Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Zoho CRM?

Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym.

Kto korzysta z produktu: Zoho CRM?

Rozwiązanie CRM Zoho może być używane przez małe, średnie i duże firmy. Możesz nawet stworzyć własną wersję rozwiązania CRM Zoho. Sprzedawaj szybciej i mądrzej dzięki rozwiązaniu CRM Zoho.

Gdzie można używać produktu: Zoho CRM?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Zoho
  • Założona w 1996

Wsparcie dla Zoho CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Armenia, Australia, Austria, Bahrajn i inne: 54

Języki

angielski, arabski, brazylijski portugalski, bułgarski, chiński i inne: 22

Cena produktu: Zoho CRM

Cena początkowa:

20,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Zoho CRM ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Zoho CRM rozpoczyna się od 20,00 USD/miesiąc.

Informacje o sprzedawcy

  • Zoho
  • Założona w 1996

Wsparcie dla Zoho CRM

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Armenia, Australia, Austria, Bahrajn i inne: 54

Języki

angielski, arabski, brazylijski portugalski, bułgarski, chiński i inne: 22

Filmy i zdjęcia produktu: Zoho CRM

Oprogramowanie: Zoho CRM - 1
Oprogramowanie: Zoho CRM - 2
Oprogramowanie: Zoho CRM - 3
Oprogramowanie: Zoho CRM - 4
Oprogramowanie: Zoho CRM - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Zoho CRM
Oprogramowanie: Zoho CRM - 1
Oprogramowanie: Zoho CRM - 2
Oprogramowanie: Zoho CRM - 3
Oprogramowanie: Zoho CRM - 4
Oprogramowanie: Zoho CRM - 5

Funkcje produktu: Zoho CRM

  • Analityka kampanii
  • Analityka prognostyczna
  • Analityka wizualna
  • Analiza tekstu
  • Analiza trendów sprzedaży
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Automatyzacja marketingu
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Baza danych klientów
  • Baza danych kontaktowych
  • Czat na żywo
  • Czat/wiadomości
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Dla branży AEC
  • Dla branży ubezpieczeniowej
  • Dla instytucji finansowych
  • Dla małych firm
  • Dla organizacji non-profit
  • Dla startupów
  • Dla służby zdrowia
  • Dla urządzeń Mac
  • Dla zespołów/organizacji sprzedażowych
  • Do nieruchomości
  • Do urządzeń iPad
  • Dopasowywanie klientów i nieruchomości
  • Dostarczanie treści
  • Dostęp mobilny
  • Dystrybucja leadów
  • E-mail marketing
  • Generowanie leadów
  • Historia klienta
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kampanie kroplówkowe
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kwalifikacja leadów
  • Marketing społecznościowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia prospectingowe
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Pielęgnowanie leadów
  • Planowanie sprzedaży
  • Planowanie wycen
  • Portal samoobsługowy
  • Pozyskiwanie leadów
  • Profile społecznościowe klientów
  • Prognozowanie
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Program lojalnościowy
  • Promocja społeczna
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raporty sprzedaży
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja
  • Segmentacja klientów
  • Segmentacja leadów
  • Strony docelowe/formularze internetowe
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Szablony e-mail
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Wdrażanie przez internet
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zaangażowanie klienta
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie działaniami sprzedażowymi
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie nagrodami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Zautomatyzowany routing
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywności klientów
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie klientów
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
  • Śledzenie poleceń
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Śledzenie zaangażowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Zoho CRM

Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.

Zoho CRM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,3
Łatwość użytkowania
4,1
Obsługa klienta
4,1
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,3

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
51%
4
34%
3
11%
2
3%
1
1%
Hemant
Hemant
C-LEVEL w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

ZOHO CRM review.

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: It wasn't good. If I learn that a company is using it, I aggressively encourage them to switch because using almost ANY other technology may help you become far more productive and lucrative in addition to saving a ton of money.

Zalety:

Primarily because it allows you to tailor its features to meet your business objectives, ZOHO CRM is incredibly user-friendly. It is really simple to use and has an excellent interface. It's a great tool for managing your client relationships because it lets you stay on top of things like managing leave, attendants, sales, and customer tracking continually.

Wady:

pretty much everything of it. You must upgrade in order to use the platform's other features, which include adding more expensive Zoho tools to your portfolio like SalesIQ, Campaigns, and other features. The workflow component is highly incongruous and lacking in intuition. Due to its outdated interface, Zoho is stuck in the 18th century when compared to competing platforms that employ real workflows.

Delilah
Operations Management w kraju: Kanada
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

ZOHO CRM works well enough

4,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Generally quite good within the realm of what is already established in the system and can often help with custom code functions for features that aren't readily available. Implementation was mostly left up to us with support when asked for. Other companies we looked at would have done the implementation for us, which, if you have the budget, will definitely help speed up and streamline your process.

Zalety:

Aesthetic and general ease of use. Workflows are generally easy to implement. Most of my staff seems to have gotten the hang of things pretty quickly. HIPAA compliance was a must for my small medical business, and ZOHO CRM was able to provide.

Wady:

Missing some key features - or example, tasking a group rather than an individual, seems to be a feature that many people have been asking for, for a long time (several years), but has yet to be developed. Another example, the Deal Kanban View is nice, but if you want to see only one pipeline (regularly, set as your default), this isn't possible. You have to select that pipeline manually every time you go into the deals view.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A good CRM at a good price for midsize organizations

3,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: It was the first CRM we chose as a team for its integrations and price, and it haven't let us down. We've been with Zoho for 3 years now, and it has done its job very well. However, as we grow we fell we need more features that Zoho doesn't bring... but it's great for starters

Zalety:

I like the integration with the Zoho ecosystem Its price is more accessible than other options Bulk uploading and downloading works well Customer service is exceptional

Wady:

Some email marketing automations fail us. We have struggled to get certain dashboards to have the right data (in meetings agendas for example)

John
General Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Rybołówstwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Powerful CRM for Small/Growing Sales Operations

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Zoho has produced a huge amount of value for our business. Our work involves a lot of prospecting and active sales handling for each B2B lead. We used to do everything manually on Excel, but once we moved to Zoho, a lot of our sales actvities are now automated. We have automated reports, A/B tests for automated sequences, and a clear pipeline and activity dashboard to track all of our activities. I can wholehartedly say that it's defitiely moved our sales operations to another level.

Zalety:

Zoho has all the features you need to manage the A-Z of your sales operations. The automated workflows and sequences have been especially helpful for us because it used to take forever to send our opening sales emails to hundreds of prospects, whereas now, we don't ave to spend a single second to send these emails, and they're standardized and have automated reports on their performance. This alone has probably saved us a dozen hours each week from sending them manually.

Wady:

It was difficult for us to get off the ground in the beginning, we even questioned whether it was actually going to be the right fit because of that. It might be good to have better onboarding to get ahead of that.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Pipedrive

Powody przejścia na produkt: Zoho CRM: Zoho had an edge above most of the other options, but it also had all the features we really wanted. So, it was probably a balance of price and functionality that moved us to Zoho.

LUSAVA
ASSISTANT RESEARCHER w kraju: Kenia
E-Learning, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Unlock Your Business Potential : Zoho CRM - Your Solution to Success

4,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: As a Zoho CRM user, it has been critical in our business for it involves a seamless workflow from onboarding to ongoing usage, supported by customization options,data management tools,sales and marketing features,reporting capabilities,collaboration tools,and ongoing support and training resources.

Zalety:

Comprehensive functionality and User -friendly interface.

Wady:

Complexity of initial setup of Zoho CRM where business processes are highly specialized.