com

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Argentyna, Australia, Austria, Belgia, Brazylia i inne: 36

Języki

angielski, francuski, hiszpański, japoński, koreański i inne: 7

Filmy i zdjęcia produktu: monday.com

Oprogramowanie: monday.com - 1
Oprogramowanie: monday.com - 2
Oprogramowanie: monday.com - 3
Oprogramowanie: monday.com - 4
Oprogramowanie: monday.com - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: monday.com
Oprogramowanie: monday.com - 1
Oprogramowanie: monday.com - 2
Oprogramowanie: monday.com - 3
Oprogramowanie: monday.com - 4
Oprogramowanie: monday.com - 5

Porównaj produkt: monday.com z podobnymi produktami

monday.com

monday.com

0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: monday.com

  • Adnotacje
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Analityka kampanii
  • Analiza „co-jeśli”
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aplikacja mobilna
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Asset Lifecycle Management
  • Atrybuty zdefiniowane przez interesariuszy
  • Audyt spraw
  • Automatyczne rejestrowanie linii czasu
  • Automatyzacja formularzy
  • Automatyzacja marketingu
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Baza danych o nieruchomościach
  • Baza danych pracowników
  • Baza danych wykonawców
  • Bez kodu
  • Biblioteka aktywów
  • Biblioteka multimediów
  • Biblioteka treści
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Burza mózgów
  • Czat/wiadomości
  • Diagramowanie
  • Dla branży AEC
  • Do nieruchomości
  • Dostęp dla gości
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • E-mail marketing
  • Edycja tekstu
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • For IT Project Management
  • For Real Estate Agencies
  • Formularze elektroniczne
  • Funkcje/obliczenia
  • Historia przeglądania
  • Ideation
  • Identyfikowalność
  • Importowanie zadań
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Informacja zwrotna 360 stopni
  • Innovation Management
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalendarz marketingowy
  • Kalendarz pracowniczy
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Karty ocen
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Klasyfikacja aktywów
  • Kody kolorów/ikonki
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne formularze
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Konwersja wiadomości e-mail na zadania
  • Kwalifikacja leadów
  • Lista zadań do wykonania
  • Mapowanie drogi produktu
  • Marketing społecznościowy
  • Metodologia Agile
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Modelowanie wizualne
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Multi-kampanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia prezentacyjne
  • Notatki ze spotkań
  • Obsługa wideo
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Otwieranie rachunku
  • Planowanie aktywności
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Planowanie kampanii
  • Planowanie mediów
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie przepustowości
  • Planowanie scenariuszy
  • Planowanie spadkowe
  • Planowanie sprintu
  • Planowanie strategiczne
  • Planowanie wydań
  • Planowanie zapotrzebowania materiałowego
  • Podział aktyków
  • Pojedyncze logowanie
  • Portal dla klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Pozyskiwanie leadów
  • Profile pracowników
  • Profile użytkowników
  • Prognozowanie
  • Promocja społeczna
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przechowywanie plików
  • Przeciągnij i upuść
  • Przegląd dokumentów
  • Przepływ pracy oparty na regułach
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Przesyłanie wiadomości
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Przypomnienia
  • Publikowanie/udostępnianie
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • RFI i przedkładanie dokumentów
  • ROI Tracking
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Realizacja zleceń
  • Rejestrowanie obecności i czasu pracy
  • Rezerwacja online
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja
  • Segmentacja klientów
  • Sondaże/głosowanie
  • Strony docelowe/formularze internetowe
  • Synchronizacja kalendarza
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Szablony
  • Szacowanie
  • Tablica Kanban
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Tworzenie podzadań
  • Tworzenie schematów organizacyjnych
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Ustalanie harmonogramu pracy
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Wdrażanie przez internet
  • Wideoczat
  • Wideokonferencje
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Widok pojedynczej strony
  • Widżety
  • Wielojęzyczny
  • Wizualizacja
  • Wizualizacja danych
  • Wizualne zarządzanie przepływem pracy
  • Wprowadzanie zleceń
  • Wskaźniki wydajności
  • Wsparcie dla wielu urządzeń
  • Wychwytywanie błędów/problemów
  • Wykaz pracowników
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wytyczne dla marki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie agentami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie danymi produktów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie gospodarstwem domowym
  • Zarządzanie grupami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie integracjami
  • Zarządzanie iteracją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie magazynem
  • Zarządzanie metadanymi
  • Zarządzanie najmem
  • Zarządzanie nieruchomościami
  • Zarządzanie notatkami
  • Zarządzanie odszkodowaniami
  • Zarządzanie ogłoszeniami
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie podatkami od sprzedaży
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie pozwoleniami
  • Zarządzanie pozycjami
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie prowizjami
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie przepływem pracy w orientacji
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie recepcją
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie reklamą
  • Zarządzanie rekrutacją
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie stawkami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie testowaniem/QA
  • Zarządzanie transakcjami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wydatkami
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie wysyłką
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zamówieniami wstecznymi
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zleceniami zmian
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie zwrotami
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zdjęcia pracowników
  • Zegar czasu pracy online
  • Zintegrowane operacje biznesowe
  • Zlecenia cykliczne
  • Zmiany w grafiku
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Łączniki danych
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie budżetu/kalkulacja kosztów pracy
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu pracy online
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie klientów
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie kwalifikacji
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie sprzętu
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie umiejętności
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Śledzenie wnioskodawców
  • Śledzenie wydatków
  • Śledzenie zadań/projektów
  • Śledzenie zależności
  • Śledzenie zapasów
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Śledzenie zleceń

Rozwiązania alternatywne dla produktu: monday.com

Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Online spreadsheet making tool that helps in creating, editing & sharing spreadsheets in real-time through any PC, mobile or tablet.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Pipefy is a no-code process management software that empowers anyone to create and automate efficient workflows on their own.
Free project scheduling and management app for Windows, OSX and Linux.
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

monday.com – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,5
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,3

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
66%
4
28%
3
5%
2
1%
1
1%
Azizah
Azizah
Office Management w kraju: Malezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 5 001-10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great performance in tracking and collaborating task

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Zalety:

As a benefit of using Monday.com, I can now more efficiently manage my team, having daily and monthly stand-ups and monitoring the status of our projects in real-time. One helpful aspect of Monday.com is that I can use it to coordinate tasks and collaborate with people from outside the company.

Wady:

Becoming more and more involved increases the risk of becoming overly complicated. Since they were so absorbed in the project, they frequently forgot to take a review of their progress. It's helpful to break down bigger tasks into smaller ones, but only if those smaller jobs are well handled.

Mike
Mike
Online marketing consultant w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Monday.com is one of the better ways to keep track of your work tasks!

4,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I really like how Monday.com makes it easy to see what everyone is working on and what tasks are upcoming. It's also been really helpful for me to be able to track my own progress on tasks. Overall, I'm really happy with Monday.com!

Zalety:

I've found that Monday.com is an excellent tool for keeping track of both my own work and the work of my team. It's easy to use and provides a great deal of visibility into what everyone is working on. This has been extremely helpful in coordinating our efforts and ensuring that everyone is on track. I would highly recommend Monday.com to anyone looking for a project management solution.

Wady:

The only thing I didn't like about Monday.com was that it wasn't always easy to figure out how to do specific tasks. For example, there were a few times when I wasn't sure how to add a comment or edit a task. However, the support team was always quick to help and they made it easy to learn how to use the software.

José Miguel
Owner w kraju: Chile
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

A fresh air for project management tools

5,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: A happy comeback for me. With an affordable pricing list, you can get the best essential features to run your business or organization, work in teams or go for a solo adventure. Monday makes easy the creation of flows, at least for me; this was a great addition and works great with the most used tools out there.

Zalety:

I always believe one of the usual problems you can find in project management suites is their cloned user interface. They think we all need to stay classic to understand how to use one of these tools. Monday breaks that door and launches with a fresh and new type of user interface and experience. You can find the same classic tools, but all with a new look and a new way to create flows in the same app without using external apps (for important actions).

Wady:

I have to say I'm a comebacker to this tool. When Monday launched, I was there testing what they could offer, and I was very pleased with the UI and the easy way of using the tool's features. My problem was their pricing table for starters. So, after many months, I returned and checked (after being bombarded by advertising on a social network) if something was different from the beginning. It was a pleasant surprise they were still developing and changed some of the pricing tables.

mark
CTO w kraju: USA
Badania, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Very disappointed.

3,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: The tutorials were worthless. They went too fast and left out steps. I wasted hours trying to come up to speed. They had music and were very pretty. The ones I saw were by someone well versed in using the code and missed steps. After time being frustrated with the chat and then telephone support; they couldn't even make an appointment with someone to just help me get started and import my old CRM. I've worked with other programs and they have a link where you can make an appointment to get support. She wanted me to wait an undetermined length of time while she found an 'expert' to help. Two of their support people didn't know how to help me started. The first one suggested a video that wasn't helpful and missed steps in the process. Really? The tutorials should have been done with an expert watching new users to even show where the problems and startup issues appear. I had the feeling they wrote this software and made the tutorials for themselves not the new users.

Zalety:

This program may have a huge number of capabilities.

Wady:

The tutorials were worthless. They went too fast and left out steps. I wasted hours trying to come up to speed. They had music and were very pretty. The ones I saw were by someone well versed in using the code and missed steps. After time being frustrated with the chat and then telephone support; they couldn't even make an appointment with someone to just help me get started and import my old CRM. Two of their support people didn't know how to help me started. Really? The tutorials should have been done with an expert watching new users to even show where the problems and startup issues appear. They really wrote this software for themselves not the new users. It was recommended by a consultant who didn't realize the difficulty learning the code.

Odpowiedź sprzedawcy: monday.com

6 dni temu

Hi Markthanks so much for taking the time to leave a review and for all of your feedback. We'll be sure to forward this along to all relevant teams, as we are always looking to improve.

Justin
Justin
Sr Embedded Software Engineer w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 501-1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Might be better if it was called "Friday"

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: Monday.com was pretty good at what they advertise on their basic features, but as you continued to use the software more and more it became obvious that the advanced workflows and requirements are bit underdeveloped. I'll continue to use Monday and continue to push for new features - I know they are trying and growing and constantly evolving, but I'd like to see Monday.com start to enrich the existing value-add tiers that Im already bought into.

Zalety:

I love the ease of use for most of their features. They are pretty fantastic with their Ui and Ux (Cx) and they make "Mondays" somewhat enjoyable because the Monday.com experience gives you something to look forward to (if you like organizing your work/life into neat categories, buckets, and reports).

Wady:

Everyone has the case of the Mondays on Monday while using Monday. Joking aside, this software is pretty great on the surface. It makes a lot of sense for what they are trying to accomplish and they do a great job. They have Ux down. However, I've really struggled with Monday.com in trying to 'grow' beyond their molds and default workflows. They have a lot of enhanced features (plugins, webhooks, triggers, etc) that certainly make integration easier, but as I got further into the weeds with Monday.com their Ux and understanding of advanced needs became more shallow IMO. To link tasks into higher order buckets (think sub tasks -> tasks/stories -> Epics -> Projects) the entire thing kinda works... kinda doesn't. Understand what they are up against tho - they are struggling to build a tool that meets everyone's needs - I get that - and for me, it didn't always measure up in the ways that make it work for my needs. The base/entry paywall package was already kinda more expensive then other free software (or software being offered by my org) but as I kept wanting to do more and more advanced features I found myself having to pay more and more. It became cost prohibitive for me to continue to try to make Monday.com work.

Znaleziono oprogramowanie w