Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Kontentino?

Kontentino umożliwia agencjom reklamowym i ich klientom bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Poprawia się jakość treści i unika się błędów/braków. Dzięki Kontentino, Ty i Twój zespół oszczędzacie 40% czasu, który zostałby poświęcony na zadania operacyjne. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów.

Kto korzysta z produktu: Kontentino?

Zespoły social media, które tworzą treści w mediach społecznościowych dla marek i firm.

Gdzie można używać produktu: Kontentino?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Kontentino
  • W miejscowości: Bratislava, Słowacja
  • Założona w 2015

Wsparcie dla Kontentino

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Australia, Austria, Bahrajn, Belgia i inne: 50

Języki

angielski, czeski, hiszpański, włoski

Cena produktu: Kontentino

Cena początkowa:

59,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Kontentino nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Kontentino rozpoczyna się od 59,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Kontentino
  • W miejscowości: Bratislava, Słowacja
  • Założona w 2015

Wsparcie dla Kontentino

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Australia, Austria, Bahrajn, Belgia i inne: 50

Języki

angielski, czeski, hiszpański, włoski

Filmy i zdjęcia produktu: Kontentino

Oprogramowanie: Kontentino - 1
Oprogramowanie: Kontentino - 2
Oprogramowanie: Kontentino - 3
Oprogramowanie: Kontentino - 4
Oprogramowanie: Kontentino - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Kontentino
Oprogramowanie: Kontentino - 1
Oprogramowanie: Kontentino - 2
Oprogramowanie: Kontentino - 3
Oprogramowanie: Kontentino - 4
Oprogramowanie: Kontentino - 5

Funkcje produktu: Kontentino

  • @wzmianki
  • Analityka kampanii
  • Dostęp mobilny
  • Konfigurowalne raporty
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Uwagi/notatki
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wytyczne dla marki
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie reklamą
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Kontentino

Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
Narzędzie marketingowe i analityczne do obsługi mediów społecznościowych z automatyczną obsługą klienta, analizą konkurencji, raportowaniem i publikacją.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Wrike to platforma marketingowa mediów społecznościowych z niestandardowymi formularzami wniosków, pulpitami zespołów, narzędziami do weryfikacji i zautomatyzowanymi raportami.
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomoże firmom prowadzić marketing na wszystkich odpowiednich kanałach mediów społecznościowych za pomocą jednego inteligentnego narzędzia.

Kontentino – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
70%
4
26%
3
4%
Lara
Lara
Strategy and marketing consultant w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Produkcja żywności, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Super helpful for social media management

5,0 3 lata temu

Zalety:

Planning content with calendar view and easily getting client feedback and or approval

Wady:

Being able to plan content ideas in a calendar view (and export in pdf the idea canvas) and transposing them into posting calendar when needed

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Logistyka i łańcuch dostaw, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great planning tool

5,0 5 lat temu

Komentarze: We use the app for 2 Facebook accounts and Linkedin internally in the company and we are totally satisfied. Everything works perfect and in case there is any problem, Support team ia always ready to help you.

Zalety:

We have been using Kontentino for more than a year and so far this is very useful for us. Support is great, quick and very helpful!

Wady:

There is still missing a proper mobile app with complete funcionality and maybe other plans could be introduced (more users but less accounts).

Odpowiedź sprzedawcy: Kontentino

5 lat temu

Thanks a lot for the kind words ;) Please ask our support for early access to new version of our Mobile app with planning functionalities (not only workflow). If there is no plan fitting your needs please also suggest this to our support. They might find a solution for you. Best!

Mads
Marketing Manager w kraju: USA
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Snapshot of the future

3,0 3 lata temu

Komentarze: Our small team is better off using Kontentino to keep track of all digital content

Zalety:

I can see all of our upcoming posts in a calendar view and can find holes in content easily.

Wady:

Functionality between phone and desktop isn’t perfect.

Nicoll
Media and Content Analyst w kraju: Kolumbia
Marketing i reklama, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Kontentino

5,0 11 miesięcy temu

Zalety:

It's easy to use for the team, as well as the client. It also has features like the metrics to help you see where you are compared to the market. The app also helps you keep track of the notifications in real time. Finally, CS is great always there to help you find solutions to your questions.

Wady:

I haven't had a bad experience with Kontentino.

Lukas
Lead Designer w kraju: Słowacja
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Very useful tool for social media management

5,0 10 miesięcy temu

Komentarze: I like Kontentino, it is very user friendly. Like the design, intuitivness and overall look and feel. I have been using it for few years now and have to say that I like to use it.

Zalety:

Workflow in Kontentino and post approval by client is set up perfectly.

Wady:

Maybe a price is a little too high, but comparing to other similar products is reasonable. I find all the tools in this industry priced very confusing and little too high :)

Yair
Operations Manager w kraju: Republika Południowej Afryki
Marketing i reklama, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy to use!

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

Posting one post to multiple pages at once.Moving posts around and changing dates by dragging and dropping.

Wady:

It could get a little bit laggy at times (we do manage over 400 pages though).

Chiara
Social Media Manager w kraju: Włochy
Motoryzacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

We should all have it

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

I like the simplicity of using the platform, everything is very clear. Content approval by company management is also easy. Super assistance!

Wady:

NOTHING!!For my business it is super practical! I like everything!

Chloe
Owner w kraju: Belgia
Media internetowe, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Very good service!

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: very good! If i have a quaestion, the people of kontentino are very helpful and kind!

Zalety:

The automatic scheduling offcourse and the way you can send approval to your clients.

Wady:

There is nothing i don't like about kontentino

Tomáš
Marketing specialist w kraju: Czechy
Kadry, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great tool for social media management.

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: We have been using Kontentino for about half a year and will definitely continue to do so.

Zalety:

Product is easy to use and if you have any problem, so support is immediately at hand.

Wady:

I am really happy with the Kontentino. I can't quite find any negatives about it.

Lynette
Media Director w kraju: Republika Południowej Afryki
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Social media made simple

5,0 2 lata temu

Komentarze: Client service is exceptional. Queries are resolved quickly and in a professional and friendly manner.

Zalety:

Kontentino has been instrumental in improving efficiency and client satisfaction levels considerably. The scheduling tools are superior and the client approvals functionality are invaluable.

Wady:

Changing posts once they have been scheduled was a bit tricky but they've guided us through the process.

Timo
Marketing trainee w kraju: Holandia
Internet, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great tool for social media planning

5,0 12 miesięcy temu

Zalety:

Being able to divide tasks between coworkers and work with a library for pictures. The app is very easy to use. Also being able to see how the post would look like in LinkedIn and other apps is a great feature.

Wady:

I haven't had a bad experience with Kontentino.

Anna
CEO w kraju: Polska
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

an excellent tool for everyday work

5,0 2 lata temu

Zalety:

A tool that cares about usability and facilitates everyday work

Wady:

The need to add Facebook permissions, sometimes it is necessary for the system to work properly

Heena
Social Media Manager w kraju: USA
Wydawnictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Excellent tool for SMM

5,0 2 lata temu

Komentarze: It's great! I've used it for all my clients from 2019 and still recommend it to clients.

Zalety:

The ease of use and convenient collaboration between multiple members of the team and client.

Wady:

It's a touch bit expensive compared to the other tools I know of. But. it's also one of the best that I've used so makes it worth it.

Zita
Client lead w kraju: Belgia
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy for collaboration

4,0 2 lata temu

Zalety:

The main reason why we started using Kontentino as an agency was the collaboration feature. Internal collaboration, but also collaboration with the client.

Wady:

When your Instagram account is a creator profile, you're not able to schedule posts, which would be very handy...

Abigail
Abigail
Social Media Specialist w kraju: Kenia
Architektura i planowanie, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Interesting Social Media Management tool with Budget Allocation Options

4,0 8 lat temu

Komentarze: I created and scheduled my first post to Facebook and set it to go out at 10:15am, however at 10:18am, it still read 'scheduled', on looking at it I realized that the time zone was set to Pacific Midway Rather than EAT. Fixing it wasn't really a problem, however, there isn't a way to automatically change the time zone to each SM profile or 'channel' as it's called on Kontentino. To change the time zone, I'll have to go to each channel and change the time zones individually, which is worrying as I work with numerous clients and I manage their Facebook, twitter, LinkedIn etc. It would be a hassle to do that individually. I contacted them and Bo the CEO said the time zone should automatically set to my location, however, he would get the developers to look into it. I'm not sure if they fixed it as I'd already set it manually, but the quick response was a definite plus. Another feature I had issues with was the fact that unlike Hootsuite, Buffer, and CoSchedule, I couldn't select multiple channels and send a post to them automatically. This meant that I had to create a post in one channel e.g. Facebook, copy the post and then select another channel e.g. Twitter, and paste it there. It would have been easier to be able to select them at once and make the post. Posts on a channel can be 'grouped' or placed into a "content plan" e.g. I can create a content plan for December 2016, for holidays, for a specific product etc. It is easy to clone the content plan on a Facebook channel to another Facebook channel. However, my account for some reason didn't give me the option to clone to twitter. Bo said there was a bug in my account and it would be fixed. I have no doubts that it would. There are several features that make Kontentino standout from the crowd, such as its collaboration and planning abilities. Kontentino allows you to keep images and assets for inspiration. I also love its collaboration feature as it allows you to work with your client or your team at every state of your social campaign. And when your post is ready, Kontentino allows you to send it to your client for approval or to Facebook/twitter. Another MAJOR feature is the ability to allocate budget to the post to keep track of expenses, such as the budget for boosted posts as well as any other expense the campaign would incur. This is good because it lets you evenly spread your client budget before the campaign/posts go live.

Zalety:

The Inspiration feature The Collaboration feature The Budget Allocation feature

Wady:

The bugs in my account made me wonder if I was the only who experienced these problems, as minor as they may be. I wish the Albums feature could serve as a fully functional digital asset manager, not just for uploaded posts images and videos but to store images and videos for future use like MavSocial.

Ajay
VP - Brand Marketing w kraju: Indie
Bankowość, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Make Social Media Marketing Robust with Kontentino

5,0 3 lata temu

Komentarze: My overall experince was great in the first time. We have renewed the tool for second year. Recommnd the tool for organizations and marketing teams who manage large social communities and content

Zalety:

Collaboration, automation, appropval process and efficienct.

Wady:

Larger account access can be given at a enterprise level for better cost considering volumes.

Vianee
CEO w kraju: Luksemburg
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Why choose Kontentino?

4,0 2 lata temu

Zalety:

The platform is very easy to use and very friendly. You can easily manage your social media pages, schedule your contents and also get your reports.

Wady:

The fact that we cannot schedule on LinkedIn

Francine
Francine
Marketing Manager w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Perfect for collaboration

5,0 3 lata temu

Komentarze: Very satisfied.

Zalety:

Very clear in communication with both the team and the clients. Everything in one place.

Wady:

Direct publishing is not always possible

Esme
Partner w kraju: Republika Południowej Afryki
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

All in one social media management

4,0 3 lata temu

Komentarze: I have found the people behind the scenes extremely approachable and friendly. I can rely on Kontentino to get my posts published.

Zalety:

I like the fact that all my content and platforms are together and can be accessed easily as well as shared with my clients.

Wady:

Direct scheduling on Instagram - might just be me! I am looking forward to ad boosting. Link Ownership

Nikolina
Social Media Manager w kraju: Chorwacja
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Social Media friendly tool :)

5,0 3 lata temu

Komentarze: The mail goal of Kontentino for me is easy and user friendly calendar options. It does what I need it to do :)

Zalety:

Very friendly staff, always ready to help! I love their social media calendar and reporting possibilites. It was easy to implement Kontentino into our daily routine.

Wady:

There is no such thing, Kontentino offers everything that is possible at this point.

Zuzana
Zuzana
Digital Marketing Specialist w kraju: Słowacja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Easy to manage & really helpful social media tool in your daily life!

5,0 7 lat temu

Zalety:

Kontentino helps us in scheduling posts by our own schedule, setting up times and days as a path to follow. We use Kontentino for creation of the social post and following approval process (creator, translator, manager). I found Kontentino pretty easy to manage - it is well organized and clean to help you schedule all the posts on several platforms. If you need a social media tool - in order to simplify your daily work and obtaining better results & time management, Kontentino is your solution.

Wady:

The first impression is not as intuitive, however you'll learn how to work with the tool pretty quickly. And there is also really helpful support, which can help you.

Alan
Social Media Manager w kraju: Meksyk
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Excellent for Social Media Management

4,0 5 lat temu

Komentarze: I´m scheduling a lot of our content through Kontentino and sending it for approval.

Zalety:

Kontentino is really useful because you can schedule content that you can´t on other platforms: instagram stories, instagram carousels, some twitter videos and some facebook formats. The approval flow is easy to use.

Wady:

The interface is not that user friendly, specially on the app.

Odpowiedź sprzedawcy: Kontentino

5 lat temu

Thanks a lot, Alan for your feedback. We are planning to improve the user interface and add more functionalities to the mobile app in 2020. You can see our road map here: http://kontentino.com/roadmap Or watch our Livestream where we reveal our plans for 2020. https://www.facebook.com/kontentino/videos/761240394696703/

Zuzana
Social Media manager w kraju: Czechy
Praktyka lekarska, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Kontentino my daily helper!

4,0 4 lata temu

Komentarze: I´m carring about 15 profiles on FB and 5 profile on Instagram. I use Kontentino every single day for planning, preparing creating post on social media profiles.

Zalety:

My favourite new´s is button schedule all. When me and my colleague prepare content plan for next period, I can push only one button. Perfect.

Wady:

I would lide schedule post on instagram in basic version.

Roman
Marketing Manager w kraju: USA
Motoryzacja, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great product!

5,0 3 lata temu

Komentarze: This is a great product and ill continue to use it to manage my social media accounts.

Zalety:

I like that I'm able to manage and schedule posts for multiple social media accounts and its all in one spot!

Wady:

Sometimes when I've already scheduled a post and it does get posted on Facebook sometimes it won't show up on the actual Facebook page, it'll be in the page's photos but the post won't show up on the feed.

Scott
Scott
Business as Missions Consultant w kraju: Peru
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great for non-profits!!!

5,0 7 lat temu

Zalety:

It is very user friendly, they customer service department are very helpful. It is a wonderful tool for planning and managing social media accounts.

Wady:

There is very little I don't like about the software. I am looking forward to seeing how the analytics work as they roll those out and have appreciated the responsiveness of the staff when I have had any issues at all.