Birdeye

Czym jest Birdeye?

Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive.
More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools.

Kto korzysta z produktu: Birdeye?

Local businesses and brands looking to build a strong online reputation fueled by customer feedback, boost ratings, and establish trust to acquire new customers.

Gdzie można używać produktu: Birdeye?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Birdeye
  • W miejscowości: Palo Alto, USA
  • Założona w 2012

Wsparcie dla Birdeye

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Kanada, Meksyk, Nowa Zelandia, Portoryko i inne: 1

Języki

angielski

Informacje o sprzedawcy

  • Birdeye
  • W miejscowości: Palo Alto, USA
  • Założona w 2012

Wsparcie dla Birdeye

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Kanada, Meksyk, Nowa Zelandia, Portoryko i inne: 1

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Birdeye

Oprogramowanie: Birdeye - 1
Oprogramowanie: Birdeye - 2
Oprogramowanie: Birdeye - 3
Oprogramowanie: Birdeye - 4
Oprogramowanie: Birdeye - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Birdeye
Oprogramowanie: Birdeye - 1
Oprogramowanie: Birdeye - 2
Oprogramowanie: Birdeye - 3
Oprogramowanie: Birdeye - 4
Oprogramowanie: Birdeye - 5

Porównaj produkt: Birdeye z podobnymi produktami

Birdeye

Birdeye

Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
110,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Birdeye

  • API
  • Analityka kampanii
  • Analityka rozszerzona
  • Analityka w czasie rzeczywistym
  • Analiza konkurencyjności
  • Analiza nastrojów
  • Analiza tekstu
  • Analiza trendów
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Audyt SEO
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Bot czatowy
  • Czat na żywo
  • Czat proaktywny
  • Czat z klientem w czasie rzeczywistym
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Dostosowanie adresu URL
  • Dostęp mobilny
  • Dystrybucja wielokanałowa
  • E-mail marketing
  • Formularz w trybie offline
  • Historia klienta
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kampanie wielokanałowe
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kreator ankiet
  • Kwalifikacja leadów
  • Logika pomijania
  • MMS
  • Masowe wysyłanie wiadomości tekstowych
  • Monitorowanie
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Monitorowanie recenzji
  • Monitorowanie stron internetowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Powiadomienia o recenzjach
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Projektowanie bez kodu
  • Prośba o recenzję
  • Przekazanie przez człowieka
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Rozgałęzienie pytań
  • Rozmowy w czasie rzeczywistym
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja klientów
  • Słuchanie społecznościowe
  • Targetowanie odbiorców
  • Transkrypty/historia czatu
  • Tworzenie recenzji
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Wiadomości bezpośrednie
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wirtualny asystent
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Wysyłanie wiadomości wg harmonogramu
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zaangażowanie klienta
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie SEO
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie reputacją
  • Zarządzanie treścią
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Znakowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Śledzenie web
  • Śledzenie zaangażowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Birdeye

BrightLocal gives you the tools to rank higher, improve your reputation, and generate more traffic and leads from local search.
Chatmeter helps multi-location brands monitor their online reviews and social media, optimize online listings, and local SEO.
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands.
Reputation Management solution to to increase online testimonials & reviews.
Swell helps you create an online reputation that fuels growth by automating your review and feedback requests.
Marketing platform that integrates with CRM and POS systems and works in the background to generate online reviews.
Automated system to empower local businesses by generating new customers using referral marketing.
Cloud-based review management tool that helps businesses manage negative reviews, organize customer surveys and reward employees.
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
Simplify FOH busywork while growing your following with our high-intent network, so you can focus on the guest.
#1 review management platform for service based companies, marketers, agencies, and SEO companies!

Birdeye – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
82%
4
13%
3
3%
2
1%
1
1%
Nick
Nick
CEO w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Best choice for review management platforms

5,0 2 lata temu

Komentarze: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Zalety:

We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Wady:

Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Odpowiedź sprzedawcy: BirdEye

2 lata temu

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

Thad
Director of Operations w kraju: USA
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Good product, but flawed

4,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: The support team really wants to do a good job and can make up for the product's shortcomings. Issues pop up, naturally, as we come across unique instances, etc., and our Account Manager is great about working with us on finding resolutions.

Zalety:

Birdeye's ability to integrate with a wide variety of patient management systems (PMS) for review generation is exceptional and sets this product apart from anything else we can find. Our clients use a wide variety of PMSs, and Birdeye integrates with nearly all of them. If they don't they'll work on finding a solution to bring automation to the system.

Wady:

We have a large number of clients that use this system and during the sales process we were told that all we needed to do was provide a CSV of their names & locations, and the onboarding team would handle it. Unfortunately, that was not the case. We had to manually configure a profile for each of our clients. Also, the continually cross market to existing clients. For example, we have a client that has multiple locations. Most of the locations are managed through our Birdeye account, while one location has it's own Birdeye account not tied to us. The manager of that one location continues to receive messages from Birdeye saying that they really should bring the other locations onboard and also says that nothing is being done with the locations we manage. Every time they send a message we request that Birdeye flag that the other locations are in our account - for some reason they won't. It's been a major issue for some of our larger clients with multiple locations spread across different Birdeye accounts.

Odpowiedź sprzedawcy: Birdeye

4 tygodnie temu

Amazing, thorough feedback, Thad! We are looking into your feedback and our team will be on top of enhancing the features for our customer's continued success. Thank you for the awareness and for being a wonderful Birdeye partner!

Amy
Market Manager w kraju: USA
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Reputation Solicitation Is Fantastic

3,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Very difficult onboarding process, limited support when issues arise. Directory listing service is not up to par with other providers like text.

Zalety:

It is very easy to integrate practice mgmt systems with the birdeye review solicitation API.

Wady:

integrating with multiple locations or locations on cloud based servers

Odpowiedź sprzedawcy: Birdeye

4 tygodnie temu

Thank you for taking the time to review us, Amy!

Chris
Director of Customer Success & Analytics w kraju: USA
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Great for Dentists

4,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Biggest benefit has been a significant increase in reviews for our practices that have integrated with the software. They start to see immediate results that continue in the long-term as well.

Zalety:

Best thing for us about Birdeye is the integrations with multiple dental patient management systems. Most offices don't want to take the time to learn a new platform so integration is key and Birdeye has the most options.

Wady:

Support is all about closing tickets and not really about fixing problems.

Odpowiedź sprzedawcy: Birdeye

4 tygodnie temu

Thank you for sharing your feedback, Chris!

Robbie
Marketing w kraju: Kanada
Motoryzacja, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Easy to use, light years ahead the competitor platform

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Zalety:

The implementation setup was easy with full support from Birdeye. The software platform is so easy to use and has a great reporting section. Also you can have automatic responses go out for good reviews.

Wady:

Can't fault it for much, the custom set up for reveiew responses could have been labelled easier, so if a 3 star review came in, a 3 star auto response goes out. That would be helpful.

Odpowiedź sprzedawcy: Birdeye

4 tygodnie temu

Thank you for sharing your success story with us, Robbie! We appreciate you being a Birdeye customer!