Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest AnyDesk?

AnyDesk jest pionierskim i innowacyjnym dostawcą oprogramowania zdalnego pulpitu Remote Desktop i oferuje szybkie, łatwe i bezpieczne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, zdalnego dostępu i pracy zdalnej. Klienci obejmują zarówno duże korporacje i instytucje rządowe, jak i obiekty badawcze, małe przedsiębiorstwa i użytkowników osobistych, łączących urządzenia na całym świecie.
Firma AnyDesk została założona w Stuttgarcie w Niemczech w 2014 roku i osiągnęła 500 milionów pobrań oraz ponad 100 000 klientów na całym świecie.

Kto korzysta z produktu: AnyDesk?

Zdalne pulpity, zdalne wsparcie, udostępnianie ekranu i prezentacja internetowa

Nie jesteś pewien, czy AnyDesk to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

AnyDesk

AnyDesk

4,6 (1 718)
14,90 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
24
Nie znaleziono integracji
4,7 (1 718)
4,5 (1 718)
4,3 (1 718)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
180
138
4,6 (1 598)
4,7 (1 598)
4,7 (1 598)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu AnyDesk

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Czat proaktywny
Rejestrowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
ISL Light
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp nienadzorowany
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
RemotePC
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
Zoho Assist
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp nienadzorowany
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
TeamViewer Remote
Najlepiej oceniane funkcje
Czat w czasie rzeczywistym
Kontrola dostępu/zezwolenia
Zdalny dostęp/sterowanie
Splashtop
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie

AnyDesk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
69%
4
25%
3
4%
2
0%
1
1%
Ahmed
Ahmed
lawyer w kraju: Egipt
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi prawne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

User review for more than 5 years

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Very good experience. There are no negative comments I can leave

Zalety:

Ease of use and ease of downloading. The size of the program is very light. Very easy to use. Very simple. There are no complications

Wady:

I don't understand why sometimes the connection is slow and the screen display is slow even though the internet speed is above good. This problem I encountered more than once and I did not understand its cause.

Fabruzio
Technician w kraju: Włochy
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

AnyDesk, AnyTime

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: Anydesk allows me to give assistance or simply doing maintenance task to remote computer comfortably from my office desk, so I save time and money.
Anydesk runs smoothly and never hangs, little hardware requirements. Just be sure to have a stable and fast enough data line.

Zalety:

I use Anydesk for work every day, and it helps me to remote connect and diagnose/troubleshoot/fix a lot of software problems. The program is small and quick to launch. Every AnyDesk user has a numbered ID. When you want to connect to someone just write the peer ID and wait for connection to be established (your peer has to authorize the connection). Next you will see remote screen and you will be able to interact using your mouse and keyboard. You can also transfer files. Free sessions last for 60 minutes. I highly recommend Anydesk. It's a light program, easy to use for everyone. Thumbs up!

Wady:

The remote address field is quite hidden

Chris
Owner w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Good Software, Horrific Customer Support, Greedy Cancellation Policy!!!!!!

2,0 3 lata temu

Komentarze: Since they do not have a direct line to their billing department, I called their sales department and was told to make a ticket. Eventually (now months after my initial email) I got a response telling me that because I didn't let them know 3 MONTHS prior to the renewal date that I wanted to cancel that I had to pay the bill and couldn't cancel until the following year!
I asked them to be flexible since I had waited forever for them to actually respond to me (never were my [email protected] emails ever directly responded to). A week or two later I would get a response back basically saying nope - I owe them money. They new I wasn't using the software for the months of trying to get them to answer and clarification. Instead of showing some sense of flexibility with their lack of response (which if I heard back from them in time would have given me time to cancel my other software and pay them and use their software).
As a customer, they want me to be fine with them taking an unreasonably long time to respond to billing questions, yet as a company they are incredibly rigid and not willing to show any flexibility with customers - especially as we try and come out of a pandemic!
While it is in their terms and conditions, requiring 3 months notice to cancel a renewal prior to the renewal date to me is incredibly unreasonable. Who is thinking 3 months before you have a renewal if you will renew or not? To me this is a policy to purposefully trap customers.

Zalety:

The software, for the most part works well and was easy for clients to be able to use. The branding was a nice feature.

Wady:

Once in awhile certain functions like copy and paste wouldn't work - this was more of a rare occurrence though. Biggest "con" has been in dealing with the company. I used a paid version of the software for a year. I enjoyed it, but when it came time for my renewal I figured I would see what else was out there - always with the plan to come back to AnyDesk if I didn't like alternatives. That is where AnyDesk's true colors came out. First, there is no autopay (or at least none that was set up). So when they sent me an invoice at renewal time I had figured, my account would auto cancel if I didn't pay for it (this was my misunderstanding and I own up to that part). I stopped using the software as I started using another and had a 40 Day window that I could get a refund on that. I then received a billing email from AnyDesk with the line to contact their billing department at [email protected] if I had any questions. I sent them an email explaining that I was trying a different software and to please cancel my account. I heard nothing back. a few weeks go by and I get another billing email, so I sent them another message. Nothing. Another email comes, so at this point I am a little ticked, so I send another message stating I have asked them twice to cancel my account and to please stop harassing me. Then I get a letter in the mail saying they were going to put me into collections if I didn't pay. (continued below)

Reynaldo
Network Specialist w kraju: Meksyk
Motoryzacja, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Great tool to control remotely from anywhere

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: I've been using from some years to connect external and is working great.

Zalety:

Can connect remotely and secure to computers to give support or manage.

Wady:

at the moment everything is working good.

George
Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Kadry, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

AnyDesk on any PC

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Since someone offered me support with AnyDesk i knew i had to keep this software and use it myself. An important security feature that is essential for all software like this is getting the full control when moving the mouse.

Zalety:

I am using AnyDesk to help my colleagues but receiving support as well. Coming from other remote desktop software I can say AnyDesk is lightweight and much faster than others.

Wady:

No cons for this tiny software, everything worked perfect until now.